Pc gamepad to arcade controller (Ποιο καλώδιο πάει που???) Help!

• Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας mindweb
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

mindweb

RetroN00b
Αντιδράσεις
0
Καλησπέρα στο forum!

Κατʼ αρχήν θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι παντελώς άσχετος από ηλεκτρονικά (να φανταστείτε πρώτη φορά πιάνω στα χέρια μου ηλεκτρονική πλακέτα!) και γιʼ αυτό θα ήθελα την βοήθεια σας αν γίνεται.

Θέλω να φτιάξω ένα arcadeχειριστήριο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (όπως αυτά που παίζαμε μικροί στα ηλεκτρονικάδικα με εικοσάρικα, pacman, θυμάστε???)

Μήπως θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε πώς θα συνδέσω τα κουμπιά (Φώτο 2) με την πλακέτα του gamepad (Φώτο 1)? Δηλαδή πού πρέπει να πάει το κάθε καλώδιο?

Ευχαριστώ παιδιά.

Πολύ φλου η κατάσταση....

Πάμε στα εύκολα από αυτά που μπορώ να διακρίνω. Το μεσαίο καλώδιο από τα panel των L & R κουμπιών συνήθως είναι η γείωση. Η γείωση πάει στο πάνω έλασμα από το switchακι του κουμπιού. Να ξέρεις οτι το καλώδιο της γείωσης θα το τραβήξεις σε σειρά. Δλδ ένα καλώδιο θα πάει σε όλα τα κουμπιά.

To δεύτερο καλώδιο θα το βάλεις στο έλασμα που είναι κάτω από της γείωσης.

Δες την φωτογραφία

microswitch.jpg

Τώρα για τις υπόλοιπες συνδέσεις στη θέση σου θα έκανα το εξής. Θα έβαζα το gamepad στον υπολογιστή, θα ετοίμαζα ένα κουμπί με τα καλώδια (γείωση και Ν.Ο.) και θα δοκίμαζα που το καλώδιο Ν.Ο. πάνω στην πλακέτα δίνει εντολή στο κουμπί σου. Για να το δεις αυτό θα πας control panel/ game controllers.

Δοκίμασε τα σημεία που έχω μαρκάρει στην φωτογραφία

φώτο 1.JPG

Με κίτρινο είναι η γείωση με κόκκινο τα πιθανά σημεία που πρέπει να κολλήσεις το καλώδιο.

Kambia σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερέστατη απάντηση και το χρόνο σου.

Να υποθέσω το ίδιο θα κάνω και με τα άλλα δυο "πλακετάκια" που κρέμονται (για να έχω άλλα 4 κουμπιά στο controller μου).

Παιδιά καθε άλλη βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Υ.Γ. : Δεν κάνει κάποιος γνώστης ένα tutorial για εμάς τους άσχετους αλλά arcade lovers?!?!?!? :) :flower: :) :flower:

Χαρά μου να βοηθήσω mindweb.