Project MidSummer (A.K.A Jaguar 2)

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.792
Αντιδράσεις
4.275
Το 1995 η Atari σχεδιαζε τον απογονο του ill-fated Jaguar.

Tom 2,Jerry 2,DSP port,CDROM και backwards compatibility

Oι τυποι του AtariMuseum εδω εχουν ανεβασει φωτογραφιες του mobo και υποστηριζουν οτι καταφεραν και ετρεξαν με επιτυχια το Tempest(χωρις να παρατηρησουν καποια βελτιωση στα γραφικα)

Θα ηταν αραγε ισχυροτερο απο το M2?απο το PS1?

Μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε...

my.php


Atari Jaguar II Specs
Size: 10.5" x 12" x 3.5"

Controls: Power on/off

Display: Resolution up to 1600 x 600 pixels (50 Hz/interlace)

32-bit "Extended True Color" display with 16,777,216

colors simultaneously (additional 8 bits of supplimental

graphics data support possible)

Multiple-resolution, multiple-color depth objects

(monochrome, 2-bit, 4-bit, 8-bit, 16-bit, 24-bit) can be

used simultaneously

Ports: Cartridge slot/expansion port (64 bits)

RF video output

Video edge connector (video/audio output)

(supports NTSC and PAL; provides S-Video, Composite, RGB

outputs, accessible by optional add-on connector)

Four controller ports

Digital Signal Processor port (includes high-speed

synchronous serial input/output) χμμμμ

Controllers: Eight-directional joypad

Size 5" x 4.5" x 1.5", cord 7 feet

Six fire buttons (A, B, C, D, E, F)

Pause and Option buttons

12-key keypad (accepts game-specific overlays)

The Jaguar 2 contains eight megabytes (64 megabits) of fast

page-mode DRAM, in eight chips with 1024 K each.
 
Και να ήταν, το'χε ήδη χάσει το παιχνίδι...

Αντι να ρίξουν το βάρος να φτιάξουν κανένα non-proprietary μηχάνημα με αυτά τα χαρακτηριστικά e.g. microbox, καθόντουσαν και ασχολιόντουσαν με ....κονσόλες.

Κακοί προγραμματιστές, ελειπέστατο documentation, λάθος επιλογές στα hardware designs, το πλέον ηλιθιέστερο marketing από την Tramiel "copany" (ναι, δεν έκανα λάθος) και ανεκδιήγητη μυστικότητα (μη πάει και μας πάρει κανείς τον κώδικα και τον κάνει καλύτερο, τι λέτε τώρα), ήταν αυτά που οδήγησαν να δύσει αυτή η εταιρεία ΘΡΥΛΟΣ....

Κρίμα... όχι Midsummer αλλά "midnight summer's dream". Απλά δεν ήθελαν να μας το πουν.
 
Ούτε για αστείο εφάμιλλη με το Dreamcast.

Μισή κύρια μνήμη (8 αντί για 16 MB+2 MB audio only) και αρκετά χαμηλότερη απόδοση σε πολύγωνα.

- capable of doing about 900000 texture-mapped polyons,without textures there can do 2500000 polyons.
Η εκτίμηση για το Dreamcast είναι τουλάχιστον 3 εκατομμύρια πολύγωνα, ενώ κάποιοι αναφέρουν ως και 7 εκατομμύρια.

To Playstation πάντως θεωρητικά το "είχε".
 
Πίσω
Μπλουζα