Δεν έχεις άδικο! Θυμάμαι το Special review του Resolution 101, που όσο, και αν χρησιμοποιεί, γρήγορες ρουτίνες, για το 3d, δεν παύει να είναι ένα σχετικά αδιάφορο game που δε θα σε κρατήσει για πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη. Από την άλλη δε θυμάμαι (να με συγχωρέσετε αν δε θυμάμαι σωστά) να...