Mortal Kombat Trilogy N64 review

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.711
Αντιδράσεις
1.960
Όπως έχω αναφέρει εδώ, θέλω να συμπληρώσω τη συλλογή με τα 2D Mortal Kombat για τις κονσόλες που έχω στην κατοχή μου. Ένα από τα ΜΚ λοιπόν για το Ν64 είναι το ΜΚ Trilogy το οποίο κατέφθασε πρόσφατα. Στο παρακάτω βίντεο το δοκιμάζω για πρώτη φορά καθώς σε όποιον emulator προσπάθησα στο παρελθόν να το παίξω σερνόταν τόσο πολύ που δεν ήταν δυνατόν να παιχτεί.

Ομολογώ ότι είδα πολλές ατέλειες-διαφορές (προς το χειρότερο) από την Saturn έκδοση και καταλαβαίνω το 34% που έδωσε το Nintendo World. Τα παράπονα μου αφορούν κυρίως η έλλειψη διαθέσιμων μαχητών, ο πραγματικά κακός ήχος και τα γραφικά τα οποία δεν παραπέμπουν σε 64μπιτη κονσόλα.

Τα υπόλοιπα στο βίντεο που ακολουθεί.

 
Από ότι είδα λείπουν και τα Bosses. Μήπως μπορούν να ξεκλειδωθούν; Από όσο γνωρίζω, το port βασίστηκε σε προηγούμενες εκδόσεις των παιχνιδιών για Saturn και Playstation και προφανώς η κακή του εικόνα οφείλεται στον συμβιβασμό της χωρητικότητας του cartridge.
 
Το ειχα δοκιμασει και αυτο στην εποχη του .Ενα μετριο ΜΚ για το 64αρι με το ΜΚ 4 να ειναι σαφως πολυ καλυτερο .Γρηγορη μεταφορα με το προβλημα τοτε της χωρητικοτητας των cartridge να ειναι μονιμο θεμα συζητησης αναμεσα στους gamers .Το θυμαμαι χαρακτηριστικα γιατι ημουν υπερμαχος του Nintendo 64 εναντια στις αλλες 2 εταιριες και ητανε η φαση Nintendo 64 τα καλυτερα γραφικα λιγα παιχνιδια και λιγος αποθηκευτικος χωρος αρα και πολλες περικοπες .Μια τετοια περιπτωση θα μπορουσε να ηταν και το trilogy αν και φενεται περισοτερο οτι ηταν προχειροδουλεια .
 
Tα 2D sprites και το animation τους θέλουν πολύ χώρο. Δεν είναι όπως τα 3D μοντέλα που φτιάχνεις μόνο ένα μοντέλο και απλά του δίνεις οδηγίες πως να κινηθεί. Με τα 2D sprites πρέπει να έχεις ένα ξεχωριστό sprite για κάθε animation frame.

Το Ultimate MK3 στα arcades πιάνει 25 MB. To ΜΚ trilogy στο N64 όμως, ενώ έχει πιο πολλούς χαρακτήρες, είναι αποθηκευμένο σε κασέτα των 12 μόλις MB. Δεν ξέρω την ακριβή διαφορά μεγέθους περιεχομένου μεταξύ UMK και Trilogy αλλά, λογικά, αν χρησιμοποιούσαν κασέτα όπως αυτή των Zelda (32ΜΒ) το παιχνίδι θα μπορούσε άνετα να έχει τα ίδια γραφικά και animation με το Arcade χωρίς κοψίματα αφού το N64 είχε αρκετή RAM και φυσικά καθόλου loading times να καθυστερούν τα φορτώματα. Δυστυχώς όμως αυτό το μέγεθος κασέτας ήρθε πολύ αργότερα.
 
Εντάξει το παιχνίδι δεν είναι καλό σε γενικές γραμμές αλλά για τους λάτρεις του παλιού MK αξίζει..

Εξάλλου είναι η μόνη επιλογή για retro MK στο N64..

Υπάρχουν διάφορα + και - της έκδοσης για N64..

Υπάρχουν αρκετά exclusive features σε σχέση με τις εκδόσεις των άλλων κονσολών..

Υπάρχουν όμως και αρκετά προβλήματα λόγω της χωρητικότητας του cartridge.

ΠΧ υπάρχουν μόνο 30 από τους 37 χαρακτήρες..
 
borellus είπε:
Εντάξει το παιχνίδι δεν είναι καλό σε γενικές γραμμές αλλά για τους λάτρεις του παλιού MK αξίζει..Εξάλλου είναι η μόνη επιλογή για retro MK στο N64..

Υπάρχουν διάφορα + και - της έκδοσης για N64..

Υπάρχουν αρκετά exclusive features σε σχέση με τις εκδόσεις των άλλων κονσολών..

Υπάρχουν όμως και αρκετά προβλήματα λόγω της χωρητικότητας του cartridge.

ΠΧ υπάρχουν μόνο 30 από τους 37 χαρακτήρες..
Αν δεν έχεις άλλη επιλογή και εννοώ να το παίξεις σε άλλη κονσόλα τότε ναι θα το παίξεις για τους παραπάνω λόγους που αναφέρεις. Οι λιγότεροι χαρακτήρες ήταν το λιγότερο που με ενόχλησε. Πραγματικά όμως που είναι τα 64bit σε αυτό το παιχνίδι;
 
johnny19818 είπε:
Πραγματικά όμως που είναι τα 64bit σε αυτό το παιχνίδι;
Και arcade perfect να ήταν το παιχνίδι, πάλι θα "έψαχνες" τα 64bit. Δεν υπάρχει κάτι στο παιχνίδι που να εκμεταλλεύεται τις εξτρά δυνατότητες του N64 γιατί πολύ απλά βασίζεται σε τεχνολογία παλιότερου arcade με 2D γραφικά. Και, όπως είπα και πριν, τα 2D γραφικά του 1995 τρώγανε πολύ περισσότερο χώρο από τα 3D textures της ίδιας περιόδου. Δηλαδή ήταν ένα game που πάτησε ακριβώς πάνω στα μειονεκτήματα του N64 (μικρός χώρος), χωρίς να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητές του (οι οποίες κάλυπταν κυρίως τα 3D γραφικά).

Ουσιαστικά, ακόμα και στο Playstation να ήταν 100% arcade perfect, πάλι θα ήταν ένα παιχνίδι που δεν θα εκμεταλλευόταν τις δυνατότητες της κονσόλας. Πιστεύω ότι ακόμα και ένα μηχάνημα όπως το 32Χ, αν είχε χώρο και λίγο περισσότερη RAM, θα μπορούσε άνετα να υποστηρίξει ένα arcade perfect ΜΚ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To παιχνίδι ούτως ιάλλως ήταν παρακμιακό γενικά και σε άλλες εκδόσεις, όπως και τα MK3 και UMK3.
 
προφανως αυτο ειναι προσωπικη σου άποψη.. τα ΜΚ3, UMK3 & MKT ειναι παιχνιδια που εχουν αφησει ιστορια

μην τα ισοπεδωνουμε όλα...
 
Πίσω
Μπλουζα