Sinclair C5

tolis

RetroActive
Joined
8 Μάρ 2008
Μηνύματα
235
Αντιδράσεις
32
Κι όμως, ο θείος Clive είχε βγάλει και ηλεκτροκίνητο τρίκυκλο, γύρω στα μέσα των 80ς.

Είχε μοτέρ απο πλυντήριο ρούχων και ήταν γενικά μια απλή αλλα έξυπνη κατασκευή. Δεν χρειαζόταν άδεια οδήγησης και είχε και πετάλια για την περίπτωση που αδειάσει η μπαταρία.

Για πολλούς και διαφόρους λόγους ήταν μια παταγώδης εμπορική αποτυχία κι έδωσε πολλές αφορμές διακωμώδησης απο τους Αγγλους κωμικούς.

Για τους φοιτητές μηχανικής ήταν παράδειγμα αναφοράς τόσο έμπνευσης όσο και αποτυχίας. Μας είχαν φέρει δείγματα κι εγώ το δοκίμασα μία φορά. Είχε πλάκα αλλα δέν θα το έπαιρνα τότε με τον Αγγλικό καιρό.

Σήμερα τα C5 αποτελούν συλλεκτικά κομμάτια κάλτ για $$$$. Αν το ήξερα τότε...

854087208_55a9026363.jpg


c5-430.jpg
 
Μας είχαν φέρει δείγματα κι εγώ το δοκίμασα μία φορά.
Τετοια ακουω και με παιρνει απο κατω!

Παντα ηθελα ενα C5!

Καποια στιγμη δεσμευομαι να γραψω ενα ιστορικο του.

Tolis αναμενουμε τις ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ σου! (τουλαχιστον οτι θυμασαι)
 
tolis είπε:
Για πολλούς και διαφόρους λόγους ήταν μια παταγώδης εμπορική αποτυχία
Βασικά, για έναν: ήταν ένα απαράδεκτο μέσο μετακίνησης.

...και φούνταρε και την εταιρία.
 
Παιδια για να ελπιζουμε σε διαδοχο...ολοι σκουπες Hoover :)
 
Wally, η μητέρα μου έχει ακόμη μία σκούπα Hoover από τις όρθιες που ανήκε στην πεθερά της (τη γιαγιά μου δηλαδή). Ο πατέρας μου μου έλεγε ότι όταν την πρωτοπήραν δεν υπήρχαν πρίζες στο σπίτι και το καλώδιό της είχε αντάπτορα για το ντουΐ της λάμπας, και θυμόταν να κρέμεται το καλώδιο από το φωτιστικό όταν σκουπίζανε...

Α, και δουλεύει τέλεια. Η μητέρα μου με αυτή καθαρίζει :D
 
Ειχε σκασει μυτη και Ελλαδα για διαφημιστικους σκοπους.
icon10.gif


picture.php


Φωτο by Aardy.
 
Πολύ ενδιαφέρον... Μέχρι πρότινος, δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου.

Πολύ "προχώ" για την εποχή του. Κακά τα ψέμματα πάντως, για τον αγγλικό καιρό είναι αποτρεπτικό (τα πρώτα 4' του βίντεο, τα πέρασα αναλογιζόμενη το βροχομάνι που είχα φάει όταν είχα βρεθεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα στην Αγγλία... Όσο καιρό ήμουν εκεί, it was raining cats & dogs -κυριολεκτικά όμως! :p ).

Φανταστείτε τον οδηγό του vehicle, ντυμένο σαν αστροναύτη τίγκα στα νάυλον και στ' αδιάβροχα το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου (όπως φαίνεται στο ~5' του βίντεο πιο πάνω), σκεφτείτε το χαμηλό του ύψος (θα τρώει όλα τ' απόνερα στη μάπα... Για όσους οδηγάτε μηχανή κι έχει τύχει να οδηγήσετε σε βροχή, καταλαβαίνετε τι εννοώ! :D ), σκεφτείτε τις δυνατότητές του και δε θα είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς, γιατί δεν έπιασε - τουλάχιστον στη συγκεκριμένη αγορά.

Τώρα, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αλλά επί της ουσίας, δεν ξέρω αν θα το προτιμούσα για μετακινήσεις....
 
D@redevil είπε:
Πολύ ενδιαφέρον... Μέχρι πρότινος, δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου.
Πολύ "προχώ" για την εποχή του. Κακά τα ψέμματα πάντως, για τον αγγλικό καιρό είναι αποτρεπτικό (τα πρώτα 4' του βίντεο, τα πέρασα αναλογιζόμενη το βροχομάνι που είχα φάει όταν είχα βρεθεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα στην Αγγλία... Όσο καιρό ήμουν εκεί, it was raining cats & dogs -κυριολεκτικά όμως! :p ).

Φανταστείτε τον οδηγό του vehicle, ντυμένο σαν αστροναύτη τίγκα στα νάυλον και στ' αδιάβροχα το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου (όπως φαίνεται στο ~5' του βίντεο πιο πάνω), σκεφτείτε το χαμηλό του ύψος (θα τρώει όλα τ' απόνερα στη μάπα... Για όσους οδηγάτε μηχανή κι έχει τύχει να οδηγήσετε σε βροχή, καταλαβαίνετε τι εννοώ! :D ), σκεφτείτε τις δυνατότητές του και δε θα είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς, γιατί δεν έπιασε - τουλάχιστον στη συγκεκριμένη αγορά.

Τώρα, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αλλά επί της ουσίας, δεν ξέρω αν θα το προτιμούσα για μετακινήσεις....
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιος να αναφερει περισσοτερα για να καταλαβει γιατι απετυχε το συγκεκριμενο οχημα και μαζι του παρεσυρε και την εταιρια του θειουλη (και την εριξε στα χερια του Ζαχαρη...) :(
 
D@redevil είπε:
Πολύ ενδιαφέρον... Μέχρι πρότινος, δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου.
Πολύ "προχώ" για την εποχή του. Κακά τα ψέμματα πάντως, για τον αγγλικό καιρό είναι αποτρεπτικό (τα πρώτα 4' του βίντεο, τα πέρασα αναλογιζόμενη το βροχομάνι που είχα φάει όταν είχα βρεθεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα στην Αγγλία... Όσο καιρό ήμουν εκεί, it was raining cats & dogs -κυριολεκτικά όμως! :p ).

Φανταστείτε τον οδηγό του vehicle, ντυμένο σαν αστροναύτη τίγκα στα νάυλον και στ' αδιάβροχα το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου (όπως φαίνεται στο ~5' του βίντεο πιο πάνω), σκεφτείτε το χαμηλό του ύψος (θα τρώει όλα τ' απόνερα στη μάπα... Για όσους οδηγάτε μηχανή κι έχει τύχει να οδηγήσετε σε βροχή, καταλαβαίνετε τι εννοώ! :D ), σκεφτείτε τις δυνατότητές του και δε θα είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς, γιατί δεν έπιασε - τουλάχιστον στη συγκεκριμένη αγορά.

Τώρα, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αλλά επί της ουσίας, δεν ξέρω αν θα το προτιμούσα για μετακινήσεις....
Μαριάννα, εκτός από το ότι είσαι εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες, είναι οι εγγενείς αδυναμίες όλων των ηλεκτρικών οχημάτων:μικρή ροπή και ισχύς (γιατί αλλό μια μπαταρία και άλλο το άπειρο δίκτυο που τροφοδοτεί πχ μια ηλεκτρική μηχανή τρένου). Μικρή εμβέλεια, μεγάλο χρονικό διάστημα για να ξαναφορτώσεις την μπαταρία. Επίσης, αν μείνεις από μπαταρία στον δρόμο...πάπα. Αυτό είναι. Πρέπει να σπρώξεις. Ενώ πχ μια φίλη μου...πήρε βενζίνη από το μπακάλικο για να βάλει στο μηχανάκι της! (Λύση έσχατης ανάγκης). Διάβασα ένα άρθρο στο Spiegel Online όπου μιλούσε ο διευθυντής της ηλεκτρικής Φολκσβαγκεν και έλεγε ότι θα έχουμε για πολύ, πολύ καιρό ακόμα τις μηχανές εσωτερικής καύσης.
 
Διαφωνώ μόνο στο κομμάτι της ροπής και φυσικά στην θεώρηση της vw. Οι Ιάπωνες είναι ήδη πολύ μπροστά στην ηλεκτροκίνηση από δαύτους όπως άλλωστε και η gm με τα ampera/volt!

Απλά τους βολεύει στην vw να είναι έτσι τα πράγματα...βάζουμε ένα τούρμπο και μετά πουλάμε "θαυματα" στον κόσμο αμφιβόλου αξιοπιστίας. όποιος ξέρει καταλαβαίνει...

----

Ο Θείος Clive ήταν μπροστά από της εποχή του και στο θέμα του c5...επρόκειτο για τρομερό εφευρέτη, οραματιστή που απλά δεν ήξερε να προμοτάρει τα προϊόντα του όντας άσχετος σε θέματα μάρκετινγκ...για μένα ο συγκεκριμένος θα μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα. Τώρα εστιάζει μόνο στις νεαρές γυναίκες...
 
Uskoke είπε:
είναι οι εγγενείς αδυναμίες όλων των ηλεκτρικών οχημάτων:μικρή ροπή και ισχύς (γιατί αλλό μια μπαταρία και άλλο το άπειρο δίκτυο που τροφοδοτεί πχ μια ηλεκτρική μηχανή τρένου). Μικρή εμβέλεια, μεγάλο χρονικό διάστημα για να ξαναφορτώσεις την μπαταρία. Επίσης, αν μείνεις από μπαταρία στον δρόμο...πάπα. Αυτό είναι.....
Άμα, μέσα στο μυαλό μου είσαι?! :D

Νομίζω ότι είπες όλα αυτά που είχα στο μυαλό μου.

Όταν βλέπω μια ιδέα, προσπαθώ να την προσαρμόσω πάνω μου και να δω πόσο χρηστική θα μου ήταν... Στην προκειμένη περίπτωση, βλέπω μόνο πολλά προβλήματα (φυσικής, μηχανικής, πρακτικά) και ελάχιστες δυνατότητες, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι είναι τολμηρή έως έξυπνη προσέγγιση!

angel_grig είπε:
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιος να αναφερει περισσοτερα για να καταλαβει γιατι απετυχε το συγκεκριμενο οχημα και μαζι του παρεσυρε και την εταιρια του θειουλη (και την εριξε στα χερια του Ζαχαρη...) :(
Μάλλον έχεις δίκιο - δεν το έκανα σκόπιμα! #)

Σαν καταναλώτρια μιλάω!
 
Το service του C5 το είχε αναλάβει η εταιρεία Hoover γνωστή από τις ηλεκτρικές σκούπες.

attachment.php
 
Για την ιστορία, ιδού και το επίμαχο άρθρο: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,812312,00.html Φιλε Spyro_s, συμφωνώ απόλυτα στο θέμα του Θείου, αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα, φαντάσου ότι είχε μπαταρία νικελίου-καδμίου! Οι μπαταρίες λιθίου και υδριδίου-μετάλλου δεν είχαν καν εφευρεθεί. Τώρα, αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επικρατήσει στο μέλλον, θα το δούμε. (Και προπαντώς, το ρεύμα που θα κινήσει όλα αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να παραχθεί κάπου!)
 
Καλοοο...ας ευχηθουμε με την ευκαιρια στο Θειο...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Να φερει η Angie την τουρτα, να αναψουν εναν γομολαστιχα και να της μαθει ο Θειος να παιζει Panama Joe :p
 
Δεν αναφερθηκε το Revenge of the C5 (1986) απο την Αtlantis software.


Φυσικα για τον Amstrad.


Revenge of the C5 (E)_1.jpg
 
Κοιτάξτε τι τροποποιήσεις έκανε αυτός ο τύπος σε ένα C5:

 
Oσο μεγαλωνω μαθαινω ,δεν ειχα ιδεα για το Zike του Μπαρμπα Κλαϊβ.


Link
 
Πίσω
Μπλουζα