Alucard
RetroMasteR
- Joined
- 15 Αύγ 2006
- Μηνύματα
- 1.322
- Αντιδράσεις
- 521
Rastan (1987)
[edit] Dead img [edit]
Ένα από τα πρώτα παιχνίδια που δοκίμασα στον Commodore 64 ήταν και το Rastan.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε από την Taito το 1987 και υπήρξε ένα από τα δημοφιλέστερα platform games για τα τότε home-micros.
[edit] Dead imageshack img [edit]
Η υπόθεση του παιχνιδιού αφορά ένα βάρβαρο μαχητή ο οποίος περιπλανιέται ανάμεσα σε βουνά και κάστρα, αντιμετωπίζοντας μια πληθώρα αντιπάλων όπως ανθρώπινες σαύρες, σκελετούς, μάγους, φτερωτούς πολεμιστές και πολλά άλλα τέρατα με τελικό σκοπό το κεφάλι ενός δράκου. Στην πορεία του, εξοπλίζεται με διάφορα όπλα όπως mace, axe αλλά και σπαθί το οποίο εκτοξεύει φωτιές.
Το scrolling του παιχνιδιού είναι μη στατικό και η κίνηση του sprite είναι σχεδόν άμεση στους χειρισμούς του gamer. Παρ’ όλα αυτά το παιχνίδι θεωρούνταν ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτούσε ιδιαίτερα επίμονους gamers για να το προχωρήσουν αρκετά.
[edit] Dead img [edit]
Ο βάρβαρος έχει την ικανότητα να χρησιμοποιεί το σπαθί που πάντα έχει μαζί, να σκύβει, να κάνει άλματα μικρά αλλά και μεγάλα κρατώντας πατημένο το fire. Πεθαίνει όταν εξαντληθεί η ενέργειά του ή αν πέσει σε νερό ή λάβα. Τα sprites έχουν κανονικό (μεσαίο) μέγεθος και τα γραφικά για την εποχή του είναι αρκετά καλά.
Το παιχνίδι αποτελείται συνολικά από 6 πίστες στις οποίες μια από τις συνηθισμένες δοκιμασίες είναι η πραγματοποίηση αλμάτων πάνω από νερά, καταρράκτες και λάβα τα οποία συνήθως γίνονται με τη βοήθεια σχοινιών και κινούμενων επιπέδων-βράχων.
[edit] Dead imageshack img [edit]
Μετά από αρκετό χρόνο ενασχόλησης με το συγκεκριμένο παιχνίδι τις ημέρες αυτές κι ενώ κατάφερα να ξεπεράσω το σημείο το οποίο δυσκολευόμουν όταν έπαιζα στον Commodore, κόλλησα και πάλι σε κάποιο σημείο στην 4η πίστα.
Στο σημείο αυτό έπρεπε να πραγματοποιηθεί ένα άλμα από ένα χορτόσχοινο σε στεριά.
Μετά από μια σύντομη περιήγηση στο internet διαπίστωσα πως αποτελούσε ένα bug του παιχνιδιού γι’ αυτό και ήταν αδύνατο να το τελειώσει κάποιος στον Commodore 64. Μεγάλη απογοήτευση βεβαίως για ένα τέτοιο παιχνίδι, αλλά ταυτόχρονα μια μικρή ανακούφιση για μένα σε όσα αφορούν τις ικανότητές μου ως gamer Λίγη προσοχή βέβαια από την πλευρά της Taito δε θα έβλαπτε.
Κατά τα άλλα η μουσική του παιχνιδιού είναι άψογη (τη σύνθεση ανέλαβαν οι Naoto Yagishita and Masahiko Takaki) και μια από τις καλύτερες που υπήρξαν σε παιχνίδια του C64. Τέλος το εξώφυλλο είναι ένα από τα πιο όμορφα covers που έχουν δημιουργηθεί ποτέ (θα έλεγα έως σήμερα). Κατά την προσωπική μου άποψη αποτελεί το παιχνίδι το οποίο ενέπνευσε τους δημιουργούς του Castlevania αλλά και πολλά άλλα platform μεσαιωνικά παιχνίδια.
[edit] Dead img [edit]
Ένα από τα πρώτα παιχνίδια που δοκίμασα στον Commodore 64 ήταν και το Rastan.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε από την Taito το 1987 και υπήρξε ένα από τα δημοφιλέστερα platform games για τα τότε home-micros.
[edit] Dead imageshack img [edit]
Η υπόθεση του παιχνιδιού αφορά ένα βάρβαρο μαχητή ο οποίος περιπλανιέται ανάμεσα σε βουνά και κάστρα, αντιμετωπίζοντας μια πληθώρα αντιπάλων όπως ανθρώπινες σαύρες, σκελετούς, μάγους, φτερωτούς πολεμιστές και πολλά άλλα τέρατα με τελικό σκοπό το κεφάλι ενός δράκου. Στην πορεία του, εξοπλίζεται με διάφορα όπλα όπως mace, axe αλλά και σπαθί το οποίο εκτοξεύει φωτιές.
Το scrolling του παιχνιδιού είναι μη στατικό και η κίνηση του sprite είναι σχεδόν άμεση στους χειρισμούς του gamer. Παρ’ όλα αυτά το παιχνίδι θεωρούνταν ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτούσε ιδιαίτερα επίμονους gamers για να το προχωρήσουν αρκετά.
[edit] Dead img [edit]
Ο βάρβαρος έχει την ικανότητα να χρησιμοποιεί το σπαθί που πάντα έχει μαζί, να σκύβει, να κάνει άλματα μικρά αλλά και μεγάλα κρατώντας πατημένο το fire. Πεθαίνει όταν εξαντληθεί η ενέργειά του ή αν πέσει σε νερό ή λάβα. Τα sprites έχουν κανονικό (μεσαίο) μέγεθος και τα γραφικά για την εποχή του είναι αρκετά καλά.
Το παιχνίδι αποτελείται συνολικά από 6 πίστες στις οποίες μια από τις συνηθισμένες δοκιμασίες είναι η πραγματοποίηση αλμάτων πάνω από νερά, καταρράκτες και λάβα τα οποία συνήθως γίνονται με τη βοήθεια σχοινιών και κινούμενων επιπέδων-βράχων.
[edit] Dead imageshack img [edit]
Μετά από αρκετό χρόνο ενασχόλησης με το συγκεκριμένο παιχνίδι τις ημέρες αυτές κι ενώ κατάφερα να ξεπεράσω το σημείο το οποίο δυσκολευόμουν όταν έπαιζα στον Commodore, κόλλησα και πάλι σε κάποιο σημείο στην 4η πίστα.
Στο σημείο αυτό έπρεπε να πραγματοποιηθεί ένα άλμα από ένα χορτόσχοινο σε στεριά.
Μετά από μια σύντομη περιήγηση στο internet διαπίστωσα πως αποτελούσε ένα bug του παιχνιδιού γι’ αυτό και ήταν αδύνατο να το τελειώσει κάποιος στον Commodore 64. Μεγάλη απογοήτευση βεβαίως για ένα τέτοιο παιχνίδι, αλλά ταυτόχρονα μια μικρή ανακούφιση για μένα σε όσα αφορούν τις ικανότητές μου ως gamer Λίγη προσοχή βέβαια από την πλευρά της Taito δε θα έβλαπτε.
Κατά τα άλλα η μουσική του παιχνιδιού είναι άψογη (τη σύνθεση ανέλαβαν οι Naoto Yagishita and Masahiko Takaki) και μια από τις καλύτερες που υπήρξαν σε παιχνίδια του C64. Τέλος το εξώφυλλο είναι ένα από τα πιο όμορφα covers που έχουν δημιουργηθεί ποτέ (θα έλεγα έως σήμερα). Κατά την προσωπική μου άποψη αποτελεί το παιχνίδι το οποίο ενέπνευσε τους δημιουργούς του Castlevania αλλά και πολλά άλλα platform μεσαιωνικά παιχνίδια.