Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. cyberknight

    Centronics σε EDGE

    Θα το παλέψω λίγο μπας και βρω - βγάλω άκρη. Αν δεν τα καταφέρω (λόγω του ότι ο χρόνος που έχω δεν είναι πολύς) , θα καταφύγω στην εύκολη λύση, δηλαδή ανταλλαγή (τώρα που θα βρω άνθρωπο να θέλει Schneider αυτό είναι άλλο θέμα :-) ).
  2. cyberknight

    Centronics σε EDGE

    Βασικά , φίλε Rygar, έχω βρεί 3.5" drive για τον 6128 που συνδέεται και στο PC (κάτι όπως ήταν το AM-Drive) και έναν 6128. Και τα δύο έρχονται αυτές τις ημέρες. Καθότι όμως υπερβολικά ενθουσιώδης τύπος , δεν πρόσεξα εγκαίρως ότι το drive συνδέεται μόνο σε θύρα EDGE (κάτι φυσικό αφού οι...
  3. cyberknight

    Centronics σε EDGE

    Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κανείς, αν υπάρχει τρόπος να μετατραπεί ή αντικατασταθεί η θύρα Centronics του Schneider CPC 6128 σε EDGE του Amstrad 6128. Που πάω και τα βρίσκω ε ; :P
  4. cyberknight

    Loading from CD with an Amstrad CPC464

    Με αυτήν την λογική, (αν και δεν ξέρω αν γίνεται-λογικά θα θέλει και κάποιο software που να επιτρέπει την διαχείρηση), είναι πολύ χρήσιμο. Χμμ, βιάστηκα να μιλήσω πιο πάνω :-)
  5. cyberknight

    Loading from CD with an Amstrad CPC464

    Δεν λέω εντυπωσιακό , αλλά βρε παιδί μου αυτό το "some time passes..." σου δημιουργεί την εντύπωση ότι το αποτελέσμα (το loading ντε) κάνει περισσότερη ώρα και από την κασέτα. Δηλαδή καλές η modifications αλλά να έχουν και μια πρακτικότητα. Πάντως ωραίο βίντεο.
  6. cyberknight

    Προέλευση του nick-name σας ;

    Το δικό μου το διάλεξα από το μαγαζάκι που διατηρώ.
  7. cyberknight

    Μεταφορά .dsk αρχείων από PC

    Θα ακουστεί κοινότυπο να στο ξαναπώ σε λιγότερο από 24 ώρες , αλλά φίλε pontium ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αν το ποτάμι ξαναφέρει κάνα AM-Drive ρίξε μου ένα ΡΜ ;) Μια που το άνοιξα το θέμα να ρωτήσω και αυτό εδώ. Το Symbiface 2 πλέον είναι δυσεύρετο. Δεν θα φτιαχτούν άλλα ;
  8. cyberknight

    Retro Stock

    Επειδη έχω διαβάσει σε διάφορα θέματα ότι πολλοί ψάχνουν για κάποια σπάνια μηχανάκια όπως QL, Spectrum 128 , CD32 κ.α. βρήκα αυτό το μαγαζί που λέει πως έχει στοκ σε όλα αυτά και οι τιμές του είναι λογικές. Δεν είμαι σίγουρος μόνο αν το θέμα πρέπει να είναι εδώ . Το λίνκ ...
  9. cyberknight

    Μεταφορά .dsk αρχείων από PC

    Υπάρχει κάποιος τρόπος να μεταφερθούν αρχεία .dsk από το PC στον CPC ; Υπάρχει μήπως κάτι αντίστοιχο με το AM-Drive ; :xm:
  10. cyberknight

    CF Adaptor

    Κατάλαβα. Το μηχανάκι που αναφέρεται ο Rygar το κοιτούσα νωρίτερα και είναι όντως ενδιαφέρον. Άντε πάλι έξοδα ;)
  11. cyberknight

    Που θα βρούμε δισκέττες 3" εκτός από ebay.

    Εξαιρετικά χρήσιμο. Ευχαριστώ φίλε μου.
  12. cyberknight

    CF Adaptor

    Παρότι δεν είμαι από τους "πεφωτισμένους" αμιγκάδες ακόμα , η Α500 στερείται PCMCIA port έτσι δεν είναι ;
  13. cyberknight

    CF Adaptor

    Καταπληκτικό φίλε Rygar. Θα σκεφτώ και θα αποφασίσω αλλά τουλάχιστον τώρα ξέρω τις επιλογές μου. Thanks :)
  14. cyberknight

    Πρόβλημα με EasyADF

    Ναι το ξέρω αλλά έχω μια multikickstart δισκέτα η οποία ως τώρα με έβγαλε ασπροπρόσωπο (την δοκίμασα με 6-7 παιχνίδια που αρνήθηκαν να τρέξουν με την 3.1).
  15. cyberknight

    CF Adaptor

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς , οποιοσδήποτε CF2IDE adaptor κάνει για την Amiga600 ή λόγω hardware της Amiga χρειάζεται κάτι ειδικό ;
  16. cyberknight

    Πρόβλημα με EasyADF

    Σήμερα άλλαξα την Kickstart rom της Amiga μου από 2.05 σε 3.1 και ως δια μαγείας το πρόβλημα ξεπεράστηκε. Η αντικατάσταση δεν ήρθε ακόμα αλλά τώρα πια δεν βιάζομαι. Τέλος καλό.
  17. cyberknight

    Πρόβλημα με EasyADF

    Τελικά μετά από μαραθώνιο e-mail με την εταιρία βρήκαν πως πρέπει να έχω ελατωματική δισκέτα οπότε και μου στέλνουν μια αντικατάσταση. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια παιδιά.
  18. cyberknight

    Αλήθεια θα αγοράζατε καινούργιο Amiga hardware?

    Πέρασαν από τα χέρια μου τότε από Acorn Atom έως 1040STFM αλλά μια AMIGA μόνο και αυτή μεταχειρισμένη και έζησε 3 μήνες. Γι'αυτό η AMIGA είναι απωθημένο μου (που το βγάζω τώρα ) ... οπότε θα το αγόραζα και μάλιστα 2 κομμάτια για να μην μου χαλάσει το πρώτο (αν καείς στο χυλό). ;)
  19. cyberknight

    6128 γουρουνι στο σακι...

    Μμμ ... σουηδός ε ; Όπως έλεγε και το κοράκι στο Λούκυ Λούκ, κρεμάστε τους, κρεμάστε τους !!! Σα δε ντρέπονται να βεβηλώνουν ένα ιστορικό μηχανάκι έτσι.
  20. cyberknight

    Επιτέλους, και πάλι Amiga.

    Καθώς είπα και νωρίτερα, γιαυτό είναι τα χρήματα. Για τις μικρές και μεγάλες χαρές της ζωής. Αν είχαμε πολλά θα τα τσιγκουνευόμασταν αλλά με τα λίγα ξέρεις να τα ζεις. Θα έχω τις ρετρό-κεραίες μου ανοικτές για καμιά αγγελία και ευχαριστώ για την συμβουλή.
Πίσω
Μπλουζα