Lufia II:Rise of the sinistrals

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.323
Αντιδράσεις
5.920
To lufia II :Rise of the sinistrals κυκλοφορησε στην ιαπωνια το 1995 και το 1996 στην αμερικη και ευρωπη.Ηταν η συνεχεια του πολυ καλου lufia and the fortress of doom αλλα γενικα δεν μπορει να χαρακτηριστη συνεχεια γιατι τα γεγονοτα του παιχνιδιου διαδραματιζονται 99 χρονια πριν τα γεγονοτα του fortress of doom.

H ιστορια ανοιγη με ενα τερας που κλεβει το κλειδι για την σπηλια του sundletan και ο maxim(ο ηρωας του παιχνιδιου) ειναι ο μονος που μπορει να το σταματησει πολυ απλα γιατι ειναι κυνηγος τερατων αυτη ειναι η δουλεια του.Στη συνεχεια θα συναντησει την Iris μια μυστηριωδη γυναικα που φαινεται να γνωριζει πολλα γιαυτον και για το μελον του.Η πλοκη του παιχνιδιου προχωραει σιγα σιγα και δεν στα εξηγη ολα στην αρχη οποτε προχωραει αρκετα το παιχνιδι μεχρι να γιννει κατανοητο το προβλημα και το τι ειναι οι sinistrals κτλ.

Το παιχνιδι εχει 7 χαρακτηρες καθενας με την δεικη του προσωπικοτητα.Ο maxim ειναι all around χαρακτηρας και παντα ειναι στην ομαδα,η Tia και η selan ειναι οι γυναικες της ομαδας και ειδικοτητα τους ειναι η μαγεια,οι guy και dekar ειναι οι δυνατοι της παρεας και προκαλουν μεγαλη ζημια στους εχθρους.Ο lexis ειναι επιστημονας δεν ειναι δυνατος χαρακτηρας και δεν μενει για πολυ στην ομαδα και ο arty η artea ειναι ξωτικο τοξοτης πολυ ικανος και με την μαγεια.Δυστηχως δεν μπορουμε να επιλεξουμε ποιους χαρακτηρες θα εχουμε στην ομαδα μας αλλα αναλογα με την ροη της ιστοριας εχουμε και τους αναλογους χαρακτηρες.

Ολοι οι χαρακτηρες μπορουν να εκτελουν spells εκτος απο τους Guy και Dekar και στην μεγαλητερη διαρκεια του παιχνιδιου αγοραζονται απο μαγαζια.Φυσικα οταν εκτελουμε spells μπορουμε να επιλεξουμε εναν εχθρο η χαρακτηρα η ολους μαζι πραγμα αρκετα σημαντικο.Οι χαρακτηρες εχουν μια ειδικη ικανοτητα που ονομαζεται IP.Οταν η μπαρα ΙP γεμησει τοτε μπορουν να εκτελεσουν μια πολυ δυνατη κινηση που προκαλει μεγαλη φθορα.Για παραδειγμα αν ο Guy ειναι οπλισμενος με την Gades Blade τοτε οταν γεμηση η μπαρα IP μπορει να επιτεθει 8 φορες στη σειρα.Φυσικα υπαρχει και το skills ring.Οταν ξεκιναει το παιχνιδι υπαρχει μονο το reset στα skills που αν πχ κανουμε καποιο λαθος που δεν διορθωνεται επαναφερει εκεινο το σημειο στην αρχικη του κατασταση(π.χ καποιοσ δυσκολος γριφος).Στην πορεια αποκτουνται πολλα αλλα skills οπως hammer,hook arrow που βοηθανε στην εξελιξη του παιχνιδιου.

Ενα αλλο πολλυ ενδιαφερον στοιχειο του παιχνιδιου ειναι τα capsule monsters.Υπρχουν 8 capsule monsters μεσα στο παιχνιδι και μπορειτε να επιλεξετε πιο θα εχετε στην ομαδα σας αλλα το χειριζεται το παιχνιδι και οχι ο παικτης.Καθε τερας ανοικη στο νερο η την φωτια η τον ανεμο κτλ και εχει της δεικες του ικανοτητες.Τα τερατα τρεφονται με εξοπλισμο η αντικειμενα και ωσο τρεφονται μεγαλωνουν και γεινονται πιο ισχυρα.Υπαρχουν 5 επιπεδα εξελιξης για καθε τερας.

Το παιχνιδι ειναι αρκετα δυσκολο και αρκετα μεγαλο και οι γριφοι του παιχνιδιου ειναι πολλοι και ειναι αρκετα ευκολοι στην αρχη του παιχνιδιου αλλα ωσο προχωραει το παιχνιδι γεινονται ολο και πιο δυσκολοι.Και μπορω να πω οτι υπαρχουν μερικοι πολυ δυσκολοι γριφοι μεσα στο παιχνιδι.Μεσα στο παιχνιδι υπαρχουν 3 υπο περιπετειες.Η μια ειναι να βρεθουν και τα 8 capsule monsters η δευτερη ειναι να βρεθουν τα 8 αυγα του δρακου που οταν τα πας στο δρακο εκτελει μια ευχη σου και η τριτη και καλητερη ειναι η Ancient cave.H ancient cave ειναι ενα μερος που αποτελειται απο 99 πατωματα κατω απο την γη και ο χαρακτηρας ξεκιναει με μηδεν level και ολα τα στατιστικα στο μηδεν οπως και με κανενα οπλο κανενα αντικειμενο κτλ.Μεσα εκει πρεπει να ανεβαζει levels να βρισκει αντικειμενα ωστε να μπορει να προχωραει στα επομενα πατωματα.Υπαρχουν και 3 σεντουκια το κοκκινο το μπλε και καποια αλλα κοκκινα.Τα κοκκινα περιχουν αντικειμενα και εξοπλισμο που μπορει να χρεισιμοποιηθη μονο μεσα στην ancient cave τα μπλε περιεχουν σπανια αντικειμενα κτλ που μπορει ο παικτης να τα παρει και εξω απο την σπηλια και καποια αλλα κοκκινα που περιεχουν τους θησαυρους της Iris που ειναι μονο για συλεκτικους λογους.

Το παιχνιδι ειναι φανταστικο το εχω τερματισει πανω απο 5 φορες και δεν προκυται να το βαρεθω ποτε.Εχει πολυ ωραια γραφικα,ιστορια,μουσικη ειναι μεγαλο ειναι αρκετα δυσκολο,εχει τελειο gameplay και δεν ειναι μονο μεσα στα 10 κορυφαια rpg's για το snes αλλα γενικα ειναι ενα απο τα κορυφαια rpg's ολων τον εποχων.Ωσοι δεν το εχουν παιξει εχουν χασει ενα απο τα καλητερα rpg διαμαντια και ωσοι το εχουν παιξει πιστευω οτι διαβαζοντας αυτες της γραμμες ενα χαμογελο ζωγραφιζεται στα χειλη τους καθως φερνουν στο μυαλο εικονες απο αυτο το αριστουργημα.

[video=youtube;OUckLg-VYPg]

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εκπληκτικο παιχνιδι. Μου εχει αφησει ανεξιτηλες θετικες αναμνησεις. Πολυ προσεγμενο, εθιστικο και με εξυπνα puzzles.

Παραθετω το εκπληκτικο Battle Theme


Λεπτομερειες για το παιχνιδι θα βρειτε εδω

Κριμα που δεν ειδαμε ακομα ενα πραγματικο Lufia III...

Τη διασκευη του για DS (Lufia: Curse of the Sinistrals) δεν την εχω παιξει btw
 
Wally το επαιξα και το τερματισα το lufia curse of the sinistrals.Eνα μονο θα πω,το παιχνιδι ειναι για τα μπαζα.Καταρχην το εxουν κανει action rpg και δεν ειναι το κλασικο turn based.Eινα απαραδεκτο να κυκλοφορουν ενα τετοιο παιχνιδι με το ονομα lufia μεσα νομιζοντας οτι θα κανουν επυτηχια μονο μαυτο.Αν ηταν οποιοδηποτε αλλο action rpg θα ελεγα οτι ειναι ενα καλουτσικο παιχνιδι.Οχι ομως να υπαρχει η λεξη lufia μεσα.Κρατα της αναμνησεις σου απο τα φανταστικα lufia and the fortress of doom και lufia rise of the sinistrals και μην της χαλας παιζοντας αυτο το αισχος.
 
Για virtual console του Wii δεν υπάρχει;;;
 
divined είπε:
Για virtual console του Wii δεν υπάρχει;;;
απο οσο ξερω δεν υπαρχει ακομα για την virtual console.Παιξτω σε emulator φιλε divined.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτο που το κάνει τόσο ξεχωριστό είναι τα puzzle που έχει κάθε dungeon και έτσι ανανεώνεται το ενδιαφέρον σου για το ευγενές αλλά και μονότονο άθλημα του dungeon crawling, κρίμα που δεν δημιουργήσαν κι άλλα rpg για το snes με το ίδιο χαρακτηριστικό.Το αλλό πολύ όμορφο χαρακτηριστικό αυτου του παιχνιδιού είναι πως οι εχθροί φαίνονται και δεν έχει αυτή την σπαστική μπούρδα των random encounters, αλλος ένας λόγος που είναι τόσο ψηλά στις λίστες των καλύτερων παιχνιδιών για το snes.
 
H αλήθεια είναι πως το παιχνίδια έχει και κάποιες χτυπητές αδυναμίες, πολύ λίγες εκπλήξεις στην πλοκή, η ιστορία είναι ολίγον ανύπαρκτη, οι χαρακτήρες μονοδιάστατοι,οι πόλεις επαναλαμβανόμενες και λίγοι τύποι dungeons.Aπο την άλλη το gameplay είναι τόσο ευχάριστο και τόσο δημιουργικό που σε κάνει να μην βαρεθείς σε κανένα σημείο, απλά περιμένεις πότε θα λύσεις τους γρίφους του επόμενου dungeon. :D
 
Πίσω
Μπλουζα