Το λινάρι που αναφέρεις είναι το καννάβι, βλ. από κάτω, με σάλιο (!!!?!!) και υπομονή, κάνεις δουλειά....η αριστερή είναι μαύρη μονωτική και η δεξιά είναι τεφλόν για τα υδραυλικά, αν και "της μόδας" τώρα είναι το νήμα (σαν το νήμα που καθαρίζουμε τα δόντια μας ένα πράγμα). για κάμποσο καιρό ήταν "της μόδας" το υγρό τεφλόν, αλλά αυτό είχε το ελάττωμα ότι γινόταν ένα με το σπείρωμα, με αποτέλεσμα αν θες να λύσεις τα εξαρτήματα μετά να είναι πολύ δύσκολο. αυτό που είναι πραγματικά ρετρό, και δεν χρησιμοποιεί κανείς σχεδόν πια, είναι το λινάρι (και οι χαλύβδινοι και μολυβένιοι σωλήνες).
και για του λόγου το αληθές... (μόνο το νήμα μπόρεσα να βρω, το λινάρι μοιάζει με μαλλιά από ξανθό άνθρωπο). επίσης οι χαλκοσωλήνες θεωρούνται ρετρό, μιας και κανείς δεν τις δουλεύει πια, χρειάζονταν πολύ μαστοριά για να κολληθούν σωστά με το φλόγιστρο, και αν ήταν ατζαμής ο υδραυλικός τρέχαν, μια φίλη της μάνας μου αναγκάστηκε να ξηλώσει όλο το μπάνιο της μετά γιατί τρέχαν οι χαλκοσωλήνες. τώρα όλοι χρησιμοποιούν τις πράσινες πλαστικές οι οποίες κολλάνε με ειδικό κολλητήρι και είναι foolproof. δυστυχώς όμως (οι πλαστικές) δεν ανακυκλώνονται, όταν περάσει ο κύκλος ζωής τους, πάνε στα σκουπίδια. και επίσης είναι ρετρό η φιλιέρα με την οποία άνοιγαν σπειρώματα στις χαλύβδινες σωλήνες.
Mαστορα μου, πολυ σωστο σε βρισκω. Τεφλον σε κορδονι η ταινια, χρισημοποιουσαμε στα σπειρωματα των σωληνων, εδω και 40 χρονια, στα καραβια. Το δε λιναρι, καναβι το λεγαμε, αλειμενο με λαδομποδια, σε σωληνες και μουφες, δικτυων χαμηλης πιεσης. Χριση φιλιερας = βιδολογος και σπειρωτομου = κολαουζο, μαθαιναμε, απο την σχολη ακομα (Ασπροπυργου) για κατασκευη, εσωτερικων η εξωτερικων σπειρωματων. Σημερα βεβαια εχουν καταργιθει ολα αυτα, υπαρχουν ετοιμα στο εμποριο, σε χαμηλη τιμη, οποτε δεν συμφερει, να ασχολιθει καποιος με την κατασκευη τουςη αριστερή είναι μαύρη μονωτική και η δεξιά είναι τεφλόν για τα υδραυλικά, αν και "της μόδας" τώρα είναι το νήμα (σαν το νήμα που καθαρίζουμε τα δόντια μας ένα πράγμα). για κάμποσο καιρό ήταν "της μόδας" το υγρό τεφλόν, αλλά αυτό είχε το ελάττωμα ότι γινόταν ένα με το σπείρωμα, με αποτέλεσμα αν θες να λύσεις τα εξαρτήματα μετά να είναι πολύ δύσκολο. αυτό που είναι πραγματικά ρετρό, και δεν χρησιμοποιεί κανείς σχεδόν πια, είναι το λινάρι (και οι χαλύβδινοι και μολυβένιοι σωλήνες).Προβολή συνημμένου 294266
και για του λόγου το αληθές... (μόνο το νήμα μπόρεσα να βρω, το λινάρι μοιάζει με μαλλιά από ξανθό άνθρωπο). επίσης οι χαλκοσωλήνες θεωρούνται ρετρό, μιας και κανείς δεν τις δουλεύει πια, χρειάζονταν πολύ μαστοριά για να κολληθούν σωστά με το φλόγιστρο, και αν ήταν ατζαμής ο υδραυλικός τρέχαν, μια φίλη της μάνας μου αναγκάστηκε να ξηλώσει όλο το μπάνιο της μετά γιατί τρέχαν οι χαλκοσωλήνες. τώρα όλοι χρησιμοποιούν τις πράσινες πλαστικές οι οποίες κολλάνε με ειδικό κολλητήρι και είναι foolproof. δυστυχώς όμως (οι πλαστικές) δεν ανακυκλώνονται, όταν περάσει ο κύκλος ζωής τους, πάνε στα σκουπίδια. και επίσης είναι ρετρό η φιλιέρα με την οποία άνοιγαν σπειρώματα στις χαλύβδινες σωλήνες.
ναι ωραία επίσης εδώ στον σταθμό της ΔΕΗ στον Αθερινόλακο έσκασε μια μεγάλη ντηζελομηχανή την Καθαρά Δευτέρα, στο εφτακάθαρο που λένε, και ευτυχώς λόγω της αργίας ήταν μόνο η βάρδια και δεν ήταν κανείς στον χώρο της μηχανής. έπεσε η στέγη από την έκρηξη και γκρεμίστηκε και ένας τοίχος και εκσφενδονίστηκαν διάφορα αντικείμενα σε μεγάλες αποστάσεις. η έκρηξη ήταν τόσο δυνατή που ακούστηκε στα γύρω χωριά. η μηχανή αυτή είναι 75,000 ίππους νομίζω, ή γύρω στα 50 μεγαβάτ δηλ. φτάνει για το μισό Ηράκλειο. για να φανταστείτε πόσο μεγάλη είναι, έχει μήκος 45 μέτρα και πλάτος 15. γιατί το γράφω αυτό; γιατί οι ντηζελομηχανές (δίχρονες και τετράχρονες) καθώς και οι ατμοστρόβιλοι είναι ήδη ρετρό, γιστί με τα 2 υποβρύχια καλώδια που ενώνουν την Κρήτη με την Ελλάδα, ήδη έχουν σβήσει τα σαράβαλα των Λινοπεραμάτων, που έχουν 6 ατμομονάδες και 4 δίχρονες ντίζελ και διάφορους αεριοστρόβιλους. οι ατμού είναι η 1 (από το 1966!) με 6 μεγαβάτ, 15 και 15, και τρείς των 25, και 4 ντίζελ των 11 μεγαβάτ (15,000 ίπποι περίπου). εγώ δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να σκάσει στα καλά του καθουμένου μια τόσο μεγάλη μηχανή, που φαντάζομαι έχει σούπερ συστήματα ασφαλείας και ελέγχου, η έρευνα ήδη τρέχει και δεν αποκλείουν ακόμα και την δολιοφθορά. η άλλη ντίζελ, καθώς και οι δυο ατμομονάδες του σταθμού λειτουργούν κανονικά και έχουν καύσιμο το μαζούτ.Mαστορα μου, πολυ σωστο σε βρισκω. Τεφλον σε κορδονι η ταινια, χρισημοποιουσαμε στα σπειρωματα των σωληνων, εδω και 40 χρονια, στα καραβια. Το δε λιναρι, καναβι το λεγαμε, αλειμενο με λαδομποδια, σε σωληνες και μουφες, δικτυων χαμηλης πιεσης. Χριση φιλιερας = βιδολογος και σπειρωτομου = κολαουζο, μαθαιναμε, απο την σχολη ακομα (Ασπροπυργου) για κατασκευη, εσωτερικων η εξωτερικων σπειρωματων. Σημερα βεβαια εχουν καταργιθει ολα αυτα, υπαρχουν ετοιμα στο εμποριο, σε χαμηλη τιμη, οποτε δεν συμφερει, να ασχολιθει καποιος με την κατασκευη τους
Είμαι υπέρ των χαλκοσωλήνων στις υδραυλικές εγκαταστάσεις για το θέμα των γειώσεων (ασχέτως αν υπάρχει απευθείας γείωση- ωστόσο πολλοί σε ανακαινίσεις αντικαθιστούν τις μεταλλικές βάζοντας πλαστικές οπότε δεν έχουν γείωση -τα γνωρίζεις καλύτερα ως ηλεκτρολόγος) αλλά περισσότερο γιατί σε περίπτωση πυρκαγιάς δεν καίγονται - λιώνουν όπως οι πλαστικές. Παράδειγμα πριν αρκετά χρόνια σε μία πυρκαγιά στον Υμηττό στην Άνω Ηλιούπολη, αν και υπήρχε σύστημα πυρόσβεσης δεν λειτούργησε γιατί οι σωλήνες ήταν από πλαστικό και έλιωσαν - κάηκαν καθώς είχαν τοποθετηθεί επιφανειακά.η αριστερή είναι μαύρη μονωτική και η δεξιά είναι τεφλόν για τα υδραυλικά, αν και "της μόδας" τώρα είναι το νήμα (σαν το νήμα που καθαρίζουμε τα δόντια μας ένα πράγμα). για κάμποσο καιρό ήταν "της μόδας" το υγρό τεφλόν, αλλά αυτό είχε το ελάττωμα ότι γινόταν ένα με το σπείρωμα, με αποτέλεσμα αν θες να λύσεις τα εξαρτήματα μετά να είναι πολύ δύσκολο. αυτό που είναι πραγματικά ρετρό, και δεν χρησιμοποιεί κανείς σχεδόν πια, είναι το λινάρι (και οι χαλύβδινοι και μολυβένιοι σωλήνες).Προβολή συνημμένου 294266
και για του λόγου το αληθές... (μόνο το νήμα μπόρεσα να βρω, το λινάρι μοιάζει με μαλλιά από ξανθό άνθρωπο). επίσης οι χαλκοσωλήνες θεωρούνται ρετρό, μιας και κανείς δεν τις δουλεύει πια, χρειάζονταν πολύ μαστοριά για να κολληθούν σωστά με το φλόγιστρο, και αν ήταν ατζαμής ο υδραυλικός τρέχαν, μια φίλη της μάνας μου αναγκάστηκε να ξηλώσει όλο το μπάνιο της μετά γιατί τρέχαν οι χαλκοσωλήνες. τώρα όλοι χρησιμοποιούν τις πράσινες πλαστικές οι οποίες κολλάνε με ειδικό κολλητήρι και είναι foolproof. δυστυχώς όμως (οι πλαστικές) δεν ανακυκλώνονται, όταν περάσει ο κύκλος ζωής τους, πάνε στα σκουπίδια. και επίσης είναι ρετρό η φιλιέρα με την οποία άνοιγαν σπειρώματα στις χαλύβδινες σωλήνες.
Yπολογιστε σε υψος, ενα τριοροφο περιπου, για τις 2χρονες Diesel, oi 4χρονες ειναι πιο κοντες αλλα αρκετα φαρδυτερες. Το μηκος παιζει αναλογα με το ποσους κυλινδρους εχει π,χ, 6-9-12.
Τωρα για εκριξη ντιζελομηχανης που να εκτοξευτουν κοματια της, χλωμο το βρισκω, γιατι σε καθε τμημα της εχει πολλες ασφαλιστικες διαταξεις. Ακομα και στον χωρο καυσεως, λογω υπερπιεσεων η υπερθερμοκρασιων, πιθανοτερο η εκρηξη να μεταδωσει φωτια/πυρκαια, παρα να σπασουν και να εκτιναχτουν κοματια της μηχανης. Πιθανοτερο ειναι σε καποιον λεβητα
Δεν ειναι ρετρο οι ντηζελ, εχουν εξελιχθει πολυ και σχεδον ολα τα πλοια τις χρισημοποιουν, ειτε για προωση ειτε για παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας. Ουτε οι ατμοστροβιλοι. Οι ατμολεβητες, καρβουνου, μαζουτ,εχουν αντικατασταθει με πυρηνικους. Πυρηνικη ενεργεια μετατροπη σε θερμικη, παραγωγη ατμου, κινηση στροβηλων, για αεροπλανοφορα. Για υποβρηχεια, μετατροπη πυρηνικης ενεργειας σε ηλεκτρικη, κινηση ηλεκτροκινητηρων