GDC 2009 Game Developers Conference - Παρουσιασεις

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.801
Αντιδράσεις
4.315
Εχετε χρονο? Σας βρηκα καταπληκτικο τροπο να τον εκμεταλευτειτε στο επακρο! (για να σας προλαβω...οχι δεν παιζει κονε με την Marina Orlova :) )

Βρηκα μαζεμενα ολα τα technology presentations της GDC 2009 (οχι τιποτα δυσκολο,στο επισημο site τα βρηκα)

Αξιζει να παρακολουθησετε τα

Halo Wars,The Star Ocean 4,KZ2,Gears of War 2 Rendering techniques,R2 και πολλα αλλα

Hint:Δειτε το "zen in multicore rendering"...Microsoft HALO Team + Larrabees?
 
Γεια σου βρε Γουαλη γιγαντα με τα ωραια λινκακια σου. ;)

nymfnetrn27tftm1b0k7.jpg
 
Οι ομιλίες στο GDC δείχνουν την κακή τροπή που έχει πάρει το gaming εδώ και χρόνια. Τί βλέπουμε; Όλο τεχνικά θέματα που έχουν να κάνουν με τρισδιάστατα γραφικά. Modelling, animation, pathfinding AI, physics, rendering techniques, κλπ. Κάποια άλλα που είναι για θέμα marketing, κυρίως για τα κινητά τηλέφωνα, και κάποια που μοιάζουν σαν να είναι ομιλίες κινηματογράφου (για ηθοποιούς και art direction).

Που είναι οι ομιλίες που να μιλάνε για κάτι διαφορετικό και καινούργιο στα games; Για νέα είδη gameplay, για νέους τρόπους αλληλεπίδρασης, για τη φαντασία στο game design, κτλ; :(

Τι να πω; Εδώ και πολλά χρόνια έχει βαλτώσει ο χώρος και αναλώνεται στα ίδια και στα ίδια.
 
Λαβε υποψιν οτι η δημιουργικοτητα στην τεχνολογια εξαρταται και απο την εξελιξη της ιδιας της τεχνολογιας.

Εχουμε πολλα χρονια να δουμε νεα ιδεα και κατι μου λεει οτι θα αργησουμε αρκετα για το breakthrough.

Αλλωστε απεχουμε πολυ απο το αναμενομενο σε οτι αφορα rendering.

Για αρχη αρκουμαι προσωρινα στη ιδεα των τεραστιων υφων, των εξυπνων αλγοριθμων πραγματικου φωτισμου, στους εξυπνους εχθρους που μαθαινουν, στις procedural δημιουργιες κτλ
 
Πίσω
Μπλουζα