Sonic Generations [Review]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Adanedhel
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Adanedhel

RetroN00b
Joined
6 Ιαν 2012
Μηνύματα
4
Αντιδράσεις
0
Sonic Generations

Sonic_Generations_Logo.jpg


Για να αρχίσω και εγώ κάπως κλισέ αυτό το review, να πώ πως υπήρξα μεγάλος fan του sonic. Ώς πιτσιρίκος, θεωρούσα αδιανόητο η κονσόλα της αγαπητής Sega που έπεφτε στα χέρια μου, να μη συνοδεύεται απο τον αγαπημένο μου μπλε σκαντζόχοιρο. Φυσικά όταν αναφέρομαι στα παιχνίδια του Sonic, εννοείται πως κάνω λόγο στα παιχνίδια που έκαναν την εμφάνισή τους μέχρι και το Sega Saturn! Tα υπόλοιπα της σειράς, το μόνο που κατάφεραν ήταν να βεβηλώσουν το βαρύ αυτό όνομα της βιομηχανίας του gaming.

Aπο τις τρισδιάστατες σαβούρες, να πώ πως έχω εμπειρία μόνο απο το Sonic Adventure (DC) και το Sonic Heros, καθώς στα υπόλοιπα έχω ρίξει απλώς πρόχειρες ματιές σε reviews και videos. Νταξ..ό,τι και να λέμε είναι λίγο...τραγικά παιχνίδια και αυτό ειναι γνωστό σε κάθε μη πορωμένο sonic fan-boy. Ώς έτσι είχα σκοπό να αντιμετωπίσω και το επερχόμενο Sonic Generations, αλλά το λίγο ασυνήθιστο hype απο τη μια (γενέθλια είναι αυτά :Ρ) και απο την άλλη η πληροφορία ότι θα υπάρξει το κλασσικό gameplay παλαιών εποχών, να πω την αλήθεια μου με έκαναν να ανυπομονώ.

Sonic-Generations.jpg


Το παιxνίδι λοιπόν ξεκινά ώς εξής: Ο (modern) Sonic γιορτάζει με τα φιλαράκια του, τα γενέθλιά του ώσπου μια μαύρη τεράστια χλαπάτσα, έρχεται και τα κάνει όλα λίμπα..Τσάμπα οι ετοιμασίες, τσάμπα τα φαγητά, τσάμπα και το hod-dog που καταβρόχθιζε εκείνη την ώρα ο Sonic...και σαν να μην έφτανε αυτό, αυτή η χλαπάτσα δημιουργεί ένα μπέρδεμα στο χρόνο ώστε οι παλιοι "κλασσικοι" χαρακτήρες, να συνυπάρξουν με τους "μοντέρνους". Κλισέ μεν αλλά δοκιμασμένο-και πετυχημένο-στόρυ η μετάβαση στο χωροχρόνο, καθώς και απαραίτητο για να δικαιολογήσει την συνύπαρξη του νέου και ώριμου Sonic ταυτόχρονα. Βέβαια όσο ωραίο και άν ακούγεται ώς σενάριο, άλλο τόσο απλοϊκή είναι η υλοποίηση του, οπότε μη περιμένετε να δείτε cutscenes τύπου "Back to the Future". Τα cutscenes του παιχνιδιού είναι σε γενικές γραμμές λίγα και μικρά. Τίποτα το ιδιαίτερο. Το voice acting επίσης μέτριο αλλά ο c.Sonic δεν μιλά! Ω ναί καλά διαβάσατε! Τουλάχιστον στον c.Sonic δεν υπάρχει αυτή η "κουλ" φωνή (ειρωνικό είναι αυτό) που έχει ο "μεγάλος" του εαυτός! Μάλλον επέλεξαν να μένει "μουγκός" ώστε να είναι τόσο "γλυκούλης" όσο δείχνει! Sweet! :-)

generationsclassictails.jpg
sonicgenerations2012011.jpg


Κοιτάξτε διαφορά του "κλασσικού" Tails και του "μοντέρνου". Αλήθεια τώρα προτιμά κανείς το δεύτερο μοντέλο;

Έτσι λοιπόν ώς αρχική εικόνα του παιχνιδιού έχουμε κάτι σαν μια "απλουστευμένη" πίστα (το λεγόμενο main hub δηλαδή) η οποία συμπεριλαμβάνει όλα τα επίπεδα (περιοχές) σαν σε μικρογραφίες. Με την πρόοδο στο παιχνίδι ξεκλειδώνονται και τα υπόλοιπα επίπεδα. To κάθε επίπεδο (συνολικά 9 στον αριθμό), αποτελείται απο δύο acts εκ των οποίων κάθε μια παίζεται με τον απλό και μοντέρνο sonic αντίστοιχα. Εκτός απο τα επίπεδα, μπορούμε επίσης να επιλέγουμε να δούμε/ακούσουμε τα arts/musics και λοιπά "καλούδια" του παιχνιδιού, τα οποία προφανώς "ξεκλειδώνουμε" με την πρόοδο μας στον παιχνίδι.

Tα επίπεδα (και οι τίτλοι απο τους οποίους προέρχονται) είναι τα εξής:

wikit.jpg


Πηγή:wikipedia

Aπο αυτές κρατάμε μόνο τις Green Hill Zone, Chemical Plant Zone, Sky Sanctuary Zone, Seaside Hill Zone και Planet Wisp. Οι υπόλοιπες...στα τσακίδια!

Sonic-Generations-2.jpg


Απο το Μain Hub (Green Hill Zone)

Πρώτα απ όλα η πρώτη ευχάριστη έκπληξη του παιχνιδιού: Ο classic Sonic επιτέλους κάνει ξανά την εμφάνισή του! Αν και θα το χετε διαπιστώσει και εσείς που δεν έχετε παίξει το παιχνίδι, ο κλασσικός Sonic είναι αισθητά διαφορετικός απο αυτή την μετ΄έπειτα αηδία τον μοντέρνο εαυτό του. Με άλλα λόγια είναι ο Sonic όπως έπρεπε να είναι όλα αυτά τα χρόνια! Ένα πλήρως "αξιαγάπητο" πλάσμα που πραγματικά μας φέρνει στις χρυσές εποχές των 8 και 16 bit κονσολών, εν αντιθέση με τον αντιαισθητικότατο-σχεδιαστικά-sonic του "Sonic Adventure". Ποτέ μου δεν κατάλαβα προς τι αυτή η "cool" αλλαγή του σκαντζόχοιρου.

twosonicsbig.jpg
twosonicsbig.jpg


Υπάρχει κάποιος (ακόμη και Sonic hater) που δεν βρίσκει "αξιαγάπητο" τον κλασσικό Sonic και να προτιμά το σημερινό μοντέλο-έκτρωμα που έχει διαμορφωθεί απο το Sonic Adventure και έπειτα;




Και για να είμαι πιο ειλικρινής δύο πράγματα τσέκαρα πριν ξεκινήσω το "Sonic Generations" όταν άκουσα για επιστροφή στο "κλασσικό gameplay":

1) Να τσεκάρω πως είναι σχεδιαστικά (όπως και είδαμε πριν κάτι που με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο)

2) Να μην περιλαμβάνεται (τουλάχιστον στα επίπεδα με τον c. Sonic) αυτή η αηδία που έχει επικρατήσει στα μεταγενέστερα παιχνίδια της σειράς, το λεγόμενο Homing Attack. Πρόκειται για μια κίνηση, με την οποία ο Sonic ενώ είναι στον αέρα, "καρφώνεται" ταχύτατα πάνω σε κάθε αντίπαλο χωρίς να πατήσει στη γή! Μια κίνηση που ουσιαστικά εκμηδενίζει το όποιο platform στοιχείο αφού εξαλείφει την όποια δυσκολία θα μπορούσε να υπάρξει απο τους-ήδη-εύκολους αντίπαλους του παιχνιδιού. Πρόκειται για μια κίνηση η οποία είναι κατάλληλη και για...5χρονα παιδιά όπου δεν έχουν ανάγκη να σκεφτούν καθόλου! Στο SG η εν λόγω κίνηση, υπάρχει μόνο στον m.Sonic και για να μας διευκολύνει ακόμα πιο πολύ, πριν "καρφώσουμε" τους εχθρούς μας μας, λίγο πριν ο εχθρός "στοχεύεται" με ένα κόκκινο σημάδι! (λές και παίζουμε flight simulator..)

sonicgenerations2012011.jpg


Τα physics ήταν αρκετά καλά άν και πιστεύω πως θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα. Αν μη τι άλλο όμως..ωραία πανοραμική θέα ε;




Έτσι λοιπόν ξεκινάμε είτε ώς c.Sonic (classic Sonic), είτε ώς m.Sonic (modern Sonic). Περιττό να πώ πως η όλη μου ανυπομονησία ήταν στο να παίξω τις κλασσικές πίστες που αγάπησα, με τον κλασσικό χαρακτήρα. Τα επίπεδα με τον c.Sonic είναι στο παλιό "στυλ" και τα επίπεδα με τον m. Sonic (τρομάρα μας) είναι-και καλά-τρισδιάστατα. Για να μη χαλάω και πολυ την ψηφιακή μου μελάνη και το χρόνο μου πάνω στα «τρισδιάστατα επίπεδα», να πώ γρήγορα γρήγορα πως το gameplay του m.Sonic είναι τόσο σάπιο όπως το θυμάστε απο τα προηγούμενα της σειράς. Τα επίπεδα είναι πέρα ώς πέρα αγγαρεία, και δεν προσφέρουν καμία μα καμία πρόκληση! Δεν θα κουραστείτε και καθόλου αφού το μόνο που θα χρειαστείτε είναι να πατάτε το "μπροστά" και εννίοτε το κουμπί της επίθεσης. Τις λίγες στιγμές που θα σταματάτε (άν μπορέσετε δηλαδή) θα διαπιστώσετε πόσο ουτοπία είναι αυτό το "3D" αφού στην ουσία το όλο επίπεδο είναι μόνο μια ευθεία. Ούτε "περπατάει" σε κάποιο τρισδιάστατο επίπεδο και φυσικά δεν υπάρχει κάποιου είδους τρισδιάστατης...εξερεύνησης! (χαχαχα δεν πιστεύω να σκέφτηκε κανείς το αντίθετο γιατί θα του πετάξω στο κεφάλι του αντίτυπα απο τα τρισδιάστατα sonic..). Να το πώ διαφορετικά: Δεν τίθεται θέμα gameplay. Έτσι απλά. Άν τώρα κάπου νιώσετε πως δυσκολεύεστε και αισθανθείτε ασφυκτικό τον κλοιό των εχθρών γύρω σας, μην ανησυχείτε! O modern/cool/teenager Sonic, μπορεί να εφαρμόσει την..κίνηση των κινήσεων! Μια κίνηση που απαιτεί μεγάλη στρατηγική, πολύ φαντασία και ταχύτατα αντανακλαστικά για να την εφαρμόσεις! Την λεγόμενη Homing Attack! Ω ναι! Αυτή η μεγάλη "επινόηση" των δημιουργών (ήθελα να ξερα ποιός τη σκέφτηκε) ήρθε για να "εμπλουτίσει" τα sonic games..και όχι τίποτα άλλο..είναι να απορείς: "Αφού δεν καλυτερεύει την ποιότητα του παιχνιδιού, γιατί το βάζουν σε κάθε παιχνίδι;"

Συν τοις άλλοις εκτός απο κινησάρα, έχει και μια άλλη ιδιότητα..ψυχολογικής φύσεως. Τι θέλω να πώ; Εφαρμόστε την και νιώστε τελείως ηλίθιοι ή αγοράκια που μόλις αποφοίτησαν απο τον..παιδικό σταθμό. (τουλάχιστον εγώ..έτσι ένιωθα) ^_^ /emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20" />

sonicgenerations2012011.jpg


Η collection Room. Εδώ μπορείτε να δείτε artworks, να ακούσετε διάφορα μουσικά κομμάτια και γενικά ό,τι έχετε ξεκλειδώσει στο παιχνίδι.

Το μοναδικό θετικό που μπόρεσα να βρώ στο gameplay με τον m.Sonic είναι τα όμορφα επίπεδα που παρεμβάλονται-όσο προλαβαίνεις δηλαδή να δείς-στα μάτια μας (οκ αυτό αναφέρεται σε αυτούς που έχουν αετήσια μάτια και καταφέρουν να πιάσουν καμια εικόνα σε αυτό τον αχταρμά). Ναι σωστά καταλαβαίνετε..ας το πούμε once more...πρόκειται για ένα πλήρως trash gameplay και το λυπηρό είναι πως υπάρχουν αρκετοί πιστεύουν πως υπάρχει μια "ομορφιά" σε αυτού του είδους gameplay! Ακόμα χειρότερα μερικοί βλέπουν την αθλιότητα αλλά προσπαθούν να «πείσουν» τον εαυτό τους : "εγώ το διασκέδασα" "η Sega παρατηρώ πως έχει στραφεί πλέον στη σωστή πλευρά και έχει διορθώσει τα λάθη του παρελθόντος (!) "επιτέλους βρήκα τους μηχανισμούς του gameplay βελτιωμένους (!!!)". Oυδέν σχόλιον.

sonicgenerations2012010.jpg


Και πριν προχωρήσω στο ζουμί του παιχνιδιού, να κάνω μια απαραίτητη νύξη όσο αφορά το «Sonic 4» το παιχνίδι που φημίζεται ότι επέστρεψε στις...ρίζες των παλαιών καλών εποχών. Θα πώ μόνο τα εξής:

1) Το παιχνίδι έχει τον σχεδιασμό του μοντέρνου sonic

2) Ο sonic χρησιμοποιεί την homing attack!

Συμπέρασμα:

Άλλη μια sonic-σαπίλα στο σύμπαν του sonic. Έτσι απλά! Τέλος του Sonic 4 Review! Ούγκ! Προχωράμε στο θέμα μας.

sonicgenerations2012010.jpg


Άν και 2D ο χειρισμός του c.Sonic, στην ουσία όμως τα επίπεδα είναι τρισδιάστατα.

Αφού τελειώσαμε λοιπόν με τον m.Sonic (και τα λοιπά παρελκόμενά του), άς πάμε σε ένα άν όχι ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού για κάποιους, σίγουρα το μοναδικό άξιο λόγου τμήμα του SG και αυτό δεν είναι άλλο απο τα επίπεδα και γενικότερα το gameplay που αφορούν τον classic Sonic.

1793675gen002.jpg


Αχ ρε Sonic...σε φάγανε οι νεωτερισμοί. Γιατί να μην παραμένει έτσι ο χαρακτήρας σε όλα τα παιχνίδια της σειράς;

Φτάνει λοιπόν η στιγμή να ασχοληθούμε με το τμήμα που αξίζει να ασχοληθείς. Το gameplay λοιπόν με τον classic Sonic, είναι όπως τα παλιά sonic games και γενικά δεν παρατηρείται κάποια ουσιαστική διαφορά. Μεγάλο μείον για μένα η πολύ μεγάλη ευκολία ολοκληρωσης των επιπέδων (καλά για αυτά του m.Sonic δεν το συζητάμε έτσι) καθώς θα προτιμούσα οι εχθροί να είναι δύσκολοι. Αντί αυτού είναι όπως ήταν παλιά...κάθονται στο σημείο τους και περιμένουν να τους..κάνουμε βίδες! Αυτό όμως μας φέρνει στα "παλιά" με την αρνητική την έννοια, αφού υποτίθεται με την πάροδο των ετών πρέπει να παρατηρείται βελτίωση σε όλους τους τομείς. Επίσης με λύπη μου παρατήρησα πως και το gameplay λίγο πολυ δεν αλλάζει με τα αρχικά sonic games, αφού ο όλος "σκοπός" είναι να τερματίσουμε το επίπεδο. ΔΕΝ υπάρχει platform εμπειρία όπως παρουσιάζεται απο μερικούς σε κάποια reviews. Τρίχες κατσαρές. Απλώς παίζετε για να ζήσετε εκείνη τη νοσταλγία που χαμε μικροί και τα λοιπά...αλλά να κάνεις κατι ουσιαστικό...δεν υπάρχει! Το μόνο που μπορεί να κάνει το gameplay να εμφανίζει κάποια..ποικιλία είναι αφενός η επίτευξη καλύτερου χρόνου τερματισμού των επιπέδων (sonic παίζουμε όχι τάβλι) και αφετέρου η συλλογή κάποιων κόκκινων αστεριών που βρίσκονται διασκορπισμένα μέσα στο παιχνίδι.

sonicgenerationsskysanc.jpg


Sky Sanctuary Zone. Επιστρέφει στις οθόνες μας βελτιωμένη απο το Sonic & Knuckles




Προσωπικά με άφηνε αδιάφορο η συλλογή τους (ποσώς με ενδιαφέρει τι γίνεται/ξεκλειδώνεται ύστερα απο τη συλλογή τους). Άν όμως έμπαινα στη διαδικασία να το κάνω, ήταν σαν "αφορμή" να παίξω τα επίπεδα που μου άρεσαν (με τον c.Sonic εννοείται...στα επίπεδα του m.Sonic ας τα πάρει ο Robotnic χάρισμα του :Ρ). Και μιας που μιλάμε για platforming στοιχείο, η μοναδική "πρόκληση" που ένοιωσα ήταν στο τελευταίο επίπεδο (Planet Wisp) στο οποίο ο Sonic "μεταμορφωνόταν" σαν κατι σε "σιδερένια μπάλα" επηρεάζοντας όμως σημαντικά το gameplay του παιχνιδιού (πχ το να "γκατζώνεται" στους τοίχους, ή να χρησιμεύει ώς "γρανάζι" σε διάφορους μηχανισμούς). Η συγκεκριμένη δυνατότητα του Sonic, άν και άγνωστη σε μένα, υποθέτω ότι θα υπήρχε στο Sonic Colours το οποίο όμως δεν έχω παίξει και δεν ξέρω ακριβώς τι έπαιζε εκεί. Πάντως μου φανηκε πολυ ενδιαφέρουσα προσθήκη (για παιχνίδι σόνικ) και ήταν πραγματικά κάτι το διαφορετικό. Εκεί όμως που είχα "χαρεί" διότι για λίγο είχα νιώσει μια δυσκολία στο πετσί μου χωρίς να τρέχω σαν παλαβό στην πίστα, "ανακαλύπτω" τυχαία πως ο Sonic ακόμα και ώς "σιδερένια μπάλα" που ήταν, μπορούσε να κάνει το λεγόμενο "Spin Dash". Με λύπη διαπίστωσα πως ακόμα και αυτή η λειτουργία υπεραπλουστεύεται και κανει το παιχνίδι ακόμα πιο εύκολο (αφού κάνοντας spin dash κόλλαγα στον τοίχο και πέρναγα το μισό επίπεδο χωρίς να βλέπω τι γίνεται μπροστά μου και χωρίς καμία πρόκληση)! Θα μπορούσαν εδώ οι δημιουργοί να κάνουν το sonic ανήμπορο να εκτελέσει αυτή την κίνηση, αφού με την εν λόγω "μεταμόρφωσή" του θα ήταν βαρύς και θα αδυνατούσε να εκτελέσει μια τόσο ταχύτατη κίνηση! Κρίμα και σε κάποια φάση ένιωσα οτι υπήρξε κάποια πρόκληση.

sonicgenerationsgreenhi.jpg


Η αγαπημένη Green Hill Zone

Και μιας ανέφερα τη λεξη "επίπεδα", τα πρώτα τρία επίπεδα (Green Hill, Chemical Plant και Sky Sanctuary Zone) είναι τα μοναδικά που προέρχονται απο τα παλιά παιχνίδια της σειράς. Τα υπόλοιπα είναι μεταγενέστερα. Επίπεδα απο το "Sonic the Hedgehog (2006)" ή "Sonic Unleashed" με αφήνουν πέρα ως πέρα αδιάφορο παρα ταύτα μου άρεσαν άλλες δύο πίστες και δεν ήταν άλλες απο τις Seaside Hill Zone και Planet Wisp. Ειδικά η τελευταία "κένταγε" σχεδιαστικά και έλεγες μόλις την έβλεπες: "πραγματικά μια αληθινή sonic πίστα"! Πάνω σε αυτό δηλαδή παρατηρώ πως υπάρχει ένα θέμα (οκ υπάρχουν πολλά αλλά λέμε τώρα). Γιατί δεν βγάζουν επίπεδα που να αρμόζουν στον χαρακτήρα και γενικά στο σύμπαν του Sonic (πχ πόσα επίπεδα με φαντασία θα μπορούσαν να σχεδιαστούν έχοντας ώς ιδέα τον πλανήτη Mobius; ) Όχι σαν κάτι άλλες που πέρναγες πάνω απο σπίτια λές και κάνεις παραθερισμό σε ένα νησί ή περνάς το δρόμο προσέχοντας μη σε πατήσει κανένα..αυτοκίνητο, νομίζοντας πως οι σχεδιαστές είχαν εμπνευστεί το..Xαϊδάρι ή το Παγκράτι. Αντί αυτού, οι σχεδιαστές θεωρούν καλύτερο ο Sonic να συναναστρέφεται με ανθρώπους, να τρέχει σε δρόμους που θυμίζουν τη λεωφόρο κατεχάκη και να τον κυνηγάνε μπουλντόζες σαν και αυτές που βλέπεις στην οδό Πατρών-Κορίνθου. Ε ναι....αυτά τα επίπεδα ΔΕΝ είναι "επίπεδα Sonic"!

sonicgenerations2012011.jpg


sonicgenerationsseasidea.jpg


Πολύ όμορφα επίπεδα συνθέτουν το 2D κομμάτι του τίτλου

Εν τάχυ να αναφέρω πως κατα την πρόοδό μας στο παιχνίδι, ξεκλειδώνουν και κάποια challenges στα οποία καλούμαστε να αναμετρηθούμε με φίλους ή εχθρούς (πχ Metal Sonic) για την επίτευξη κάποιου σκοπού όπως να πάρουμε κλειδιά για να ανοίξει την πύλη για τον boss ή κάποιο chaos emerald. Προσωπικά εμένα..δεν μου άρεσαν. Απο τραγικά ώς αδιάφορα. Και μιας και έκανα λόγο για τα boss του παιχνιδιού, θέλω να πώ το εξής: Σε άλλα fora διάβαζα πόσο "επικά" είναι τα boss fights και μπλα μπλα...λοιπόν εγώ σας ξεκαθαρίζω πως οι αρχηγοί είναι εύκολοι! Οκ θα χάσετε κάποιες ζωές, αλλά αυτό δεν έγκειται τόσο στην πρόκληση των boss fight, οσο στο άθλιο-και γνωστό τα τελευταία χρόνια-gameplay που μας έχει συνηθίσει ο sonic (δεν ξέρεις που χτυπάς ένα πράμα, να μην δεν ξέρεις τι σου γίνεται και τα συναφή). Προσωπικά όταν ήμουν αντιμέτωπος με τους αρχηγούς, κυρίως αγγαρεία έκανα "αντε να βγεί να τελειώνουμε". Πραγματική πρόκληση δεν υπήρχε!

sonicgenerationsplanetw.jpg


Avatar Zone :-Ρ

Αφού τελειώσαμε με το gameplay φτάνουμε σε ένα νευραλγικό τομέα για τα sonic-δεδομένα. Ένα σημείο αναφοράς! Και το σημείο αυτό δεν είναι άλλο απο τη μουσική του! Ανέκαθεν η sonic series μας παρουσίαζε, όχι μόνο απλώς "καλή" μουσική, ούτε κάν main hit-άκια, αλλά ένα ολόκληρο ηχητικό οργασμό σε κάθε παιχνίδι και σε όλο το παιχνίδι! Μαζί λοιπόν με τα βελτιωμένα-αισθητικά-γραφικά των επιπέδων, περίμενα και ήλπιζα να γίνει κατι αντίστοιχο και στη μουσική. Και μιας και μιλάγαμε για επίπεδα ήδη γνωστά, άρα έχουμε να κάνουμε και με remixes των κλασσικών αυτών κομματιών! Καλά απο που να αρχίσω και που να τελειώσω...Απο τις εκτελέσεις με βιολί στο main hub ή στα μουσικά ακούσματα των επιπέδων; Φοβερές και καταπληκτικές επανεκτελέσεις τα περισσότερα κομμάτια, σε κάνουν να ταξιδεύεις και να τα ακούς ξανά και ξανά..Green Hill Zone, Chemical Planet Zone κτλ, μελωδίες που έχουν περάσει στο πάνθεον των games soundtrack ακούγονται ξανά καλύτερες απο ποτέ! Αξίζει να σημειωθεί πως η μουσική είναι πολύ καλή ακόμα και εκεί που τα επίπεδα είναι εξ΄ορισμού για σκουπίδια (Crisis City). Στην πορεία μπορείτε να ξεκλειδώσετε και άλλες μουσικές απο τα classic sonic games μέχρι και τα πιο σύγχρονα στην αυθεντική τους μορφή τα οποία φυσικά μπορείτε να τα ακούσετε στο συγκεκριμένο δωμάτιο του main hub.

sonicgenerationschemica.jpg


Ρίξτε φώτα προβολείς! Η Chemical Planet Zone πιο όμορφη απο ποτέ!

Εν κατακλείδι: Το SG δεν είναι η επιστροφή στα παλιά. Δεν είναι κάν παιχνιδάρα. Απευθύνεται νομίζω σε περιορισμένο κοινό. Πρώτον σε αυτούς που λάτρεψαν τα "παλιά" της σειράς και αποστρέφονται τα νεότερα (σαν και μένα) και δεύτερον σε αυτούς που αρέσκονται να παίζουν τα καινούργια της σειράς (δεν ξέρω άν υπάρχουν τέτοια άτομα και άν υπάρχουν πόσο νορμάλ είναι :Ρ). Δεν είναι για όλους, δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση για "platform gameplay" και λοιπές αηδίες. Δεν προσφέρει σχεδόν απολύτως καμία πρόκληση, είναι εύκολο και σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον αδιάφορο. Είναι ένα απλό παιχνίδι sonic στο οποίο όμως προτείνω να "πετάξετε" ότι αφορά το 3D κομμάτι του τίτλου και να "κρατήσετε" μόνο ότι αφορά τον c.Sonic. Μπορεί ως παιχνίδι το SG να είναι κάτω του μετρίου (και ας παίρνει καλές βαθμολογίες σε διάφορα reviews), αλλά κατάφερε με τον classic Sonic, με τα πολύ όμορφα σχεδιασμένα-και παλιά αγαπημένα-επίπεδα, καθώς και με τις επανεκτελέσεις των μουσικών κομματιών να σε μεταφέρει στον κόσμο του Sonic, ένα συναίσθημα που το ένιωθες μόνο στα παιχνιδια της 8bit και 16bit εποχής. Στο SG αφήνω στην άκρη αυτά που έχουν-αποδεδειγμένα-βουλιάξει την μασκώτ της Sega σε βαθιά μετριότητα και κρατάω μόνο τα θετικά τα οποία δεν έχουν εμφανιστεί σε κανέναν τρισδιάστατο τίτλο μέχρι τώρα. Μακάρι να υπήρχε ένας τρόπος, να επέλεγα τα μέρη του παιχνιδιού τα οποία εγώ ήθελα! Δηλαδή κάποια επίπεδα με τον c.Sonic και ένα απάνθισμα απο το soundtrack. Τότε θα συνιστούσα την αγορά του και όντως θα αποτελούσε μια ακόμα προσθήκη στο πάνθεον των Sonic games!

Συνοψίζοντας:

Θετικά: (τα οποία κρίνω ότι είναι ικανά για να κάνει κάποιον να ασχοληθεί με τον τίτλο)

-Σχεδιασμός του classic Sonic. It was about time.

-Τα 2D επίπεδα των Green Hill, Chemical Plant, Sky Sanctuary Zone, Seaside Hill Zone και Planet Wisp. Πολύ όμορφα σχεδιασμένες, θυμίζουν παλιές-καλές εποχές.

-Τo εκπληκτικό-στο μεγαλύτερο μέρος-soundtrack. Πολύ όμορφες επανεκτελέσεις κυρίως αυτές με το βιολί.

Αρνητικά: (τα οποία κρίνω ότι είναι ικανά να αποτρέψουν κάποιον να ασχοληθεί με τον τίτλο)

-Ο ίδιος άθλιος modern Sonic

-To ελλεινό gameplay στα 3D επίπεδα με ταχύτητες που προκαλούν επιληψία και στην ουσία υποβιβάζουν τη νουμοσύνη του gamer παρουσιαζοντάς ώς "μορφή ψυχαγωγίας" το εν λόγω σκουπίδι. Παντελής έλλειψη δυνατότητας στο "3D" περιβάλλον. (τότε τι να το κάνω το 3D; )

-Το γελοίο Homing Attack το οποίο απ΄ότι παρατηρώ έχει καθιερωθεί στο "ρεπερτόριο" των κινήσεων του Sonic και έχει γίνει κλασσικό όπως η Spin Dash. Αναιρούσε ουσιαστικά κάθε πρόκληση με τους αντίπαλους. Δεν υφίσταται καμία πρόκληση. Απλά πατάς ένα κουμπί...και πάει "μόνο" του!

-Η ταχύτητα παρέμεινε μεγάλη ακόμα και στον c.Sonic. Έτσι περιορίζει την όποια δυνατότητα να "ασχοληθεί" κανείς λίγο παραπάνω με το επίπεδο (να εξερευνήσει χαλαρά κτλ).

-Υπεραπλουστευμένο gameplay. Δεν υφίσταται platform πρόκληση.

-Απουσία Hacking Tools ώστε να "κρατήσουμε" απο το παιχνίδι, αυτά που εμείς θέλουμε.

sonicgenerations2012010.jpg


Y.Γ Το τελευταίο Sonic game 3D που άξιζε, ήταν το Sonic X-treme. ;-)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το "ξετιναξες"! Πολυ καλο review!
 
Εξαιρετικο Review 1000 μπραβο.Αν και ειμαι Νintendomaniac αυτο δεν με απαγορευει να γουσταρω και την sega.Eχω τερματισει οτι υπαρχει απο sonic και πριν λιγο καιρο και το sonic generations για PC και μπορω να πω οτι σαυτο το στυλ που ειναι το παιχνιδι το απολαυσα πιο πολυ απο τα sonic του Dreamcast.Kριμα να μην ειναι η sega δυνατη και με next gen κονσολα στην αγορα που θα κυκλοφορουσε αυτο το sonic αποκλειστικα γιαυτην.
 
Woa!...

Πρώτα - πρώτα, καλώς ήρθες! :)

Δεύτερον, το review, όπως είπαν και οι παραπάνω συμφορουμίτες ήταν αποκαλυπτικότατο. Εξαιρετική δουλειά.

Θα δηλώσω κι εγώ Nintendo fan & τη μερική μου άγνοια στον συμπαθέστατο Sonic - παρ' όλα αυτά διάβασα μονορούφι το κείμενό σου, χαμογελώντας σε περιπτώσεις που έχει τύχει να κρίνω κι εγώ εξίσου αυστηρά κάποιο παιχνίδι!

Ωραίο & ενδιαφέρον! (...το review, μην ξεχνιόμαστε! ;) )
 
Δυναμική είσοδος!!! Εξαιρετικό και πλήρη το review σου. Καλώς όρισες.
 
Θυελλώδες review με άποψη!

Δεν συμφωνώ σε κάμποσα σημεία, αλλά παρολ' αυτά το διάβασα μονορούφι. :)
 
Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια! Δεν ξέρω και εγώ πόσες ώρες το γραφα το review. Aλλά επειδη ήταν ένα sonic που θύμιζε (έστω κατα το ήμισυ) τις παλιές-καλές μέρες, ε δεν άντεχα ήθελα να γράψω για το παιχνίδι!

Πάντως δεν νομίζω οτι υπήρχε καλύτερος χώρος απο το retromaniax για να παρουσιάσω τα reviews μου.

Maddog είπε:
Δεν συμφωνώ σε κάμποσα σημεία
Για πείτε ωρέ και τις διαφωνίες σας να το συζητήσουμε! :P
 
Συμφωνώ κι εγώ με το review. Το μόνο που μου άρεσε ήταν η μουσική σε όλες τις παλιές πίστες και οι πίστες Green Hill, Chemical Plant και Sanctuary zone, κυρίως γιατί ήταν ενδιαφέρον να τις ξαναδώ με μοντέρνα γραφικά.

Επίσης συμφωνώ και με το ότι το πρώτο Sonic Adventure ήταν στην καλύτερη περίπτωση μία μετριότητα (για να μην πω πατάτα). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι λένε ότι θέλουν ένα 3D sonic σαν το πρώτο adventure. Μάλλον τα εντυπωσιακά γραφικά του DC δεν τους επέτρεψαν να δουν όλα τα μειονεκτήματα του παιχνιδιού ή να ακούσουν το φριχτό voice acting του Sonic και του δύσμοιρου Tails. Πριν το SA1 ο Σονικ ήταν ένας συμπαθέστατος χαρακτήρας με ωραίο "attitude" ενώ από το SA1 και μετά μετατράπηκε σε εκνευριστικό teenager που θέλει να είναι cool και να ποζάρει με τον ίδιο τρόπο που είναι "cool" και ποζάρουν οι power rangers...

Όσον αφορά την άλλη πατάτα (Sonic 4) να προσθέσω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν τα buggy physics τα οποία καμία σχέση δεν είχαν με τα ομαλότατα pinball physics των κλασσικών Sonic που έκαναν τα παιχνίδια να διαφέρουν από άλλα platform games και να είναι πιο ευχάριστα στον έλεγχό τους.

Τέλος πάντων, να προσθέσω ότι οι εκδόσεις του Sonic Generations στις κονσόλες είναι τεχνικώς χάλια αφού τα 30 fps δεν είναι αρκετά για να αποδώσουν ικανοποιητικά το ταχύτατο scrolling των classic stages. Οπότε προτιμήστε τα 60 fps της PC έκδοσης (αν το σηκώνετε) αν δεν θέλετε να πονέσουν τα μάτια σας από το τρέμουλο και την θολούρα των backgrounds.

Adanedhel είπε:
Πάντως δεν νομίζω οτι υπήρχε καλύτερος χώρος απο το retromaniax για να παρουσιάσω τα reviews μου.
Περιμένω να διαβάσω και άλλα δικά σου. Μου αρέσει το στιλ σου ;P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ καλή περιγραφή και συμφωνώ σε όλα μαζί σου ! Αν και δεν έχω καταφέρει να το ολοκληρώσω (έχω την PC έκδοση , αν και νομίζω πως είναι όλες ίδιες) , τα συναισθήματα που είχα ήταν όπως τα περιέγραψες . Πραγματικά απορώ και εγώ πώς συνεχίζουν και φτιάχνουν τέτοιες αηδίες όπως homing attack . Τι να πω ; Ίσως η SEGA να απευθύνεται κυρίως στις ιδιαίτερα μικρές ηλικίες .

Και όπως το είπες : το τελευταίο Sonic game 3D που άξιζε, ήταν το Sonic X-treme . Ντοπή στη SEGA που το άφησε έτσι ...
 
Καλώς ήρθες στην πάρεα μας! Ωραίο το review απλά τόνισες λίγο παραπάνω την απέχθεια σου για τον καινούργιο Sonic και την "επίθεση" του. :P Περιμένουμε και άλλα χορταστικά review!
 
Imgema είπε:
Τέλος πάντων, να προσθέσω ότι οι εκδόσεις του Sonic Generations στις κονσόλες είναι τεχνικώς χάλια αφού τα 30 fps δεν είναι αρκετά για να αποδώσουν ικανοποιητικά το ταχύτατο scrolling των classic stages. Οπότε προτιμήστε τα 60 fps της PC έκδοσης (αν το σηκώνετε) αν δεν θέλετε να πονέσουν τα μάτια σας από το τρέμουλο και την θολούρα των backgrounds.
χμ..δεν το γνώριζα αυτό. Δεν ανέφερα πάντως πως όντως σε ένα καλό pc τα 60 fps ήταν στάνταρ, εκτός απο κάποιες στιγμές στις οποίες έπεφτε κατακόρυφα το fps (κόλαγε κανονικά). Άν και αυτό γινόταν ελάχιστες φορές, ήταν όμως κάπως ενοχλητικό.


Imgema είπε:
Περιμένω να διαβάσω και άλλα δικά σου.
Ήδη έχω αρχίσει να γράφω ένα θέμα-γίγας που καίει τους περισσότερους με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.

Sonic vs Mario :P :P:P

@iliekater


Άν και παλαιολιθικό πλέον, εγώ ακόμα και σήμερα βιντεάκια του Sonix X-treme (όσα δηλαδή πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν), δεν χορταίνω να τα βλέπω.

@johnny_salonica

Πίστεψέ με νομίζω πως ήμουν αντικειμενικός. Όχι επειδή την έγραψα εγώ, αλλά θαρρώ πως ήταν μια κριτική η οποία ταίριαζε απόλυτα στο SG εν αντιθέση με τα τόσα reviews που έχω διαβάσει κατα καιρούς σε διάφορα sites, τα οποία δεν πιστεύω πως ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα (κυρίως κάποια έλεγαν εξωφρενικά πράγματα όπως "τα λάθη έχουν επιτέλους διορθωθεί" και άλλα τέτοια τραγελαφικά!) :-)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Adanedhel είπε:
Πάντως δεν νομίζω οτι υπήρχε καλύτερος χώρος απο το retromaniax για να παρουσιάσω τα reviews μου.
Ώπα! :) Πληθυντικό πρόσεξα! Nice! :thumb:

Adanedhel είπε:
Ήδη έχω αρχίσει να γράφω ένα θέμα-γίγας που καίει τους περισσότερους με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.
Sonic vs Mario :P :P:P
Ώπα! Προβλέπεται "σφαγή" σε αυτό το thread! :D

Adanedhel είπε:
@johnny_salonicaΠίστεψέ με νομίζω πως ήμουν αντικειμενικός. Όχι επειδή την έγραψα εγώ, αλλά θαρρώ πως ήταν μια κριτική η οποία ταίριαζε απόλυτα στο SG εν αντιθέση με τα τόσα reviews που έχω διαβάσει κατα καιρούς σε διάφορα sites, τα οποία δεν πιστεύω πως ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα (κυρίως κάποια έλεγαν εξωφρενικά πράγματα όπως "τα λάθη έχουν επιτέλους διορθωθεί" και άλλα τέτοια τραγελαφικά!) :-)
Αν και δεν το έχω παίξει το παιχνίδι, πιστεύω κι εγώ ότι ήσουν αντικειμενικός, γιατί απλούστατα οι internet reviewers δε μπορούν να είναι πάντα αμερόληπτοι και αντικειμενικοί για διάφορους λόγους, που τους γνωρίζετε.

Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι, αν και μεγάλη φαν του Μario, δεν έχω μπορέσει να παίξω κανένα παιχνίδι του, που είναι τρισδιάστατος... Έχω μείνει στα κλασσικά 2D platforms...
 
Περμενω το θεμα με το Review Μario vs Sonic και ειμαι ετοιμος για μαχη :armed: Φυσικα για μενα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης γιατι πολυ απλα NINTENDO RULES:bow2:.
 
To Homing Attack ειναι οντως λέπρα που ακολουθει τη σειρα εδω και παρα πολλα χρονια. Η εμφανιση της στα SA και SA2 στο DC μου ειχε περασει λιγο στο φλου αφου η ευτυχια για το γεγονος οτι η Sega εβγαλε Sonic για τη νεα πλατφορμα καλυπταν τα οποια μειονεκτηματα. Συνεχιζουν παντως να μου αρεσουν αυτοι οι δυο 3D τιτλοι...δωσε τους μια ευκαιρια.

To Generations ειχε τις προοπτικες να γινει ενα πολυ καλο παιχνιδι αλλα η καταρα Σαββατογεννημενης γριας που ακολουθει χρονια την εταιρεια μας τα χαλασε ξανα. Παντως ειναι καλυτερο απο τις τελευταιες υλοποιησεις (εχω να παιξω αξιολογο Sonic απο τη περιοδο που βγηκε το Sonic Advance 1 σε Nintendo πλατφορμα! μπλιαχ).

Η Sonic Team εχει (ή την εχουν) σκορπισει, η Sega δεν ακουει τους fans, ο Sonic μιλκαρεται μιμωμενος τις παγιες πρακτικες της Nintendo.

Η εταιρεια υπεστειλε τη σημαια των console wars και μας παρατησε στη μαχη χωρις φρεσκα πολεμοφοδια.

Ευτυχως οι "μαγοι", μας εχουν αφησει τεραστια παρακαταθηκη που δεν μπορει να απαντηθει απο καμια αλλη videogaming εταιρεια...

Sega consoles shiro! :)
 
Ωραίο Review! Αξίζει πάντως να δοκιμάσεις το Sonic Colors, είναι το καλύτερο 3D sonic κατά τη γνώμη μου, αλλά συνεχίζει να έχει αρκετά από τα αρνητικά αυτών! Είναι το μόνο 3D sonic που με κράτησε αρκετά ωστε να το τερματισω, από την εποχή του πρώτου sonic adventure! Ελπίζω και το generations να είναι αντίστοιχου επιπέδου, θα το παίξω αργά η γρήγορα και αυτό!
 
Wally είπε:
Ευτυχως οι "μαγοι", μας εχουν αφησει τεραστια παρακαταθηκη που δεν μπορει να απαντηθει απο καμια αλλη videogaming εταιρεια...
Sega consoles shiro! :)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τετοια ανεκδοτα να ακουμε καθε πρωι να φτιαχνει η μερα μας:biglaugh::tongue::biglaugh::tongue:
NINTENDO RULES:bow2:
 
Ήμουν ένα από τα άτομα που ήμουν πολύ σκεπτικός σχετικά με το Sonic Generations. Όλοι μιλούσαν για την επιστροφή του Sonic και του platforming.

Τελικά το παιχνίδι ελάχιστο platforming έχει (αν και μου άρεσε ιδιαίτερα η πίστα από το Sonic Colours που άλλαζες μορφές ,spike και πύραυλος), παρόλα αυτά μου άρεσε πολύ. Η Sega πειραματίζεται και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Σίγουρα, ο "μοντέρνος" Sonic πρακτικά δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε gameplay από ένα Rythm game, εντούτοις βρήκα τον εαυτό μου να απολαμβάνει πολύ πολύ περισσότερο αυτές τις πίστες παρά αυτές με τον κλασσικό Sonic. Επιπλέον το παιχνίδι είναι χάρμα οφθαλμών και έχει εξαιρετική μουσική, αλλά και αρκετά challenges για να ολοκληρώσεις. Αφού το τερμάτισα πειρατικό, θεώρησα πως άξιζε τα λεφτά του και έτυχε το Steam να το έχει σε προσφορά μόλις με 10 ευρώ, οπότε και το τσίμπησα.

Ήταν ότι πρέπει για έναν αυτόνομο τίτλο, αλλά σίγουρα δεν ήθελα να δω την ίδια φόρμουλα στα επόμενα παιχνίδια!
 
D@redevil είπε:
..γιατί απλούστατα οι internet reviewers δε μπορούν να είναι πάντα αμερόληπτοι και αντικειμενικοί για διάφορους λόγους, που τους γνωρίζετε....
Είναι γνωστό αυτό πως δεν υπάρχει αντικειμενικότητα (και εννοώ πως ο ίδιος ο reviewer δεν θα δείξει αντικειμενικότητα. Τουλάχιστον όχι όση πρέπει. Απλώς στο συγκεκριμένο παιχνίδι επειδή είδα διάφορα "κραυγαλέα" ατοπήματα σε διάφορα reviews και fora αφενός και αφετέρου ήταν ένα παιχνίδι που ήθελα ούτως η άλλως να παίξω (όχι πως παίζω πλέον και πολλά), ήθελα να γράψω μια πιο αντικειμενική άποψη κατα τη γνώμη μου.

metalcandyman είπε:
Περμενω το θεμα με το Review Μario vs Sonic και ειμαι ετοιμος για μαχη :armed: Φυσικα για μενα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης γιατι πολυ απλα NINTENDO RULES:bow2:.
Και όμως φίλε μου αμφότερες πλευρές έχουν να δείξουν τα δικά τους δόντια! ;)

Olorin είπε:
Το έχω διαβάσει το άρθρο σου, καθώς και το αντίστοιχο του Κλάδη. Εννοείται και τα δύο πολυ ωραία και τα απόλαυσα. Άν και θέλω καιρό να γράψω το κείμενο που γράφω τώρα, συγκεκριμένα τα δικά σας κείμενα μου έδωσαν και το λάκτισμα να πάρω οριστικά την απόφαση να δημοσιεύσω και εγώ το δικό μου review σχετικά με την μάχη των "αιωνίων". Η διαφορά όμως στο δικό μου κείμενο θα έγκειται στο εξής: Δεν θα έχω σκοπό να υποστηρίξω κάποια πλευρά (όπως έκανες εσύ), αλλά να προσπαθήσω να παραθέσω με όσο το δυνατόν καθαρά επιχειρήματα την υπεροχή του ενός απέναντι του άλλου.
Ήδη κρατάω σημειώσεις και θέλω να βγεί ένα "δυνατό" κείμενο. Εδώ το review του SG μου έφαγε αρκετές ώρες στη συγγραφή του με αποτέλεσμα να ξεφύγουν της αντίληψής μου αρκετά λαθάκια (ορθογραφικά, συντακτικά κοκ) εξ΄ού και τα απανωτά edits στο κείμενο! Συγχωρέστε με για τυχόν τέτοια λάθη. Στα επόμενα θα προσπαθήσω να είμαι περισσότερο προσεχτικός.
 
Πίσω
Μπλουζα