Έψαξα αλλα δεν βρήκα κάπως να επικοινωνήσω μαζί του. εκτός και αν πρέπει να εγγραφώ στο retroworld και απο εκεί να του στείλω μήνυμα.
Βασικά θα ήθελα να τον ρωτήσω αν μπορεί να κάνει dump το bios και κάποια αρχεία .COM τηε Ergodata, ωστε να μπορέσω να τα βάλω σε emulator.
Ήδη έχω καταφέρει να...
Τελικά κατάφερα να σκανάρω με το Adobe Scan app το εγχειρίδιο του WildXT.
Ολόκληρο. 238 σελίδες.
Οι πιο πολλές σελίδες θέλουν φτιάξιμο στις άκρες (λόγω φωτογραφικού "σκαναρίσματος") αλλά θα ενημερώνω το αρχείο όσο τις φτιάχνω.
Στις πρώτες σελίδες έχω κάνει κάποιες λέξεις με μαρκαδόρο...
O WildXT ήταν ο πρώτος μου υπολογιστής. Μαζί πακέτο με το MS-DOS 4.01 (+MS-DOS SHELL / GW-BASIC) και το Framework III της Ashton-Tate.
Με οθόνη Samsung και εκτυπωτή έναν EPSON LX-400.
*Αν θυμάμαι κάλά μέσα είχε περασμένο και το πρόγραμμα κειμενογράφου ERGOSTAR.
To εγχειρίδιο το έχω ακόμα σε...