Manic Miner [Atari XL/XE]

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.785
Αντιδράσεις
4.254
Eχω μια μικρη ψυχωση με το Manic Miner. Βασικα το θεωρω το καλυτερο platform 8bit game. Προσπαθω να παιζω οποιες εκδοσεις μπορω να βρω. Μεχρι στιγμης η Spectrum και η SAM εκδοση δεν εχουν ξεπεραστει (και ουτε βλεπω να γινεται αυτο στο μελλον).

http://www.atariage.com/forums/topic/159246-manic-miner-port/

Με χαρα διαβασα οτι ο developer που αναπτυσσει τη διασκευη του για Atari XL/XE, το ξαναπιασε μετα απο καμποσο καιρο απραξιας.

Τα πρωτα δεδομενα που φαινονται απο το video που ειχε ανεβασει, ειναι αρκετα ενθαρυντικα

[video=youtube;LeNE-iwcbKI]


Περιμενω εναγωνιως το MyIDE μου και ελπιζω συντομα να κυκλοφορησει ολοκληρωμενη αυτη η εκδοση του Manic Miner ωστε να κανω το συγκριτικο στον 800XL μου.
 
Aιντε ξεκινα μια συλλογουλα με τις κασσετες του αφου σου αρεσει τοσο.




images
 
Wally είπε:
Eχω μια μικρη ψυχωση με το Manic Miner. Βασικα το θεωρω το καλυτερο platform 8bit game. Προσπαθω να παιζω οποιες εκδοσεις μπορω να βρω.
Επειδή πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι έχεις GBA (εκείνο με τις καταδύσεις...), το ήξερες ότι έχει κυκλοφορήσει και εκεί μια έκδοση;

Εγώ δεν το είχα πάρει χαμπάρι μέχρι κάποια στιγμή πέρυσι. Μόλις το ανακάλυψα, έσπευσα να την αγοράσω.
 
Μου το θυμήσατε και έπαιξα λίγο την C64 έκδοση. Δύσκολο μου φαίνεται μετά απο τόσα χρόνια. Τα ξέχασα τα κόλπα!!
 
Και μετα απο αρκετα χρονια και απο πολλα ξαναγραψιματα...κυκλοφορησε το ΥΠΕΡΟΧΟ conversion. Ειναι και πιο γρηγορο απο το orginal στον Spectrum!

Εξαιρετικο
 
I started writing Manic Miner for the Atari back in 2010 completely from scratch, although there were just a few things to finish off and tidy up ultimately I wasn't happy that it was entirely there and it became something that I pushed back for another day. I wanted to make sure that I did the original game justice, several of the other platforms that had conversions released in the day were written in their own way by the developer and were lacking.

When I returned back to the project at the beginning of the year I decided the best course of action was to start over. Having spoken with Mariusz about his z80 work after working on Saboteur together I'd improved my z80 knowledge and began translating Matthews' original z80 code line by line to 6502. After the necessary changes for the A8 and some rewriting and optimising I then had the original game in glorious monochrome running faster than the Spectrum.
http://www.retromaniax.gr/vb/forum/%...=1462272221042

This would have been acceptable for a quick and dirty conversion although some game features such as the Solar Power Generator wouldn't be possible with the game in it's original form on the A8. It wasn't my intention either to create a simple port, the A8 is capable and worthy of spending the time to develop the game fully in the way I wrote my original conversion. The next preliminary step for me was to re-write the entire game in clean 6502 procedures reworking everything to use a standard Atari bitmap layout rather than a simulated Spectrum layout. These procedures were then rewritten and reworked into the methods used in my conversion which is char based so, after effectively writing MM four times for the Atari I've made absolutely sure to reproduce the game 100% bugs and all.

Wally είπε:
Ειναι και πιο γρηγορο απο το orginal στον Spectrum!

I have the game delayed to run at roughly 140% speed on PAL systems compared to the original which feels good to me, I deliberated over whether to delay the game down to the Spectrum speed, which feels like slow motion now going back to it after play testing for a while.
"Πως γενεν αυτο ? "

-Σχεδον μιαμιση φορα γρηγοροτερο ! ! ! απο την αυθεντικη εκδοση?

-ενω προκειται για Ζ80-6502 μετατροπη και οχι rewrite του κωδικα

και αυτα

-κι ενω Ζ80 τρεχει σε ~διπλασια συχνοτητα απο τον 6502 (3.5MHz <>1.77 MHz PAL )

Mα καλα δεν θα επρεπε να συμβαινει το ακριβως αντιστροφο?

Και τωρα πως θα ζησουμε χωρις ....την Z80 supremacy (λογω MHz) ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εμμμ οχι :)

The next preliminary step for me was to re-write the entire game in clean 6502 procedures reworking everything to use a standard Atari bitmap layout rather than a simulated Spectrum layout. These procedures were then rewritten and reworked into the methods used in my conversion which is char based so, after effectively writing MM four times for the Atari I've made absolutely sure to reproduce the game 100% bugs and all.
 
Και να πω οτι δεν τα διαβασα καθολου ,αφου (τα επελεξα και) τα μαρκαρα..........

Προφανως

- οταν διαβαζεις κατι σε Fastforward ,

- ενω η πνευματικη σου λειτουργεια ειναι ~στο ψιλοσβηστο.

-αλλα και λειτουργείς "υπο την επηρεια" διαθεσης για flame war και fanboy-ισμου (~αντι-Z80ισμου εν προκειμενω)

παθαινεις και αυτα ενιοτε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε καταλαβαινω απολυτα (απο την αναποδη χαχαχαχαχα)

Εχω ασχοληθει κανα μισαωρο και τολμω παντως να πω οτι ειναι το καλυτερο Manic Miner...(ελπιζω να μην μετανιωσω αυτο :) )

Εξαιρετικος και ο Altirra emulator...βλεπει το 360 controller αμεσως με ετοιμα mappings και βγαζει και εντυπωσιακο video emulation με τα artifacts και τα απ ολα του.

Το ΣουΚου θα το φορτωσω στον 800XL μου.
 
Πίσω
Μπλουζα