darkheart
Retro Member
- Joined
- 16 Σεπ 2012
- Μηνύματα
- 99
- Αντιδράσεις
- 9
Η Nintendo στα τέλη της δεκαετίας του 80 ήταν η αναμφισβήτητη βασίλισσα των video games και ένας λόγος που το είχε πετύχει αυτό ήταν η μασκότ της ο Super Mario. Η Sega εκείνη την περίοδο προσπαθούσε να την ξεπεράσει και είχε κυκλοφορήσει στην αγορά το Sega Mega Drive όμως δεν υπήρχε η killer app που θα έκανε το Mega Drive το ίδιο πετυχημένο με το NES. Είχε βέβαια μασκότ, τον Alex Kidd, αλλά τα παιχνίδια ήταν στην καλύτερη περίπτωση μέτρια και δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτά του Super Mario.
Έτσι η Sega αναθέτει στην ομάδα ανάπτυξης της την AM8, που μετονομάστηκε σε Sonic Team, να φτιάξουν έναν χαρακτήρα που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Mario. Οι ιδέες ήταν πολλές, ανάμεσα τους ένα Αρμαντίλο, ένας σκύλος, ο Theodore Roosevelt και ένας λαγός που εξελίχθηκε αργότερα στο Ristar. Τελικά κατέληξαν σε έναν σκαντζόχοιρο που η ονομασία του ήταν...Mr. Needlemouse. Αυτή η ιδέα εξελίχθηκε και φτάσαμε τελικά στο Sonic τον Σκαντζόχοιρο.
Ο Dr. Robotnick, γνωστός στην Ιαπωνία ως Dr. Eggman, κλέβει τα Chaos Emeralds και φυλακίζει τα ζώα του Νησιού σε ρομποτικές στολές για να τα ελέγχει. Σκοπός του Sonic είναι να ελευθερώσει τα ζωάκια του Νησιού και να πάρει πίσω τα Chaos Emeralds.
Η ιστορία προφανώς δεν έχει κάτι που να σε κρατήσει σε αγωνία. Όταν το 1991 βγήκε στην αγορά ο Sonic ελάχιστα παιχνίδια βασίζονταν στην ιστορία τους. Το μεγαλύτερο βάρος της διασκέδασης των gamer τότε έπεφτε στο gameplay και στα γραφικά.
Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι πάρα πολύ όμορφα. Δεν είναι τα καλύτερα που το Mega Drive μπορεί να δώσει αλλά τα χρώματα είναι σωστά επιλεγμένα και το animation του Sonic πέρα από το οτιδήποτε είχαμε δει μέχρι τότε. Τα background στα διάφορα stages έχουν πολλές λεπτομέρειες και με την τεχνική του parallel scrolling δίνουν μια τρισδιάστατη αίσθηση στο παιχνίδι. Ο σχεδιαστής του Sonic, o Naoto Oshima, έκανε πολύ καλή δουλειά στη δημιουργία του Sonic αφού μοιάζει περισσότερο με χαρακτήρα Cartoon μέσα στο παιχνίδι παρά με χαρακτήρα από Video Game.
Στο gameplay ο βασικός προγραμματιστής του Sonic, o Yuji Naka, μας έδωσε τις στριφογυριστές πλατφόρμες που ο Sonic πρέπει να περάσει, τα ελατήρια που τον κάνουν να πηδάει ψηλότερα ή να τρέχει γρηγορότερα, τις φούσκες αέρα μέσα στο νερό που σου δίνουν οξυγόνο, τις οθόνες με τα διάφορα powerups και τα άψογα game mechanics του παιχνιδιού.
Ο χειρισμός του Sonic είναι πολύ εύκολος αφού ανταποκρίνεται γρήγορα στης εντολές που του δίνουμε. Το Sonic the hedgehog κάνει χρήση στα τρία κουμπιά του Mega Drive. Με το A o Sonic εκτελεί άλμα, με το B o Sonic...πηδάει και με το C...κάνει πάλι το ίδιο. Σε γενικές γραμμές ο χειρισμός του Sonic είναι πιο εύκολος και από το να αλλάζει κανείς κανάλια στη τηλεόραση.
Την μουσική του παιχνιδιού την έχει γράψει ο Masato Nakamura. Όλα τα κομμάτια του παιχνιδιού είναι πάρα πολύ καλά εκτελεσμένα και αποδεικνύουν ότι το Yamaha YM2612 του Mega Drive μπορεί να παράγει υπέροχες μελωδίες και ηχητικά εφέ.
Το Sonic the hedgehog είναι το παιχνίδι που έδωσε στη Sega το απαραίτητο πάτημα για να ανταγωνιστεί την Nintendo. Την επιτυχία του Sonic the hedgehog ακολούθησαν τα Sonic the hedgehog 2 και 3 αλλά και το Sonic and Knuckles. Δυστυχώς τα μεγαλεία του Sonic χάθηκαν εδώ και καιρό και η Sega μας δίνει μόνο μέτριους προς κακούς τίτλους Sonic.
Το Sonic the hedgehog πρέπει να υπάρχει σε κάθε συλλογή. Αν δεν το έχετε παίξει τότε κάντε το οπωσδήποτε. Το παιχνίδι υπάρχει σε πολλές συλλογές για Xbox και Playstation2 αλλά και για PS3, Xbo60 και Wii.
Καλή Χρονιά σε όλους