Sonic the hedgehog (Review)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας darkheart
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

darkheart

Retro Member
Joined
16 Σεπ 2012
Μηνύματα
99
Αντιδράσεις
9





Η Nintendo στα τέλη της δεκαετίας του 80 ήταν η αναμφισβήτητη βασίλισσα των video games και ένας λόγος που το είχε πετύχει αυτό ήταν η μασκότ της ο Super Mario. Η Sega εκείνη την περίοδο προσπαθούσε να την ξεπεράσει και είχε κυκλοφορήσει στην αγορά το Sega Mega Drive όμως δεν υπήρχε η killer app που θα έκανε το Mega Drive το ίδιο πετυχημένο με το NES. Είχε βέβαια μασκότ, τον Alex Kidd, αλλά τα παιχνίδια ήταν στην καλύτερη περίπτωση μέτρια και δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτά του Super Mario.





Έτσι η Sega αναθέτει στην ομάδα ανάπτυξης της την AM8, που μετονομάστηκε σε Sonic Team, να φτιάξουν έναν χαρακτήρα που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Mario. Οι ιδέες ήταν πολλές, ανάμεσα τους ένα Αρμαντίλο, ένας σκύλος, ο Theodore Roosevelt και ένας λαγός που εξελίχθηκε αργότερα στο Ristar. Τελικά κατέληξαν σε έναν σκαντζόχοιρο που η ονομασία του ήταν...Mr. Needlemouse. Αυτή η ιδέα εξελίχθηκε και φτάσαμε τελικά στο Sonic τον Σκαντζόχοιρο.





Ο Dr. Robotnick, γνωστός στην Ιαπωνία ως Dr. Eggman, κλέβει τα Chaos Emeralds και φυλακίζει τα ζώα του Νησιού σε ρομποτικές στολές για να τα ελέγχει. Σκοπός του Sonic είναι να ελευθερώσει τα ζωάκια του Νησιού και να πάρει πίσω τα Chaos Emeralds.





Η ιστορία προφανώς δεν έχει κάτι που να σε κρατήσει σε αγωνία. Όταν το 1991 βγήκε στην αγορά ο Sonic ελάχιστα παιχνίδια βασίζονταν στην ιστορία τους. Το μεγαλύτερο βάρος της διασκέδασης των gamer τότε έπεφτε στο gameplay και στα γραφικά.





Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι πάρα πολύ όμορφα. Δεν είναι τα καλύτερα που το Mega Drive μπορεί να δώσει αλλά τα χρώματα είναι σωστά επιλεγμένα και το animation του Sonic πέρα από το οτιδήποτε είχαμε δει μέχρι τότε. Τα background στα διάφορα stages έχουν πολλές λεπτομέρειες και με την τεχνική του parallel scrolling δίνουν μια τρισδιάστατη αίσθηση στο παιχνίδι. Ο σχεδιαστής του Sonic, o Naoto Oshima, έκανε πολύ καλή δουλειά στη δημιουργία του Sonic αφού μοιάζει περισσότερο με χαρακτήρα Cartoon μέσα στο παιχνίδι παρά με χαρακτήρα από Video Game.





Στο gameplay ο βασικός προγραμματιστής του Sonic, o Yuji Naka, μας έδωσε τις στριφογυριστές πλατφόρμες που ο Sonic πρέπει να περάσει, τα ελατήρια που τον κάνουν να πηδάει ψηλότερα ή να τρέχει γρηγορότερα, τις φούσκες αέρα μέσα στο νερό που σου δίνουν οξυγόνο, τις οθόνες με τα διάφορα powerups και τα άψογα game mechanics του παιχνιδιού.





Ο χειρισμός του Sonic είναι πολύ εύκολος αφού ανταποκρίνεται γρήγορα στης εντολές που του δίνουμε. Το Sonic the hedgehog κάνει χρήση στα τρία κουμπιά του Mega Drive. Με το A o Sonic εκτελεί άλμα, με το B o Sonic...πηδάει και με το C...κάνει πάλι το ίδιο. Σε γενικές γραμμές ο χειρισμός του Sonic είναι πιο εύκολος και από το να αλλάζει κανείς κανάλια στη τηλεόραση.





Την μουσική του παιχνιδιού την έχει γράψει ο Masato Nakamura. Όλα τα κομμάτια του παιχνιδιού είναι πάρα πολύ καλά εκτελεσμένα και αποδεικνύουν ότι το Yamaha YM2612 του Mega Drive μπορεί να παράγει υπέροχες μελωδίες και ηχητικά εφέ.





Το Sonic the hedgehog είναι το παιχνίδι που έδωσε στη Sega το απαραίτητο πάτημα για να ανταγωνιστεί την Nintendo. Την επιτυχία του Sonic the hedgehog ακολούθησαν τα Sonic the hedgehog 2 και 3 αλλά και το Sonic and Knuckles. Δυστυχώς τα μεγαλεία του Sonic χάθηκαν εδώ και καιρό και η Sega μας δίνει μόνο μέτριους προς κακούς τίτλους Sonic.





Το Sonic the hedgehog πρέπει να υπάρχει σε κάθε συλλογή. Αν δεν το έχετε παίξει τότε κάντε το οπωσδήποτε. Το παιχνίδι υπάρχει σε πολλές συλλογές για Xbox και Playstation2 αλλά και για PS3, Xbox360 και Wii.

 


Καλή Χρονιά σε όλους :D
 
Ωραιο Review:thumb:

Oσο για το παιχνιδι η υπογραφη μου τα λεει ολα :P
 
Χαχαχαχαχα!!! Ναι έχει ένα τεράστιο απαγορευτικό στο...νεότερο σχέδιο του Sonic άρα τα παλιά θα σου αρέσουν όσο και Mario Lover και να είσαι :P
 
Καλα που το ειπες να διορθωσω την υπογραφη μου και να βαλω και εικονα με απαγορευτικο και στης παλαιοτερες εκδοσεις του sonic :P
 
Όσον αφορά τον Sonic, πάντα προσπαθούσα (και ακόμα προσπαθώ) να καταλάβω, what the fuss is all about... :xm:

Όσον αφορά την παρουσίαση, "τα σπάει" αγαπητέ! :thumb:

Καλή Χρονιά και σε σένα!
 
darkheart...τα ρεστα μου!!!!!! :bow2: :bow2: :bow2: :bow2:

Και ως γνωστον....
attachment.php
+
SEGA_S.gif
SEGA_E.gif
SEGA_G.gif
SEGA_A.gif
Rules!!!!! :headbang:
 
Eξαιρετικη παρουσιαση,που αναφερεται και στο development/developers του παιχνιδιου και οχι μονο στο gameplay. :thanx2:
 
DINO είπε:
Όσον αφορά τον Sonic, πάντα προσπαθούσα (και ακόμα προσπαθώ) να καταλάβω, what the fuss is all about... :xm:
H αλήθεια είναι ότι όσον αφορά το design, τα Sonic δεν έφταναν τα Mario που βγήκαν από το Mario Bros 3 και μετά. Στα Mario οι πίστες είχαν πιο πολύ ενδιαφέρον με περισσότερη εξερεύνηση και περισσότερα μυστικά. Ομως για κάποιο λόγο τα Sonic ήταν πιο εθιστικά για μένα. Είχαν καλύτερο χειρισμό και physics που έκαναν το platforming απόλαυση (για μένα τα καλύτερα σε 2D platforms, μέχρι και pinball πίστα μπόρεσαν και έφτιαξαν με εκείνα τα physics) πιο πλούσια γραφικά (το SMW1 στο SNES ήταν απογοήτευση οπτικά σε σχέση με το Sonic1) και σε γενικές γραμμές καλύτερο soundtrack (για μένα). Δυστυχώς τα μοντέρνα Sonic χάλασαν τελείως τον χειρισμό και τα physics. Οπότε συμφωνώ με το απαγορευτικό στον πρασσινομάτι Sonic.

Kάπου είχα διαβάσει ότι ο λόγος που το Sonic "έπιασε" δεν ήταν μόνο αυτός. Οι developers δεν προσπάθησαν να αντιγράψουν τον Mario (όπως έκαναν άλλοι και αποτύγχαναν γιατί απλά το παιχνίδι τους δεν ήταν Mario) αλλά προσπάθησαν να κάνουν το αντίθετο. Να φτιάξουν ένα platform Αντι-Mario. Οσο το δυνατόν πιο μακριά απο τα mechanics του Mario δηλαδή. Ελεγε πχ ότι ο Mario είναι χοντρός και αργός, οπότε ο Sonic θα πρέπει να είναι γρήγορος και αθλητικός. O Mario πηδούσε πάνω στα κεφάλια των εχθρών του για να τους σκοτώσει (κάτι που ΟΛΟΙ αντέγραψαν) ενώ ο Sonic απλώς ορμούσε με τα καρφιά του (αν έπεφτε πάνω σε εχθρό χωρίς να στριφογυρίζει έχανε ο Sonic). Ο Μαριο είχε πιο χαρούμενα χρώματα και στυλ ενώ ο Sonic είχε λίγο πιο γήινα χρώματα και ήταν πιο "cool". Και άλλα παρόμοια.

Να προσθέσω ότι στον τομέα του level design το Sonic στο Master System μου άρεσε ποιο πολύ γιατί τα chaos emeralds ήταν κρυμμένα στις πίστες και όχι σε κάποιο bonus level.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πράγματι ο sonic ήταν ο αντιmario. Τα παλιά παιχνίδια του sonic πάντως μου αρέσουν όσο και του mario. Κερδισμενοι βγήκαμε όλοι εμείς εκείνης τηςεποχής του gaming πού λατρευαμε τα platform games
 
Εξαιρετική παρουσίαση για ένα εξαιρετικό παιχνίδι.

Το sonic 1 είναι από τα ελάχιστα παιχνίδια (ίσως και το μοναδικό) το οποίο μπορεί να με κρατήσει ακόμα και σήμερα για πάνω από 10 λεπτά κολλημένο σε ένα retroμηχάνημα. Τα πολύχρωμα backgrounds, το cool υφάκι του σκαντζόχοιρου, η υπερηχητική ταχύτητά του, οι καταπληκτικές μελωδίες ακόμα και το αρχικό sample "SEEEGAAAAA" όταν ξεκινάει παραμένουν μαγικά όσα χρόνια και ας έχουν περάσει.
 
Imgema είπε:
H αλήθεια είναι ότι όσον αφορά το design, τα Sonic δεν έφταναν τα Mario που βγήκαν από το Mario Bros 3 και μετά. Στα Mario οι πίστες είχαν πιο πολύ ενδιαφέρον με περισσότερη εξερεύνηση και περισσότερα μυστικά. Ομως για κάποιο λόγο τα Sonic ήταν πιο εθιστικά για μένα. Είχαν καλύτερο χειρισμό και physics που έκαναν το platforming απόλαυση (για μένα τα καλύτερα σε 2D platforms, μέχρι και pinball πίστα μπόρεσαν και έφτιαξαν με εκείνα τα physics) πιο πλούσια γραφικά (το SMW1 στο SNES ήταν απογοήτευση οπτικά σε σχέση με το Sonic1) και σε γενικές γραμμές καλύτερο soundtrack (για μένα). Δυστυχώς τα μοντέρνα Sonic χάλασαν τελείως τον χειρισμό και τα physics. Οπότε συμφωνώ με το απαγορευτικό στον πρασσινομάτι Sonic.
Kάπου είχα διαβάσει ότι ο λόγος που το Sonic "έπιασε" δεν ήταν μόνο αυτός. Οι developers δεν προσπάθησαν να αντιγράψουν τον Mario (όπως έκαναν άλλοι και αποτύγχαναν γιατί απλά το παιχνίδι τους δεν ήταν Mario) αλλά προσπάθησαν να κάνουν το αντίθετο. Να φτιάξουν ένα platform Αντι-Mario. Οσο το δυνατόν πιο μακριά απο τα mechanics του Mario δηλαδή. Ελεγε πχ ότι ο Mario είναι χοντρός και αργός, οπότε ο Sonic θα πρέπει να είναι γρήγορος και αθλητικός. O Mario πηδούσε πάνω στα κεφάλια των εχθρών του για να τους σκοτώσει (κάτι που ΟΛΟΙ αντέγραψαν) ενώ ο Sonic απλώς ορμούσε με τα καρφιά του (αν έπεφτε πάνω σε εχθρό χωρίς να στριφογυρίζει έχανε ο Sonic). Ο Μαριο είχε πιο χαρούμενα χρώματα και στυλ ενώ ο Sonic είχε λίγο πιο γήινα χρώματα και ήταν πιο "cool". Και άλλα παρόμοια.

Να προσθέσω ότι στον τομέα του level design το Sonic στο Master System μου άρεσε ποιο πολύ γιατί τα chaos emeralds ήταν κρυμμένα στις πίστες και όχι σε κάποιο bonus level.
Αναλυτικότατη εξήγηση... Thanx!

Παρ'όλα αυτά, δε με τραβάει ο άτιμος...
 
Για να παρηγορηθεις υπαρχουν ατομα σαν και μενα που δεν γουσταρουν ουτε τον εναν ουτε τον αλλον! :P
 
Όταν βγήκε ο Sonic έκανε το μάριο να φαίνεται σαν απαρχαιωμένο παιχνίδι λόγω της ταχύτητας του παιχνιδιού και όχι τόσο λόγω σχεδιασμού επιπέδων που πάσχει όντως ο sonic και υπερέχει ο μάριο. Επίσης είναι λίγο χαοτική η κατάσταση σε κάθε επίπεδο, μοιάζει να είναι 4-5 οθόνες ύψος το λιγότερο η κάθε πίστα.
 
Μου αρέσουν και οι δύο χαρακτήρες τους οποίους επιλέγω να ασχοληθώ ανάλογα με τα κέφια μου. Αν θέλω κάτι πιο χαλαρό θα παίξω Mario. Αν θέλω πιο πολύ ένταση θα παίξω Sonic. Η μεγαλύτερη εμπειρία μου με τα παιχνίδια Sonic είναι στο Game Gear παρά στο Mega Drive και ειδικά το Sonic 2 αν και το Sonic Triple Trouble (αποκλειστικά για Game Gear) μου άρεσε πάρα πολύ όταν το πρωτοέπαιξα και νομίζω ότι είναι ανώτερο. Το χειρότερο της κονσόλας πιστεύω είναι το Sonic Blast το οποίο είναι και σπάνιο κομμάτι αλλά είναι αργό και ξεφεύγει της αρχικής ιδέας. Ακόμη, ως φιγούρα ο Sonic αλλάζει από παιχνίδι σε παιχνίδι. Μόνο στο Chaos και Triple Trouble είναι ίδιες. Προτιμώ την φιγούρα του στο Sonic 2. Πιστεύω επίσης ότι σαν soundtrack τα Mario έρχονται πιο χαριτωμένα από αυτά του Sonic χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Όσον αφορά την καινούρια γενιά Sonic έχω ελάχιστη εμπειρία από τα Sonic στο DS και στο GBA τα οποία όμως, όπως όλοι βλέπω συμφωνούμε, δεν μου άρεσαν καθόλου.

Μπράβο για την παρουσίαση! Πάντα τέτοια.
 
Ωρε χαρες οι Sonic fans!! :rofl:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Το γελάς? Oι Sonic fans δεν είναι αυτοί που φαντάζεσαι... οι "παλιοί" έχουν σταματήσει να ασχολούνται, εδώ και καιρό έχουν αναλάβει αυτοί:
http://www.sonic-online.com/sonicpassion/

Το franchise είναι σε καλά χέρια :P
Πωω!! Πλακα κανεις... Δεν την παλευει ο κοσμος!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα