Optimus
RetroActive
- Joined
- 9 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 484
- Αντιδράσεις
- 203
Πέτυχα στο θέμα "Tetris FPS" τη συζήτηση για το motion sickness σε FPS και είπα να ανοίξω ένα θέμα από περιέργεια και επειδή μου είναι αρκετά ενδιαφέρον το φαινόμενο. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι πως ο κάθε άνθρωπος δέχεται διαφορετικές παρενέργιες από διαφορετικές engines και δεν μπορείς εύκολα να βγάλεις γενικούς κανόνες για το ποιά χαρακτηριστικά στις engines το προκαλούν. Π.χ. λέγανε κάποιοι πως πρέπει να είναι ρεαλιστική η engine, και πως στις παλιές engine δεν το παθαίνεις, έλα όμως που εγώ (και άλλοι) δεν μπορώ να παίξω wolfenstein 3d πάνω από 10 λεπτά. Ή π.χ. φταίει το χαμηλό frame rate, έλα όμως που μπορεί να το πάθω σε engine που φαίνεται υπερβολικά ομαλή (αν και η ταχύτητα είναι υπερβολικά γρήγορη, π.χ. Quake). Άλλοι λένε πως ρίχνανε τα γραφικά από hardware accelerated σε software και εξαφανιζόταν οι παρενέργιες, άλλοι το ανάποδο (για μια περίοδο προτιμούσα το ZDoom από το GZDoom, πιο crispy γραφικά το πρώτο με soft renderer, ενώ η θολούρα τον filtered textures στο δεύτερο κάπως με ζάλιζε). Έχω ακούσει πολλές και διαφορετικές εκδοχές για το ποιά παιχνίδια προκαλούν ή δεν προκαλούν και πως στον καθένα.
Είμαι τυχερός που τα περισσότερα FPS τα αντέχω για 2-3 ώρες τις περισσότερες μέρες. Αδυνατούσα απίστευτα όπως ανέφερα με το αρχαίο wolfenstein 3d (για αυτό και δεν το τερμάτησα ποτέ), ίσως είναι ο τρόπος που γλυστρούσε ή το FOV, ενώ ευτυχώς το πολυαγαπημένο μου Doom το αντέχω άπειρες ώρες. Από πιο σύγχρονες engines είχα μεγάλη δυσκολία με την halflife engine, και 1 και 2. Αλλά επειδή ήταν απίστευτα παιχνίδια καθόμουν ένα μισάωρο την ημέρα για να τα τερματίσω. Και άμα καμιά φορά από τον εθισμό ξέφευγα, μετά έβγαινα καμιά βόλτα να πάρω αέρα και η άσχημη αίσθηση του motion sickness έκανε ώρες να φύγει. Δυστυχώς με την halfline engine έχω δυσκολίες, από την άλλη το παράδοξο είναι ότι όταν παίζουμε counterstrike (που δεν το χωνεύω καθόλου) μπορούσα να παίζω για ώρες, παρόλο που βασίζεται στην ίδια engine. Διαφορετικό fov; Διαφορετική κίνηση; Διαλείματα όταν χάνεις;
Anyway, αυτό το άνοιξα για να ακούσω εμπειρίες δικές σας, αν δεν μπορείτε καθόλου τα fps για αυτόν τον λόγο, αν με κάποιες engines ή settings έχετε πρόβλημα και με άλλες όχι.
Είμαι τυχερός που τα περισσότερα FPS τα αντέχω για 2-3 ώρες τις περισσότερες μέρες. Αδυνατούσα απίστευτα όπως ανέφερα με το αρχαίο wolfenstein 3d (για αυτό και δεν το τερμάτησα ποτέ), ίσως είναι ο τρόπος που γλυστρούσε ή το FOV, ενώ ευτυχώς το πολυαγαπημένο μου Doom το αντέχω άπειρες ώρες. Από πιο σύγχρονες engines είχα μεγάλη δυσκολία με την halflife engine, και 1 και 2. Αλλά επειδή ήταν απίστευτα παιχνίδια καθόμουν ένα μισάωρο την ημέρα για να τα τερματίσω. Και άμα καμιά φορά από τον εθισμό ξέφευγα, μετά έβγαινα καμιά βόλτα να πάρω αέρα και η άσχημη αίσθηση του motion sickness έκανε ώρες να φύγει. Δυστυχώς με την halfline engine έχω δυσκολίες, από την άλλη το παράδοξο είναι ότι όταν παίζουμε counterstrike (που δεν το χωνεύω καθόλου) μπορούσα να παίζω για ώρες, παρόλο που βασίζεται στην ίδια engine. Διαφορετικό fov; Διαφορετική κίνηση; Διαλείματα όταν χάνεις;
Anyway, αυτό το άνοιξα για να ακούσω εμπειρίες δικές σας, αν δεν μπορείτε καθόλου τα fps για αυτόν τον λόγο, αν με κάποιες engines ή settings έχετε πρόβλημα και με άλλες όχι.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: