Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
... χμμ.... έχω την εντύπωση - διορθώστε με αν κάνω λάθος - ότι απλά δεν υπήρχε το σύμβολο της πλάγιας παύλας "/".
Οπότε, στη θέση της, και επειδή ολόκληρο το επίθετο δεν χωρούσε, το Κοντογιάννης γινόταν Κοντ)αννης [αντί του Κοντ/αννης]....
Θυμάμαι να έχω δει παλιά έγγραφα από γραφομηχανή, με ) αντί για /....

Και παλι ομως ειναι λαθος αφου το ονομα δεν ειναι Κοντογιαννης, αλλα Κοντογιαννιδης.
 
Στην ταινία "Άλλος για το εκατομμύριο" του O. Λάσκου ο Περικλής Χριστοφορίδης επισκέπτεται μεσάνυχτα τον Φωτόπουλο και του αφήνει ένα εκατομμύριο.

Όταν ο Φωτόπουλος τον ξεπροβοδίζει έξω φαίνεται ότι είναι μέρα...
Ε μέχρι να τα μετρήσουν ξημερωσε ,,,
 
Στην «Ευδοκία» του Δαμιανού, όταν το ζευγάρι πάει για μπάνιο, δεν καταφέρνουν να μπουν στη θάλασσα, διότι μια παρέα Αμερικανών στρατιωτών, προφανώς παλιοί πελάτες της κοπέλας, την παρενοχλούν. «Μη γδύνεσαι, φεύγουμε» της λέει ο άντρας.

Σε επόμενα πλάνα, με το ζευγάρι πάνω στο μηχανάκι στο δρόμο της επιστροφής, τα μαλλιά της Ευδοκίας είναι βρεγμένα.

Στο σενάριο το ζευγάρι προλάβαινε μια βουτιά, αλλά στο μοντάζ ο Δαμιανός έκανε τη βελτίωση να μην αφήσει τους ήρωές του ν' απολαύσουν τη θάλασσα έστω και για λίγο. Δυστυχώς χρήματα για ξαναγύρισμα δεν περίσσευαν.

(Άλλο πρόβλημα είναι ότι ενώ ο Δαμιανός είχε ζητήσει από την αμερικανική βάση καλογυμνασμένους στρατιώτες, του έστειλαν επίτηδες γιωτάδες με κοιλίτσες και γυαλιά, για να μη δοθεί η εντύπωση ότι οι Αμερικάνοι είναι ανεγκέφαλοι Ράμπο).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επίσης, τώρα παρατήρησα ότι στους τίτλους αρχής της ταινίας "Ο άνθρωπος της καρπαζιάς" (1969) Ο Απόστολος Σουγκλάκος αναφέρεται ως...Απόστολος Σουβλάκος!
 
Στον Εξυπνάκια ο Μίλτος για να καλύψει το Σωκράτη είπε πως η γυναίκα που είχε έρθει στο γραφείο ήταν μνηστή του για τέσσερα χρόνια και πως επρόκειτο να παντρευτούν. Στο τέλος όμως που αποκάλυψε την αλήθεια για το άτομό του και πως θα έπαιρνε τη Τζούλια, η γυναίκα του Σωκράτη και η γυναίκα του συνεταίρου του δε θα καταλάβαιναν τι συνέβαινε με εκείνη την άγνωστη;
 
Στην ταινια Αμφιβολιες αναφερουν πως ο μηνας πηγε 20.
Εν τω μεταξυ, την ιδια μερα στο γραφειο του Κουρκουλου το ημερολογιο δειχνει 12. :D
 
Ξέχασαν να αλλάξουν τη σελίδα στο ημερολογιο του γραφειου...
Ή εννοούν...πόσο γρηγορα περνουν οι μέρες...
 
Ξέχασαν να αλλάξουν τη σελίδα στο ημερολογιο του γραφειου...
Ή εννοούν...πόσο γρηγορα περνουν οι μέρες...
Ήταν τόσο απορροφημένοι από τα γεγονότα της καθημερινότητας που ξέχασαν να γυρίσουν σελίδα....
 

Λάθη που δεν ανακάλυψε κανείς, στις Ελληνικές ταινίες!​

Πολύ ωραίο βίντεο!!! Έχω δει άπειρες φορές αυτές τις ταινίες, και ούτε μία φορά δεν είχα προσέξει αυτά τα λάθη!!!
 
Στην ταινια φυλακες ανηλικων στους τιτλους αρχης ο ηλιας κακλαμανης αναφερεται ως ηλιας κακλαμανακης
 
Την προηγούμενη εβδομάδα, τοπικό κανάλι της Αττικής, είχε το "Αγάπη μου παλιόγρια".

Το ηλικιωμένο ζευγάρι, Καλογεροπούλου-Βουτσάς, θυμάται την υιοθεσία του γιου τους:
"-Θυμάσαι όταν μου έφερες την είδηση ότι υιοθετήσαμε το Δημητράκη μας; Επιτέλους είχαμε πια και εμείς ένα δικό μας παιδί! ".
Ευθύς αμέσως δείχνει το flashback, όπου η Καλογεροπούλου κρατάει το μικρό και λέει:
"-Έλα Αλέκο, πες καλημέρα στον μπαμπά!"
 
Την προηγούμενη εβδομάδα, τοπικό κανάλι της Αττικής, είχε το "Αγάπη μου παλιόγρια".

Το ηλικιωμένο ζευγάρι, Καλογεροπούλου-Βουτσάς, θυμάται την υιοθεσία του γιου τους:
"-Θυμάσαι όταν μου έφερες την είδηση ότι υιοθετήσαμε το Δημητράκη μας; Επιτέλους είχαμε πια και εμείς ένα δικό μας παιδί! ".
Ευθύς αμέσως δείχνει το flashback, όπου η Καλογεροπούλου κρατάει το μικρό και λέει:
"-Έλα Αλέκο, πες καλημέρα στον μπαμπά!"

Αυτο μου θυμιζει την κωμικη σειρα Τα Καθημερινα.
Σε ολο το εργο, οσο ακομα δεν βλεπουμε τον γιο της Αφροδιτης, εκεινη τον αναφερει ως Τελη.
Αργοτερα, οταν ο Τελης παιρνει σαρκα και οστα μεσω του Σταματη Γαρδελη, αλλαζει ονομα και γινεται Φοιβος!
 
Η ταινια Ενας κλεφτης με φιλοτιμο αναφερει ως ετος παραγωγης το 1968.
Αυτο, ας πουμε, ειναι πιθανο. Αυτο που δεν φαινεται καθολου πιθανο ειναι να γυριστηκε η ταινια εκεινη την χρονια.
Σε ολο το εργο βλεπουμε τις ηθοποιους ντυμενες με στενα ταγιερακια, μυτερες γοβες, γαντια και περλες στον λαιμο. Οι δε αντρες ειναι κοντοκουρεμενοι και κοστουμαρισμενοι. Ολα αυτα δεν παραπεμπουν φυσικα σε τελος της δεκαετιας του '60, αλλα στις πολυ αρχες της. Αν η ταινια ηταν οντως γυρισμενη το 1968, τοτε θα βλεπαμε μινι φουστες, τετραγωνοποιημενα παπουτσια με χοντρο τακουνι, μακρια μαλλια και φαβοριτες. Ενα αλλο βασικο στοιχειο ειναι πως αν κοιταξουμε τα προσωπα των ηθοποιων και τους συγκρινουμε με μια ταινια τους απο το τελος της δεκαετιας του '60, τοτε θα διαπιστωσουμε οτι στο Ενας κλεφτης με φιλοτιμο ειναι ολοι τους πολυ νεοτεροι. Η πρωταγωνιστρια, Αννα Ιασωνιδου, εχει ακομα το φυσικο της σκουρο χρωμα μαλλιων, ενω απο το 1965 εγινε ξανθια και το διατηρησε για παρα πολλα χρονια. Θεωρω πως η ταινια γυριστηκε το 1960 - '61.
Δεν μπορω να γνωριζω τι συνεβη. Εικαζω οτι μπορει η ταινια να βγηκε στις αιθουσες με καθυστερηση πολλων ετων λογω προβληματων στην παραγωγη. Μπορει ομως απλως να προκειται για λαθος που διαιωνιζεται. Καπου ισως να αναφερθηκε αρχικα πως η ταινια ειναι του 1968 και απο εκει και περα εχουμε την γνωστη αναπαραγωγη λαθων μεσω διαδικτυου.
Το ιδιο λαθος, αλλα αντιστροφα, εχουμε και στην ταινια με τον Μιμη Φωτοπουλο, Ο μαγκουφης. Αναφερεται πως ειναι του 1959, αλλα ειμαι βεβαιη οτι γυριστηκε δυο με τρια χρονια αργοτερα γιατι βλεπω την Βουρτση με καρε μαλλι και μονοκομματα ταγιερ, ενω η μοδα του 1959 δεν ειχε καρε και τα ταγιερ ηταν ακομα μεσατα. Οποτε, εδω η εν λογω ταινια γυριστηκε οχι νωριτερα οπως το Ενας κλεφτης με φιλοτιμο, αλλα αργοτερα και λυπαμαι πολυ γιατι ολα αυτα τα χρονολογικα λαθη εμεις θα συνεχισουμε να τα βλεπουμε μαλλον για παντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα