Bambinella
Extra Galactic RetroEntity!
- Joined
- 18 Mαϊ 2010
- Μηνύματα
- 18.061
- Αντιδράσεις
- 32.720
Το στοιχειο της υπερβολης ειναι κατι που εστω και σε μικρο βαθμο το συναντουμε πολυ συχνα στον κινηματογραφο.
Στις παλιες ελληνικες ταινιες, οι κωμωδιες και τα μελο εχουν το προβαδισμα αφου ετσι υπερβολικα ειναι απο τη φυση τους. Η υπερβολη δε με πειραζει, δε με ενοχλει, την επιζητω στο σινεμα και τη θεωρω αναποσπαστο κομματι του. Αν ηθελα καθαρο ρεαλισμο και τιποτε αλλο, τοτε δε θα εβλεπα ταινιες, θα εβλεπα ντοκυμανταιρ.
Ωστοσο, υπαρχουν καποιες ταινιες που εχουν αυτο το στοιχειο λιγακι παραπανω και με αυτες θα ασχοληθουμε εδω. Θα ξεκινησω με τις δυο που μου ερχονται πρωτες στο νου:
Ο Δημος απ' τα Τρικαλα. Ο τροπος που ο Κωστας Χατζηχρηστος προσπαθει να ξεγελασει τη γυναικα του και να την κανει να πιστεψει οτι εχει διδυμο αδελφο, ειναι εντελως τραβηγμενος. Ειδικα η σκηνη οπου ο πρωταγωνιστης αλλαζει ρολους καθε πεντε δευτερολεπτα στο χωλ του σπιτιου του, ειναι μεν χαριτωμενη, αλλα και κυριολεκτικα απιστευτη. Και το χειροτερο ειναι πως η γυναικα του ολα αυτα δειχνει να τα πιστευει.
Καλως ηρθε το δολλαριο. Η Νικη Λιναρδου ειναι μια γυναικα της νυχτας, αλλα το σεναριο μας την παρουσιαζει σχεδον σαν Αρσακειαδα. Και να πω οτι εκει στο καμπαρε της Τρουμπας οπου εργαζεται, χορευει η τραγουδαει, ενταξει θα ηταν καπως πιο πειστικο. Η Νικη ομως πηγαινει στο μαγαζι για καταναλωση ποτων, παρεα στους πελατες και ο,τι ηθελε προκυψει. Αρα το να φευγει καθε βραδυ ολομοναχη οπως λεει καποια στιγμη ο μαγαζατορας, ειναι μαλλον εκτος πραγματικοτητος.
Στις παλιες ελληνικες ταινιες, οι κωμωδιες και τα μελο εχουν το προβαδισμα αφου ετσι υπερβολικα ειναι απο τη φυση τους. Η υπερβολη δε με πειραζει, δε με ενοχλει, την επιζητω στο σινεμα και τη θεωρω αναποσπαστο κομματι του. Αν ηθελα καθαρο ρεαλισμο και τιποτε αλλο, τοτε δε θα εβλεπα ταινιες, θα εβλεπα ντοκυμανταιρ.
Ωστοσο, υπαρχουν καποιες ταινιες που εχουν αυτο το στοιχειο λιγακι παραπανω και με αυτες θα ασχοληθουμε εδω. Θα ξεκινησω με τις δυο που μου ερχονται πρωτες στο νου:
Ο Δημος απ' τα Τρικαλα. Ο τροπος που ο Κωστας Χατζηχρηστος προσπαθει να ξεγελασει τη γυναικα του και να την κανει να πιστεψει οτι εχει διδυμο αδελφο, ειναι εντελως τραβηγμενος. Ειδικα η σκηνη οπου ο πρωταγωνιστης αλλαζει ρολους καθε πεντε δευτερολεπτα στο χωλ του σπιτιου του, ειναι μεν χαριτωμενη, αλλα και κυριολεκτικα απιστευτη. Και το χειροτερο ειναι πως η γυναικα του ολα αυτα δειχνει να τα πιστευει.
Καλως ηρθε το δολλαριο. Η Νικη Λιναρδου ειναι μια γυναικα της νυχτας, αλλα το σεναριο μας την παρουσιαζει σχεδον σαν Αρσακειαδα. Και να πω οτι εκει στο καμπαρε της Τρουμπας οπου εργαζεται, χορευει η τραγουδαει, ενταξει θα ηταν καπως πιο πειστικο. Η Νικη ομως πηγαινει στο μαγαζι για καταναλωση ποτων, παρεα στους πελατες και ο,τι ηθελε προκυψει. Αρα το να φευγει καθε βραδυ ολομοναχη οπως λεει καποια στιγμη ο μαγαζατορας, ειναι μαλλον εκτος πραγματικοτητος.