Space Invaders Arcade Emulator για τους Amstrad CPC !!!

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.409

http://www.cpcwiki.eu/forum/games/sp...msg128413/#new

O 40Crisis -κάποιοι ισως τον θυμάστε από τον Spectrum Emu για CPC- κα άρα άριστος γνώστης των δυνατοτήτων αλλά και των περιορισμών των CPC,προκειμένου να εξομοιώσει ένα 8080 based μηχάνημα -που αρχιτεκτονικά oι Cpu τους είναι κοντά (btw η Game Boy CPU ήταν υβρίδιο Ζ80/8080)- ,ανέπτυξε τον Space Invaders Arcade Emulatorγια Amstrad/Schneider υπολογιστές.

Direct Download link >>>Space Invaders Arcade Emulator για CPC

>>> Cpcwiki forum thread



 
Αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν να γίνει με πιο δυνατά συστήματα που είναι ψιλοκοντά μεταξύ τους σε ισχύ.
 
Ένα θα πω: Στο τέλος πάτησα ESC για να βγώ από το παιχνίδι, κατ'εξοχήν πλήκτρο διαφυγής στο MAME, όχι όμως και στο WinAPE!

Πραγματικό 1:1 arcade accurate conversion, με ένα σωρό Amstrad specific καλούδια, συμπεριλαμβανομένου του overscan. Όλα τα χαρακτηριστικά του original δίνουν το παρών, με την κανονική τους ταχύτητα, πλήν του ήχου, που χωρίς να είναι κακός, δεν είναι 100% πιστός, πώς θα μπορούσε άλλωστε, με τα αναλογικά κυκλώματα του original, που ακόμα και ο MAME, για να εξομοιώσει, χρησιμοποιούσε για χρόνια, samples. Τα 60Hz του original μεταφρασμένα στα 50Hz του Amstrad, δεν επηρρεάζουν καθόλου το gameplay, εκτός ίσως όταν μένει ένας εξωγήινος και είναι κάπως δυσκολότερο να τον ρίξεις στον CPC, διότι εκεί πηδάει κάποια frames και ως εκ τούτου, είναι κάπως πιο jerky.

Πραγματικά, βγαίνει κανείς από τα ρούχα του, όταν συνειδητοποιεί ότι για δεκαετίες, δεν υπήρχε ένα Space Invaders της προκοπής, έστω και clone, για τον Amstrad CPC, genre που για το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι βούτυρο στο ψωμί...

Από το αρχείο readme του εξομοιωτή:

WHAT IS EMULATED----------------

- intel 8080 processor. Hopefully z80's designers are the same as 8080 processor and made it fully compatible with 8080 at opcode level

(feature named binary compatible or object code compatible)

- emulator runs emulated game at 60 Hz though display is done at 50 Hz

- original 224x256 resolution

- graphics in Amstrad CPC Mode 1 (4 colors mode) fairly accurate to original. Rotating the screen 90 degrees

anticlock was a hard job. Tried to minic original black and white display with green and red overlays.

- sound output but not very faithful
 
Imgema είπε:
Αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν να γίνει με πιο δυνατά συστήματα που είναι ψιλοκοντά μεταξύ τους σε ισχύ.
Το θεωρώ δύσκολο, χωρίς τουλάχιστον να ξαναγραφτεί ο κώδικας από την αρχή. Οι νεότερες γενιές κονσολών, που αντικατέστησαν τα Home micros, είχαν πάντα ή σχεδόν πάντα, διαφορετικούς επεξεργαστές. Z80 και 6502, τα Master System και NES, 68000 και 65816, τα Mega Drive και SNES και ούτω καθ'εξής. Ίσως κάτι θα μπορούσε να γίνει πιο εύκολα σε port, από Mega Drive σε Neo Geo, αλλά θεωρώ ότι υπάρχει lack of interest.
 
Ace είπε:
Πραγματικά, βγαίνει κανείς από τα ρούχα του, όταν συνειδητοποιεί ότι για δεκαετίες, δεν υπήρχε ένα Space Invaders της προκοπής, έστω και clone, για τον Amstrad CPC, genre που για το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι βούτυρο στο ψωμί...
Classic Axiens, Classic Invaders, από την Bubblebus :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα