ID tech5 / Rage / Doom4

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.823
Αντιδράσεις
4.372
Η καινουργια μηχανη γραφικων της ID για PC,360,PS3,Mac

Unreal3engine killer? Θα δειξει....

dsc_5203.jpg


Παντως εντυπωσιακη παρουσιαση απο τον Carmack

Ανοιχτο περιβαλον,απιστευτα αληθοφανεις υφες (μαλιστα απο οτι διαβαζω εκει ειναι το μεγαλο ατου της..."multiple textures in a single level")
 
όπως πάντα η ID θα θέσει τα στάνταρ.... αναρωτιέμαι τι vga θα θέλει LOL
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ψαχνωντας το λιγο παραπανω διαβασα καποια πραγματα για τη νεα τεχνικη του Carmack.

Με λιγα λογια...(αν την καταλαβα σωστα :D )

Aντι να παει με την "trendy" procedural synthesis οπου με βαση μαθηματικους αλγοριθμους φτιαχνεις textures και ετσι εξοικονονομεις χωρο (δεν το γουσταρει επειδη θελει να εχει απολυτο ελεγχο πανω στις υφες) πηρε εντελως διαφορετικο δρομο.

Η μηχανη γραφικων (ειδικοτερα ενα εργαλειο,το MegaGen) παιρνει ολα τα textures και φτιαχνει 2 υφες ~4gb η καθεμια(diffuse map και normal map αντιστοιχα).

Στη συνεχεια ενωνει αυτα τα 2 αρχεια και φτιαχνει 1 αρχειο ~5GB.

Αυτο σπαει σε tiles ωστε να stream-αρεται και παραγεται 1 συμπιεσμενο αρχειο ~500ΜΒ ,το λεγομενο MegaTexture...
 
που η 10GB κάρτα γραφικών μου? την θέλω ΤΏΡΑ και τζάμπα! LOL
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με το bandwidth που έχουν οι DX10 κάρτες δεν έχουμε ανάγκη. Ενδεικτικά η 8800GTX έχει 84,6 GB/s ;)

Έχουμε να δούμε πράγματα και θάυματα :thumb:
 
Χμμ,. με ενδιαφέρει να μάθω τι ακριβώς είναι αυτή η megatexture τεχνική και πως περίπου δουλεύει. Μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει πολλά. Ίσως το μήνυμα του Wally με φωτίσει λίγο. Ναι, αρχικά φανταζόμουνα ότι είναι κάτι σαν τα procedural textures των PC 64k intros αλλά τελικά δεν φαίνεται να είναι έτσι. Αυτό που ξέρω τώρα είναι πως δημιουργείται ένα τεράστιο texture file που περιέχει τα πάντα. Πως ακριβώς όμως γίνονται οι διαφορετικές υφές, τα στοιχεία βρωμιάς, σκουριάς, κλπ. μη επαναλαμβανόμενων στοιχείων στο έδαφος; Είναι δηλαδή πολλά μικρά tiles από τέτοια διαφορετικά elements και αντί να γράφει ένα texture τα συνδιάζει για να παράγει πολλές διαφορετικές υφές; Ή τίποτε άλλο γιατί αυτό δεν μου φαίνεται και εντελώς επαναστατικό σαν ιδέα. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμα..
 
Xαχαχαχαχα! Νομιζα οτι μονο εμενα θα ενδιεφερε :D

This is one of the areas I expect id Tech 5 to really perform much better than other engines. Whereas most engines need to use extensive real-time texture blending in places (especially outdoor areas), id Tech 5 needs nothing because it can all be in the texture already. From my experience those real-time blends add up very quickly and bring performance to its knees, so this texture solution allows for unlimited quality in texture blending
Για να μην κανουμε ακομα πολυ "τεχνικη" την κουβεντα,ριξε μια ματια εδω πρωτα.

Με βοηθησε να βγαλω καποια ακρη...
 
Νεα συνεντευξη περι id Tech 5 και Rage (the best looking game in existence IMHO) απο τον Hollenshead (ID CEO) και τον Hooper.

picture.php


(ουδεμια σχεση με τις μελισουλες του Μαριο :) )
 
Μερικα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ενδιαφεροντα posts που εκανε καποιος game artist στο NeoGaf που αφορουν την MegaTexture tech και ποια τα πλεονεκτηματα απεναντι στις παραδοσιακες τεχνολογιες.

POST1

POST2

POST3
 
Αλλη μια ενδειξη του ποσο μπροστα (συνεχιζει να) ειναι ο Carmack

Φρεσκο trailer του Rage απο Quake-Con 08

[gt]37824[/gt]

Για οσους δεν παρακολουθησαν την Ε3 φετος,παρτε και το Ε3 trailer

[gt]36284[/gt]

Σημερα εγινε και επισημη ανακοινωση οτι εχει ξεκινησει και το development του Doom4 που θα ξεπερνα σε γραφικα το Rage!!
 
id's post-apocalyptic open-world shooter Rage (PC, PS3, 360, Mac) will look worse on Xbox 360 due to the compression needed to fit the game's assets on two DVDs, programmer John Carmack revealed at tonight's QuakeCon keynote.According to Carmack, the royalty fees to include a third disc in the Xbox 360 version would be so high that it simply isn't a feasible solution, with the programmer hoping for Microsoft to make a concession. He stressed that the issue has nothing to do with the Xbox 360 hardware itself, and is merely a storage problem.

8:28: My net connection crapped out and I lost three paragraphs. Sorry. The QA session continues. Carmack is complaining about DVDs. He says that from id's point of view, 360's hardware is superior to PS3's but that BluRay's capacity gives Sony's system an important edge, especially for large game worlds like Rage's.

Το Megatexture εχει τεραστιου μεγεθους αρχεια...

Τα 3 δισκακια ειναι μονοδρομος για το 360.Δεν νομιζω να τους χρεωσει loyalties για το τριτο DVD η MS (θα ειναι για σφαλιαρες,ισοδυναμει με σεπουκου)

EDIT

Απο την αλλη βλεπουμε οτι στην 8η Γενια το θεμα της χωρητικοτητας θα αρχιζει παλι να απασχολει.Η αρχη εγινε με την tech5...
 
Βαλε πηγη ρεεεεεε ,που μου κανεις Bold ,αερα πατερα. :angry:

Αχαχουχα. :shake: :shake:

Για δες εδω τι βρηκα.

In my opinion we have made a big mistake with the 360,i wish we have gone a different route ,more like the Ps3 has gone.

Bill Gates

Aardvark is an adorable person and i consider myself lucky for spending just one night with him in the 80s.

Samantha Fox
 
XAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAAXA
 
Χα χα χα χα χα!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:

error 404 * DINO is out of order, due to excessive laughing!!! * error 404
 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ρε συ... Τον έχω αυτό το δίσκο και δεν ήξερα για ποιον Aardvark έλεγε!!! :D

picture.php
 
Πίσω
Μπλουζα