Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.670
- Αντιδράσεις
- 1.991

Οταν επαιξα το αρκετα καλο Dragonsphere, αποφασισα να ολοκληρωσω ολα τα παιχνιδια της "τριλογιας" MADS της MicroProse. Παλια ειχα ξεκινησει το Rex Nebular, για το οπιο παντα ακουγα πολυ καλα λογια, αλλα το παρατησα σε ενα σημειο που με αγχωσε και ειχα βαρεθει να το ξαναπιασω. Ηταν ευκαιρια λοιπον να τελειωσω αυτη την εκκρεμοτητα και να μπει ενα "τικ" στη λιστα

O Rex Nebular λοιπον ειναι η πρωτη αποπειρα της Microprose να μπει στο χωρο των adventure και στεκεται επαξια διπλα σε καθιερωμενους γιγαντες του χωρου. Το παιχνιδι ειναι χιουμοριστικό, και ο χαρακτηρας ειναι μια διασταυρωση γυναικά Larry Laffer και γκαφατζή διαστημανθρώπου Roger Wilco (Space Quest). Ειναι ομως ενας πρωτοτυπος χαρακτηρας που ειναι αξιαγαπητος απο μονος του. Εκτος απο το manual, το οποιο ειναι γραμμενο με μια δοση χιουμορ, στο πακετο υπαρχει ενα εκπληκτικό βιβλιαράκι που υποτιθεται οτι ειναι το audio log του Ρεξ πριν την αρχη του παιχνιδιου. Ειναι γραμμενο απο το Steve Meretzky και ειναι πραγματικα απολαυστικο, με ευρηματικο χιουμορ

Στη διαστημικη εποχη λοιπον, ο Ρεξ ειναι ενας διαστημικος τυχοδιωκτης που επιβιωνει εκπληρωνοντας αποστολες. Ειναι αλκοολικος, τζογαδορος, ατιθασος, ακατάστατος και γυναικας. Στο audio log φαινεται ο καταχρησιστικος και επιπολαιος χαρακτηρας του, μεθαει, κανει πραγματα που μετανιωνει μετα, ή μπαινει φυλακη. Αυτο που προσωπικα εκτιμω παρα πολυ, ειναι οτι στοιχεια που αναφερονται στο audio log φαινονται και στο παιχνιδι, δειχνοντας οτι υπηρξε αψογη συνεργασια μεταξυ των σεναριογραφων. Μαθαινουμε λοιπον οτι η παλαβη διακοσμηση του σκαφους του Ρεξ που βλεπουμε στο παιχνιδι, οφειλεται στο οτι προσελαβε ενα διακοσμητη οταν μεθυσε

https://www.youtube.com/watch?v=0hpHnaLR2EE
Εισαγωγή
Το παιχνιδι ξεκιναει με πρωτοτυπο τροπο, ο Ρεξ παραδιδει το βαζο στον Stone, και του διηγειται τι τραβηξε για να το αποκτησει. Το παιχνιδι λοιπον ειναι κατι σαν flash back. Η αποστολη θα οδηγησει τον Ρεξ στον μυστικο πλανητη Terra Androgena, οπου πριν 100 χρονια εγινε ενας τρομερος πολεμος μεταξυ αντρων και γυναικων. Οι αντρες ειχαν καταφυγει στη φουτουριστικη πολη Machopolis, αλλα οι γυναικες ηταν πιο ανεπτυγμενες στη βιοτεχνολογια, δημιουργωντας ενα ιο που εξαφανισε τους αντρες. Ο πλανητης λοιπον κυριαρχειται απο γυναικες, οι οποιες για να αναπαραχθουν είτε μεταμοφωνονται σε αντρες με το Gender Bender, είτε απαγαγουν αρσενικα που περνούν απο τον πλανητη τους (γι' αυτο και κανενας δεν ξερει πού βρισκεται). Ο Ρεξ δεχεται επιθεση και παγιδευεται στον πλανητη, οπου οι γυναικες τον αιχμαλωτιζουν, αλλα ο Ρεξ οπως παντα γλυτωνει, στην πορεια μεταμορφωνεται προσωρινα σε γυναικα για να αποκτησει προσβαση σε καποιες εγκαταστασεις (σωστος εφιαλτης), ενω θα καταληξει στην ερημωμενη Machopolis. Απο αυτο το δυισμο αντλει χιουμορ το παιχνιδι. Το στερεοτυπικο χιουμορ ειναι εντονο καποιες φορες. Πχ η Machopolis ειναι γεματη απο γυμναστηρια, γηπεδα, συνεργεια κλπ


Machopolis
Τα γραφικα του παιχνιδιου ειναι αψογα VGA hand-drawn, με πολυ ομορφα animations οπου υπαρχει. Σε μερικα σημεια τα γραφικα ειναι ψηφιοποιημενες φωτογραφιες, αλλα δενουν πολυ ωραια. Υπαρχει πλουτος κειμενων και περιγραφων σε καθε οθονη που μπαινετε. Τα κειμενα δειχνουν τον τροπο που αντιλαμβανεται τον κοσμο ο Ρεξ, και ποσο αποκρουστιό, ανουσιο ή ενδιαφερον του φαινεται το καθε τι. Υπαρχουν καποια recurring jokes οπως οι αναμνησεις του για καποια Λολίτα, η ακαταστασια του, και η μανια του να διατηρει ξυλοφουρνο στο διαστημοπλοιο του (πραγματα που αναφερονται και στο audio log)


Inventory γριφος του παιχνιδιου, δειγμα του (εχμ) χιουμορ του :Ρ
Υπαρχουν βεβαια πολλοι τροποι να σκοτωθειτε στο παιχνιδι, αλλα το παιχνιδι σας γυριζει αμεσως στο προηγουμενο σημειο, κατι που θεωρω πολυ λογικο, αφου μας απαλλασσει απο τον κοπο του restore που ουτως η αλλως θα καναμε. Ομως το παιχνιδι επιτρεπει να βρεθουμε σε αδιεξοδο, δηλαδη να προχωρησουμε χωρις να παρουμε καποιο απαραιτητο αντικειμενο, και να μη μπορουμε να επιστρεψουμε μετα. Παντως παρολο το Pixel hunting, δεν ετυχε ποτε να χασω καποιο αντικειμενο. Ομως σε καποια σημεια μου φανηκε πολυ αργο το παιχνιδι χωρις σκοπο. Για παραδειγμα στη Machopolis εχετε ενα τεραστιο χωρο να εξερευνησετε, αλλα δεν υπαρχει κανενα συγκεκριμενο hint για το τι πρεπει να κανετε.
Το interface ειναι αρκετα βολικο, με 3δ περιστρεφομενα αντικειμενα στο inventory. Αναλογως το σκηνικο που βρισκεστε (θαλασσα, ζουγκλα, εγκατασταση ή Machopolis) αλλαζει το φοντο στο interface, με αναλογα animations (πχ πουλια που πετανε). Επισης υπαρχουν καποια settings οπως επιπεδο δυσκολιας (Στο "δυσκολο" επιπεδο υπαρχουν παραπανω αντκειμενα και γριφοι, που απουσιαζουν στο "ευκολο") ή ποσο "βρωμικο" ειναι το σεναριο.
Στα μειον του παιχνιδιου θα εβαζα οτι ειναι πολυ αργο, αφου δεν μπορειτε να προσπερασετε σκηνες, διαλογους ή πήγαινέλα (στο Dragonsphere εχουν ξεπεραστει αυτα τα προβληματα ευτυχως). Επισης φαινεται καποια προχειροτητα σε λιγα σημεια, οπως οτι ορισμενα αντικειμενα απουσιαζουν περιγραφες. Αυτο που βρισκω παραξενο, ειναι οτι στο εύκολο επιπεδο, ενω απουσιαζουν καποιοι γριφοι, εχουν παραμεινει πολλα απο τα αντικειμενα που χρησιμοποιουνται μονο στο δυσκολο επιπεδο. Ξεκινησα το παιχνιδι στο "εύκολο" και αυτα τα αντικειμενα με μπερδεψαν πολυ, σαν red herrings.
Τελος σε ενα σημειο, υπαρχει περιγραφη για κατι που δεν υπαρχει, ενας σκυλος!! Αργοτερα εμαθα οτι ο σκυλος εμφανιζεται στο "δυσκολο" επιπεδο και η περιγραφη ειχε παραμεινει στο συγκεκριμενο σημειο

Αντε να δουμε το Return of the Phantom τωρα

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: