Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
^^^
Στην περιπτωση του Φαιδωνα Γεωργιτση, η Τεχνη αντεγραψε την ζωη, αμα σκεφτουμε τον ρολο του στην ταινια Πυρετος στην ασφαλτο.
 
^^^
Στην περιπτωση του Φαιδωνα Γεωργιτση, η Τεχνη αντεγραψε την ζωη, αμα σκεφτουμε τον ρολο του στην ταινια Πυρετος στην ασφαλτο.
Απίστευτη ιστορία του Γεωργιτση, η πιο τραγικη
 
 
Ξέρατε ότι...

Ο τραγουδιστής που μεσουρανούσε τη δεκαετία του '60 Πάνος Τζανετής εξαφανίστηκε από τα μουσικά πράγματα ενώ όλα έδειχναν πως θα έκανε μια τεράστια καριέρα; Ξεκίνησε από τα ταλέντα του Οικονομίδη, τον ξεχώρισε ο Μάνος Χατζιδάκης (η συνεργασία αυτή τελικά δεν απέδωσε ηχογράφηση γιατί ο Τζανετής έφυγε φαντάρος) κι έγινε τελικά γνωστός κυρίως ως ερμηνευτής του Ζαμπέτα. Εμφανίστηκε σε πολλές ελληνικές ταινίες κι εντυπωσίασε τόσο με τη φωνή του όσο και με την παρουσία του κι όλα αυτά πριν κλείσει τα 25 του χρόνια. Κάπου στα τέλη όμως της χρυσής δεκαετίας του '60 τα βρόντηξε κι έφυγε, άγνωστο γιατί.
Αντιγράφω από άρθρο του Φώντα Τρούσα:

Το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα τα περιγράφει με τον γνωστό λαϊκό, γλαφυρό και άμεσο τρόπο του ο Γιώργος Ζαμπέτας στο βιβλίο τής Ιωάννας Κλειάσιου “και η βρόχα έπιπτε... στρέιτ θρου” / Γιώργος Ζαμπέτας βίος & πολιτεία [Εκδόσεις Ντέφι, 1997].
«Διευθύνει ο Χατζιδάκις τη μια ώρα, κάναμε λίγο διάλειμμα κι ο Θεοδωράκης την άλλη ώρα. Όρθιος εγώ με το μπουζούκι, τραγουδάει και παίζει ο Μπιθικώτσης, ο Λάκης Παππάς με την κιθάρα, κι έλεγε κι ένα τραγούδι του Χατζιδάκι σόλο με την κιθάρα. Χαμός γινότανε κάθε βράδυ. Δεν είχε ακριβό εισιτήριο, το κανονικό της εποχής εκείνης, εισιτήριο θεάτρου. Ήτανε μουσικό θέατρο, χωρίς πρόζα όμως. Περνάνε οι μέρες, αρχίζουνε οι διαρροές. Φεύγει ο Λάκης ο Παππάς και φέρνουνε τον Παναγιώτη τον Τζανετή. Αυτόν τον βλάκα, γιατί πρόκειται για άμυαλο που δεν του άξιζαν αυτά τα τραγούδια που είπε. Τον φέρνουνε λοιπόν, αλλά άρχισαν να μην παρουσιάζονται ούτε ο Χατζιδάκις ούτε ο Θεοδωράκης, και μη παρουσιαζόμενοι αυτοί το θέατρο άρχισε να κάθεται, να παίρνει τα πίσω».

Ο Πάνος Τζανετής, δηλαδή, δεν ήταν από την αρχή στο «θίασο», γι’ αυτό και δεν αναφέρεται στο πρόγραμμα, καθώς ήρθε αργότερα, αντικαθιστώντας τον Λάκη Παππά. Τώρα το γιατί τον είχε αποκαλέσει «βλάκα» ο Γιώργος Ζαμπέτας δεν είναι δύσκολο να το καταλάβουμε.

Ο νεαρός Τζανετής δεν είχε μια σταθερή γραμμή στην διαδρομή του. Ήταν, πώς να το πούμε, κάπως ερασιτέχνης, κάπως έξω από τα πράγματα. Πιθανώς να είχε δει διάφορα που συνέβαιναν στο χώρο, και να δυσανασχετούσε. Εξάλλου το γεγονός ότι αποσύρεται το 1968 και σταματά να τραγουδά επαγγελματικά, για πολλά χρόνια (άλλαξε επάγγελμα βασικά, αφού δούλεψε ως ταξιτζής) δείχνει ότι ζοριζόταν μέσα στα κυκλώματα των μαγαζιών και της δισκογραφίας. Ο Ζαμπέτας στο ίδιο βιβλίο, πιο κάτω, λέει πως ο Τζανετής έφευγε συχνά από τα σχήματα των κέντρων και πως δεν ήταν εύκολο να συνεργαστεί μαζί του, πως ήταν «ακατάστατος» και πως «γι’ αυτό δεν μπόρεσε αυτό το παιδί να κάνει τίποτα».
 
Ε, οχι και δεν μπορεσε αυτο το παιδι να κανει τιποτα! Δεν μας τα λεει καλα ο Ζαμπετας.
Με την ομορφια του και με την παρουσια του σιγουρα ο Πανος εκανε ευτυχισμενες ενα σωρο γυναικες....;)
 
Πίσω
Μπλουζα