Retro WRC group B

grnka

RetroN00b
Joined
20 Ιουλ 2008
Μηνύματα
28
Αντιδράσεις
3
οι περισσοτεροι θυμαστε τη θρυλικη ομαδα Β οταν ξεκινησε η δορυφορικη τηλεοραση στην ελλαδα.θυμαμαι που καθομουν μπροστα στην ITT και εβαζα τερμα τη φωνη στο καθε περασμα του Audi S1 , Lancia Stratos , Peugeot 205 S16 , Lancia Delta HF integrale Martini Racing..

την εποχη εκεινη το WRC ηταν πιο πολυ για το θεαμα και οχι ο χρονος..who gives the fuck about time? ο κοσμος καθε κυριακη πρωι καθηλωνονταν στη δορυφορικη και ζηλευαν αφανταστα τους χιλιαδες κοσμο που ηταν εκει στη διαδρομη.

οι χιλιαδες κοσμος ηταν στην κυριολεξια σε αποσταση εκατοστων απο τα αυτοκινητα ,πανω σε στροφες,υψωματα ακομα καθονταν στη μεση του δρομου την ωρα που πλησιαζαν τα αυτοκινητα και τελευταια στιγμη απομακρυνονταν.ηθελαν να ακουμπησουν ,να νιωσουν το θρυλο αυτο που λεγονταν group b rally car με τα εκατονταδες αλογα,μοτερ που σφυραγαν απο τα θηριωδη τουρμπο και ξερναγαν ακαυτη βενζινα απο την εξατμιση προκαλωντας εξταση στον κοσμο και σε εμας εδω στο σπιτι..καθε διαδρομη και μια νεα εμπειρια βλεποντας θρυλους της εποχης οπως ο αρι βατανεν να φλερταρουν με το θανατο χωρις φλωριες οπως abs και πεταλιερες στο τιμονι χωρις κινητα τηλεφωνα και εξυπνα διαφορικα...ηταν ο οδηγος,συνοδηγος,ενα αμαξι ατιθασο και ο θεος μαζι σου!1!

σημερα? το 70 τοις εκατο των εργοστασιακων ομαδων αποχωρησαν στα χρονια που ακολουθησαν μετα το σταματημα του group B...μπηκαν ενα σωρο ευκολιες για τους οδηγους που οι περισσοτεροι μας ειναι αδιαφοροι διοτι και η κουτση μαρια μπορει να οδηγησει ενα ραλι καρ,περιορισαν τα αλογα στα 300 και..τη συνεχεια την ξερετε...το μονο που μας μενει ειναι οι αναμνησεις..αυτες καμια FIA δεν μπορει να τις περιορισει

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ADXtD_cTAhY]YouTube - Group B rally racing

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8]YouTube - Group B - Pure sound

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qefKc-SPR-I]YouTube - Group B - Pure sound 2

and last but not least..ο "χερας" των 90ς. ο ανθρωπος που εφτυσε το θανατο στο προσωπο και του εδωσε κλωτσια στα @@δια...ο Αρι Βατανεν

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=lWHnfm3LN4Q]YouTube - The BEST rally video you will ever see(No music, RAW sound)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
σιγουρα ηταν πολυ εντυπωσιακο το θεαμα αλλα ειχε καταντησει και λιγο ρωμαικη αρενα.σε καθε αγωνα περιμεναν ποτε θα γινει το ατυχημα και ποιος θα ειναι ο ''τυχερος''.καλα εκαναν που το κατηργησαν.
 
Ήταν πολλά τα τουρμπισμένα άλογα για τα συγκεκριμένα οχήματα και οι οδηγοί πραγματικά πάλευαν να τα κρατήσουν στο δρόμο! Δεν είναι τυχαίο ότι τα σημερινά με τα μισά άλογα καταφέρνουν ταχύτερους χρόνους. Όμως το θέαμα ουσιαστικά πέθανε με την κατάργηση του γκρουπ β. Τα ραλύ έχασαν την αίγλη τους σιγά σιγά έκτοτε και πλέον προκαλούν χασμουρητό.

Για μένα βέβαια η προγενέστερη ακόμα εποχή με τα πισωκίνητα εσκορτ μκ2 και τα φιατ 131 ήταν ακόμα καλύτερη με τις τρομερές υπερστροφές ισχύος!
 
spyros_s είπε:
Ήταν πολλά τα τουρμπισμένα άλογα για τα συγκεκριμένα οχήματα και οι οδηγοί πραγματικά πάλευαν να τα κρατήσουν στο δρόμο! Δεν είναι τυχαίο ότι τα σημερινά με τα μισά άλογα καταφέρνουν ταχύτερους χρόνους. Όμως το θέαμα ουσιαστικά πέθανε με την κατάργηση του γκρουπ β. Τα ραλύ έχασαν την αίγλη τους σιγά σιγά έκτοτε και πλέον προκαλούν χασμουρητό. Για μένα βέβαια η προγενέστερη ακόμα εποχή με τα πισωκίνητα εσκορτ μκ2 και τα φιατ 131 ήταν ακόμα καλύτερη με τις τρομερές υπερστροφές ισχύος!
Συμφωνώ για την επικινδυνότητα (η ανθρώπινη ζωή και αξία είναι πάν απ' όλα)...

Πράγματι, η ροή ισχύος στους τροχούς ξεπερνούσε κατά πολύ τη δυνατότητα ελκτικής και πλευρικής πρόσφυσης (με τα ελαστικά, τις αναρτήσεις και τις διαδρομές τους, αλλά και τα αμορτισέρ που ήταν αδύνατο να κατευνάσουν τα bound και rebound) της εποχής.

Το υστερικό ξέσπασμα των turbo (όχι όπως σήμερα, που δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνεις στην υπερτροφοδότηση) ήταν δύσκολο να ελεγχθεί, και τα πληρώματα ήταν ήρωες που τα έφερναν πίσω.

Άλλωστε, επρόκειτο για εικονικά αυτοκίνητα, αφού το πλαίσιο ήταν ουσιαστικά ένα σωληνωτό σύνολο από χρωμιομολυβδένιο, ντυμένο με fiberglass σε σχήμα που θύμιζε κακήν-κακώς το όχημα παραγωγής.

Η συνολική εικόνα του event "Grοup B" μπορεί να μας χάριζε τον εντυπωσιασμό των αξεπέραστων χεράδων της εποχής (που ήξεραν ότι ξεκινούσαν χωρίς να είναι σίγουροι πως θα εφταναν ζωντανοί στην ράμπα), αλλά αυτό θύμιζε Ρωμαϊκή αρένα και δεν το άντεχα...

Υ.Γ.: Ari Vatanen "over all" (με σεβασμό στους υπόλοιπους)...
 
Είναι η αγαπημένη μου εποχή, αν και δεν πρόλαβα να την δω ζωντανά!

Η ωμή δύναμη των αγωνιστικών σε συνδυασμό με τις τρελές ικανότητες των οδηγών εκείνης της εποχής, χάριζαν εντυπωσιακές στιγμές!

\ είπε:
Η συνολική εικόνα του event "Grοup B" μπορεί να μας χάριζε τον εντυπωσιασμό των αξεπέραστων χεράδων της εποχής (που ήξεραν ότι ξεκινούσαν χωρίς να είναι σίγουροι πως θα εφταναν ζωντανοί στην ράμπα), αλλά αυτό θύμιζε Ρωμαϊκή αρένα και δεν το άντεχα...
Αυτό γινόταν και πιο πρίν στη Formula 1 τη δεκαετία του ΄70. Φαντάσου πόσο πάθος (πέρα από τα χέρια!) είχαν αυτοί οι άνθρωποι για να ρισκάρουν τη ζωή τους σε κάθε αγώνα!

\ είπε:
σημερα? το 70 τοις εκατο των εργοστασιακων ομαδων αποχωρησαν στα χρονια που ακολουθησαν μετα το σταματημα του group B...μπηκαν ενα σωρο ευκολιες για τους οδηγους που οι περισσοτεροι μας ειναι αδιαφοροι διοτι και η κουτση μαρια μπορει να οδηγησει ενα ραλι καρ,περιορισαν τα αλογα στα 300 και..τη συνεχεια την ξερετε...το μονο που μας μενει ειναι οι αναμνησεις..αυτες καμια FIA δεν μπορει να τις περιορισει
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Σίγουρα το θέαμα λείπει από τις ειδικές αλλά δεν είναι μόνο αυτή η αιτιά. Οι εποχές έχουν αλλάξει.
 
Ναι ήταν επικύνδινα και σκοτώνονταν κόσμος.

σήμερα δεν σκοτώνεται κόσμος?έχει χάσει την αίγλη του το ράλλυ στις μέρες μας και αυτό είναι επόμενο. όταν η φόρμουλα 1 έβγαζε απο μοτέρ παραγωγής 1500 κυβικα στα 1500 άλογα (είδα ντοκιμαντέρ για την παλιά ομάδα της BMW και είπαν οτι το μοτέρ ηταν το M10B15 που έμπενε στο 315 Ε21 με ελάχιστες μετατροπές...το είχα το συγκεκριμενο μοτέρ δεν εσπαγε με τίποτα!

τεσπα..

το ραλλυ ειναι για το θέαμα κυρίως..τα πιο πολλά έσοδα ερχονται απο χορηγίες και διαφημήσεις επομένως απαιτούν να υπάρχει και θέαμα..εκεί την έχασαν τη μπαλα
 
Απλά δείτε το βίντεο μέχρι το τέλος....


Διαβάστε περισσότερα εδώ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα