The Big Racket (1976)

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
21.123
Αντιδράσεις
68.897
Μια μικρή ιταλική πόλη, τρομοκρατείται από μια συμμορία εκβιαστών της νύχτας. Οι αδίστακτοι κακοποιοί βιάζουν, ξυλοκοπούν και δολοφονούν τις οικογένειες των καταστηματαρχών, που κάνουν το λάθος να αντισταθούν στις απαιτήσεις τους. ο Αστυνόμος Palmieri ( Fabio Testi), αποφασίζει να τους σταματήσει.

Στην προσπάθεια του όμως, έρχεται αντιμέτωπος με την παγερή αδιαφορία των συναδέλφων του. Τότε αρχίζει να οργανώνει μια ομάδα εκδικητών, που θα αποτελείται από άτομα, που υπέφεραν από την συμμορία.

Κλασσική περιπέτεια εκδίκησης από τον μετρ Enzo Castellari, με καταιγιστική δράση. Τα διάφορα σεναριακά κενά και οι υπερβολές μπαίνουν στην άκρη, καθώς οι σκηνές δράσης είναι εξαιρετικά καλογυρισμένες ( όπως η πτώση ενός αυτοκινήτου στον γκρεμό) και οι ρυθμοί καταιγιστικοί, με αποτέλεσμα η ταινία να μην κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά. Εκρήξεις, ατέλειωτο πιστολίδι και ένας Fabio Testi, όπως πάντα δοσμένος στον ρόλο του...

http://www.imdb.com/title/tt0074586/

 
Tι να λεμε τωρα ταινιαρα και ισως η καλυτερη δουλεια του Castellari.O Fabio Testi απλα σαρωτικος και προσωπικα του βγαζω το καπελο για την εκτελεστικα μοναδικη σκηνη με την τουμπα του αυτοκινητου.Ετσι κι αλλιως μιλαμε για φοβερο standman σε ολες τις ταινιες που επαιξε.Απο αυτη την ταινια επιρρεαστηκε και ο Michael Winner για το Death Wish 3 οσον αφορα το σεναριο.Επισης τα αργα πλανα δρασης ειναι ενα σημα κατατεθεν του σκηνοθετη οπου χρονια αργοτερα τα ενσωματωσε με μαεστρια ο John Woo στην προ-χολλιγουντ καριερα του.
 
Deathshadow είπε:
Tι να λεμε τωρα ταινιαρα και ισως η καλυτερη δουλεια του Castellari.O Fabio Testi απλα σαρωτικος και προσωπικα του βγαζω το καπελο για την εκτελεστικα μοναδικη σκηνη με την τουμπα του αυτοκινητου.

Πραγματικά, αυτή η σκηνή είναι το κάτι άλλο. Ούτε εφέ ούτε τίποτα. Ρεαλισμός στα όρια...της αυτοκτονίας!
 
Μεγάλος μάστορας ο Castellari, ειδικά η σκηνή με το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικά γυρισμένη. Βοηθάει και το γεγονός ότι ο Testi ήταν πολύ καλός κασκαντέρ. Ίσως η καλύτερη δουλειά του σκηνοθέτη
 
Πίσω
Μπλουζα