The making of...HALO 2

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.570
Αντιδράσεις
3.759
On April 14th, the Xbox Live service for the original Xbox shuts down for the final time. It takes with it the multiplayer support for Halo 2 - the game which showed the world how console multiplayer should be done, and proceeded to dominate the Xbox Live stats for years. Eurogamer took the opportunity to speak to the team behind the game, and discover the tortured development process behind a modern classic
Πολυ καλη συνεντευξη-αρθρο απο το Eurogamer που φωτιζει τη περιοδο αναπτυξης του HALO2
 

Jedah

RetroActive
Joined
24 Ιουν 2009
Μηνύματα
342
Αντιδράσεις
1
Δεν το πρόλαβα στα πάνω του για να ασχοληθώ με το multi, αλλά στο single είναι το χειρότερο παιχνίδι της σειράς με διαφορά.
 

Maddog

Immense Cult RetroFigure
Joined
10 Νοέ 2006
Μηνύματα
4.887
Αντιδράσεις
111
Η Limited Edition στο μεταλλικό κουτί είχε μαζί ένα συνοδευτικό DVD με making of κλπ κλπ

Πάντως και εμένα δεν μου έκανε με τίποτα κλικ το παιχνίδι. Αν και αυτό συμβαίνει με τα περισσότερα FPS...
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.570
Αντιδράσεις
3.759
Υστερει σε καποιους τομεις, υπερτερει σε αλλους αλλα και μην ξεχναμε οτι επρεπε να απαντησει σε ανευ προηγουμενου απαιτησεις που δημιουργησε στους gamers το Halo1.

Αν θελουμε να μιλησουμε για μερικα απο τα θετικα που εφερε στο franchise (θα περιοριστω στο campaign) θα μπορουσαμε να πουμε για τον περιορισμο των επαναλαμβανομενων enviroments που ειχαμε στο πρωτο μερος, τα γραφικα που βελτιωθηκαν κατακορυφα τοσο στη λεπτομερεια οσο και αρτιστικα, τα νεα οχηματα με πολυ καλυτερη μηχανη φυσικης που εκαναν την οδηγηση πιο πιστευτη, τα νεα οπλα και το δικαιοτερο-σωστοτερο balance τους, οι νεοι πιο "εξυπνοι" εχθροι, λιγοτερο backtracking, το ανωτερο soundtrack κτλ

Αξιζει μαλιστα να σημειωσουμε οτι το πρωτο κομματι του campaign με τον Master Chief εχει απο τα καλυτερα σεκανς σε ολο το franchise...

Τα αρνητικα ηταν αρκετα. Πχ καλη ιστορια πολυ ασχημα ειπωμενη χωρις δυνατους χαρακτηρες να την κανουν πιστευτη, ο Arbiter, ο περιορισμος των πολυ ανοιχτων enviroments (οχι οτι δεν υπηρχαν - απλα συνηθως τα "εδενε" με οχημα), η ελαφρως πιο linear εμπειρια και πιο corridor-ατη, η ποιοτητα του campaign που χειροτερευε οσο προχωρουσες κτλ κτλ κτλ

Ακομα και ως το χειροτερο απο τα 3, ειναι απο τις κορωνιδες του FPS gaming και το γουσταρω τρελα
 

masbass

RetroActive
Joined
7 Οκτ 2009
Μηνύματα
327
Αντιδράσεις
3
ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ MODS ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΘΡΕΝΤ; :p

Σοβαρα παντως, εχω τελειωσει και τα 4 απειρες φορες και ειδικα το 2 για μενα ειναι υπεροχο. Οσο για την ιστορια, οποτε ειχε cutscene παντα το εκανα pass οποτε ακομη και μετα απο τοσο gameplay εχω μια αμυδρη εντυπωση του τι γινεται στο ολο story.
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.512
Αντιδράσεις
2.874
Wally είπε:
η ελαφρως πιο linear εμπειρια και πιο corridor-ατη, η ποιοτητα του campaign που χειροτερευε οσο προχωρουσες κτλ κτλ κτλ
Χαχαχα Corridor-ατη :rofl:
 
Μπλουζα