retro98
RetroMaNiaC
- Joined
- 2 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 671
- Αντιδράσεις
- 1.429
Ίσως το καλύτερο βιβλίο-λεύκωμα που έχει εκδοθεί για την Ελληνική Διαφήμιση με 250+ σελίδες. Συνοδευόταν από βιντεοκασσέτα περίπου 30 λεπτών με 300+ πολύ σπάνια ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ. Εκδόθηκε το 1997 από τις εκδόσεις Όμικρον και το συνέγραψαν οι Κώστας Μαρτζούκος και Φιλήμων Παπαπολύζος. H περιγραφή του βιβλίου:
H έκδοση HELLADS της Omikron, αποτελεί ένα συναρπαστικό ταξίδι στην ελληνική καθημερινή ζωή όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από τη Διαφήμιση, ξεκινώντας από τον Πόλεμο του ’40 μέχρι και τη δεκαετία του ’80.
Πάνω από 1000 καταχωρίσεις, σλόγκαν, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, συσκευασίες, επιγραφές, πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα συμπυκνώνουν τις αξίες, τα ήθη, τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τα όνειρα και τα οράματα των Ελλήνων.
Από το «Χύμα» μέχρι το «Light». Από τον «Ακάκιο» μέχρι το «πανίσχυρο Vim» κι από τη «Θεία Όλγα» μέχρι το «Azax Ultra»! Είναι οι διαφημίσεις που έντυσαν, στόλισαν και νοικοκύρεψαν χιλιάδες νοικοκυριά, οι διαφημίσεις που έφεραν τον πολιτισμό στο σπίτι, οι διαφημίσεις που μας διασκέδασαν και μας συγκίνησαν, αυτές που έγιναν μέρος της γλώσσας και της καθημερινής επικοινωνίας κι αυτές που κέντρισαν τις επιθυμίες και τα όνειρά μας. Η Διαφήμιση γράφει την ιστορία της ζωής μας. Είναι το πιο ζωντανό «μουσείο» της καθημερινότητας, πολύτιμο μνημείο του πολιτισμού μας.

H έκδοση HELLADS της Omikron, αποτελεί ένα συναρπαστικό ταξίδι στην ελληνική καθημερινή ζωή όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από τη Διαφήμιση, ξεκινώντας από τον Πόλεμο του ’40 μέχρι και τη δεκαετία του ’80.
Πάνω από 1000 καταχωρίσεις, σλόγκαν, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, συσκευασίες, επιγραφές, πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα συμπυκνώνουν τις αξίες, τα ήθη, τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τα όνειρα και τα οράματα των Ελλήνων.
Από το «Χύμα» μέχρι το «Light». Από τον «Ακάκιο» μέχρι το «πανίσχυρο Vim» κι από τη «Θεία Όλγα» μέχρι το «Azax Ultra»! Είναι οι διαφημίσεις που έντυσαν, στόλισαν και νοικοκύρεψαν χιλιάδες νοικοκυριά, οι διαφημίσεις που έφεραν τον πολιτισμό στο σπίτι, οι διαφημίσεις που μας διασκέδασαν και μας συγκίνησαν, αυτές που έγιναν μέρος της γλώσσας και της καθημερινής επικοινωνίας κι αυτές που κέντρισαν τις επιθυμίες και τα όνειρά μας. Η Διαφήμιση γράφει την ιστορία της ζωής μας. Είναι το πιο ζωντανό «μουσείο» της καθημερινότητας, πολύτιμο μνημείο του πολιτισμού μας.
