Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. cyberknight

    Μετάβαση εταιρείας σε Linux από win....

    To mint είναι αρκετά ελαφρύ αλλά με το Ubuntu θα έχει μεγαλύτερη υποστήριξη λόγω τεράστιας κοινότητας ειδικά για Ubuntu και πολλών ήδη υπαρχόντων documentation. Τέλος ο Server μπορεί να συνεχίσει με NT, μέσω SAMBA δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.
  2. cyberknight

    Atari STFM520 αποριες

    Εγώ με το floimg94 μετέτρεψα πάνω από 120 δισκέττες για τον MegaST 4 μου. Δουλέψαν άψογα και στον 1040STFM. Απλά πρέπει να περάσεις το Fdinstall ένα util - driver για να γίνει σωστά η δουλειά.
  3. cyberknight

    Ο 128 που δεν δούλεψε ποτέ ...

    Το γιατί συμβαίνουν αυτά τα κουφά σε εμένα συνεχώς δεν το ξέρω αλλά ... τέλος πάντων. Ο ZX Spectrum 128+ μου ανάβει κανονικότατα , μπαίνει στην εισαγωγική οθόνη του μενού του και το πληκτρολόγιο ... δεν ανταποκρίνεται με τίποτα. Φυσικά το πρώτο που έκανα ήταν να αλλάξω μεμβράνη ( 2 διαφορετικές)...
  4. cyberknight

    Ανταλλακτικά για τα retro μας

    Βρήκα αυτό το site : http://www.elettrosurplus.com/ με ανταλλακτικά για τους retro υπολογιστές μας - κυρίως για 8bit - και κυρίως τσιπάκαι από ότι είδα. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στα μαστόρια του forum :darkglasses: .
  5. cyberknight

    Spectrum: Νέες κυκλοφορίες

    Απορώ γιατί να ασχολούμαστε με τα PCιά μας όταν βγαίνουν τέτοια παιχνίδια για τον απόλυτο υπολογιστή :D .
  6. cyberknight

    Πόσο μικρός ήταν ο σκληρός σας δίσκος ;

    20ΜΒ ο σκληρός που είχα στο Hyundai 286 AT μου. Tης IBM παρακαλώ !
  7. cyberknight

    Gadgets [1983]

    Μα τι λές τώρα ;;; Δεν άκουσες για το ρομπότ που φλερτάρει γυναίκες στο video ; Σήμερα τα ρομπότ δεν κάνουν τέτοια ... έχουν τρόπους :D !
  8. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Εάν χρειαστείς drive φίλε Rygar έχω τώρα τρία ( βρήκα και δοκίμασα επιτυχώς ένα τρίτο drive με switch και κάποιας ηλικίας - 720kb για την ακρίβεια :biglaugh:) και μπορώ να σου δώσω ένα. Αν θες μου λες και το βάζω στην άκρη για όταν το χρειαστείς.
  9. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Για τα άλλα ρετρό κάνε μια βόλτα από το άλμπουμ μου και πές μου εντυπώσεις. Για τον QL σε λίγο (παλεύω να μεταφέρω αρχεία από PC :D ).
  10. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Ευχαριστώ φίλε pooky και για την βοήθεια σου.
  11. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Του άφησα μήνυμα εχτές και μόλις ήρθε απάντηση. Θα δοκιμάσω τις συμβουλές του και θα σας ενημερώσω. Λοιπόν βρήκα λίγο χρόνο ανάμεσα σε πελάτες και δοκίμασα τις συμβουλές του τύπου. Τελικώς έβγαλα άκρη από έναν συνδυασμό συμβουλών του, δοκιμών μου και αρκετής τύχης. Καταρχήν ο τύπος μου είπε να...
  12. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Ίσως. Το μόνο μου πρόβλημα είναι πως το σύνολο του εξοπλισμού (και ο QL μαζί) είναι από RWAP Software και περίμενα όλες τις γιορτές να τα παραλάβω προκειμένου να τα κάνει test. Ο τύπος γενικά από ότι έχω δει θεωρείται αξιόπιστος και γι'αυτό με εκπλήσει λίγο. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις ...
  13. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Το δοκίμασα και αυτό λοιπόν και πάλι τζίφος :( . Θα σκάσω αν δεν βρω τι συμβαίνει !!!!
  14. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Δυστυχώς δεν είναι αυτό. Το drive τροφοδοτείται από εξωτερικό psu το οποίο δοκίμασα με το ίδιο αλλά και με άλλο drive στον 6128 μου και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Για να είμαι όμως σίγουρος δοκίμασα τώρα και ένα ATX μήπως και ... αλλά δεν. Περιττό να σου πω ότι δοκίμασα 4-5 drives και 2-3...
  15. cyberknight

    Σύνδεση εξωτερικού 3 1/2" floppy σε Sinclair QL

    Λοιπόν έχω όπως αναφέρω σε άλλο θέμα , αποκτήσει έναν QL με το Cumana disk interface, Tοοlkit II και 512kb RAM expansion. Το πρόβλημα μου είναι πως προσπαθώντας να συνδέσω ένα εξωτερικό floppy στο interface το λαμπάκι του drive είναι μονίμως αναμένο και φυσικά το drive δεν εμφανίζεται στον QL (...
  16. cyberknight

    Να μοιραστώ μαζί σας τα αποκτήματα ...

    Θυμάμαι να αναφέρεται πάνω απο μιά φορά ότι η πολικότητα είναι αντίστροφη, αλλά μην σε πάρω και στο λαιμό μου.
  17. cyberknight

    Να μοιραστώ μαζί σας τα αποκτήματα ...

    Σε κάδο ανακύκλωσης !!!!????!! Βλασφημία . Ελπίζω να είναι Ο.Κ.
  18. cyberknight

    Να μοιραστώ μαζί σας τα αποκτήματα ...

    Χε, χε και απορούσα δεν θα πεί κανείς τίποτα για την 1200 στην φώτο :) . Ευχαριστώ.
  19. cyberknight

    Να μοιραστώ μαζί σας τα αποκτήματα ...

    Ευχαριστώ φίλε μου. Ο QL είναι ήδη έτοιμος και με floppy 3 1/2" interface και 512kb expansion. Ο 128 τώρα (που τον θεωρώ προσωπικά τον πιο όμορφο 8bit) θα αναγεννηθεί σύντομα ... ελπίζω.
  20. cyberknight

    Να μοιραστώ μαζί σας τα αποκτήματα ...

    Μια και εδώ μόνο βρίσκω και άλλους με την ίδια "τρέλα" με εμένα :D είπα να μοιραστώ μαζί σας τα νέα αποκτήματα μου. Έχουμε και λέμε : ZX Spectrum 128+ : Ξέρω, ξέρω λίγο κουνημένη αλλά εδώ έχω μόνο το κινητό για φώτο. Δυστηχώς ακόμα περιμένω μεμβράνη γιατι το πληκτρολόγιο γιόκ ! Τέλος...
Πίσω
Μπλουζα