High End audio

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tolis
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

tolis

RetroActive
Joined
8 Μάρ 2008
Μηνύματα
235
Αντιδράσεις
38
Πληρώναμε περιουσίες για την απόκτηση ξεχωριστών συσκευών, και λόγω φορολογίας. Είχαν όμως μεγάλο ήχο και ξεχωριστή εμφάνιση. Παραθέτω μερικές που μου άρεσαν και καλώ να πράξετε το ίδιο:

transcriptors_small.jpg


Michell Reference Hydraulic

99030-004-ADEDE7EE.jpg


B&O Beogram Parallel

Revox B77

fm1frontview-full.jpg


Sequerra FM1 Tuner. Still the worlds best

1000zxllimited-h.jpg


Nakamichi 1000ZXL . the tape king 1980

mcintoshhdri3.jpg


McIntosh 275, still available after all these years
 
Κάτσε για να καταλάβω, αυτά τα διαμάντια είναι δικά σου?

Αν ναι respect.

Michell Reference Hydraulic, revox και McIntosh απλά τέλεια.

Εμένα το πικαπ ήταν parallel αλλά σίγουρα δεν ήταν B&O :)
 
Δέος...απλά δέος...
 
Nacamichi Dragon

Kαιρός ήταν να ανοίξει και αυτό το θέμα με τα high end μηχανήματα ήχου.

Το δικό μου απωθημένο στα 80s ήταν αυτό Νacamichi Dragon

Ίσως το κορυφαίο deck των 80s.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=DvSgfFNptuQ]YouTube - Nakamichi DRAGON The worlds' BEST cassette player/recorder
 
Shock, έχω μόνο το Mitchell και ενα μικρότερο Nakamichi (LX-5)
 
Τι πληρώναμε τότε και τι μπορούμε να πάρουμε σήμερα με ένα μικρό ποσοστό των χρημάτων..............

Ευτυχώς ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν καταλαβαίνουν διαφορά ανάμεσα σε mp3 256 ή 128, ή σε track αναπαραγόμενο από ακριβό cd-transport. Οπότε και ποτέ δεν μου έκαναν εντύπωση τα παραπάνω.

Εντυπωσιακά σαν μουσειακά εκθέματα αν μη τι άλλο.
 
Εγω ακομα το εχω απωθημενο το Dragon αλλα ακομα και μεταχειρα τοσα χρονια ειναι απλησιαστο...
 
Πολύ όμορφα και εκπληκτικά σαν τεχνολογία μεν.

Απαράδεκτα ακριβά και πρακτικά άχρηστα δε.

Και αν ρωτάτε γιατί τα χαρακτηρίζω άχρηστα, βρείτε μου άνθρωπο στα 30+ που να έχει δυνατότητα να ακούσει πάνω από τα 15-16 KHz. Σας διαβεβαιώνω ότι απλά ΔΕΝ υπάρχει. Οπότε ακόμα και μονωμένο θάλαμο να έχετε για να ακούσετε, πάλι δεν θα ακούσετε τίποτα. :P
 
Δεν έχει απόλυτη σημασία το αν μπορέσεις να ακούσεις πιο πάνω. Οι αρμονικές που δημιουργούνται έχουν επίσης σημασία. Το ίδιο και με τα πολύ χαμηλά μπάσα - ηχεία κάτω από 10Hz? Μα ποιο το νόημα; Και όμως...

Όχι ότι συμφωνώ με τόσα πεταμένα λεφτά (το πρόσφατο πείραμα που έγινε με hi-end καλώδια vs σύρμα από... κρεμάστρα έδειξε πολλά), αλλά όχι ότι δεν έχει καθόλου νόημα.

Πώς λέγαν εκείνον τον mp3 encoder γύρω στο 96 που ήταν μεν πολύ γρήγορος αλλά έκοβε συχνότητες πάνω από 16ΚΗz? Ακουγόταν χάλια...
 
Δεν έχεις και άδικο.

Αυτό με το σύρμα δεν το είχα ακούσει, μήπως έχεις κάποιο link;

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως δεν έχουν γίνει αρκετά τυφλά πειράματα με τόσες εταιρίες και περιοδικά στον χώρο του high-end.

Βάλτε δηλαδή ένα τσούρμο audiophiles να ακούσουν high-end συσκευές και συσκευές της σειράς χωρίς να τους πείτε από ποιά συσκευή ακούνε ανά πάσα στιγμή και ζητήστε να χαρακτηρίσουν την προέλευση του ήχου (high-end ή σειράς). Αν μπορούν να ξεχωρίσουν την προέλευση στο 90-95% των περιπτώσεων, μπορεί και να αξίζει να πληρώσουν την διαφορά, αλλιώς μάλλον κορόιδα πιάνονται. :)

Αλλά και μόνο η έλλειψη τέτοιων πειραμάτων με βάζει σε αρκετές σκέψεις...
 
Πώς λέγαν εκείνον τον mp3 encoder γύρω στο 96 που ήταν μεν πολύ γρήγορος αλλά έκοβε συχνότητες πάνω από 16ΚΗz? Ακουγόταν χάλια...
Xing...εσβησα τα παντα που μπορει να τον θυμιζουν...
 
http://consumerist.com/362926/do-coat-hangers-sound-as-good-monster-cables

Όχι το πιο επιστημονικό, αλλά πιστεύω ότι τα αποτελέσματα δεν απέχουν ιδιαίτερα από την αλήθεια.

Στη Sony είχα την ευκαιρία να ακούσω και reference μηχανήματα σε ιδανικές συνθήκες, και συγκρίσεις, και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο ενισχυτής των 4000 ευρώ ήταν καλύτερος από αυτόν των 1000 ευρώ. ΟΚ, στο εργαστήριο οι καμπύλες ήταν καλύτερες, αλλά ποιανού ανθρώπου το αυτί είναι 'reference'??? :D
 
Wally είπε:
Εγω ακομα το εχω απωθημενο το Dragon αλλα ακομα και μεταχειρα τοσα χρονια ειναι απλησιαστο...
Βρήκαμε και κοινό απωθημένο wally. Καλά πάμε
 
Επειδή ο κουμπάρος μου, κατασκευάζει λαμπάτους (μου έκανε δώρο ένα στο γάμο μου :D ), και έχει πάρει μέρος σε αρκετές εκθέσεις, μου λέει ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με το High End, έχουν δέκα δίσκους και αλλάζουν συνέχεια μηχανήματα - εξαρτήματα. ( Σας θυμίζει μήπως τις δικές μας αναβαθμίσεις? :D :D).

Βάλτε δηλαδή ένα τσούρμο audiophiles να ακούσουν high-end συσκευές και συσκευές της σειράς χωρίς να τους πείτε από ποιά συσκευή ακούνε ανά πάσα στιγμή και ζητήστε να χαρακτηρίσουν την προέλευση του ήχου (high-end ή σειράς).
Διαφονώ ως προς το σκέλος high-end συσκευές και συσκευές της σειράς. Έχει αρκετή διαφορά και αξίζει τα χρήμματα του. (Μιλάω εκ πείρας :D :D.). Συμφωνώ ότι μπορεί να μην ακούσεις διαφορά, σε σύγκριση ανάμεσα σε συστήματα high-end. Πάντως όταν θέλω να βάλω σε κάποιον να ακούσει το high-end μου, του λέω να φέρει τα δικά του CD, έτσι ώστε να "ξέρει" την μουσική που θα παίξει το μηχάνημα.
 
Συμφωνώ με τον Captain Kal. Ένα καλά στημένο high end σύστημα είναι άλλη αίσθηση. Βέβαια το τριπάκι του high fidelity σε οδηγεί σε αρρωστημένες καταστάσεις που πιο πολύ ασχολείσαι με την καλυτέρευση του ηχοσυστήματος σου παρά με το να ακούς μουσική. Άσε που είναι πανάκριβο χόμπυ.

Χωρίς ποτέ να έχω "αρρωστήσει" πραγματικά και χωρίς να έχω χαλάσει πάρα πολλά χρήματα, είχα και εγώ ασχοληθεί λιγάκι. Τώρα να κάθεσαι να βρεις την διαφορά ήχου με τα νέα καλώδια που πήρες, τον νέο προενισχυτή πικάπ, το νέο πιο σταθερό rack και πάει λέγοντας καταντά βαρετό. Άσε πόσες ώρες είχα φάει για να ευθυγραμμίζω τον βραχίονα του πικάπ και να βάζω το σωστό βάρος.

Το μόνο καλό είναι ότι αν δεν είσαι πραγματικά άρρωστος μπορείς να "αράξεις" κάποια στιγμή. Αν πάρεις ένα ικανοποιητικό hardware και το στήσεις καλά μπορείς να το αφήσεις ως έχει για πολλά χρόνια σε αντίθεση με τους υπολογιστές.
 
Άσε πόσες ώρες είχα φάει για να ευθυγραμμίζω τον βραχίονα του πικάπ και να βάζω το σωστό βάρος.
Και εγώ που έχω μόνο CDs, μια - δυό φορές το μήνα το έβαζα μπροστά. (Και φυσικά όταν έλειπαν όλοι από το σπίτι. :D ). Και ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει, είναι ότι πλέον ξεχωρίζεις άνετα τα κακογραμμένα Cd's, από τις φτηνοπαραγωγές. (Άντε μετά να αλλάξεις όλη την δισκογραφία των Iron Maiden και του Dio. :D :D Ναι, τέτοια μουσική ακούω σε σύστημα high end :D :D)

Το μόνο καλό είναι ότι αν δεν είσαι πραγματικά άρρωστος μπορείς να "αράξεις" κάποια στιγμή. Αν πάρεις ένα ικανοποιητικό hardware και το στήσεις καλά μπορείς να το αφήσεις ως έχει για πολλά χρόνια σε αντίθεση με τους υπολογιστές.
Και ειδικά με τις λάμπες. Και να χαλάσουν τις αλλάζεις, και το σύστημα είναι σαν καινούργιο. Ενώ τα τρανζιστορικά γερνάνε.
 
το High End σύστημα δέν το εκτιμάς με μία ακρόαση και όχι με όλες τις μουσικές, ιδίως με τις σημερινές υπερπαραγωγές. Επίσης δέν αρέσουν όλα τα συστήματα σε όλους και δέν ταιριάζουν όλα τα μηχανήματα μεταξύ τους.

Ξέρει κανείς οτι έχει ένα καλό σύστημα όταν η ακρόαση τον αποσπά απο οτιδήποτε άλλο και προπαντός δέν τον κουράζει.

Οι διαφορές σήμερα είναι μικρές και δέν δικαιολογούν πάντα την πολλαπλή τιμή του ΗΕ προιόντος. Ομως παραδοσιακές ΗΕ εταιρίες έχουν κατέβει αισθητά στην τιμολόγηση και αξίζουν μια ακρόαση.

Τα ΗΕ μηχανήματα δέν αξιολογούνται απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους γιατί αυτά δέν δίνουν την τελική αντίληψη του ήχου στον ακροατή. Ειναι το κλασσικό λάθος της (0-100ίτιδας) ως κριτήριο αξιολόγησης αυτοκινήτων.

Τέλος ειναι φυσικό και πολύ πιθανό να αρέσει ο consumer ηχος περισσότερο απο τον High End. Θέμα ψυχολογίας και διαφορετικής αντίληψης του ήχου.
 
...και, βέβαια, να θέσω και το εξής ερώτημα: πόσοι από αυτούς που έχουν ΗΕ μηχανήματα έχουν και το σωστό χώρο για να τα αναδείξουν;;;
 
tolis είπε:
Ξέρει κανείς οτι έχει ένα καλό σύστημα όταν η ακρόαση τον αποσπά απο οτιδήποτε άλλο και προπαντός δέν τον κουράζει.
Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. Η ξεκούραστη ακρόαση που έχεις ιδίως με δίσκους βινυλίου (γιατί σε αντίθεση με τα ψηφιακά μέσα αναπαραγωγής δεν κόβει συχνότητες) είναι πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας, ιδίως αν ακούς μουσική όλη τη μέρα.

Οι διαφορές σήμερα είναι μικρές και δέν δικαιολογούν πάντα την πολλαπλή τιμή του ΗΕ προιόντος. Ομως παραδοσιακές ΗΕ εταιρίες έχουν κατέβει αισθητά στην τιμολόγηση και αξίζουν μια ακρόαση.
Ναι ε; Έχω πολλά χρόνια να το κοιτάξω το θέμα και δεν γνωρίζω που κυμαίνονται οι τιμές. Πάντως πράγματι έπρεπε να πέσουν γιατί ήταν εξωφρενικά υψηλές σε ορισμένες περιπτώσεις. Ο λόγος φαντάζομαι είναι η μικρή αγορά του ΗΕ αλλά και η πρόθεση των χαιφιντελιστών να χαλάσουν τεράστια ποσά για μικρές ηχητικές διαφορές.

Τα ΗΕ μηχανήματα δέν αξιολογούνται απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους γιατί αυτά δέν δίνουν την τελική αντίληψη του ήχου στον ακροατή. Ειναι το κλασσικό λάθος της (0-100ίτιδας) ως κριτήριο αξιολόγησης αυτοκινήτων.
Αυτό είναι πολύ σωστό. Το θέμα είναι τι ακούγεται καλύτερα. Είναι ο σημαντικότερος παράγοντας. Γιαυτό ακόμα προτιμούμε τους λαμπάτους, το βινύλιο και τις κόρνες.

Τέλος ειναι φυσικό και πολύ πιθανό να αρέσει ο consumer ηχος περισσότερο απο τον High End. Θέμα ψυχολογίας και διαφορετικής αντίληψης του ήχου.
Δεν ξέρω για αυτό. Σίγουρα πολλοί έχουν συνηθίσει τον χρωματισμό των consumer συστημάτων αλλά νομίζω ότι με μια προσεκτική ακρόαση των αγαπημένων τους άλμπουμ θα ακούσουν τη διαφορά. Είναι άλλο πράγμα να ακούς κάτι που μοιάζει με πιάνο και άλλο να ακούς πιάνο σαν να είναι μέσα στο δωμάτιο.

Κάτι άλλο τώρα. Αυτή την ιστορία με τα παλιά Playstation (με RCA εξόδους) την έχετε ακούσει; Υποτίθεται ότι έχουν ήχο που κοντράρει πανάκριβα συστήματα. Εμένα λίγο μούφα μου ακούγεται, γιατί από ότι θυμάμαι είχα βάλει το PS μου να παίξει CD και δεν μου είχε κάνει καμιά εντύπωση. Και επίσης (πάλι αν θυμάμαι καλά) είχε παρουσιαστεί από τον Ήχο και δεν άκουσαν επίσης τίποτα φοβερό. Δηλαδή τώρα το ανακάλυψαν οι χαιφιντελίστες; Πολύ ύποπτο μου φαίνεται.
 
Gryzor είπε:
...και, βέβαια, να θέσω και το εξής ερώτημα: πόσοι από αυτούς που έχουν ΗΕ μηχανήματα έχουν και το σωστό χώρο για να τα αναδείξουν;;;
+1000... ;)
 
Πίσω
Μπλουζα