Thundercats

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.312
Αντιδράσεις
476
Thundercats (1987)

picture.php





Μεγάλες προσδοκίες από τον τίτλο του παιχνιδιού είχαν καλλιεργηθεί στο παιδικό μου μυαλό τότε (κι ας διαθέτω ακόμη το ίδιο :Ρ). Κάποιες πρώτες φήμες από αυτούς που πρόλαβαν και το προμηθεύθηκαν νωρίτερα και υποστήριζαν πως δεν πρόκειται για κάτι το ιδιαίτερο, δεν με πτοούσαν εύκολα.

Ονειρευόμουν δράση, ταχύτητα στις κινήσεις των χαρακτήρων και εκπληκτικά cartoon γραφικά που συνοδεύονται από καταιγιστική μουσική.

Για να δούμε τι μας προσέφερε τελικά η Elite δυο χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς για... «μεγάλους» όπως την χαρακτήριζε ο ελληνικός τύπος εκείνης της εποχής.

picture.php


Feel the magic, hear the roar,


Thundercats are loose.


Ας δούμε πρώτα την υπόθεση.

Κατά τη διάρκεια επιδρομής των δαιμόνων του Mumm-Ra στο αρχηγείο των Thundercats, αιχμαλωτίζουν τους συντρόφους μας και κλέβουν το μάτι της Thundera το οποίο κρατά το μυστικό του σπαθιού των Οιωνών. Δυστυχώς την ημέρα της επιδρομής ο Lion-O απουσίαζε σε αποστολή και δεν κατάφερε να υπερασπίσει το αρχηγείο και τους συντρόφους του. Θα πρέπει λοιπόν να πάμε εμείς αυτή τη φορά στο κάστρο Plantar του εχθρού και να ελευθερώσουμε τους φίλους μας ανακτώντας και πάλι το μάτι της Thundera.

Τη μέρα λοιπόν που το παιχνίδι έπεσε στα χέρια μου και καθώς η αγωνία μου αυξάνονταν καθώς το disk drive του ηρωικού μου Commodore 64 φόρτωνε τη δισκέτα η πρώτη εικόνα παρουσιάζεται στην οθόνη με την Lion-O σε μια ημιεπιθετική στάση με το λογότυπο των Thundercats και της Elite να συνοδεύουν τον τίτλο του παιχνιδιού “The Lost Eye of Thundera”.

Χμ.. τα γραφικά μου θύμιζαν λίγο... spectrum. Ας δούμε όμως λίγο παρακάτω.

Το λογότυπο εμφανίζεται και πάλι καλώντας μας να πατήσουμε fire για να ξεκινήσουμε άμεσα το παιχνίδι ενώ μια «ενδιαφέρουσα» μουσική (η οποία όμως δεν έχει καμιά σχέση με τη σειρά) ακούγεται στο background. Πληροφορίες περί παγώματος παιχνιδιού και επανεκκίνησης με τα πλήκτρα F1 και F3 δεν μας αφορούν για την ώρα. Πατάμε απευθείας fire για τη δράση.

picture.php


Οι εχθροί έρχονται από παντού. Ώρα να χρησιμοποιήσουμε το σπαθί των οιωνών.

picture.php


Πάνω στο μικρό σκάφος γινόμαστε σχεδόν άτρωτοι.

Βρισκόμαστε στο δρόμο προς το κάστρο Plandar κρατώντας στα χέρια μας το σπαθί των οιωνών ενώ οι δαίμονες του Mumm-Ra ξεκινούν να μας επιτίθονται αμέσως μόλις κάνουμε τα πρώτα βήματα στo παιχνίδι.

Ένα χτύπημα με το σπαθί μας αρκεί για να τους βγάλουμε από τη μέση αλλά η ταχύτητά τους απαιτεί την απόλυτη ετοιμότητά μας. Πρέπει να διασχίσουμε την πίστα αντιμετωπίζοντας εμπόδια, τέρατα και λάκκους προς την κατεύθυνση που μας υποδεικνύει ένα βέλος στο κάτω μέρος της οθόνης. Extra bonuses και όπλα θα βρούμε σε διάφορα σημεία της πίστας με τη μορφή κουτιών ή μανιταριών τα οποία θα φανερωθούν χτυπώντας τα με το ξίφος μας. Ιδιαίτερα στη 2η πίστα αλλά και σε κάθε μία που εμφανίζεται, το όπλο laser θα μας λύσει τα χέρια καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να χτυπάμε τους στόχους μας από απόσταση.

Χρήσιμο επίσης είναι και το σκάφος το οποίο ίπταται και θα μας βοηθήσει να κινηθούμε με ταχύτητα πάνω από πλατφόρμες και χαλάσματα.

Ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώνουμε τις πίστες (κατευθυνόμαστε προς την πορεία που μας υποδεικνύεται) είναι όμοιος σε όλες τις πίστες με το background όμως και τους εχθρούς να διαφέρουν κάθε φορά (πολεμώντας σε κατακόμβες ή πλατφόρμες). Έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε αφού ολοκληρώνουμε μια πίστα το «δρόμο» μέσα από τον οποίο θα κατευθυνθούμε προς το κάστρο του Mumm – Ra. Οι δρόμοι αυτοί είναι τα 4 στοιχεία της φύσης (νερό, φωτιά, έδαφος και αέρας) των οποίων η σειρά βέβαια δεν έχει ιδιαίτερη σημασία μιας και πρέπει να τα ολοκληρώσουμε όλα για να τερματίσουμε το παιχνίδι.

picture.php


Στη συγκεκριμένη πίστα bonus, σκοπός μας είναι να ελευθερώσουμε την Wilykit.

picture.php


Αυτό το μάτι πρέπει να διέφυγε και να μετανάστευσε έπειτα στο Barbarian 2.

Σα να μην έφθαναν όμως οι δαίμονες του Mumm-Ra, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και το χρόνο ο οποίος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος για να ολοκληρώσουμε κάθε πίστα (άλλοτε σε 1 λεπτό και άλλοτε σε 2). Έχουμε στη διάθεσή μας 8 ζωές (χμμ.. 7ψυχες δεν είναι οι γάτες; :) ) οι οποίες για το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι πραγματικά ελάχιστες.

Αρκεί ένα απλό άγγιγμα από τους αντιπάλους για να μειωθούν κατά μία ενώ τα κενά και οι λάκκοι είναι πάρα πολλά και σε δύσκολα σημεία της πίστας ανεβάζοντας κατά πολύ το δείκτη δυσκολίας του παιχνιδιού.

Ο συνδυασμός ταχύτητας και αλμάτων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για να ολοκληρώσουμε την πίστα μέσα στα χρονικά περιθώρια που μας δίνονται.

picture.php


Στις κατακόμβες προς το Plantar κανείς δεν είναι βέβαιος για το τι είδους πλάσματα θα συναντήσει.

picture.php


Ο Mumm-Ra εμφανίζεται σε τυχαία σημεία στην 7η πίστα και απαιτεί αρκετά χτυπήματα για να εξουδετερωθεί.

Μετά από αρκετές ημέρες παιχνιδιού πίσω στα 80's... το συμπέρασμα μου είνα9ι πως το Thundercats δεν ήταν καθόλου κακό παιχνίδι. Ήταν όμως αρκετά δύσκολο και ίσως κάπως μονοδιάστατο. Χαρακτηριστικά θυμάμαι στις πίστες όπου μας ζητούσε να σώσουμε χαρακτήρες όπως την Wilykit ή τον Tygra, περίμενα πως θα μπορούσα έπειτα να ελέγξω και αυτούς ή έστω να τους συναντήσω μέσα στο παιχνίδι.

Όπως και να έχει...

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι γενικά ωραία, μουσικό θέμα όμως δεν υπάρχει στο παιχνίδι παρά μόνο ηχητικά εφέ (σχεδόν αστεία θα έλεγε κανείς αν ακούσει τον ήχο από τα άλματα του Lion-O) ενώ τα χρώματα είναι έντονα αλλά σωστά αποδοσμένα σε κάθε sprite.

Το gameplay του παιχνιδιού είναι μέτριο προς καλό αλλά λόγω της μονότονης εξέλιξής του κάπου κουράζει.

Γενικά ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια η οποία όμως δεν είχε το κάτι παραπάνω για να ενθουσιάσει τους video-gamers.

Εδώ μπορείτε να δείτε κι ένα ανάλογο review του παιχνιδιού για τον cpc από τον Stanfromgreece.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θυμαμαι που το παιζαμε στον Spectum ενος φίλου (ειχε λίγο καλύτερα γραφικά, αλλά πιο λίγο χρώμα). Ακόμα και τοτε ομως έλεγα "ποιο ειναι το νοημα?" Το παιχνίδι δεν φαινοταν να εχει καμια απολύτως σχεση με τους Thundercats. Ακομα και η μουσική που υπηρχε στον Spectrum δεν ειχε καμια σχέση. Μονο λιγα sprites και καποιες στατικές οθονες που δεν ειχαν τιποτα να προσφερουν. Μαλιστα όταν περναγες μια πίστα σου έβγαζε μια οθόνη με το λογότυπο Thundercats σε πολύ μεγάλο μέγεθος, μάλλον για να μην ξεχασεις ότι παιζεις παιχνίδι με τους Thundercats.
 
"Σταθερή αξία" τα reviews του Alucard, ο οποίος επιστρέφει με το... "πολυπαθές" Thundercats !! :)

Πραγματικά, δεν έχω και πολλά να προσθέσω, πέρα απο όσα είχα γράψει στο review του Stan: Οντως η μουσικούλα είναι καλή - αν και δεν έχει σχέση με την ομώνυμη σειρά, όπως παρατήρησε και ο Alucard. Καλές και κάποιες στατικές εικόνες, αλλά απο εκεί και πέρα το παιχνίδι μου είχε φανεί αρκετά ζόρικο, σχεδόν όπως το Scooby Doo της Elite.

Oπως όλοι οι fans της σειράς, είχα θεωρήσει "χρέος" μου να παίξω αυτό το παιχνίδι, και ασχολήθηκα μαζί του όσο μπορούσα, προσπαθώντας να "πείσω" τον εαυτό μου ότι δεν ήταν και τόσο κακό !!

Δυστυχώς, η αλήθεια είναι πως το παιχνίδι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. :(

Την CBM έκδοση δεν θυμάμαι να την είχα παίξει, οπότε την φόρτωσα πριν λίγο για να τσεκάρω κάποια πραγματάκια.

Οι διαφορές δεν είναι πολλές: Ο ρυθμός της μουσικής είναι ο ίδιος, ενώ τα γραφικά είναι πάνω-κάτω χωρίς πολλές αλλαγές.

Ορισμένες οθόνες όπως αυτή της εισαγωγής είναι στην "υψηλή" ανάλυση του C64, πράγμα που τον μεταμορφώνει σε spectrum όπως παρατήρησε και ο Alucard, μιά και επιτρέπονται μόνο 2 χρώματα σε attribute cell των 8x8 pixels.

Πάντως οι οθόνες υψηλής ανάλυσης είναι στατικές, ενώ το παιχνίδι παίζεται κατά κύριο λόγο στην χαμηλή (αν και τα γραφικά στο πάνω μέρος της οθόνης εξακολουθούν να είναι hi-res), ενώ έχουμε και μία κίνηση που είναι γρηγορότερη απο εκείνη του Amstrad, κάνοντας το παιχνίδι λίγο πιό δύσκολο !! (έλεος).

Τελικά ένα παιχνίδι αντάξιο του ονόματος "Thundercats" ήταν ένα όνειρο, που μάλλον παρέμεινε άπιαστο...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tελικα μονο εγω το ευχαριστηθηκα στον Amstrad,ωραιουτσικα γραφικα για την εποχη και σχετικη ποικιλα στο play (παλι για την εποχη),μεχρι και σκουτερακι καβαλαγες.

Jump Run and fight,απλα πραγματα.

Και το σπουδαιοτερο ο ηρωας εμοιαζε στον Lion0,τι αλλο να ζητησω.

Στον Commodore Πως να το πω να μην στεναχωρησω κανενα,τα γραφικα ειναι λιγο μπλιαχ. :D
 
ακομα το βαζω καμια φορα στον αμστραντ να παιξω!! κ μαρεσει ακομα πιο πολυ στην πρασινη οθονη παρα στη εγχρωμη!! θεικο παιχνιδι!!κ θεικη μουσικη. οχι το theme της σειρα αλλα πολυ καλο!!
 
πράγματι είναι καλύτερο στον 6128. Σημειώνω ότι για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω στον σπέκτρουμ 128 ο ήχος είναι καλύτερος(καθαρότερος;;; ) του cpc!

Πάντως ακόμα και η έκδοση για αμίγκα δεν είναι κάτι το σπουδαίο:

http://www.youtube.com/watch?v=iH4TPFlMJJw&feature=related
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Alucard είπε:
Μεγάλες προσδοκίες από τον τίτλο του παιχνιδιού είχαν καλλιεργηθεί στο παιδικό μου μυαλό τότε (κι ας διαθέτω ακόμη το ίδιο :Ρ). Κάποιες πρώτες φήμες από αυτούς που πρόλαβαν και το προμηθεύθηκαν νωρίτερα και υποστήριζαν πως δεν πρόκειται για κάτι το ιδιαίτερο, δεν με πτοούσαν εύκολα.

Εδώ μπορείτε να δείτε κι ένα ανάλογο review του παιχνιδιού για τον cpc από τον Stanfromgreece.

billy είπε:
"Σταθερή αξία" τα reviews του Alucard, ο οποίος επιστρέφει με το... "πολυπαθές" Thundercats !! :)
Πραγματικά, δεν έχω και πολλά να προσθέσω, πέρα απο όσα είχα γράψει στο review του Stan: Οντως η μουσικούλα είναι καλή - αν και δεν έχει σχέση με την ομώνυμη σειρά, όπως παρατήρησε και ο Alucard. Καλές και κάποιες στατικές εικόνες, αλλά απο εκεί και πέρα το παιχνίδι μου είχε φανεί αρκετά ζόρικο, σχεδόν όπως το Scooby Doo της Elite.

Oπως όλοι οι fans της σειράς, είχα θεωρήσει "χρέος" μου να παίξω αυτό το παιχνίδι, και ασχολήθηκα μαζί του όσο μπορούσα, προσπαθώντας να "πείσω" τον εαυτό μου ότι δεν ήταν και τόσο κακό !!

Δυστυχώς, η αλήθεια είναι πως το παιχνίδι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. :(

...........

Τελικά ένα παιχνίδι αντάξιο του ονόματος "Thundercats" ήταν ένα όνειρο, που μάλλον παρέμεινε άπιαστο...





Just for the record mode on .....

No weʼre not mad – but it seems that Elite had planned 3 Thundercats games to be released in 1988. The first in the series was Gargoyle Gamesʼ Thundercats – The Lost Eye of Thundera. The second eventually turned into Beyond The Ice Palace, and which you can read more about here.

Issue 3 of ACE magazine confirmed that there were 3 versions in production – one version being produced in house at Elite (thought to be this 3rd part) and another version which was outsourced (and now known to be Nick and Daveʼs game) – thought to be the second game in the series. See scan below.

We do not really know anything about the 3rd game sadly – as Elite were keeping it all very hush hush. However, we believe that the Mark Cooksey tune produced and used in Bombjack 2 was actually intended for the game being done in house. Mark sheds a little bit of light on what he knows.
thundercats-ace.jpg

>>>> Προέλευση

Aπ οτι φαινεται η Elite σχεδιαζε οχι ενα -το Thundercats – The Lost Eye of Thundera της Gargoyle Games (*) που το εκανε develope για την Elite που γινεται εδω review , ουτε 2 -αυτο που αργοτερα εγινε το Beyond the Ice Palace


(κατι οχι εντελως αγνωστο) -,αλλα απ οτι φαινεται πιθανοτατα 3 Thundercuts themed παιχνιδια.

Υ.Γ

billy είπε:
Καλές και κάποιες στατικές εικόνες, αλλά απο εκεί και πέρα το παιχνίδι μου είχε φανεί αρκετά ζόρικο, σχεδόν όπως το Scooby Doo της Elite.
(*) Η Cargoyle games εκανε επισης develope το Scooby Doo για την Elite .

 


Υ.Γ.2


 


OpenBOR
based game με ηρωες Thundercats πως και δεν αναπτυχθηκε ακομα ??? Περιεργο .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eνδιαφέρουσες πληροφορίες !! :thumbup:

Ελπίζω κάποια στιγμή να ανακαλύψουμε τι έγινε με το 3ο παιχνίδι...

(ασχετο: Εχω στείλει εδώ και αρκετούς μήνες πληροφορίες στο GTW για την CBM έκδοση ενός game που τελικά δεν είδαμε ποτέ, αλλά μάλλον με "έγραψαν"... :p . Θα επικοινωνήσω και πάλι όμως !!)

Nemo είπε:
(*) Η Cargoyle games εκανε επισης develope το Scooby Doo για την Elite .
Χαχα !!

Επιασες το νόημα, αγαπητέ. ;) Aυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μνημονεύω το Scooby Doo, όταν γίνεται αναφορά στο Thundercats.

*Ευτυχώς* πάντως που το 2ο της σειράς (δηλαδή το Ghosts n'Goblinoειδές Beyond the Ice Palace στην έκδοση για Amstrad) δεν το ανέλαβαν τύποι που κάνουν προχειροδουλειές, αλλά το φοβερό δίδυμο Perry & Bruty (Trantor, Savage, Extreme, Dan Dare 3, κλπ-κλπ). :headbangdude:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Eνδιαφέρουσες πληροφορίες !! :thumbup: Ελπίζω κάποια στιγμή να ανακαλύψουμε τι έγινε με το 3ο παιχνίδι...

(ασχετο: Εχω στείλει εδώ και αρκετούς μήνες πληροφορίες στο GTW για την CBM έκδοση ενός game που τελικά δεν είδαμε ποτέ, αλλά μάλλον με "έγραψαν"... :p . Θα επικοινωνήσω και πάλι όμως !!)
Σε εμενα για αντιστοιχη πληροφορια αντιθετως -αν και δεν θυμαμαι αν απαντησε μεσω εμαιλ- παντως ανεφερε αμεσα στο επομενο update τις πληροφοριες, που του εστειλα για το Necronom .

Αν θελεις μου λες -και με p.m. αν προτιμας - για ποιο Cbm παιχνιδι προκειται ????

billy είπε:
Χαχα !!

Επιασες το νόημα, αγαπητέ. ;) Aυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μνημονεύω το Scooby Doo, όταν γίνεται αναφορά στο Thundercats.

*Ευτυχώς* πάντως που το 2ο της σειράς (δηλαδή το Ghosts n'Goblinoειδές Beyond the Ice Palace στην έκδοση για Amstrad) δεν το ανέλαβαν τύποι που κάνουν προχειροδουλειές, αλλά το φοβερό δίδυμο Perry & Bruty (Trantor, Savage, Extreme, Dan Dare 3, κλπ-κλπ). :headbangdude:
Και στον Commodore 64 το "Beyond the Ice palace" ηταν καλυτερο απο το αντιστοιχο Thundercats game ,μια και το ανελαβαν οι ( Coder:Nick Jones , Graphics:Nigel Brownjohn , Musician : David Whittaker).

Eιδικα o Νick Jonesηταν εγγυηση ,αφου η πλειοψηφια των παιχνιδιων στα οποια εγραψε τον κωδικα ,ηταν απο αρκετα καλα εως παρα πολυ καλα με μονη εξαιρεση το Vixen .To Beyond the Ice Palace ηταν μαλλον ενα απο τα 4-5 χειροτερα του κατα την ταπεινη μου εκτιμηση (αν σκεφτεις οτι το c64 βιογραφικο του περιλαμβανει games οπως ,Supremacy,Exolon,Cybernoid 1 και 2,Smash Tv,Time Machine,Stormlord)

Εδω σε μια συνεντευξη δινει και μια εξηγηση του

-γιατι ανατεθηκε σε 3 ομαδες(για να προλαβουν την Χριστουγεννιατικη Αγορα)

- και γιατι το δικο τους εχασε τους Τhundercats στο δρομο (καθυστερησε λογω ενος bug ,εχασε την χριστουγεννιατικη αγορα

και .....

"

Nick Jones talks about what was meant to be Thundercats:"From what I remember, the game was originally Thundercats which I was really excited about. I used to watch the tv show when I was younger. The first I found that things were otherwise was when various magazines came out with previews of Thundercats and the screenshots weren't from our game.

The story I heard was that Elite had contracted three different teams to do Thundercats. I guess they were desperate to make the Christmas market. They ultimately chose to use another teams version. I certainly remember having real problems with the C64 version. It would randomly lock up ( usually after a couple of hours play ). The bug was REALLY hard to find and turned out to be a strange quirk with raster interrupts which I used to make the game smooth.

But it took me a long time to track down. Anyway, I guess Elite liked it enough to rebrand it to 'Beyond the Ice Palace'. The game was more or less complete; from what I remember it was really just a few art tweaks. I'm not sure what happened with the third version or even who was developing it."
http://www.gamesthatwerent.com/gtw64/thundercats-2/#tabs-creator>>>

>>>update<<<<

Βεβαια εχει διατυπωθει και η εικασια και ως τετοια αναφερεται , οτι στην πραγματικοτητα το Thundercats : Eye of thundera της Gargoyle Games ,ηταν σε καποιο βαθμο το unreleased Samurai Dawn το οποιο μετετρεψαν ,χρησιμοποιηασν σε πολυ μεγαλο βαθμο τα assets του -για προφανεις εμπορικους λογους - με οτι αποτελεσμα ειχε αυτο ως συνεπεια συμπληρωνω ,για την ποιοτητα του παραγομενου παιχνιδιου.

Εδω

There is a theory that Thundercats was originally meant to be Samurai Dawn, which never came to be, based on C&VGscreenshots.
http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0005259

There is a theory that Samurai Dawn was eventually released as Thundercats. The theory is based on the fact that the main sprite shown at the Thundercats C&VGpreview is rather different from the final release.
http://www.worldofspectrum.org/infoseek.cgi?regexp=^Samurai+Dawn$&pub=^Faster+Than+Light$&loadpics=1

εδω φαινεται το διαφορετικο Sprite αντι για το αντιστοιχο που χρησιμοποιηθηκε τελικα σε ορισμενες φωτο απο το preview

http://www.worldofspectrum.org/showmag.cgi?mag=C+VG/Issue073/Pages/CVG07300049.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Σε εμενα για αντιστοιχη πληροφορια αντιθετως -αν και δεν θυμαμαι αν απαντησε μεσω εμαιλ- παντως ανεφερε αμεσα στο επομενο update τις πληροφοριες, που του εστειλα για το Necronom .
Θα κάνω καλού-κακού άλλη μία "κρούση" όπως λέγαμε παραπάνω, και αν με "φτύσουν" και πάλι, θα φροντίσω να παραθέσω εδώ τα σχετικά infο. :)

Nemo είπε:
Eιδικα o Νick Jonesηταν εγγυηση
Ναί, τον Ν. Jones τον είχα "σταμπάρει" σε αρκετά CBM games, και όντως μου αρέσουν οι δουλειές του.
 
Ενδιαφερουσες πληροφοριες ,εμενα αν μου ελεγες "κλωνος" των Thundercats θα ελεγε το Αntiriad,παντα μου εφερνε κατι απο την σειρα και το παιχνιδι.
 
billy είπε:
(ασχετο: Εχω στείλει εδώ και αρκετούς μήνες πληροφορίες στο GTW για την CBM έκδοση ενός game που τελικά δεν είδαμε ποτέ, αλλά μάλλον με "έγραψαν"... :p . Θα επικοινωνήσω και πάλι όμως !!)


billy είπε:
Θα κάνω καλού-κακού άλλη μία "κρούση" όπως λέγαμε παραπάνω, και αν με "φτύσουν" και πάλι, θα φροντίσω να παραθέσω εδώ τα σχετικά infο. :)

Για check-αρε τα pm σου .

Υ.Γ.

Aardvark είπε:
Ενδιαφερουσες πληροφοριες ,εμενα αν μου ελεγες "κλωνος" των Thundercats θα ελεγε το Αntiriad,παντα μου εφερνε κατι απο την σειρα και το παιχνιδι.
Το Antiriad αν κατι ...-ιζει , Metroid-ιζει (χωρις να δανειζεται στοιχεια το ενα απο το αλλο ,μια και εμφανιστηκαν πολυ κοντα το ενα στο αλλο ,νομιζω τουλαχιστον).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Indeed !! :headbangdude: (και keep your fingers crossed μήπως και βρεθεί μελλοντικά έστω και μία pre-release version απο το συγκεκριμένο, διότι με πορώνουν πολύ κάτι τέτοια games !!)

Aυτά, και σταματάω και εγώ με τη σειρά μου το off-topic. :D
 
 


To GTW συνεδραμε στην ερευνα του online δημοσιογραφου Larry Bundy Jr σχετικα με το πως προεκυψε το τελικο Thundercats game και την τυχη των αλλα 2 unreleased.


Και το αποτελεσμα της συνεργασιας αυτης το παραπανω video .


 


Ανελπιστα διαπιστωνω οτι στην προηγουμενη σελιδα στην διαρκεια της σχετικα χαλαρης συζητησης που εγινε σχετικα , οσα ειπωθηκαν δεν πεσανε και τοσο εξω.


 

 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
 


To
GTW συνεδραμε στην ερευνα του online δημοσιογραφου Larry Bundy Jr σχετικα με το πως προεκυψε το τελικο Thundercats game και την τυχη των αλλα 2 unreleased.


Και το αποτελεσμα της συνεργασιας αυτης το παραπανω video .


 


Ανελπιστα διαπιστωνω οτι στην προηγουμενη σελιδα στην διαρκεια της σχετικα χαλαρης συζητησης που εγινε για το ιδιο θεμα , ειχε ηδη καλυφθει σε σημαντικο βαθμο το θεμα και χωρις να ειπωθει καποια ανακριβεια .


 


 
Nemo είπε:
Υ.Γ.2

OpenBOR based game με ηρωες Thundercats πως και δεν αναπτυχθηκε ακομα ??? Περιεργο .
PR_BOP%20-%200030.png

>>> http://www.retromaniax.gr/vb/forum/g...98#post1054598

Τελικά προέκυψε OpenBOR based game με ηρωες Thundercats.

Βέβαια όταν το ανέφερα τότε είχα στο μυαλό μου ένα 2.5D Side-scrolling beat 'em up(με ολίγη από platformer) αλα Golden axe/TMNT/Alien vs Predator/knights of Valour e.t.c. Thundercats game κι όχι ένα remake του αρχικού παιχνιδιού.
 
Πίσω
Μπλουζα