Optimizing Dreamcast Direct3D Performance

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.863
Αντιδράσεις
4.558
Αρθρο απο το επισημο site της Microsoft για το πως να γραφουμε σωστα και αποδοτικα κωδικα Direct3D WinCE για το Dreamcast.

Το παραθετω διοτι μου εκανε εντυπωση οτι υπαρχει ακομα ανεβασμενο (και ειναι και αρκετα ενδιαφερον!)
 
Αξίωμα για το DC gaming: Το πιό οptimized WinCE παιχνίδι του Dreamcast αποδίδει χειρότερα από το πιό unoptimized Katana.

Να κατηγορήσουμε λοιπόν τους προγραμματιστές που προτίμησαν να αγνοήσουν τις οδηγίες της Microsoft για τον διαφορετικό τρόπο που πρέπει να προγραμματίζεται το DC και το άφησαν να τρέχει unoptimized κώδικα από PC για να μην ξαναγράφουν τον rendering κώδικα;

Η΄να κατηγορήσουμε την Microsoft και τα Windows ως συνήθως;

Ιδού η απορία κύριοι... ;)
 
Το ολο θεμα με το WinCe στο Dreamcast ηταν μια παπ..α για μενα. Η Sega με τα δικα της εργαλεια μπορουσε να κανει θαυματα.Οπως και εκανε! ^^
 
Πίσω
Μπλουζα