Outcast Reboot HD Kickstarter, Outcast 1.1

Ανεβηκε το KickStarter

Στα 600.000$ ο στοχος

-All objects, textures, environments and characters entirely remade from scratch in hi-definition.-Targets 1080p @ 60fps, and supports beyond HD

-Enhanced adventure:

. Annoying story bugs removed

. Improved HUD

. Improved inventory

. Improved notepad

. Improved dialog interface

-New Cutter locomotion, control and animations

-New camera control

-Xbox and PS4 controller (and other compatible) support on Windows

Φοβαμαι οτι δεν θα ειναι Voxel (?)
 
No Voxel no party.
 
Σε αντίθεση με τις κάρτες γραφικών τις εποχής, σήμερα οι GPUs μπορούν να ρεντάρουν voxels, οπότε είναι κρίμα που δεν επιλέγεται αυτή η μέθοδος, έτσι για το εναλλακτικό του πράγματος. :) ΠΧ:


Προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος και με κάτι πολύ λιγότερο φιλόδοξο, δηλαδή να παίζεις το παιχνίδι του τότε σε Full HD ανάλυση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Υπαρχει πλεον και αφθονη φτηνη RAM(τα voxels ειναι αδηφαγα) και στανταρ αναλυσεις στα nextgen κονσολικα...
 
@Leon, φοβερό το βίντεο με τα voxels, σχετικά με το reboot, μακάρι να τα καταφέρει στο Kickstarter, το βλέπω αρκετά πιθανό. Είναι απο τα αγαπημένα PC games σχεδόν όλων νομίζω, όλοι είχαμε μαγευτεί απο την ατμόσφαιρα του Outcast. Δεν το έχω τερματίσει όμως, και σκοπευω να το κάνω τώρα, σε ένα win 95 pc που έστησα πρόσφατα για τα παιχνιδάκια εκείνης της εποχής που μου έχουν λείψει.
 
Ο χειρισμος τους παντως ηταν τραγικος! Δεν ζητας 600 χωρις ενα καλο work-in-progress teaser. Ηλπιζα οτι μετα τις πρωτες μερες θα τροφοδοτουσαν το project με υλικο αλλα...

Το στουκαρε
 
Κρίμα, απο την άλλη βέβαια, ούτε τα μισά δεν μάζεψαν. Προφανώς δεν προσπάθησαν αρκετά.
 
Σε 5 ωρες μια enhanced εκδοση του Outcast (1.1) θα ανεβει στο Steam

It is designed to run on modern systems, with multi-threaded rendering for better performance, a redesigned HUD, controller support, and high resolution support
Οσοι το εχουμε απο GOG θα λαβουμε τζαμπε την αναβαθμιση απο εκει!

Ανυπομονω!!!
 
Πολύ καλά νέα. Είναι κρίμα τέτοια παιχνιδάρα να χαθεί λόγω τεχνικών προβλημάτων. Το "πρόβλημα" είναι ότι δεν κατάφεραν να περάσουν το software rendering σε hardware rendering αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό και τί παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει.
 
Οσοι το εχουμε απο GOG θα λαβουμε τζαμπε την αναβαθμιση απο εκει!
Είναι σίγουρο?

Το "πρόβλημα" είναι ότι δεν κατάφεραν να περάσουν το software rendering σε hardware rendering αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό και τί παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει.
Σύμφωνα με το newsletter, έγινε recompile, και υποστηρίζει πλέον πολυπύρινους επεξεργαστές, και αναλύσεις μέχρι 1080p.

Thank you for registering our Newsletter. Youʼre among the first thousand having responding positively to our subscribing request.

Itʼs been a while that we didnʼt share about the status of Outcast's development. Now time has came to share some news with you.

I will not enter into the details of our roadmap today but one of our short term goal was to cleanup, enhance and publish the original voxel version of the game. We found that it was a required step before communicating again on the HD version or a possible follow up. Thus,we put our hand on the 15 yearʼs old code to build an enhanced version called βOutcast 1.1β.

Outcast 1.1 has been recompiled from the original source code. It still using the original voxel technology but it comes with following enhancements: the voxel rendering is now multithreaded for higher performance, the software meshes benefit of bilinear filtering, part of the HUD have been redesigned, skies have been painted in high-resolution, it natively supports Xbox pad, it includes a user friendly Controller configurator, it works properly on various resolutions, up to 1080p, it works in fullscreen or windowed, it features a new launcher, and a significant number of bugs fixed.

We are happy to announce that Outcast 1.1 will be also available on Steam including support of Cloud Storage,Trading Cards and Original Soundtrack DLC. If we have a positive response of the community, Stats and Achievements will be added.

Outcast 1.1 will be available Thursday 18th December at about 10am PST (8pm for Paris) on Steam, Gog and Zoom at a suggested retail price of $5.99.

We hope that this release will contribute to help us to achieve our next goal (weʼll share more on this later).

Thanks for your trust and your support,
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στο Steam εχουν ανεβει 4 updates και η updated εκδοση εχει σταλει και στο GOG που μαλλον θα ανεβει αυριο.

Ξαναβυθιστηκα στον υπεροχο κοσμο του Outcast!

Συγκινηθηκα με τον σουπερ ηχο των βηματων στο χιονι :)
 
Σαν εμπειρία είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει στο να σε πετάξουν σε έναν εξωγήινο κόσμο και να πρέπει να βρεις την άκρη.

Πράγματα που μου άρεσαν ιδιαίτερα:

Το ότι ρωτάς για να βρεις κάποιον που ψάχνεις, και μάλιστα αν είναι στο εγγύς περιβάλλον, σου δείχνουν με το χέρι την

κατεύθυνση που βρίσκεται.

Το λεξιλόγιο.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ενδιαφέρουσα τεχνικά η 1.1 έκδοση. Την είχα στο GOG και την πήρα και στο Steam. Βασικά θέλω να το προχωρήσω αυτό το παιχνίδι γιατί αυτό που κάναμε είναι να θαυμάζουμε την voxel engine και να μην παίζουμε το παιχνίδι. Δεν ξέρω καν τελικά αν λέει σαν παιχνίδι, πέρα απο τεχνική και ατμόσφαιρα. Σε 1080p είναι ενδιαφέρον benchmark για τον I7 μου. 15-30fps όταν είσαι κοντά σε πολύγωνα, π.χ. μέσα στα σπίτια, μάλλον λόγο του billinear filtering (από 15 πήγε 35 όταν το απενεργοποίησα). Ενώ τα voxels έξω βγάζω μέχρι και 60-80fps σε περιπτώσεις. Επίσης σε αυτές τις αναλύσεις βλέπω πολλά artifacts, γεωμετρία να εξαφανίζεται, μια περίεργη γραμμή στο voxel rendering και άλλα.

Πάντως τρέχει πιο σωστά από παλιά (είχα πολλές ασυμβατότητες, η μουσική να αποσυγχρονίζεται, τα βίντεο να μην τρέχουν σωστά) οπότε ίσως είναι ευκαιρία να το προχωρήσω έστω και για να απολαύσω τους κόσμους του.

p.s. Και για αυτό δεν πέτυχε το kickstarter. Όλοι θυμόμαστε τα voxels, ενώ το gameplay μπορεί να ήταν και αδιάφορο δεν ξέρω. Αν αυτό που πλασάρανε είναι απλώς polygon based και μάλιστα από τα previews καθόλου εντυπωσιακό, και όλοι μας εμείς απλώς θέλουμε να το παίξουμε μόνο για να γουστάρουμε το technical (όπως άλλωστε κάναμε και με τα shadow of the beast) τότε είναι όντως αδιάφορο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα