Forza Horizon

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.853
Αντιδράσεις
3.778
Δεστε το πριν το κατεβασουν,fall 12.




 
Spin-off του Forza απο αλλη εταιρεια (που εχει στο παλμαρε της ex-Codemasters προσωπικο απο οτι διαβαζω).

Χμμμμ
 
Ανεβηκε το Demo του Forza Horizon στο Live.

 


screenlg1.jpg



http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Forza-Horizon/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d538a67
 
Πες μας εντυπωσεις. Αυτη τη περιοδο μου ειναι λιγο "δυσκολο" να συνδεθω :)
 
Ξεκινησαν τα πρωτα ---- reviews του Forza Horizon και ειναι διθυραμβικα...δεν το περιμενα

Superb. A hallmark of excellence. There may be flaws, but they are negligible and won't cause massive damage to what is a supreme title.

Plenty of racing games have tried to split the difference between simulation and "arcade" racing in the past, but there aren't many that do it as well as Forza Horizon.
 
Και κλασσικα το demo ειναι για τους Gold,δηλαδη και τα demo πρεπει να τα πληρωσεις,ελεος.
 
Επαιξα το demo και για μένα είναι ένα τεράστιο βήμα πίσω από την στιγμή που τα προηγούμενα Forza έτρεχαν στα 60fps ενώ αυτό στα 30. Οι δικαιολογίες τύπου "είναι πιο ανοιχτός ο κόσμος" δεν με συγκινούν, racing game θέλω να παίξω, όχι RPG. Ασε που το αρχαίο πια Burnout Paradise είχε και αυτό open world και έτρεχε στα 60fps. Σε ένα racing αυτό που έχει προτεραιότητα είναι η αίσθηση της ταχύτητας και ο έλεγχος. Αν δεν μπορούσαν οι προγραματιστές να ανταπεξέλθουν και να κάνουν το παιχνίδι open world και να τρέχει στα 60fps, ας περίμεναν την επόμενη γενιά να το κάνουν. Τώρα απλά χάλασαν όλο το παιχνίδι από τα θεμέλιά του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ειναι Forza. Ειναι spin-off και οχι απο την Turn10.

Συμφωνω οτι τα 30 καρε δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα το παιχνιδι βασιζεται στη μηχανη του Forza. Με αλλα λογια τρεχει τα physics στα 360hz, κατι που κανενα Burnout δεν εχει ονειρευτει. Δεν γινεται να εχεις ΚΑΙ εξαιρετικη physics engine ΚΑΙ να γινεται του πολυγωνου ΚΑΙ να εχεις 60 καρε οταν κατω απο το καπω εχουμε hardware 7ετιας...

Παντως λιγο που επαιξα, δεν με τραβηξε. Αυτα τα open-world τα βαριεμαι
 
Wally είπε:
Δεν γινεται να εχεις ΚΑΙ εξαιρετικη physics engine ΚΑΙ να γινεται του πολυγωνου ΚΑΙ να εχεις 60 καρε οταν κατω απο το καπω εχουμε hardware 7ετιας...
Συμφωνώ και γι αυτό κάνω λόγο για προτεραιότητες. Σε ένα racing (είτε είναι Forza είτε οτιδήποτε άλλο, δεν κολλάω σε τίτλους) πρέπει πρώτα να σιγουρεύουν τα 60fps και μετά να φτιάχνουν τα υπόλοιπα σύμφωνα με αυτό. Και αν πρέπει να κόψουν πολύγωνα, ε, τι να κάνουμε, ας είναι. Ας είναι οι ζάντες λίγο ποιο τετραγωνισμένες προκειμένου να τρέχει το παιχνίδι όπως πρέπει να τρέχει. Ας κόψουν μερικά δέντρα. Ας μειώσουν λίγο το rate των physics.

Όπως και να έχει, τα racing games είναι άλλο πράγμα στα 60fps. Είναι το genre που επηρεάζεται περισσότερο από όλα και μετά από αυτό τα first person shooters. Ακόμα και το Daytona USA του 1994 (στο XBLA) έχει πολύ ωραία αίσθηση μόνο και μόνο λόγο της ομαλής, φυσικής, "αληθινής" κίνησης και αίσθησης της ταχύτητας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα