Goldeneye - Perfect Dark Dual Analog

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.331
Αντιδράσεις
1.350
Για όσους δεν το ξερουν, το Goldeneye ηταν το πρωτο FPS που υποστήριζε dual analog controls. Το προβλημα ήταν οτι η RARE ήταν πιο μπροστά απο τους κατασκευαστές joypad (δεν υπήρχαν dual analog controllers οταν το παιχνίδι φτιαχνόταν) οπότε ο μονος τροπος να παιξεις έτσι ήταν να έχεις ενα χειριστήριο στο κάθε χέρι (σου εδινε την δυνατότητα αυτή το Goldeneye μεσα απο τα options).

Πριν λίγες μέρες αποφάσισα να ασχοληθώ ξανα με το παιχνίδι (σε emulator, γιατι δεν θελω να ξανα αγγιξω pal versions) και μου ηρθε η εξής ιδεα. Αφου εχω 360 controller στο PC και εχει 2 analog sticks, ισως καταφερω να το ρυθμίσω ετσι ώστε να εχω dual analog controls στο Goldeneye και να παιζει ακριβως οπως ενα μοντέρνο shooter... Το guide αφορα το goldeneye, αλλα υσχυει και για το Perfect Dark.

Οριστε λοιπον πως τα κατάφερα:

1. Πρωτα χρειαζεται το N-Rage input plugin, και ενα χειρηστηριο με δύο αναλογικούς. Στα options του plugin ενεργοποιουμε 2 controllers.

2. Σε καθε controller τωρα πρεπει να ορίσουμε και ενα device. Στο καθε device tab λοιπον, αντι να ορισουμε διαφορετικες συσκευες για καθε controller, οριζουμε την ιδια συσκευή και για τα δύο (δηλαδή το χειρηστηριο μας με τους 2 αναλογικούς που έχουμε).

3. Αφου γινει αυτο, παμε στα options του controller 1 και "δηλωνουμε" το analog stick στο πρωτο αναλογικο μοχλο της συσκευης μας (τα analog stick controls ειναι κατω δεξια στο παράθυρο, πανω αριστερα ειναι gia το D-Pad, μην μπερδευτήτε). Πολυ πιθανον να ειναι ηδη έτοιμο (by default) και να μην χρειαστει να το δηλώσετε εσεις.

4. Μετα παμε στα options του controller 2 και δηλωνουμε το analog stick στο δευτερο μοχλο αυτη τη φορά.

5. Ειμαστε ακομα στα options του N-Rage και τωρα πρεπει να δηλώσουμε και τα υπολοιπα κουμπια. Εδω καντε οτι σας βολευει, απλα θα πρέπει να ορισετε το targeting (αυτο που βγαζει τον στοχο) στο ενα controller και το shooting στο αλλο.

6. Τωρα κανουμε load το Goldeneye και παμε στο pause screen, στα controller options. Εκει μπορουμε να διαλεξουμε καποια presets στα οποια εχουν δωσει καποιες ονομασιες πχ. 1.1 honey, 1.2 solitare κτλ. καντε browse μεχρι να βρεθειτε στα presets που δειχνουν δυο controllers και επιλεξτε ενα απο αυτα (εγω εχω επιλεξει το 2.2 galore). Oι διαφορες μεταξυ των 2.1, 2.2 κλπ ειναι στο αν θελετε να εχετε το movement στον αριστερο μοχλο ή τον δεξιά κλπ. Επιλεξτε αυτο που σας βολευει απλά.

Καντε καποιες διορθώσεις στον ορισμο των κουπιων αν δεν σας βολευει κατι και τωρα μπορείτε να παιξετε το παιχνίδι με 100% dual analog control λες και παιζετε το Modern Warfare σε καποια σύγχρονη κονσολα. Μπορείτε δηλαδή να περπατάτε αργα ή να τρεχετε γρήγορα με τον ενα μοχλο και να στρίβετε αργα ή γρήγορα με τον αλλον.

Μα καλα, πόσο μπροστα ηταν αυτο το παιχνίδι απο την εποχή του?!8)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φίλε Imgema φαίνεται ότι η συζήτηση μας σε προηγούμενο post σου άνοιξε την όρεξη για νέες ανακαλύψεις! Διαβάζοντας το post σου εδώ συνειδητοποιώ πλέον την χρησιμότητα των 2 χειριστηρίων στα options τoυ goldeneye... dual analog controls!!!! Πραγματικά αναρωτιέμαι όπως και συ ΠΟΣΟ μπροστά ήταν αυτό το παιχνίδι;;;

Σε ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες σου... :D
 
Δεν κάνει τιποτα φιλε dominator. Εγω ευχαριστώ που μου ανοιξες την ορεξη με το thread που εφτιαξες. Αρχισα παλι να ασχολουμαι με το n64 emulation και μπορω να πω οτι τα pluggins εχουν εξελιχθει αρκετα.
 
όντως πολύ πρωτότυπος τρόπος χειρισμού (άλλωστε δεν υπήρχε άλλος τρόπος για να τον υλοποιήσουν) για τότε αλλά μου κάνει εντύπωση πως και δεν είχαν σκεφτεί να κατασκευάσουν ένα χειριστήριο σαν κι αυτο :p (το οποίο στην αρχική μορφή του κυκλοφόρησε πέντε μήνες πριν βγει η ιαπωνική έκδοση του goldeneye)

picture.php


δεν θα ήταν καλύτερα να είχε αυτό αντί να χρειαζόταν να κρατάς δύο χειριστήρια?

(δεν θέλω να δημιουργήσω flame,απλώς λέω την άποψη μου :D )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μα γι αυτο ειπα οτι η RARE ήταν πιο μπροστά από τους κατασκευαστές joypad ;)

Οταν το παιχνίδι φτιαχνόταν, δεν υπήρχε joypad με 2 αναλογικούς, ακομα καλα καλα δεν είχε γίνει standard το ένα! Αλλα η RARE το είχε πιασει το νόημα, ότι δηλαδή τα FPS στις κονσόλες θα πρέπει να έχουν αναλογικό χειρισμό και για movement αλλα και για διευθυνση.

Το πρόβλημα ηταv οτι το Goldeneye δεν προοριζόταν να γίνει τοση μεγαλη επιτυχια.. Η ιδια η RARE δεν το περιμενε. Φαντασου οτι ασχοληθηκαν με αυτό 9 άτομα (για αρκετο καιρο βεβαια, αλλα δεν θα ελεγα οτι θεωρειται high budget game). Οποτε μάλλον πειραματικά το βαλανε το option για dual analog. Ειμαι σίγουρος ότι αν ήξεραν την επιτυχια που θα έκανε, τότε θα επένδυαν σε ένα joypad ειδικα φτιαγμένο για το goldeneye και το dual analog. Και ισως το εδιναν πακετο με το παιχνιδι. Οπως η Nintendo επενδυσε στο Starfox για να προωθησει το rumble pack πχ (αλλη καινοτομία στις κονσολες by the way).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα