Up the Hammers IV (Aftermath)

Omenforever

RetroMasteR
Joined
26 Mαϊ 2006
Μηνύματα
1.933
Αντιδράσεις
1.174
Σημαντική Υπενθύμιση: Είμαι ένας απλός αρχάριος της μεταλλικής σκηνής, ένας ταπεινός μαθητής του Μεταλλικού ήχου και έτσι θα μείνω. (Έχω καλό δάσκαλο βέβαια αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία… χεχε)




Λοιπόν έχουμε και λέμε. Ανέβηκα το Σάββατο σωματικά και ψυχικά κουρασμένος και αυτό φοβάμαι ότι θα αντανακλαστεί λίγο και στις εντυπώσεις μου.

Ήμουν στο An αρκετή ώρα πριν ανοίξει και πρόλαβα τους Titan Force πάνω σε δοκιμές ήχου με τον αεικίνητο Τύραννο να τρέχει σαν τρελός πάνω κάτω. Φοβερή περσόνα ο τύπος, φιλικός και προσιτός με όλους. Εντελώς έξω-καρδιά άνθρωπος.

Η αυλαία άνοιξε με τους νεολαίους Stormbringer. Τα παλληκάρια δεν υπάρχουν. Ξερά. Ιδανικό ξεκίνημα σε power/epic ύφος.

Ακολούθησαν οι Darkest Era… Λοιπόν αν πάρω κανένα ματσούκι-σφυρί του Θορ και αρχίσω και βαράω τώρα θα φταίω; Πήξαμε στο Mετα-Βικινγκο-Κελτοειδo-Δρυΐδικό μέταλλο, νισάφι… Σαν παιδιά ήταν υπέροχοι πάντως, είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τον μπασίστα τους, ο οποίος πούλαγε το cd τους -δίκην έγχρωμου πωλητή- για να μαζέψει λεφτά για την επιστροφή τους, από ότι μου είπε. Και οι συμπατριώτισσες του στην κιθάρα και τα ντραμς, ομορφούλες, αλλά όχι του τύπου μου.

Για τους Etrus Grave παραπέμπω στην άποψη μου για τους Dark Quarterer στο περσινό thread. Άθλιοι, nuff said.

Μετά από την εγκληματική(να συλληφθούν πάραυτα) -κατʼ εμέ- εμφάνιση των παραπάνω, οτιδήποτε και να εμφανιζόταν θα ήταν μάννα εξ ουρανού. Πόσο μάλλον όταν αυτοί ήταν οι Reflection(παντελώς άγνωστοι για μένα μέχρι τότε) οι οποίοι έδειραν σε ξέφρενο power ρυθμό. Φοβερή μορφή ο τραγουδιστής που γούσταρε τρελά την όλη φάση. Πάει να γίνει θεσμός κάθε χρόνο να παίζεται το Battle Hymns. Φέτος το έπαιξαν αυτοί οι κύριοι, προκαλώντας πανικό όπως και οι Airged Lamh πέρυσι.