80s Supercars

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.281
Τα κατωθι επιλεχθηκαν συμφωνα με το γουστο μου και στο ποσο καλα επαιζαν καποια απο αυτα στο Test Drive 2 :)

Ριχτε οτι ενσταση ή πληροφοριες εχετε οσο αφορα τα συμμετεχοντα αυτοκινητα!

BMW M1 (οριακα μπορει να θεωρηθει 80s)

2643430_2_450.jpg


Corvette ZR1

ZR1.jpg


DeLorean DMC-12 (μπηκε μονο και μονο για τους κολλημενους με το B.T.T.F)

dmc-12-1-650x422.jpg


Ferrari F40

f40-1-650x426.jpg


Ferrari Testarossa (κυριως λογω Outrun :) )

ferrari-testarossa-650x450.jpg


Lamborghini Countach LP500 QV (το ομορφοτερο ανθρωπινο μεταλλικο κατσασκευασμα)

Lamborghini-Countach-5000QV-2-650x438.jpg


Lotus Esprit (επρεπε να μπει κατι απο Αγγλια, το XJ220 βγηκε το 92 - ασε και οτι ειμαστε και Bond fans της Moore era)

Lotus_Esprit_turbo-2-650x430.jpg


Porsche CTR YellowBird (δεν ξερω αν πρεπει να μπει αφου προκειται για μετατροπη)

ruf-ctr-3-650x436.jpg


Porsche 959

Porsche-959-red-650x424.jpg
 
ειχα και εχω τρελα με την F40
 
h m1 ηταν 1979 αν θυμαμαι καλά...

Στην συγκεκριμένη ψηφοφορία ήταν πολύ δύσκολη η τελική απάντηση! Τα λάμπο αποκλείονται λόγω απλά ωμής δύναμης δίχως ανάλογη οδική συμπεριφορά με παράθυρα πολεμίστρες! Τα αμερικάνικα ήταν έτσι και αλλιώς παρωχημένα τεχνολογικά ενώ η εσπρί ήταν στην αγορά από την προηγούμενη δεκαετία! Τι έμεινε...

Η πορσε 959 ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο της εποχής της μέχρι την εξωτική f40 την οποία και τελικά επέλεξα! Ακόμα θυμαμαι το τεστ που ειχαν κάνει στους 4 τροχούς τότε!

Μια φόρμουλα ενα σε πλαίσιο σουπερ καρ! Αν βάζατε δεκαετία του 90 θα έπαιρναν σειρά τα honda nsx και mclaren f1
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H F40 ξεχωρίζει κατα την γνώμη μου, αλλά είχα μεγάλο έρωτα με την Corvette για κάποιο λόγο!!
 
Ποτέ δεν ήμουν της Ferrari, αλλά για την F40 έδινα ενα μάτι, ένα νεφρό, ένα αυτί και ενα δάχτυλο.
 
Συναισθηματικά ψήφισα αυτή(Ήταν και καλύτερη στην οδήγηση στο Test Drive 2):

113430795403.gif


Η λογική λέει F40 όμως, που μάλλον πρόκειται για εξωγήινο δημιούργημα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Miami-Vice-Season-Three.jpg


Miami-Vice-Season-Three.jpg

miami-vice-420x300.jpg


miami-vice-420x300.jpg

πρέπει να έγινα κατανοητός νομίζω...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Testarossaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Χεχε, βλέπω δεν άργησες καθόλου να κάνεις το poll που ζήτησα! :cool:

Εννοείται η ψήφος πάει με τα χίλια στην μια και μοναδική Testarossa.

Οι λόγοι, αρκετοί.

Πέρα από τα προφανή, όπως το μοναδικό σχέδιο (αχ, αυτές οι γρίλλιες και τα φαρδιά πίσω φτερά...) και οι εντυπωσιακές επιδόσεις για το 1984 (δεν υπήρχαν και πολλά οχήματα που να έφταναν τα 290 ακόμα) υπάρχουν και άφθονοι προσωπικοί λόγοι.

Κατ' αρχήν το OutRun, όπως λες και εσύ. Το αγαπημένο μου arcade όλων των εποχών. Και όχι μόνο, πρωταγωνίστησε επισήμως και στο Test Drive αλλά ανεπισήμως και στο Hard Drivin', άλλα δύο racers της εποχής που έλιωσα ασύστολα. ;)

Δεύτερον, επί χρόνια μια τεράστια αφίσα της κοσμούσε το δωμάτιο μου, ακριβώς πάνω από το κρεβάτι. Την έβλεπα και ονειρευόμουν. Νομίζω είναι το πρώτο αυτοκίνητο που με γοήτευσε. Αναρωτιέμαι αν τελικά παντρεύτηκα κοκκινομάλλα εξαιτίας της! (testa=κεφάλι, rossa=κόκκινο...) :p

Τρίτον, είναι το αυτοκίνητο που για χάρη του στα 17 μου περπάτησα περίπου 6 ώρες στην Ρώμη με ένα χάρτη στο χέρι για να βρω την αντιπροσωπεία που είχα σταμπάρει όταν περάσαμε την προηγούμενη με το πούλμαν και να κολλήσω την μύτη μου στο τζάμι για κανά μισάωρο.

Τέταρτον, ο Carmack και ο Romero πήραν από μια με τα λεφτά του Doom. Και ο άλλος στο Miami Vice είχε επίσης μια. Κάτι θα ξέρανε...

Σε σχέση με το μοντέλο που έβαλες εσύ πάντως, προτιμώ το (κάπως πιό πρόσφατο) μοντέλο με τους 2 καθρέφτες σε πιό λογικό ύψος και τις πενταμπούλονες ζάντες. Στο αρχικό ο καθρέφτης είναι σε σημείο που χαλάει την γραμμή του και δεν έχει καθόλου δεξιό. Νομίζω είχε σχέση με κάτι κανονισμούς που δεν επιτρέπανε να καλύπτεται έστω και τμήμα του οπτικού πεδίου του καθρέφτη από τα πίσω φτερά, κάτι που στο συγκεκριμένο σχέδιο ήταν αδύνατο χωρίς να μπει ο καθρέφτης σε εκείνη την άγαρμπη θέση, ενώ του συνοδηγού απλώς δεν ήταν ορατός τοποθετημένος τόσο ψηλά, οπότε δεν μπήκε καν. Ευτυχώς μετά χαλάρωσαν οι κανονισμοί και βγήκε αυτή η κούκλα:

picture.php
 
Bρε αθεοφοβε Wally, βαζεις poll με 80's supercars και αφηνεις στην απ εξω τα Vector? Αδιορθωτος οπως παντα... :)

Vector W8 - απλη αμερικανικη υλοποιηση με επιδοσεις που ποτε δεν ονειρευτηκαν τα ευρωπαικα γλυφιτζουρια - V8 - 3ταχυτο - 389km/h τελικη, Made in USA και χωρις πολλα πολλα..

VectorW8.jpg


VectorW8.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
phil_vr είπε:
Bρε αθεοφοβε Wally, βαζεις poll με 80's supercars και αφηνεις στην απ εξω τα Vector? Αδιορθωτος οπως παντα... :)
Vector W8 - απλη αμερικανικη υλοποιηση με επιδοσεις που ποτε δεν ονειρευτηκαν τα ευρωπαικα γλυφιτζουρια - V8 - 3ταχυτο - 389km/h τελικη, Made in USA και χωρις πολλα πολλα..

VectorW8.jpg
Tρελό αμάξι όντως. Το αγαπημένο απο το Gran Turismo 2.
 
phil_vr είπε:
Bρε αθεοφοβε Wally, βαζεις poll με 80's supercars και αφηνεις στην απ εξω τα Vector? Αδιορθωτος οπως παντα... :)
Vector W8 - απλη αμερικανικη υλοποιηση με επιδοσεις που ποτε δεν ονειρευτηκαν τα ευρωπαικα γλυφιτζουρια - V8 - 3ταχυτο - 389km/h τελικη, Made in USA και χωρις πολλα πολλα..

VectorW8.jpg
Πεζοδρομιοκυνηγός που σπίνιαρε ασύστολα για να ξεκινήσει ενώ για το κιβώτιο που λες έκανε μόνο για τρακτέρ! Όσο για το τιμόνι μηδενική πληροφόρηση ενώ για τα στρφιλίκια πήγαινες μόνιμα με υπερστροφή ισχύος! Καλό για να το βλέπεις ή για ντραγκστερ αλλά μέχρι εκεί! Ένα σπορ αυτοκίνητο πρέπει ν' αποδεικνύει την ιδιότητα του...οι Αμερικανοί με τα σουστόφυλλα μέχρι πρότινως δεν μπορούσαν ν΄ακολουθήσουν τα Ευρωπαϊκά ή τα ιαπωνικά υπεραυτοκίνητα! Βέβαια ο ήχος τους από τα V8 είναι απλά αξεπέραστος....
 
Δεν μπηκε για 2 λογους:

1)Βγηκε τελη 1989

2)κυκλοφορησαν 17 κομματια! :)

@asemnos

Εννοεις το Vector M12
 
Wally είπε:
Δεν μπηκε για 2 λογους:1)Βγηκε τελη 1989

2)κυκλοφορησαν 17 κομματια! :)

@asemnos

Εννοεις το Vector M12
Είχε και το Μ12 και το W8 ;)

[edit] Αυτό το βίντεο δεν είναι πλέον διαθέσιμο επειδή ο λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί. [edit]

Εγώ το είχα σε λευκό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Δεν μπηκε για 2 λογους:1)Βγηκε τελη 1989

2)κυκλοφορησαν 17 κομματια! :)
Aντιρησιας συνειδησεως!! 17 μοντελα ειναι η επιτομη που οριζει ενα supercar ετσι? :)

To W8 βγηκε το 1989, και το εβαλα μιας και αγγιζει την δεκαετια, αν και προκειται για ενα πανεμορφο facelift του W2 που κυκλοφορει απο τις αρχες του 80. Αν σου βγηκα offside, το μπαλωνω:

To παλιοτερο hardcore Vector W2 σε φωτο με τον δημιουργο του (Gerald Wiegert) με την ιδια συνταγη με τα ανωτερω και τις ιδιες επιδοσεις που τα ευρωπαικα γλυφιτζουρια ακομα ονειρευοντουσαν..

vector-w2-prototype-and-wiegart.jpg



@Spyros_s: Που τα ειδες ολα αυτα που λες, δεν μπορω να καταλαβω. Σταματηστε να εχετε παρωπιδες πια και να εχετε κολησει στα charger και τα ωμα muscle cars του 69. Αλλα και για τα Viper, Challenger, Camaro του σημερα παλι τα ιδια θα ελεγες οποτε..

vector-w2-prototype-and-wiegart.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ημουν μεταξυ Τestarossa και F40. Με κερδισε η πρώτη γιατί εχει τελειες καμπύλες σε σχεση με την F40. Ειναι θεά. Την οδηγουσε ο Ντον Τζονσον σε εναν ή 2 κυκλους του Miami Vice, σε ασπρο χρώμα. Και η LP500 ειναι πολύ όμορφη αλλα ως σχέδιο ηταν 10+ χρόνια πίσω (μπροστά όμως από την εποχή της).
 
Φίλιππε μιλάμε για αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80...μην συγκρίνεις με το τι γίνεται πλέον!

Οι αμερικάνικες σπορ κατασκευές χαρακτηρίζονταν από μια γενικότερη ..πλαδαρότητα τότε που εν πολλοίς έχει εκλείψει πλέον!

Με τις ατέλειωτες ευθείες της Αμερικής καταλαβαίνω ότι γουστάρουν την ωμή δύναμη και ροπή ενός...χεμι κατά την επιτάχυνση όμως το σπορ αυτοκίνητο πρέπει και να στρίβει εξίσου καλά! Αυτό ήταν ελάττωμα που χαρακτήριζε και την κούνταχ τότε! Ακόμα και η πρώτη πόρσε 911 τούρμπο έπασχε από αυτό!

Δεν αφορίζω επομένως την αμερικάνικη τεχνολογία συνολικά όμως να ξέρεις ότι τα σουπερ καρς των 80'ς στις ΗΠΑ ήταν πιο κοντά στα muscle cars παρά στην διασκέδαση της οδήγησης όπως την δίδασκαν οι Ευρωπαίοι και αντέγραφαν τα τζαπώνια! Δεν είναι τυχαίο που ποτέ δεν βγήκε ένας οδηγός της προκοπής στα ράλλυ από εκεί!

Ακόμα και στο pikes peak Ευρωπαίοι είχαν τα ρεκόρ τότε!

Είναι καθαρά λοιπόν θέμα προσέγγισης και αυτοκινητιστικής κουλτούρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού! Αν ήμουν εκεί ίσως την ασπαζόμουν και να την αποθέωνα!
 
Spyros_s, δεν διαφωνω ως προς την διαφορετικη αντιληψη μεταξυ ηπειρων στο θεμα της αυτοκινησης. Εσυ εδωσες το εναυσμα με τα σχολια σου πανω στο Vector, μιας και το κατηγοριοποιησες. Και στα 80's υπηρχαν παντοδυναμα αμαξια που εστριβαν οπως πρεπει οπως η Corvette , τα Camaro Ιroc-Z και αλλα.. Η απαντηση μου ανεφερε τα στερεοτυπα σχολια σου σχετικα με το Vector που κανενα δεν υφισταται. Σαν το μοναδικο αμερικανικο απολυτο supercar των 80's, και εστριβε με υπερστροφη οπως ολα τα ευρωπαικα supercars στο οριο τους, και ξεκινουσε χωρις ασυστολα σπινιαρισματα και τελικιαζε αγρια και εκανε οτι καθε supercar της εποχης ανα τις ηπειρους. Και σιγουρα δεν εκανε για παντου μιας και δεν φτιαχτηκε για παντου.

"Ενα σπορ αυτοκινητο πρεπει να αποδυκνυει την ιδιοτητα του.. ", και συμφωνω με αυτο, αλλα κινουμενο στον στενα οριοθετημενο χωρο που αρμοζει να κινειται, που ειναι κυριως ανοικτα κομματια και ευθειες, για να μην πω πασσαρελα με 20χαω σε κοσμοπολιτικους πυκνοκατοικημενους χωρους για να βλεπουν ολοι τι εχεις. Αλλιως βαλε οποιοδηποτε supercar θελεις να κατεβει απο Σπαρτη μεχρι Κοτρωνα στην Μανη στον ρυθμο που τους αξιζει, που ειναι ολο κλειστα στροφιλικια και νεροφαγωματα και λακουβες και και, και θα εισαι τυχερος αν δεν εχεις μαζεψει ολο το αυτοκινητο σε κομματια μεχρι το τελος (αν δεν εχει φυγει εκτος δρομου για να κλαδεψει καμια ελια!). Ειπαμε δεν κανουν για παντου και δεν υπαρχει κατι απολυτο που να κυριαρχει παντου.

Σορρυ για το offtopic (Ο Wally πρεπει να μας την εχει στημενη με δικανο!!!) :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
HEMI is a Religion......

Testarossa is a Godess!!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα