OLD VS NEXT-GEN BEAT EM UP

nicksofar

RetroActive
Joined
21 Σεπ 2008
Μηνύματα
263
Αντιδράσεις
21
Eχοντάς αφιερώσει αρκετές εργατοώρες στην κατηγορία beat em up, μου βγήκε το εξής συμπέρασμα, κάτι παίζει με την AI των next gen beat em up. Ρε παιδία, δεν γίνεται να πέρνεις ένα παιχνίδι στα χέρια σου και σε μισή ώρα να το τερματίζεις... ποτέ δεν ημουν πολύ καλός, ώστε να το εξηγήσω έτσι και γι αυτο θα κάνω μία σύγκριση. STREET FIGHTER 4 VS STREET FIGHTER 2. Λοίπον το sf4 τερματίστηκε σε δύο ώρες, με τον Sagat, στο medium. (ps3) Street fighter 2(snes) ακόμα παλεύω να βγάλω τον Bison. Τα επίπεδα δυσκολίας δεν έχουν καμία σχέση....

Δοκιμάστε το , βάλτε single player campaign σε SF2 και στα καππάκια παίξτε SF4....

Τekken 5 online (ps3), εδώ να δείτε δυσκολία τερματίστηκε μέσα στο 5λεπτο απο την στιγμή που το κατέβασα... Αντιθέτως, τίτλους όπως art of fighting 2, neo geo, king of fighters 94, world heroes, τα παίζω μέρες και στο 6-7 επίπεδο τρώω πόλυ ξύλο,δεν παίζει να κάνεις την ίδια κίνηση και να μην την μπλοκάρει ο cpu. τσεκάρετε το μας κοροιδεύουν....

Εντάξει, μπορεί να δείνουν βάθος στα next-gen τα multiplayer modes και τα ωραία γραφικά, αλλα που πήγαν τα παιχνίδια που έφτυνες αίμα για να βγάλεις το boss της τελικής πίστας....

Συμπέρασμα? Φροντίζουν, να βάζουν γελοία AI στα next-gen beat em up, ακόμα και στα hard modes, ώστε το replayablity του παιχνιδίου, να έχει παει περίπατο το πολύ σε ένα μήνα, τότε ακριβώς που θα λανσάρωνται τα επόμενα ΄διαμάντια' της next gen κονσόλας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καταρχάς αυτά λέγονται fighting games και όχι beat em up.Beat em up είναι το double dragon.

Καταδεύτερον από πότε παίζονται αυτά τα παιχνίδια singleplayer;Το όλο replaybility βρίσκεται στο multiplayer με φίλους που προσωπικά ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βαρέθηκα.Ε οκ το singleplayer παίζεις για να μάθεις λίγο κινήσεις και να ξεκλειδώσεις κανένα χαρακτήρα.Από την άλλη αυτό που λες με την ai ισχύει αλλά το προτιμώ από το να πλακώνω τον αντίπαλο στον πρώτο γύρο και στον δεύτερο να έχει μάθει κάθε μου κίνηση και να μην μπορώ να τον αγγίξω.
 
ένταξει μεγάλε δεν θα λογομαχήσω μαζί σου για τον ορισμό... και εμένα μου αρέσει το multiplayer, αλλα νομίζω ότι δεν κάνει έναν τίτλο ολοκληρωμένο μόνο το multiplayer κομμάτι του... ειδικά αν αυτός έχει 70 eur.. έξαλλου το συγκεκριμένο thread δεν λέγεται 'single vs multiplayer beat em ups or fighting games' Anyway, χαίρομαι που έπιασες το νόημα του άρθρου μου, άσχετα με το αν διαφωνείς μαζί μου.
 
ποτέ δεν έχω παίξει παιχνίδι σε medium , normal , easy , για τους λόγους που αναφέρεις!

επίσης όπως λέει και ο γείτονας f2bnp, η χαρά του ξύλου έχει να κάνει με multiplayer και vs person καταστάσεις.
 
Ισως επειδη τα παλιοτερα FG ειχαν "cheap AI"? (δηλαδη "διαβαζαν" τις κινησεις σου ή ειχαν supermnatural συμπεριφορα)
 
nicksofar είπε:
ένταξει μεγάλε δεν θα λογομαχήσω μαζί σου για τον ορισμό...

Mα εδώ μέσα δε λογομαχούμε έτσι κι αλλιώς.Διαφωνούμε,ναι,αλλά έως εκεί... ;)
 
Δεν εχεις καθολου αδικο nicksofar, παλαιοτερα τα παιχνιδια ειχαν και λιγο προκληση. Τωρα και στο very hard (τα περισσοτερα) να παιξεις, ελαχιστη διαφορα εχουν. Ευτυχως που εχουν βγει και πολλα καλα παιχνιδια παλαιοτερα, γιατι προσωπικα στα fighting games ειμαι απογοητευμενος τα τελευταια 10 χρονια. Και αυτο δεν νομιζω να αλλαξει συντομα..
 
Τα fighting games πλεον είναι κατα 99% συνέχειες επιτυχημένων παλιών παιχνιδιών.Θυμάμαι πόσο μεγάλη εντύπωση μου είχε προκαλέσει για παράδειγμα το πρώτο Tekken.Και έχουμε φτάσει στο Tekken 6,Virtua Fighter 5 κοκ! Πιστεύω πως τα 3d fighting games προσπαθούν να αποδώσουν τις μάχες σώμα με σώμα οσο πιο ρεαλιστικά γίνεται.Γι'αυτό έχουν πιο αργό gameplay και περισσότερες κινήσεις φυσικά ίσως για αυτό να είναι κ πιο εύκολα.Ίσως πάλι το ότι είναι πιο εύκολα σε σχέση με παλιότερα 2d fighting games έχει να κάνει με το γενικότερα κλίμα της εποχής.Γενικά νομίζω πως έχει κυριαρχήσει η άποψη πως τα games πλέον δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολα.Να μην "βασανίζουν" τον παίχτη δηλαδή αλλα απλά να περνάει την ώρα του ευχάριστα.Άλλωστε στην εποχή του fast food ζούμε γιατι όχι και των fast games! :p

Μου λείπει πάντως και εμένα πολύ η εποχή των SNK fighting games του Street Fighter και του Mortal Kombat.

Όσο για τα brawl-beat em up games δυστυχώς είναι πλέον νεκρα....

Το Street FIghter IV είναι πάντως πολύ καλό!
 
Όσο για τα brawl-beat em up games δυστυχώς είναι πλέον νεκρα....

όντως! καλό brawl beat me up έχω να δώ απο το DIE HARD για Saturn... :tsktsk:
 
Μπορει πλεον η αγορα fighting να εχει καναντησει κουραστικη ως ενα σημειο με κυκλοφοριες χιλιομασημενων francise oπως Tekken (τ' οποιο για μενα μετα το 3 δεν ειχε τιποτα συνταρακτικο να προσφερει) αλλα σκεφτειτε και το εξης: για τους πιο καινουριους gamers που δεν ειχαν την ευκαιρια να δοκιμασουν παλιοτερα παιχνιδια σειρων οπως Soul Calibur (κατα την γνωμη μου το καλυτερο 3D fighting) δεν θα 'ταν κριμα να στερηθουν την χαρα; Γι' αυτους, λοιπον, βγαινουν καθε τοσο και νεα sequels κι ας μην εχουν να προσφερουν και πολλα νεα πραγματα. Τουλαχιστον, δεν σε χαλανε καθολου οταν παιζεις διπλο με την παρεα. ;) Ειναι ενα πραγμα σαν τα ποδοσφαιρακια που καθε χρονο βγαινουν νεοτερες εκδοσεις για να τα απολαμβανεις με καλυτερα γραφικα. :p

Κι οσο εξακολουθουν να βγαινουν sequels παλιοτερων σειρων βγαινουν και ολοφρεσκα francises που θα σου αναζωγονοιησουν το ενδιαφερον. Χαρακτηριστικα παραδειγματα το Arcana Heart ( http://www.animeplanet.gr/forum/viewtopic.php?t=8666 ) και το Melty Blood ( http://en.wikipedia.org/wiki/Melty_Blood ). Και λεγοντας για challenging, δοκιμασε τον τελικο του Arcana Heart κι αν δεν πεταξεις το χειριστηριο στην τηλεοραση απο αγανακτηση λογω της αδικαιολογητης δυσκολια του (this boss is cheeeeeeeeeap! :mad: ) να μην με λενε Γιωργο. :tongue:

Με δυο λογια, η δυσκολια εχει να κανει με το παιχνιδι, ειτε παλιο ειτε καινουριο. Ταδε εφη απο ενα ατομο που εχει κανει διατριβη στο θεμα fightings. :cool:
 
Wally είπε:
Ισως επειδη τα παλιοτερα FG ειχαν "cheap AI"? (δηλαδη "διαβαζαν" τις κινησεις σου ή ειχαν supermnatural συμπεριφορα)
Σωστός. Φτηνά κόλπα ήταν, όχι καλή AI. Εξάλλου το single player σε αυτά τα παιχνίδια δεν έχει μεγάλη σημασία. Όλα τα λεφτά είναι στο vs. Όχι ότι θα με χάλαγε καλύτερη AI που να προσομοιάζει ένα πραγματικό παίκτη, ώστε να κάνεις καλύτερη προπόνηση.

Τα brawlers, μιας και αναφέρθηκε, δυστυχώς πέθαναν, αλλά μια χαρά σφάζεις σε παιχνίδια στυλ Devil May Cry και Ninja Gaiden ή στα Dynasty Warriors (όταν θες ορδές αντιπάλων), οπότε έχουμε ακόμα διεξόδους για τα πρωτόγονα ένστικτά μας.
 
Πίσω
Μπλουζα