Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.595
- Αντιδράσεις
- 1.825
Πωπω, φαινεται οτι γραφω πολυ συχνα εδω περα, κυριως για να αναφερω προβληματα, τα οποια ή είναι άλυτα ή αποδεικνύονται χαζα για να δουμε τωρα.
Για αρχή θα αναφέρω οτι είχα παίξει το Kyrandia οταν ειχε βγει σε πραγματική Αμίγκα. Το πρώτο πρόβλημα είχε ήδη φανεί από τον πρόλογο: η όλη σκηνή οπου περπατάει ο κακός κλόουν και καταστρέφει ένα δέντρο ήταν... καρέ-καρέ, όπως και η συνέχεια με τον γέρο που γράφει. Ποτέ δεν κατάλαβα τί προκαλούσε αυτό το πρόβλημα, παρότι όταν ξεπερνούσα την εισαγωγή, το παιχνίδι έπαιζε σε φυσιολογική ταχύτητα. Είχα όμως παράπονο που δεν κατάφερα ποτέ να δω τα εκπληκτκά animations
Και να μαι παλι εδω, με WinUAE και roms. Για νοσταλγικούς και puristικούς λόγους (από το "purist", όχι από το "πουρό" ) θέλω να παίξω την έκδοση για Αμίγκα που είχα. Βάζω λοιπόν φουλ ταχύτητα στην ανάγνωση roms, 5-6 ΜΒ RAM, ταχύτητα επεξεργαστή κλπ και ξεκινάω. Επιτέλους μπόρεσα και παρακολούθησα την εισαγωγή , αλλά και πάλι ήταν σχετικά αργή, σε σχέση με το κυρίως gameplay.
Το παιχνίδι γενικότερα όμως ήταν αρκετά αργό, σε σχέση με πολλά άλλα παιχνίδια που παίζω φυσιολογικότατα στο UAE. Αν και ο Brandon περπατάει κανονικά, το φόρτωμα της καθε μιας οθόνης αργεί 1-2 δευτερόλεπτα κάνοντάς το πολύ ενοχλητικό. Εξίσου ενοχλητικά είναι όλα τα cutscenes και οι διάλογοι με χαρακτήρες που για άγνωστο λόγο πάνε καρέ-καρέ και οι ομιλίες αλλάζουν πολύ αργά.
Δοκιμάζω λοιπόν μια τελευταία λύση, μπαίνω Workbench και εγκαθιστώ το παιχνίδι σε virtual σκληρο. Τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αλλά όπως και πριν διάλογοι και cutscenes είναι ανυπόφοροι. Παρατήρησα μάλιστα οτι στη διάρκεια του διαλόγου με το μάγο και το δράκο, το "LEDάκι" του virtual σκληρού αναβόσβηνε συνέχεια, σημαίνοντας οτι όλη η σκηνή για κάποιο παράξενο λόγο "τρέχει" κατευθείαν απο το σκληρό και όχι πχ από τη μνήμη.
Το Κυράντια είναι παραγωγή 1992, δηλαδή μια χρονιά που ήδη τα γνωστότερα παιχνίδια δεν γινόνταν develop σε Αμίγκα, αλλά ήταν κυρίως conversions από PC. Κάποια ποιοτικά μειονεκτήματα είναι αναμενόμενα αλλά δυσκολεύομαι να πιστεψω οτι το κλασσικό Kyrandia ήταν τόσο σπάσιμο (αν όχι unplayable) στην Αμίγκα.
Τελικά τη "λύση" τη βρήκα στο ScummVM με το οποίο παίζω κατευθείαν απο την εγκατάσταση Amiga. Όλα πάνε νερό σαν να παίζω την έκδοση PC (και χωρίς κάποια προβληματάκια στα γραφικά). Έχω όμως την περιέργεια: όντως είχε αυτά τα θέματα το Kyrandia στην Αμίγκα; Μήπως υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις που πρέπει να κάνω στο WinUAE configuration?
Για αρχή θα αναφέρω οτι είχα παίξει το Kyrandia οταν ειχε βγει σε πραγματική Αμίγκα. Το πρώτο πρόβλημα είχε ήδη φανεί από τον πρόλογο: η όλη σκηνή οπου περπατάει ο κακός κλόουν και καταστρέφει ένα δέντρο ήταν... καρέ-καρέ, όπως και η συνέχεια με τον γέρο που γράφει. Ποτέ δεν κατάλαβα τί προκαλούσε αυτό το πρόβλημα, παρότι όταν ξεπερνούσα την εισαγωγή, το παιχνίδι έπαιζε σε φυσιολογική ταχύτητα. Είχα όμως παράπονο που δεν κατάφερα ποτέ να δω τα εκπληκτκά animations
Και να μαι παλι εδω, με WinUAE και roms. Για νοσταλγικούς και puristικούς λόγους (από το "purist", όχι από το "πουρό" ) θέλω να παίξω την έκδοση για Αμίγκα που είχα. Βάζω λοιπόν φουλ ταχύτητα στην ανάγνωση roms, 5-6 ΜΒ RAM, ταχύτητα επεξεργαστή κλπ και ξεκινάω. Επιτέλους μπόρεσα και παρακολούθησα την εισαγωγή , αλλά και πάλι ήταν σχετικά αργή, σε σχέση με το κυρίως gameplay.
Το παιχνίδι γενικότερα όμως ήταν αρκετά αργό, σε σχέση με πολλά άλλα παιχνίδια που παίζω φυσιολογικότατα στο UAE. Αν και ο Brandon περπατάει κανονικά, το φόρτωμα της καθε μιας οθόνης αργεί 1-2 δευτερόλεπτα κάνοντάς το πολύ ενοχλητικό. Εξίσου ενοχλητικά είναι όλα τα cutscenes και οι διάλογοι με χαρακτήρες που για άγνωστο λόγο πάνε καρέ-καρέ και οι ομιλίες αλλάζουν πολύ αργά.
Δοκιμάζω λοιπόν μια τελευταία λύση, μπαίνω Workbench και εγκαθιστώ το παιχνίδι σε virtual σκληρο. Τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αλλά όπως και πριν διάλογοι και cutscenes είναι ανυπόφοροι. Παρατήρησα μάλιστα οτι στη διάρκεια του διαλόγου με το μάγο και το δράκο, το "LEDάκι" του virtual σκληρού αναβόσβηνε συνέχεια, σημαίνοντας οτι όλη η σκηνή για κάποιο παράξενο λόγο "τρέχει" κατευθείαν απο το σκληρό και όχι πχ από τη μνήμη.
Το Κυράντια είναι παραγωγή 1992, δηλαδή μια χρονιά που ήδη τα γνωστότερα παιχνίδια δεν γινόνταν develop σε Αμίγκα, αλλά ήταν κυρίως conversions από PC. Κάποια ποιοτικά μειονεκτήματα είναι αναμενόμενα αλλά δυσκολεύομαι να πιστεψω οτι το κλασσικό Kyrandia ήταν τόσο σπάσιμο (αν όχι unplayable) στην Αμίγκα.
Τελικά τη "λύση" τη βρήκα στο ScummVM με το οποίο παίζω κατευθείαν απο την εγκατάσταση Amiga. Όλα πάνε νερό σαν να παίζω την έκδοση PC (και χωρίς κάποια προβληματάκια στα γραφικά). Έχω όμως την περιέργεια: όντως είχε αυτά τα θέματα το Kyrandia στην Αμίγκα; Μήπως υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις που πρέπει να κάνω στο WinUAE configuration?
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: