Lethal xchess

Panos_Gr

Retro Member
Joined
29 Αύγ 2006
Μηνύματα
159
Αντιδράσεις
5
Ένα απο τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια arcade απο την εξίσου αγαπημένη Thalion το οποίο πέρασα μαζί του πολλές ώρες κάθε φορά θαυμάζοντας ξεχωριστά τις δυνατότητες του. Πολυ καλά γραφικά (ο blitter του Ste έπαιρνε φωτιά και ο καταιγισμός απο sprites ήταν φοβερός συν το overcan), θαυμάσια μουσική και sound effects (stereo πάντα) που παράγονταν απο το dma chip και ένα καταπληκτικό gameplay. Να μην ξεχάσω να αναφέρω τον εξίσου πολύ καλό προκάτοχο που με κράτησε και αυτός μπροστά απο την οθόνη πολλές ώρες το Wings of Death (ακόμα θυμάμαι την εισαγωγική του μουσική). Κάποιοι ένθερμοι απάδοί του Ατάρι το πήραν και τπ εξέλιξαν και είναι έτοιμο να προσφέρει νέες συγκινήσεις. Τα νέα του χαρακτηριστικά παρακάτω :

* Music by Nexus 6 featuring ridiculous SFX and sampled voices :)

* Completely different level design

* Different player weapons (well there are only 2 of them and they are almost the same :)

* A few enemy sprites which didn't made it into the final version

* A modified level 3 boss featuring 2 heads

* Non existing loadable level logics, so the game will run the same level logic again with a non matching set of tiles :) you could call it a bug, but the truth is loadable level logic wasn't included at that time.

* Tons of sprites

* A modified skull bonus symbol, which acts like a smart bomb instead of downgrading your weapon systems.

* Losing a life means only losing one weapon power unit, not all of them.

Download the beta:

http://www.edv-rudolf.de/lethal-xcess/download.htm#lxbeta'>http://www.edv-rudolf.de/lethal-xcess/download.htm#lxbeta

Windows Steem instructions:

http://www.edv-rudolf.de/lethal-xcess/lxbeta_fix.htm

Link: http://www.edv-rudolf.de/lethal-xcess/download.htm#lxbeta
 
Παιχνιδάρα!!!! Τι μου Θύμησες Τώρα!!!

Μου άρεσαν τα παιχνίδια της Thalion γιατί ένοιωθα ότι εκμεταλλεύονταν κάθε κομμάτι πυριτίου του Atari μου. Πολλά Sprites ταυτόχρονα στην οθόνη θεαματικά όπλα που μόνο στα coin-up της εποχής συναντούσες , και φυσικά μουσική που δεν θα μπορούσε να γράψει άλλος από τον Mad-Max! Η Thalion προφανώς είχε καταβολές από την Demo Scene , γεγονός που δεν μπορούσε να κρυφτεί!

:happyjump:
 
Αυτό που είπες ισχύει. Οι coders προέρχονταν απο την demo scene για αυτό και "έστιβαν" το μηχάνημα. Τώρα μου ήρθε στο μυαλό το τεχνικά αρτιο Enachanced Land....
 
ΑΑΑΑΑΑ!!!!! Χάρμα οφθαλμών να το βλέπεις!

Ήταν και εκείνη η εισαγωγή με το δεκαπλό παράλληλο Scrolling και τα πολλά χρώματα στην οθόνη που σε προδιέθεταν ότι κάτι " περίεργο " συμβαίνει!!

Το παιχνιδάκι φώναζε " κονσόλα! ". Όλα έδειχναν πολύ λαμπερά και προσεγμένα μέχρι και την τελευταία πινελιά. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω αν χρησιμοποιούσε Blitter η κάποια STE χαρακτηριστικά! Πιθανών όχι.
 
Όντως έτσι είναι. Αν είχαν κέφια oι coders έδειχναν τα δόντια του ST. Αν έχρηζε και ο Ste μετέπειτα της ίδιας μεταχείρισης θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα στο χώρο των 16bit.
 
lxbox.jpg


Και ξέρεις την εικόνα στο κουτί το σχεδίασε ο Τούρκος γραφίστας με το όνομα Celal Kandemiroglu και το μετέφερε μέσω του πολύ γνωστού Neochrome o Niclas Malmqvist στην title screen του παιχνιδιού.
 
...kai to eixan programmatisei oi dyo patriarxes: Nick kai Jas apo TCB (aparaithto anatrixiasma gia osous to diavazoun ;) )

Kai oso gia to lxbeta... gmt... einai kai ayto sthn megaaaaaaaaaalh TODO lista mou... ;)
 
Panos_Gr είπε:
lxbox.jpg

Και ξέρεις την εικόνα στο κουτί το σχεδίασε ο Τούρκος γραφίστας με το όνομα Celal Kandemiroglu και το μετέφερε μέσω του πολύ γνωστού Neochrome o Niclas Malmqvist στην title screen του παιχνιδιού.
Ο Celal Kandemiroglu δεν είχε σχεδιάσει και το εξώφυλλο του X-Out??? Άλλη παιχνιδάρα. Το' χα πάρει και original θυμαμαι... Rainbow Arts, κυκλοφορούσε κάτι παιχνιδάρες (βλ. Turrican II -The Final Fight)
 
Πίσω
Μπλουζα