Super Mario 64 Disk Edition

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Getta Robo
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
415
Ειναι πλεον επισημο εδω και λιγες ωρες, και η κοινοτητα εχει πιασει φωτια!

Ολα ξεκινησαν το 1996, στην εκθεση Nintendo Space World / Shoshinkai του 1996, οταν η Nintendo παρουσιασε την 64 Disk Drive εκδοση του διασημου τιτλου. Αυτη ηταν και η τελευταια φορα οπου ο κοσμος μπορεσε να δει τον τιτλο.

Μεχρι πριν λιγες ωρες!

Ο συλλεκτης Jimmy130 εχει πλεον υπο την κατοχη του τον τιτλο, οπου και μοιραστηκε λιγες φωτογραφιες μεσα απο την προσωπικη του σελιδα. Δεν εχουν γινει ακομα γνωστες οι διαφορες του με τον κανονικο τιτλο, περαν του οτι χρησιμοποιει την ιπποδυναμη του περιφερειακου Disk Drive για γρηγορους χρονους φορτισης και ομαλοτερο παιχνιδι. Για τις εικονες, δειτε την σελιδα εδω:

http://www.gamekult.com/blog/jimmy130/311446/photos-64dd-super-mario-64-disk-version.html

Αναμεινατε στο θεμα για περισσοτερες πληροφοριες και νεα πανω σε αυτη την πολυ ξεχωριστη ανακαλυψη!
 
Getta Robo είπε:
Δεν εχουν γινει ακομα γνωστες οι διαφορες του με τον κανονικο τιτλο, περαν του οτι χρησιμοποιει την ιπποδυναμη του περιφερειακου Disk Drive για γρηγορους χρονους φορτισης και ομαλοτερο παιχνιδι.
Εγώ αυτό δεν καταλαβαίνω. Στην κασέτα δεν θυμάμαι χρόνους φορτώματος, για να πει κανείς ότι στο disk είναι πιο γρήγοροι... εκτός και αν εννοεί ότι το 1 δευτερόλεπτο που διαρκεί το transition με την μαύρη οθόνη τώρα διαρκεί μισό δευτερόλεπτο. Επίσης το παιχνίδι δεν θυμάμαι να είχε slowdowns ή άστατο frame rate. Ετρεχε ομαλά στα 25 PAL/30 NTSC. Λίγο παραπάνω από αυτό δεν μπορεί να πάει (θα πρέπει να είναι το μισό των hz της τηλεόρασης ή ολόκληρο ή το μισό του μισού κλπ γιατί διαιρείται), οπότε ή θα τρέχει το ίδιο ή στα 50 PAL/60 NTSC fps. Δεν νομίζω το 64DD να ήταν τόσο πιο πολύ ισχυρό ώστε να τρέχει το παιχνίδι στα διπλάσια frames από ότι το κανονικό..
 
Imgema είπε:
Εγώ αυτό δεν καταλαβαίνω. Στην κασέτα δεν θυμάμαι χρόνους φορτώματος, για να πει κανείς ότι στο disk είναι πιο γρήγοροι... εκτός και αν εννοεί ότι το 1 δευτερόλεπτο που διαρκεί το transition με την μαύρη οθόνη τώρα διαρκεί μισό δευτερόλεπτο. Επίσης το παιχνίδι δεν θυμάμαι να είχε slowdowns ή άστατο frame rate. Ετρεχε ομαλά στα 25 PAL/30 NTSC. Λίγο παραπάνω από αυτό δεν μπορεί να πάει (θα πρέπει να είναι το μισό των hz της τηλεόρασης ή ολόκληρο ή το μισό του μισού κλπ γιατί διαιρείται), οπότε ή θα τρέχει το ίδιο ή στα 50 PAL/60 NTSC fps. Δεν νομίζω το 64DD να ήταν τόσο πιο πολύ ισχυρό ώστε να τρέχει το παιχνίδι στα διπλάσια frames από ότι το κανονικό..
Δεν γνωριζω περισσοτερα περαν αυτων οπου εχουν γραφει απο καποιους λιγους τωρα, και απο τα εντυπα της τοτε εποχης, αλλα μαλλον η συγκεκριμενη εκδοση ηταν ενα απλο πειραμα για τις δυνατοτητες του 64DD. Τα παραδειγματα σου ειναι σωστα, φαινομενικα μειωνεται ακομα περισσοτερο ο χρονος φορτωματος, αν και ειναι ηδη πολυ γρηγοροι στο κανονικο παιχνιδι. Τωρα μενει να κυκλοφορησει καπως ψηφιακα και να γινουνε οι απαραιτητοι ελεγχοι για τις ακριβεις διαφορες του.

Υπαρχει βιντεο με το παιχνιδι απο την εκθεση του 1996 εδω περα:

 
Ωραια νεα! Φανταζομαι τι υπαρχουν ακομα εκει εξω περιμενοντας να βγουνε εξω στην επιφανεια!
 
Και τελικα εχουμε δυο βιντεακια με το παιχνιδι τα οποια μπορειτε να δειτε απο το καναλι του jimmy130 στο youtube εδω:

 
Τελικά βλέπουμε κάποια διαφορά? :P
 
Πάντως στο φόρτωμα όλων των οθονών δεν βλέπω βελτίωση, το αντίθετο μάλιστα, νιώθω ίσως μία μικρή αύξηση στο φόρτωμα (με μία μικρή επιφύλαξη). Πράγμα που θα ήταν απολύτως λογικό αφού το solid state cartridge είναι από την φύση του πιο γρήγορο από ότι ένα disk drive με κάποια κεφαλή/μάτι.
 
Τελικά δεν είναι τυχαίο που δεν πέτυχε το 64DD... Καμία διαφορά!

Ωστόσο να τονιστεί ότι εάν αναπτυσσόταν το παιχνίδι κανονικά για disk edition τότε σίγουρα θα είχε περισσότερα textures, μουσικές, πίστες κτλ και πιθανότατα και διπλό με Luigi! Ωστόσο αυτό δεν έγινε τελικά ποτέ.
 
Η μόνη βελτίωση που γνωρίζω σε παιχνίδι σε 64DD σε σχέση με την έκδοση σε κασέτα είναι το F-Zero X. Στην κασέτα η μουσική είναι mono ενώ όταν το παίξεις με το expansion kit μέσω του 64DD όλες οι μουσικές αντικαθιστούνται με μεγαλύτερες σε μέγεθος stereo εκδόσεις.

Με λίγα λόγια οι βελτιώσεις του DD έχουν να κάνουν με την χωρητικότητα και όχι με τις επιδόσεις και την ταχήτητα. Απλώς έχεις περισσότερο χώρο καθώς και αρκετό (για την εποχή) επανεγγράψιμο χώρο. Φαντάσου κάτι σαν memory card αλλά με πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα ώστε να σώζεις, εκτός από saves, και άλλα πράγματα όπως custom levels, models κλπ, όπως γινόταν και με το F-Zero expansion kit δηλαδή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Πάντως στο φόρτωμα όλων των οθονών δεν βλέπω βελτίωση, το αντίθετο μάλιστα, νιώθω ίσως μία μικρή αύξηση στο φόρτωμα (με μία μικρή επιφύλαξη). Πράγμα που θα ήταν απολύτως λογικό αφού το solid state cartridge είναι από την φύση του πιο γρήγορο από ότι ένα disk drive με κάποια κεφαλή/μάτι.
Σαφως εδω γνωριζεις τις διαφορες απο πρωτο χερι, εχω την εντυπωση ομως οτι η εκδοση του 64DD ειναι ταχυτερη κατα ελαχιστα στις αλλαγες μεταξυ των επιπεδων, εστω και ελαχιστα.

Κατα τα αλλα, ειχα την εντυπωση πως ο τιτλος ηταν demo, αλλα φαινεται πως μπορεις να μαζεψεις και τα 120 αστερια. Τελος, εχουν ηδη γινει κινησεις για την ψηφιακη διαφυλλαξη του τιτλου.
 
Getta Robo είπε:
Τελος, εχουν ηδη γινει κινησεις για την ψηφιακη διαφυλλαξη του τιτλου.
Αντε να δούμε πότε θα γίνουν κινήσεις και για το emulation του hardware... Η καλύτερη έκδοση του αγαπημένου μου game βρίσκεται μόνο σε αυτό το καταραμένο μηχάνημα!
 
Imgema είπε:
Αντε να δούμε πότε θα γίνουν κινήσεις και για το emulation του hardware... Η καλύτερη έκδοση του αγαπημένου μου game βρίσκεται μόνο σε αυτό το καταραμένο μηχάνημα!
χαχα..παρακαλώ μην βρίζεις το αγαπημένο μου μηχάνημα! :P

Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στο F-Zero X?
 
Πίσω
Μπλουζα