Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. johnny19818

    Playstation 5

    Κατάλαβα. Sony fan alert :fafoutis: Εύχομαι τα καλορίζικα λοιπόν στους νέους κατόχους PS5 :mitsotakis:
  2. johnny19818

    Nintendo 3DS Captain Toad Treasure Tracker

    Καλά έχω το Switch Lite οπότε...
  3. johnny19818

    Ποιες κονσόλες έχετε στην κατοχή σας...

    PS Vita 1ης γενιάς, Mega Drive II, Nintendo Switch Lite
  4. johnny19818

    Αγορά PS Vita κ.α.

    Πρόσφατα βρήκα κι ένα κουτάτο PS Vita 1ης γενιάς (OLED Οθόνη) με ελληνικά manual κτλ κτλ με σκοπό να του περάσω εξομοιωτές. Βέβαια με την τελευταία έκδοση λογισμικού έχω κολλήσει και δεν έχω καταφέρει τίποτα.
  5. johnny19818

    Nintendo 3DS Captain Toad Treasure Tracker

    Γιάννη το αγόρασα και στο Switch αλλά δεν το άνοιξα ακόμη. Εϊναι το ίδιο με του Wii U?
  6. johnny19818

    Playstation 5

    Δεν το διακινδυνεύω να παρει φωτιά η ντουλάπα :fafoutis:. Εν πάσει περιπτώσει δεν επρόκειτο ούτως ή άλλως να αγοράσω PS5. Πέρυσι αγόρασα XBOX One και Switch Lite. Ε φτάνει για την ώρα. Προτιμώ να κρατήσω τα λεφτά μου για να εμπλουτίσω τις ρετρό συλλογές μου.
  7. johnny19818

    Playstation 5

    Έχω ένα χώρο που έχω μόνιμα το ΧΒΟΧ Οne σε οριζόντια διάταξη αναγκαστικά εφόσον δεν στέκει όρθιο και μετά εναλλάσω. Πριν μία εβδομάδα έιχα το PS3 όρθιο, τώρα έχω το Wii. Γενικά το μάξιμουμ που χωράει είναι το XBOX One και 2 ακόμη κονσόλες οριακά. Αυτό εδώ το τέρας ούτε για αστείο. Θα ήθελε όλο...
  8. johnny19818

    Playstation 5

    Τεράστιο είναι. Δεν έχω χώρο για τέτοια μάναμ!
  9. johnny19818

    Καλώς σας βρήκα και εγώ !

    Καλώς όρισες Νίκο. Βασικά εκπλήσσομαι που ήρθες τόσο αργά στο φόρουμ. Εν πάσει περιπτώσει κάλιο αργά παρά ποτέ που λένε. Καλή περιήγηση!
  10. johnny19818

    Game and Watch 35th anniversary

    Αν και δεν είχα ποτέ G&W αυτό δεν μου ξεφευγει.
  11. johnny19818

    Super Mario Bros. 35th Anniversary Direct

    Θα τα αγοράσω όπως και να έχει. Το sunshine δεν το παιξει κιολας...
  12. johnny19818

    Game and Watch 35th anniversary

    Θα μας φάει όλα τα λεφτά η Nintendo με τόσα καλούδια που ετοιμαζει!!
  13. johnny19818

    Βρείτε τα μέλη

    Γελασα με μερικα!! Πολύ καλο θεμα!
  14. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Έτσι ακριβώς. Ο κορωνοϊός έπιασε και τη Sega φαίνεται :P :P
  15. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Οκ δεν το ήξερα. Εδώ νομίζω ταιριάζει καλύτερα πάντως.
  16. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Τόσο micro όμως που είναι μάλλον πρακτικά αδύνατον κάποιος 40+ να παίξει... Η Sega ετοίμαζε κάτι τον τελευταίο καιρό. Λίγο η φήμη για Dreamcast 2, λίγο ότι τελευταία κυκλοφόρησε Mega Drive mini ο κόσμος περίμενε κάτι τρομερό. Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν να μας παρουσιάσει 4 διαφορετικά χρώματα από...
  17. johnny19818

    Sega Nomad

    Έχουμε κανένα νεότερο για το θέμα αυτό;
  18. johnny19818

    Καλύτερο Resident Evil Game!

    Διάβασα σε παραπάνω ποστ ότι το Gamecube είναι η καλύτερη κονσόλα για RE fans. Δεν θα διαφωνήσω. Απλά να συμπληρώσω ότι καθώς στο ΧΒΟΧ One έχω αγοράσει όλα τα RE και αυτή συγκαταλέγεται ως μία επιπλέον κονσολα με πολλά RE. Δεν ξέρω για το PS4 βέβαια αφού δεν έχω καν. Το 4 δεν δείχνει όμορφα στο...
  19. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Είναι μέρες τώρα που έχω συνδέσει παλι το SNES και πάιζω NBA JAM. Έχω ξεκινήσει τουρνουά δηλαδή με κωδικούς κανονικά.
  20. johnny19818

    Όταν τα physics, κάνουν οτι γουστάρουν!

    Σε ποια έκδοση είναι αυτό το bug? PC υποθέτω.
Πίσω
Μπλουζα