Robbie the Rabbit (Silent Hill)

• Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Fred Madison
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Fred Madison

RetroMaNiaC
Αντιδράσεις
114
Εν αναμονή του Downpour και στην πόρωση που έχω με το Silent Hill είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στην γλυπτική, να φτιάξω την φιγούρα του Robbie the Rabbit που πρωτοέκανε εμφάνιση στο Silent Hill 3 και να εμπλουτίσει την συλλογή μου που έχει να κάνει καθαρά με τον κόσμο του Silent Hill. Είναι ατελείωτος όπως θα δείτε αλλά λίγη δουλειά έχει μείνει πρίν να προχωρήσω στο βάψιμο.

Είναι 21-22 εκατοστά σε ύψος και το υλικό που τον φτιάχνω είναι πηλός.

Πως σας φαίνεται σαν αποτέλεσμα;

Προβολή συνημμένου 45093Προβολή συνημμένου 45094Προβολή συνημμένου 45095Προβολή συνημμένου 45096

Πολύ όμορφη δουλειά! ;)

Επειδή είμαι λίγο άσχετη: χρησιμοποίησες κάποιο υποστήριγμα για το σώμα του λαγού?

D@redevil είπε:
Πολύ όμορφη δουλειά! ;)
Επειδή είμαι λίγο άσχετη: χρησιμοποίησες κάποιο υποστήριγμα για το σώμα του λαγού?
Ευχαριστώ D@redevil. Στην ουσία όχι. Μόνο σύρματα έβαλα για να ενώσω πχ τα αυτιά πάνω στο κεφάλι, τον κύριο κορμό πάνω στις πατούσες, το χέρι πάνω στο σώμα κλπ.

Μπορείς να το δείς στις φωτογραφίες που ανέβασα. Στον δεξί του ώμο εκεί που δεν έχει μπεί ακόμη το χέρι τα σύρματα είναι εμφανή. :)

Μη νομίζεις και γω άσχετος είμαι. Πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με κάτι τέτοιο γενικά. Ψάχνωντας πάω...

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ ωραια δουλεια φιλε μου!Και μονο που εισαι αρρωστος με το silent οπως και γω,φτανει!!

Αν και πρωτη φορα που ασχολεισαι οπως ειπες φιλε εκανες φανταστικη δουλεια.Συγχαρητηρια και 1000 μπραβο για το ταλεντο σου.

Gyubrush, metalcandyman ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα ανεβάσω και άλλες φωτογραφίες καθώς προχωράω... :)

Πάρα πολύ ωραία δουλειά Fred Madison!

Η λεπτομέρεια του φερμουάρ και της τιράντας είναι τρομερή! Aναμένουμε το τελικά αποτέλεσμα.

πολυ καλο μπραβο! Περιμενω τις επομενες φωτο!!

Fred Madison είπε: