Onibaba (1964)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας iggylebowski
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

iggylebowski

RetroAdept
Joined
10 Mαϊ 2012
Μηνύματα
868
Αντιδράσεις
652
Onibaba (1964, Kaneto Shindo)

http://www.imdb.com/title/tt0058430/

Υπόθεση: Την εποχή του εμφυλίου πολέμου στην φεουδαρχική Ιαπωνία, μια γυναίκα και η νύφη της που ζουν σε ένα βαλτότοπο, περιμένουν την επιστροφή του γιου και συζύγου αντίστοιχα από το μέτωπο. Οι δυο γυναίκες επιβιώνουν στον άγριο τόπο αποπλανώντας και σκοτώνοντας περαστικούς σαμουράι και στη συνέχει πουλώντας τα όπλα και την πανοπλία τους. Κάποια στιγμή ένας άντρας που πολέμησε κι αυτός στον εμφύλιο πόλεμο επιστρέφει με νέα για τον θάνατο του γιου της γυναίκας. Η νεαρή νύφη της αρχίζει να γοητεύεται από τον παράξενο άντρα και συνάπτει ερωτική σχέση μάζι του, κατί που δεν θα αρέσει στην πεθερά της.

Ατμοσφαιρίκό, δραματικό θρίλερ από τον Kaneto Shindo. Η ταινία είναι ένας συνδυασμός ερωτικού δράματος και ψυχολογικού θρίλερ. Δεν αφορά τίποτα το μεταφυσικό ή βίαιο καθώς όποια στοιχεία θρίλερ υπάρχουν στην ταινία προέρχονται από τις εμμονές και τις αδυναμίες του περιορισμένου cast. Είναι μια ιστορία ζήλειας, φθόνου, οργής, απιστίας, εκδίκησης και πρόδοσίας. Το μινιμαλιστικό φυσικό τοπίο του βάλτου, τα καλάμια, το νερό είναι κινηματογραφημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν με ζωντανό λαβύρινθο. Τα μεγάλα πλάνα, οι εικόνες των καλαμιών στο βάλτο, οι υπνωτικοί ρυθμοί, οι μινιμαλιστικοί διάλογοι δίνουν στην ταινία ένα τόνο εσωτερικότητας. Η πανέμορφη, υποβλητική ασπρόμαυρη φωτογραφία, ο φωτισμός, ειδικά στα βραδυνά πλάνα, που κάνει τις σκιές να φαίνονται ζωντανές, οι μακρινές λήψεις, το επιβλητικό φυσικό τοπίο προσφέρουν μια ποιητική ομορφιά στο έργο. Αν και εν μέρει λανθασμένα η ταινια κατηγοριοποιείται ως θρίλερ καθώς οι όποιες αγωνιώδεις σκηνές υπάρχουν κυρίως προς τέλος, το τελευταίο μισάωρο είναι γυρισμένο με ένταση, δίνοντας βάση σε μια νυχτερινή, σχεδόν γκροτέσκα, κινηματογράφηση του βάλτου και των χαρακτήρων που φαίνονται σαν φυσική συνέχεια του άγριου τοπίου. Καταπληκτική δουλειά κάνει και το ανατριχιαστικό soundtrack του Hikaru Hayashi, ο οποίος χρησιμοποιεί τους φυσικούς ήχους και τον τελετουργικό ρυθμό των τυμπάνων, ενισχύοντας την απόκοσμη ατμόσφαιρα της ταινίας.

Trailer:

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα