Saulot
RetroNuts!
- Joined
- 14 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.789
- Αντιδράσεις
- 209
Είμαι λάτρης του 40Κ universe, παίζω το επιτραπέζιο (Space Hulk), έχω τον στρατό μου για το παιχνίδι με τις μινιατουρες και παίζω το 1ο Dawn of War.
Σήμερα δοκίμασα το Demo του καινούριου Space Marine.
Βασικά απογοητεύτικα.
Αισθητικά είναι υπέροχο, τα σκηνικά είναι όμοραφα και καλοσχεδιασμένα ή ,πυσική καλή, αλλά...
Δέν ξέρω τι την έχει πιάσει την βιομηχανία τελευταία και κάνει τα παιχνίδια έτσι,
Μάλλον νομίζουν οτι τα παδιιά γενιούνται με 12 δάχτυλα.
Αν και πιθανότατα την ζημιά την έχουν κάνει οι κονσόλες.
Και εξηγούμαι.
Δεν κατάφερα να παίξω το παιχνίδι, δέν ξερω αν είμαι άχρηστος ή απλά της παλίας σχολής.
Το αριστερό μου χέρι ήταν ώς συνήθως στα WASD για κίνηση, και reload κάνεις με το R.
Καλά ως εδώ, το θέμα είναι οτι δε βαράνε απο παντού και σε ένα επικό παιχνίδι σαν και αυτο υπόθέτεις οτι μάλλον δεν θα κάθεσαι πίσω και θα βαράς απο μακρυά.
Οπότε το παιχνίδι σου δίνει ενα μηχανισμό να παίρνεις πίσω ενέργεια κατα της δίαρκεια της σφαγής.
Αν ο εχθρός είναι αδύναμος, απλά πατάς το Ε και τον εκτελείς και πέρνεις πίσω ενέργεια. Αν όμως είναι λίγο πιο ανθεκτικός (όπως οι βασικοί αντίπαλοι) πρέπει να τον κάνεις stun πρώτα με το F, και για κερασάκι, οταν συμπληρώσεις την μπάρα rage πατάς το Τ για να ενεργοποιήσεις την σχετική ικάνότητα. Και με το SpaceBar κανεις τουμπα)
Πάμε τώρα στο δεξί,
Με το αριστερό κλίκ πυροβολάς, με το δεξί βαράς με το Chainsword και με το μεσαίο, ζουμάρεις με το εκάστοτε όπλο.
Ας αναπαραστήσουμε λίγο μία μάχη.
Σε μιά Α απόσταση, πατάς μεσαίο κλίκ για ζούμ. αδειάζεις το όπλό σου και πατάς το R (reload) ορμώμενος στόν αντίπαλό.
Τον συναντάς με ένα φιλικό αριστερό κλικ (melee) συνεχίζεις με ένα διπλωματικό F (stun) και πάς στο τιμιο Ε (execute) για να πάρεις πίσω λίγη ενέργεια, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΔΕΡΝΟΥΝ ΑΛΥΠΥΤΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
Αχεμ.
Που είναι το πρόβλημα. Απλά δεν αρκεί, δεν αντέχεις, γιατί όσο είσαι απασχολημένος να έκτελείς εναν αντίπαλο σε ένα όμορφο cinematic, τα φιλαράκια του συνεχίζουν να ανταλάσουν πολίτισμούς μαζί σου λίγο μονόπλευρα, κοινώς σε δέρνουν, πολύ, πάρα πολύ. Τελειωτικά πολύ.
Οπότε, το αριστερό χέρι το παίζει πιανίστας σε %$#@%,το δεξί παλέυει να βρεί την λογική στο δεξί κλικ και ο τιμημένος κατα τα άλλα space marine γίνεται φορος τιμής στον Emperor.
Εν κατακλείδι, το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για κονσόλες, και τα χειριστήρια τους, τα οποία έχουν τελείως διαφορετική διάταξη και χρήση.
Σήμερα δοκίμασα το Demo του καινούριου Space Marine.
Βασικά απογοητεύτικα.
Αισθητικά είναι υπέροχο, τα σκηνικά είναι όμοραφα και καλοσχεδιασμένα ή ,πυσική καλή, αλλά...
Δέν ξέρω τι την έχει πιάσει την βιομηχανία τελευταία και κάνει τα παιχνίδια έτσι,
Μάλλον νομίζουν οτι τα παδιιά γενιούνται με 12 δάχτυλα.
Αν και πιθανότατα την ζημιά την έχουν κάνει οι κονσόλες.
Και εξηγούμαι.
Δεν κατάφερα να παίξω το παιχνίδι, δέν ξερω αν είμαι άχρηστος ή απλά της παλίας σχολής.
Το αριστερό μου χέρι ήταν ώς συνήθως στα WASD για κίνηση, και reload κάνεις με το R.
Καλά ως εδώ, το θέμα είναι οτι δε βαράνε απο παντού και σε ένα επικό παιχνίδι σαν και αυτο υπόθέτεις οτι μάλλον δεν θα κάθεσαι πίσω και θα βαράς απο μακρυά.
Οπότε το παιχνίδι σου δίνει ενα μηχανισμό να παίρνεις πίσω ενέργεια κατα της δίαρκεια της σφαγής.
Αν ο εχθρός είναι αδύναμος, απλά πατάς το Ε και τον εκτελείς και πέρνεις πίσω ενέργεια. Αν όμως είναι λίγο πιο ανθεκτικός (όπως οι βασικοί αντίπαλοι) πρέπει να τον κάνεις stun πρώτα με το F, και για κερασάκι, οταν συμπληρώσεις την μπάρα rage πατάς το Τ για να ενεργοποιήσεις την σχετική ικάνότητα. Και με το SpaceBar κανεις τουμπα)
Πάμε τώρα στο δεξί,
Με το αριστερό κλίκ πυροβολάς, με το δεξί βαράς με το Chainsword και με το μεσαίο, ζουμάρεις με το εκάστοτε όπλο.
Ας αναπαραστήσουμε λίγο μία μάχη.
Σε μιά Α απόσταση, πατάς μεσαίο κλίκ για ζούμ. αδειάζεις το όπλό σου και πατάς το R (reload) ορμώμενος στόν αντίπαλό.
Τον συναντάς με ένα φιλικό αριστερό κλικ (melee) συνεχίζεις με ένα διπλωματικό F (stun) και πάς στο τιμιο Ε (execute) για να πάρεις πίσω λίγη ενέργεια, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΔΕΡΝΟΥΝ ΑΛΥΠΥΤΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
Αχεμ.
Που είναι το πρόβλημα. Απλά δεν αρκεί, δεν αντέχεις, γιατί όσο είσαι απασχολημένος να έκτελείς εναν αντίπαλο σε ένα όμορφο cinematic, τα φιλαράκια του συνεχίζουν να ανταλάσουν πολίτισμούς μαζί σου λίγο μονόπλευρα, κοινώς σε δέρνουν, πολύ, πάρα πολύ. Τελειωτικά πολύ.
Οπότε, το αριστερό χέρι το παίζει πιανίστας σε %$#@%,το δεξί παλέυει να βρεί την λογική στο δεξί κλικ και ο τιμημένος κατα τα άλλα space marine γίνεται φορος τιμής στον Emperor.
Εν κατακλείδι, το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για κονσόλες, και τα χειριστήρια τους, τα οποία έχουν τελείως διαφορετική διάταξη και χρήση.