Σύμφωνα με την wikipedia το μοντέλο εμφανίστηκε σε έκθεση το 1989. Γι'αυτό έγραψα οριακά 80s.spyros_s είπε:το nsx θα το ελεγα μοντελο του 90...
Πφφφ, τι να πει η Gallardo μπροστά στην F-40...ίδιες επιδόσεις 10 χρόνια+ αργότερα. Ferrari και τα μυαλά στο μπλέντερ!stayros είπε:Ενταξει...ξερω οτι ψηφισα F40.... ....αλλα ετσι οπως ειδα με τα κιτρινακια της την Gallardo κατι επαθα.......:dribble
Wally είπε:Ferrari Testarossa (κυριως λογω Outrun )
http://www.thedrive.com/sheetmetal/1...to-toy-companyFerrari Loses German Trademark 'Testarossa' to Toy Company
A legal scuffle with a toymaker has lost Ferrari the exclusive rights to use the Testarossa name in Germany.
German court ruled Wednesday that a lack of ongoing use of Ferrari's Testarossa name means that the company must relinquish its exclusive right to the name, according to Spiegel. The decision came as a result of a lawsuit between Ferrari and Kurt Hesse of Nuremberg and his toy company, Autec AG.
Autec produces a line of remote-controlled vehicle toys, including slot cars, monster trucks, drones, helicopters, and boats. Ferrari argued that it had a right to retain the name due to its ongoing business of maintaining and restoring their former road cars, the Testarossa and 512 TR, which were in production between 1984 and 1996. Hesse claimed that because the name had not been used commercially for more than two decades, it was fair game, and the court took his side. A spokeswoman said that Ferrari's use of the Testarossa name within the last five years had not been adequate to keep the trademark exclusive.
Autec plans to use the now-relinquished name for electric shavers, and bicycles, both pedaled and electrically-powered.
Ferrari last used the Testarossa name commercially in 1996, the final year of their 512 model. The 512 appeared in three evolving variants, starting with the Testarossa itself, before turning into the 512 TR, and later, the F512 M, or Modificata. The name itself pays homage to the company's winning 1957 World Sportscar Championship winning car, the 250 Testa Rossa, as well as the company's signature red-painted valve covers on their engines (Testa Rossa translates as "red head.")
.........................
Οσο και να θεωρώ τον Ενζο έναν αποτυχημένο οδηγό αγώνων που πήρε την χρηματοδότηση του "μπαμπά" (για τον μπαμπα θα μιλησουμε αλλη φορα.)Πφφφ, τι να πει η Gallardo μπροστά στην F-40...ίδιες επιδόσεις 10 χρόνια+ αργότερα. Ferrari και τα μυαλά στο μπλέντερ!
Οπως πολλοι ασπάζονται ακόμα και στα μέρη μας πόσο ωραια και φανταστική είναι μια shelby gt 500 μη γνωριζοντας τι πραγματικα ειναι αυτο το αμαξι τι σασι φέρει με τι οδηγηκη συμπεριφορα και τι κοστη συντηρησης.Δε λέω φανταστική στην εμφάνιση αλλά ακόμα και ως πολυεκατομμυριουχος θα απέφευγα να την αγοράσω,αλλα δες τι κάνουν ταινίες οπως το "Gone in 60 seconds" δημιουργούν ένα νέο φανατικό κοινο χωρίς γνώσεις αλλά με άποψη και χωρις να επιζητούν την γνώση..............Λυπηρό κατ' εμέ!Φίλιππε μιλάμε για αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80...μην συγκρίνεις με το τι γίνεται πλέον!
Οι αμερικάνικες σπορ κατασκευές χαρακτηρίζονταν από μια γενικότερη ..πλαδαρότητα τότε που εν πολλοίς έχει εκλείψει πλέον!
Με τις ατέλειωτες ευθείες της Αμερικής καταλαβαίνω ότι γουστάρουν την ωμή δύναμη και ροπή ενός...χεμι κατά την επιτάχυνση όμως το σπορ αυτοκίνητο πρέπει και να στρίβει εξίσου καλά! Αυτό ήταν ελάττωμα που χαρακτήριζε και την κούνταχ τότε! Ακόμα και η πρώτη πόρσε 911 τούρμπο έπασχε από αυτό!
Δεν αφορίζω επομένως την αμερικάνικη τεχνολογία συνολικά όμως να ξέρεις ότι τα σουπερ καρς των 80'ς στις ΗΠΑ ήταν πιο κοντά στα muscle cars παρά στην διασκέδαση της οδήγησης όπως την δίδασκαν οι Ευρωπαίοι και αντέγραφαν τα τζαπώνια! Δεν είναι τυχαίο που ποτέ δεν βγήκε ένας οδηγός της προκοπής στα ράλλυ από εκεί!
Ακόμα και στο pikes peak Ευρωπαίοι είχαν τα ρεκόρ τότε!
Είναι καθαρά λοιπόν θέμα προσέγγισης και αυτοκινητιστικής κουλτούρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού! Αν ήμουν εκεί ίσως την ασπαζόμουν και να την αποθέωνα!