Getta Robo
RetroNuts!
- Joined
- 27 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 2.280
- Αντιδράσεις
- 415
Η θρυλικη ομαδα των X-Men επειτα τα τρομερα κωμικ, σαρωσε το 1992 και τα μεγαλα ηλεκτρονικα!
Προλογος
Το παιχνιδι ειναι βασισμενο στην φοβερη σειρα "The uncanny X-Men" οπου και τοτε ειχε φτασει στο απογειο της. Η Konami πηρε τα δικαιωματα εκδοσης ενος παιχνιδιου στα ηλεκτρονικα, και ο κοσμος απολαυσε ενα πολυ καλο τιτλο.
Ιστορια / Πλοκη
Τον 21 αιωνα, ο αρχικακος Magneto, στρατολογει μερικους απο τους γνωστοστερους μεταλαγμενους κακους της Marvel, και σε συνδιασμο με τον στρατο απο ρομποτ, προσπαθει να κυριαρχησει στους ανθρωπους. Εκει που ολοι απετυχαν, οι X-Men αναλαμβανουν και παλι να σωσουν την ανθρωποτητα και τον πλανητη μας.
Σχεδιασμος
Το παιχνιδι οπως ειπαμε, ειναι βασισμενο στην θρυλικη σειρα κωμικ The uncanny X-Men. Οι X-Men καθως και οι μεγαλοι κακοι ειναι εντυπωσιακα ομορφα σχεδιασμενοι, με τους υπολοιπους κακους να κειμενοντε και αυτοι σε πολυ καλα επιπεδα για τα δεδομενα της τοτε εποχης. Τα επιπεδα ειναι μεν αρκετα επαναλαμβανομενα στο σχεδιασμο τους, ωστοσο εχουν παρα πολλα ομορφα στοιχεια και πινελιες, απο τις εκρηξεις και καταστροφες στο υποβαθρο, μηχανες παραγωγης ρομποτ μεσα στο εργοστασιο, ως καταρακτες και λαβα να ρεει.
Ενα απο τα εντυπωσιακα σημεια του παιχνιδιου ειναι η εξιστοριση της πλοκης σε μορφη κινουμενου σχεδιου, κατι που ειχε υλοποιηθει ελαχιστες φορες στο παρελθον σε αλλους τιτλους, και ισως το πρωτο παιχνιδι που το εκανε τοσο καλα.
Μηχανισμοι
Το X-men ειναι μια φοβερη εξελιξη των κλασικων δισδιαστατων παιχνιδιων δρασης/ξυλου οπως διδαξαν Θρυλικοι τιτλοι σαν το Final Fight και το TNMT: Heroes in time. Το σημαντικοτερο πραγμα οπου θα πρεπει να αναφερθει, ειναι ο αριθμος των ταυτοχρονων παικτων, οπου φτανει ως και τους εξι!!! Η δραση με τοσους παικτες ειναι πραγματικα καταιγιστικη, και μετα δυσκολιας σε πολλες φασεις μπορει κανεις να καταλαβει τι γινεται στο παιχνιδι!
Οι χαρακτηρες κινουντε με αντιστοιχο τροπο στις 2.5 διαστασεις οπως οι παραπανω τιτλοι, και εχουν στη διαθεση τους τρεις κινησεις. Απλη επιθεση, αλμα και ειδικη επιθεση. Η τελευταια γινεται με το αντιστοιχο τιμημα, την μερικη απωλεια ενεργειας του παικτη. Σε αντιθεση με τους περισσοτερους αλλους τιτλους, δεν υπαρχουν αντικειμενα προς βοηθεια του παικτη, ουτε υφισταται καποιος τροπος να αναπληρωθει η ενεργεια του. Αυτα σε συνδιασμο των απειρων αλλα και δυσκολων εχθρων, καθιστουν το X-Men ειναι δυσκολο και απαιτητικο παιχνιδι. Μοναδικο power up, ειναι η "δωρεαν" χρηση μιας η και δυο ειδικων κινησεων, αναλογως το επιπεδο.
Ηχος / Μουσικη
Ενα πολυ δυνατο χαρτι του τιτλου, η καθαρη, εντυπωσιακη αλλα και πετυχημενη επιλογη της μουσικης οπου περιλαμβανει απο funk και techno μεχρι electronica. Το παιχνιδι επισης εχει πεντοκαθαρες ομιλιες, οπου εντυπωσιαζουν και απο το ποσο καλα βαζουν τους παικτες στο κλιμα, αλλα και απο την συχνοτητα και πληθωρα τους.
Επιλογος
To X-Men καταφερε να εντυπωσιασει στην εποχη του. Ο ομορφος και πλουσιος ηχος, με την πληθωρα των ομιλιων καθως και την ανεπαναληπτη δραση του, το καθεστισαν εξαιρετικα δημοφιλη και πετυχημενη μεταφορα απο κωμικ στα μεγαλα ηλεκτρονικα. Αντικειμενικα, αν και αξιζει για ολους αυτους τους λογους να το δει κανεις, υπαρχουν αρκετα καλυτερα παιχνιδια στο ειδος του.
Ωστοσο, δεν μπορω να προδοσω τον παιδικο εαυτο μου, τοτε που καθομουν με τις ωρες και παρακολουθουσα με υπομονη το παιχνιδι να παιζει στο demo, και με λαχταρα να περιμενω και κοιταω απο την τζαμαρια να το παιζει κανεις. Οντας δεκα χρονων τοτε, δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο για να εχω καποια επαφη με το παιχνιδι οπου τοσο πολυ ηθελα να παιξω.
Οσοι φιλοι της σειρας θα θελατε να δειτε ενα αξιολογο τιτλο, ριξτε του μια ματια. Νιωθω περηφανος που μετα απο τοσα χρονια, τιμησα και εκπληρωσα την αναμνηση και υποσχεση που ειχα δωσει μικρος στον ενηλικο εαυτο μου. Καταφερα να το παιξω τοσα χρονια μετα μεσω του mame, αφου το καταστημα οπου το κοιτουσα μικρος ειχε κλεισει τοτε λιγους μηνες πριν γινω 18..
Απολαυστε το!
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: