Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.928
- Αντιδράσεις
- 4.694
Το Racing the Beam καθοταν χροοοονια στο ραφι (ειναι εκδοση του 2009), περιμενοντας να διαβαστει. Ειχα ξεχασει καν οτι το εχω και πολλες φορες σκεφτομουν πως πρεπει να μπει στη λιστα αγορων. Προχτες κανοντας μια τακτοποιηση στη βιβλιοθηκη, το βρηκα ξανα και επεσα με τα μουτρα στο διαβασμα.
Εχει γραφτει απο δυο καθηγητες του MIT και παρουσιαζει την ιστορια του 2600 και την τεχνολογια του μεσα απο συγκεκριμεν παιχνιδια (Combat, Adventure, Pac Man, Yars Revenge κτλ). Ειναι εξαιρετικα καλογραμμενο και ευπεπτο ακομα και σε οσους δεν εχουν πολλες τεχνικες γνωσεις. Για εμας εδω μεσα που σκαμπαζουμε απο αυτα, ειναι λουκουμι.
Ηξερα τα βασικα περι των περιορισμων του 2600 (ελλειψη frame buffer, μιλας με το πολυβολο - εξ ου και ο τιτλος) αλλα το βιβλιο τα κανει πιο λιανα, εξατομικευει πανω σε συγκεκριμενα παραδειγματα και σε κανει να βλεπεις καποια παιχνιδια με εντελως αλλο ματι.
Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα.
Οι ιδιοι εχουν εμπλακει και στο 10 PRINT CHR$(205.5+RND(1)); : GOTO 10 που αφορα την C64 Basic το οποιο μπορειτε να κατεβασετε απο εδω (πρεπει να υπαρχει thread γι αυτο)
Εχει γραφτει απο δυο καθηγητες του MIT και παρουσιαζει την ιστορια του 2600 και την τεχνολογια του μεσα απο συγκεκριμεν παιχνιδια (Combat, Adventure, Pac Man, Yars Revenge κτλ). Ειναι εξαιρετικα καλογραμμενο και ευπεπτο ακομα και σε οσους δεν εχουν πολλες τεχνικες γνωσεις. Για εμας εδω μεσα που σκαμπαζουμε απο αυτα, ειναι λουκουμι.
Ηξερα τα βασικα περι των περιορισμων του 2600 (ελλειψη frame buffer, μιλας με το πολυβολο - εξ ου και ο τιτλος) αλλα το βιβλιο τα κανει πιο λιανα, εξατομικευει πανω σε συγκεκριμενα παραδειγματα και σε κανει να βλεπεις καποια παιχνιδια με εντελως αλλο ματι.
Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα.
Οι ιδιοι εχουν εμπλακει και στο 10 PRINT CHR$(205.5+RND(1)); : GOTO 10 που αφορα την C64 Basic το οποιο μπορειτε να κατεβασετε απο εδω (πρεπει να υπαρχει thread γι αυτο)