Άρθρο: τάσεις στο gaming που μας τρομάζουν

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Maddog
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Maddog

Immense Cult RetroFigure
Joined
10 Νοέ 2006
Μηνύματα
4.887
Αντιδράσεις
149
Ή αλλιώς "γιατί το gaming πάει κατά διαβόλου". (sorry για την κακή λεξούλα, αλλά έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ, αλλά και πολλοί ακόμα από ότι φαίνεται).

Λοιπόν, βρήκα ένα εκπληκτικό άρθρο που κατά την ταπεινή μου γνώμη δίνει με αρκετό χιούμορ αλλά και απόλυτη ακρίβεια όλα όσα πάνε στραβά στο σύγχρονο gaming. Και επιτέλους βρήκα γραμμένο με λόγια το γιατί δεν έχω αγοράσει ακόμα "next gen" (lol) κονσόλα. :)

Το κείμενο είναι λίγο μακρύ, αλλά νομίζω θα το απολαύσετε...
 
Xαχαχα !! Καλή φάση το άρθρο. Γράφει αρκετές "αλήθειες"...

Εννοείται βέβαια πως δεν είμαι κανένας "κοινωνιολόγος του gaming" για να ανακηρύξω τα συμπεράσματα του άρθρου ως "απόλυτα σωστά" - άλλωστε με σιγουριά μπορώ να μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου.

Οπως και να 'χει, έχω πλέον και εγώ κουραστεί απο κάποια πράγματα - δυστυχώς...

Οταν αναλογίζομαι τα ολοένα και αυστηρότερα "κλειδώματα" που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο "πειράζουν" το μηχάνημά σου, ή απαιτούν να είσαι online συνέχεια, ή δεν σε αφήνουν να κάνεις όσα install θέλεις - και που γενικά τιμωρούν με τον χειρότερο τρόπο τους νόμιμους αγοραστές software, σκέφτομαι πως "δεν πάει άλλο".

Αφήστε δε και την ταλαιπωρία τoυ αιώνιου patchαρίσματος σε εκείνα τα computer games που ορισμένοι έχουν το θράσος να κυκλφορούν μισοτελειωμένα για να προλάβουν κάποιο deadline, ή δεν ξέρω κι εγώ τι...

Οσο για "φρέσκες ιδέες" στα είδη των παιχνιδιών, σίγουρα δεν τις βλέπουμε με την ίδια συχνότητα όσο κάποτε (λογικό, μιά και παλιά ήταν πιό εύκολο να είναι κανείς "πρωτότυπος"), αλλά αυτό *δεν* σημαίνει ότι δεν βρίσκουμε αρκετά ενδιαφέροντα δείγματα και την σήμερον ημέρα.

Πάντως αυτό το κακό αστείο με ορισμένα είδη (όπως τα FPS), κάποτε θα πρέπει να τελειώσει διότι μάλλον έχει παραγίνει. Αντιλαμβάνομαι ότι οι εταιρίες δεν θέλουν να ρισκάρουν ούτε στο ελάχιστο (αντίθετα απο ότι γινόταν κάποτε) να επενδύσουν σε κάτι που δεν είναι στο "trend" της εποχής, αλλά τόση mainstreamιά πια; Νισάφι !! Δεν τα έχω μόνο με τις εταιρίες, αλλά και με τους αγοραστές. Μα καλά, δεν βαρέθηκαν αυτοί οι άνθρωποι όλο τα ίδια και τα ίδια;

Είναι και ένα άλλο θέμα που με απασχολεί (αν και μάλλον ελαφρώς off-topic διότι δεν αποτελεί τάση στο gaming απο άποψη gameplay, αλλά "τάση" γενικότερα) είναι και αυτό των εντύπων και λοιπών extras που συνοδεύουν ένα παιχνίδι.

Εδώ η τεχνολογία γύρισε εναντίον μας. Πήξαμε στα pdf !! Ούτε μισό σεντ παραπάνω δεν θέλουν να δαπανήσουν πλέον οι εταιρίες για να βγάλουν ένα manual της προκοπής. Αντε να υπάρχουν ελάχιστες σελίδες σε ένα φυλλάδιο οι οποίες εξηγούν τα controls (και φυσικά το απαραίτητο epilepsy warning - μην τους κάνουν και καμία μήνυση επειδή δεν το ανέφεραν), και αυτό ήταν όλο. Θες να διαβάσεις storyline ? Μα σου λέει το παιχνίδι είναι "κινηματογραφικό", οπότε τι να το κάνεις; Σκεφτείτε να έχει κάποιος την τρελλή απαίτηση να περιλαμβάνεται στο κουτί και καμία μίνι-νουβέλλα !! (μα κάτι παράλογες απαιτήσεις που έχει ο κόσμος...).

Καταντήσαμε να βλέπουμε "καλούδια" μόνο στις GOTY και λοιπές "special" εκδόσεις. Eχει χαθεί η αίσθηση που είχε κάποτε ο αγοραστής όταν αγόραζε ένα "απαιτητικό" παιχνίδι, και ένιωθε ότι έχει στα χέρια του κάτι το ξεχωριστό...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
LOL

Ας ξεκινήσω από το τέλος του άρθρου

And don't forget to follow us on Facebook and Twitter to get sexy, sexy jokes sent straight to your news feed.
Τίποτα περίεργο; Ενώ κατακρίνει ότι σύγχρονο υπάρχει στο gaming από την άλλη προσπαθεί να πασάρει την πραμάτεια του μέσα από τόσο κατακριτέα από άλλους κανάλια.

Αυτό συμβαίνει και στο Gaming, αυτό που δεν αρέσει σήμερα σε κάποιους είναι το ιδανικό για πολλούς άλλους!

Μέσα εδώ πάλι είδα ένα thread για το πόσο χάλια ήταν τα περισσότερα παιχνίδια στα home! Άποψη που εγώ προσωπικά δεν έχω γιατί δεν έχω δει όσα ο Billy για παράδειγμα, ούτε έχω περάσει όλο το Amiga TOSEC ένα-ένα.

Επίσης πάλι εδώ μέσα διάβασα πολύ άσχημα λόγια για το Heavy Rain ένα παιχνίδι που με καθήλωσε. Κάθε μέρα επίσης ασχολούμαι με touch games του ένα ευρώ ή δωρεάν και πλέον τρώνε το 90% του χρόνου που αφιερώνω στο gaming.

Γιατί;

Γιατί η αντίθετη άποψη από το άρθρο λέει ότι τα games εξελίσσονται. Αν ξεφύγουμε από τα 1000 παρόμοια FPS και τα remakes που βγαίνουν τον χρόνο θα δούμε άλλα πολύ ενδιαφέροντα παιχνίδια (τουλάχιστον σε μένα) τα οποία δεν υπήρχαν παλιότερα. Αν εσύ όμως από το 1983 ψάχνεις ένα παιχνίδι με light sabers και πιστεύεις ότι δεν το έχεις βρει ακόμα όπως το φαντάζεσαι ε ναι τότε τα πράγματα είναι στάσιμα!

Δεν είμαι των Angry Birds, (το τελείωσα βέβαια :) ) ούτε των farmville, smurfs και όλα τα σχετικά, πρέπει όμως να δούμε ότι ενώ υπάρχουν όλα τα κλασσικά παιχνίδια που αγαπήσαμε σε φοβερά remakes σήμερα πάρα πολύς κόσμος επιμένει στη νέα μόδα. Γνώμη μου είναι ότι εμείς απλά έχουμε άλλο background, έχοντας μεγαλώσει με άλλο gameplay δεν τη βρίσκουμε με το farmville, δεν φταίει όμως το παιχνίδι.

Έχοντας μικρά παιδιά που τους αρέσουν τα παιχνίδια και έχοντας περάσει από τα χέρια τους ότι κονσόλα υπάρχει 360,ps3,wii, psp, ds ακόμα και gp2x, τα μικρά κολλήσανε με το ipad και αυτά τα touch παιχνίδια του 1 ευρώ που κατακρίνει το άρθρο.

http://www.youtube.com/watch?v=KEaKEVcoUmo&feature=related
 
Maddog είπε:
Λοιπόν, βρήκα ένα εκπληκτικό άρθρο που κατά την ταπεινή μου γνώμη δίνει με αρκετό χιούμορ αλλά και απόλυτη ακρίβεια όλα όσα πάνε στραβά στο σύγχρονο gaming.

Ο τύπος θάβει τα πάντα

και από την άλλη υμνεί το ... Final Fantasy III.

Προσωπικά ανήκω στη γενιά που ξεκίνησε παίζοντας space invaders σε arcade ,στα 5 μου,

σε μαυροασπρη οθονη με εμπριμε σελοφαν για να δινει χρωμα,

μετά πήρα 2600 , έπαιζα σε spectrum φίλων , πήρα 6128 κτλ κτλ αλλά ...

ίσως ήμουν μεγάλος όταν κυκλοφόρησε,


αλλά το Final Fantasy μου φαινόταν ανέκαθεν γελοίο παιχνίδι



το οποίο πέραν του ότι δεν θα έπαιζα ποτέ ο ίδιος



με ενοχλούσε και αισθητικά ,



το να το βλέπω κοντά μου σε κάποια οθόνη


Η παντελής έλλειψη αντικειμενικότητας του άρθρου,

θα αποδεικνυόταν αν καταμετρούσαμε τα fps και τα jrpg,

να δούμε στην τελική τα "βαρετα" και "trendy" fps είναι περισσότερα από τα jrpg ;;;;

Δεν νομίζω ....
 
Και εγω συμφωνω με αρκετα points του αρθρου. Κυριως με τον επιλογο που χωριζει τα games σε 3 μεγαλες κατηγοριες. Τα casual τυπου angry birds, τα Interactive movies (πλεον εδω χωρανε τα περισσοτερα single player FPS και RPGs οπως εχουν γινει) και τα competitive multiplayer παντος ειδους. Ειναι μη συγκρισιμα μεταξυ τους.
 
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι απλά ότι το gaming όσο προχωράμε γίνεται ολοένα και περισσότερο mainstream. Παλιότερα τα games ήταν για τους gamers. Δεν απασχολούσε τους developers αν θα ήταν καποιο παιχνίδι δύσκολο να το καταλάβει ο άλλος, ή αν ήταν περίπλοκο, ή αν ήθελε πολύ ψάξιμο κλπ. Για μένα η μαγεία του gaming είναι αυτή, να ψάχνεις, να βάζεις το μυαλό σου να δουλέψει και να χάνεσαι στον κόσμο του. Όταν βλέπω συνέχεια indicators, τοξάκια να αναβοσβήνουν ή έχω κάποιον στον ασύρματο να με πρήζει και να με οδηγεί αυτός, ε, τότε λυπάμαι, δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ.

Δεν συμφωνώ με την καμία ότι φταίει πως απλά μεγαλώσαμε. Ναι, κάποιοι ίσως γίναμε πιο απαιτητικοί και περιμένουμε να παίξουμε καλύτερα παιχνίδια από ότι παλιότερα αλλά δεν φταίει αυτό. Εγώ θα είμουν ευχαριστημένος αν απλά τα games ήταν λίγο χειρότερα από οτι παλιότερα αλλά αρκετά κοντά όμως. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα games έχουν αλλάξει τελείως προς το χειρότερο (ότι γίνεται mainstream γίνεται χειρότερο συνήθως).

Οι περισσότεροι νέοι παίκτες δεν το καταλαβαίνουν γιατί ξεκίνησαν το gaming στην τωρινή του μορφή. Εχουν συνηθίσει να τους πιάνει ο developer από το χεράκι και να τους οδηγεί. Ακόμα και πολλοί παλαιοί παίκτες το έχουν συνηθίσει πια. Διάβασα ένα review για το remake του Ocarina of Time στο 3DS και ο τύπος θεωρούσε ελάττωμα ότι κάποια items είναι πολύ καλά κρυμμένα και δεν γίνεται να τα βρεις με την πρώτη ή δεν υπάρχουν κραυγαλέα tips για να σε οδηγήσουν σε αυτά και το θεωρεί γενικά ελάττωμα των παλιότερων παιχνιδιών αυτό. Δηλαδή το να εξερευνείς έναν virtual κόσμο με τον ίδιο τρόπο που θα εξερευνούσες τον πραγματικό, χωρίς hints συνέχεια να σου δείχνουν που να πας και τι να κάνεις είναι ελάττωμα πλέον?

Υπενθυμίζω πως αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ηλικία. Γνωρίζω ατομα που όταν ήμασταν μικροί δεν ασχολούνταν με τα games ενώ από τότε που το PS2 έγινε μόδα ασχολούνται αποκλειστικά με playstation, Pro Evolution και Gran Tourismo. Έχω παρατηρήσει ότι τα άτομα αυτά δεν μπορούν να παίξουν καποιο παιχνίδι που έστω και λίγο σε βάζει να σκεφτείς. Έτσι και χαθούν λίγο αρχίζουν να χάνουν την υπομονή τους και να λένε πράγματα όπως "τι λαμακία είναι αυτή" κλπ. Είναι λες και δεν έχουν υπομονή, δεν τους νοιάζει να παίξουν, δεν τους νοιάζει να "ζήσουν" το παιχνίδι και να μπουν στον κόσμο του, απλά θέλουν να συμμετέχουν σε μια ταινία.

Το ότι δεν έχει σχέση με την ηλικία το καταλαβαίνω και από τον εαυτό μου. Δεν άρχισα να βλέπω το gaming να χαλάει από τότε που απλά ενηλικιώθηκα. Στα 18-20 μου (10 χρόνια πριν) πίστευα ότι τα games ήταν καλύτερα από ότι παλιά και πραγματικά έβλεπα να βελτιώνονται μαζί με την τεχνολογία παρόλο που μεγάλωσα με 8bit και 16bit κονσόλες. θεωρώ την καλύτερη εποχή του gaming την περίοδο 1995-1999. Παιχνίδια όπως Mario 64, Goldeneye, Resident Evil, Starfox 64, Ocarina of Time, F-Zero X, Turok 1, Dungeon Keeper και πολλά άλλα, με έκαναν να ξεχάσω τις παλιές εποχές και όχι να τις αναπολώ παρόλο που δεν είδα ένα Metroid στο Ν64 ή ένα καλό Sonic στα Saturn-Dreamcast.

Την τελευταία γενιά που διανύουμε όμως απλά αναπολώ τα παιχνίδια που έπαιζα στα PS1, N64, PS2 και Gamecube (και παλιότερα). Οχι επειδή φοράω "rose tinted nostalgia glasses" (πόσο την μισώ αυτήν την φράση) αλλά επειδή τα σύγχρονα games δεν είναι αρκετά καλά ώστε να ΜΗΝ μου υπενθυμίζουν πόσο καλύτερα ήταν παλιότερα. Αν ήταν θέμα μόνο νοσταλγίας και κολλήματος θα έλεγα τα ίδια και την εποχή του N64-Dreamcast και θα νοσταλγούσα τις 8-16bit εποχές.

Και δεν είναι μόνο ότι τα σύγχρονα παιχνίδια δεν είναι τόσο καλά. Είναι και οι εταιρίες που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν όλα τα franchise τους προσπαθώντας να τα κάνουν περισσότερο mainstream και εύπεπτα. Δείτε πως κατάντησε η σειρά Resident Evil. Καμία ατμόσφαιρα. Καθόλου εξερεύνηση ή έστω απλά puzzles. Καμία αίσθηση του κινδύνου και της αγωνίας... τίποτα. Απλά πιου πιου. Δείτε και το Metroid OtherM.... H σειρά ήταν από την αρχή για λίγους, hardcore gamers, ακόμα και για τα παλιά δεδομένα ήταν δύσκολο και απαιτητικό. Η Retro κρατήσε το ιδιαίτερο στιλ του (στο Prime 3 μας τα χάλασε λίγο) αλλά η Team Ninja το κατακρεούργησε τελείως. Oλα όσα έκαναν το game αυτό που ήταν, τα θυσίασαν στον βωμό του mainstream και πρόσθεσαν και πολλά cliche που δεν υπήρχαν πριν ώστε να είναι όσο ποιο κοινότυπο γίνεται για να πουλήσει. Δεν το βλέπω να αναρρώνει η σειρά μετά από αυτό το χτύπημα... Ολα τα franchises έχουν υποστεί μία απλοποίηση σε διάφορους βαθμούς ώστε να είναι πιο εύκολα και φιλικά για τον "μέσο Joe", ή το παλικάρι που ανέφερα πριν, για να μην παίζει μόνο Pro ο καημένος...

Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα για μένα. To mainstream. Η μόδα. Να μην μιλήσω για την Ιαπωνική σχολή που πλέον το μόνο που τους νοιάζει είναι τα παιχνίδια τους να είναι μοδάτα και "ποζέρικα" χωρίς καμία αισθητική. Tα μόνα παιχνίδια που με έχουν κάνει να ενθουσιαστώ όπως παλιά είναι τα franchises της Valve (Halflife 2, Portal, Portal 2). Επίσης να πω ότι αναφέρομαι κυρίως στις κονσόλες. Στα PC το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, απλά εκεί παίζουν άλλα προβλήματα (τα δρακόντια αντιπειρατικά μέτρα, τα system requirements, bugs κλπ). Δυστυχώς το PC μου είναι παλιό, αλλιώς θα ήμουν τώρα αποκλειστικά PC gamer....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καταρχάς να προειδοποιήσω να μην τρώτε ή πίνετε όταν διαβάζετε το άρθρο. Παραλίγο να πνιγώ από τα γέλια!

Συμφωνώ σε πάρα πολλά σημεία με το άρθρο. Να κάνω και μια παρατήρηση. Συγκρίνετε τα παιχνίδια του 1981 με αυτά του 1996 (διάστημα 15 χρόνων) και αυτά του 1996 με αυτά του 2011 (πάλι διάστημα 15 χρόνων). Στη πρώτη δεκαπενταετία μιλάμε για τη νύχτα με τη μέρα. Αν μεταφέραμε ένα gamer στο χρόνο (από το '81 στο '96) θα πάθαινε σοκ με την εξέλιξη, άσε που θα δυσκολεύοταν να παίξει τα παιχνίδια. Αν φέρναμε ένα gamer του '96 σήμερα, θα ήταν σχεδόν σαν στο σπίτι του. Τα ίδια franchises (Tomb Raider, Zelda, Virtua Fighter, Mario, Resident Evil, Quake, κλπ) τα ίδια genres με σχεδόν ίδιο gameplay με τη μόνη διαφορά ότι έχουμε καλύτερα γραφικά. Αλλά και πάλι ενώ η διαφορά στα γραφικά από το 81 στο 96 είναι τεράστια από το 96 μέχρι σήμερα είναι πάρα πολύ μικρότερη.
 
Leon είπε:
Καταρχάς να προειδοποιήσω να μην τρώτε ή πίνετε όταν διαβάζετε το άρθρο. Παραλίγο να πνιγώ από τα γέλια!
Συμφωνώ σε πάρα πολλά σημεία με το άρθρο. Να κάνω και μια παρατήρηση. Συγκρίνετε τα παιχνίδια του 1981 με αυτά του 1996 (διάστημα 15 χρόνων) και αυτά του 1996 με αυτά του 2011 (πάλι διάστημα 15 χρόνων). Στη πρώτη δεκαπενταετία μιλάμε για τη νύχτα με τη μέρα. Αν μεταφέραμε ένα gamer στο χρόνο (από το '81 στο '96) θα πάθαινε σοκ με την εξέλιξη, άσε που θα δυσκολεύοταν να παίξει τα παιχνίδια. Αν φέρναμε ένα gamer του '96 σήμερα, θα ήταν σχεδόν σαν στο σπίτι του. Τα ίδια franchises (Tomb Raider, Zelda, Virtua Fighter, Mario, Resident Evil, Quake, κλπ) τα ίδια genres με σχεδόν ίδιο gameplay με τη μόνη διαφορά ότι έχουμε καλύτερα γραφικά. Αλλά και πάλι ενώ η διαφορά στα γραφικά από το 81 στο 96 είναι τεράστια από το 96 μέχρι σήμερα είναι πάρα πολύ μικρότερη.
Συμφωνώ. Ειδικά για την βελτίωση στα γραφικά. Οι διαφορές είναι στις μικρολεπτομέρειες και στην ανάλυση πλέον. Παρόλα αυτά συνεχίζουν να ανεβάζουν τα specs χωρίς να υπάρχει λόγος αφού τα games έχουν παραμείνει στάσιμα με ελάχιστες βελτιώσεις στο gameplay και με ελάχιστες νέες ιδέες. Αντί να κάτσουν να σκεφτούν τι πραγματικά πρέπει να κάνουν για να βελτιώσουν την ποιότητα του gaming ανεβάζουν τα specs για να παίζουμε τα ίδια και τα ίδια, απλά σε μεγαλύτερη ανάλυση και με λιγότερα jaggies.

Δήλωση από πιθανό conference σε μελλοντική E3: "Στο νέο God of War o Kratos θα έχει τα 5πλάσια πολύγωνα και όταν κάνεις zoom κοντά του θα μπορείς να δεις ότι το κάθε δόντι είναι rendered ξεχωριστά" (χειροκροτήματα)... Αυτή θα είναι η μόνη χαρά των gamers πιστεύω αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί.
 
Μπορείς να το δεις έτσι, μπορείς να το δεις κι αλλιώς, είναι το κλασσικό με το ποτήρι νερό :)

Ας πάρουμε για παράδειγμα το Civilization, ένα παιχνίδι που έπαιζα στην Amiga από το 1991 ή εκεί κοντά τέλος πάντων.

Η τελευταία έκδοση του (5) γονατίζει ένα Quad Core, να γυρίσω πίσω στην 4 ή και στην 3 σύμφωνα με τα λεγόμενα σας; Υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι μόνο στα γραφικά έχουν αλλάξει τα πράγματα;

Μόνο τον τομέα ΑΙ να πιάσει κανείς αυτά τα 20 χρόνια είναι αιώνες. Μόνο τις script lanugages που έχουν βάλει μέσα και βγαίνουν απίστευτα add ons δε σου πάει η καρδιά να γυρίσεις πίσω.

Είναι λογικό σε ένα παιχνίδι σαν το God of War να μην περιμένεις τρομερές εξελίξεις στο gameplay αλλά εδώ η κουβέντα δεν είναι για ένα συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού. Ακόμα και τα FPS να πιάσουμε ε όχι δεν θέλω να γυρίσω πίσω στο Half life όταν υπάρχει το COD4 ή το εντυπωσιακό και ας χρειάζεται Cray Battlefield 3.

Και εγώ παίζω retro παιχνίδια αλλά δεν απαξιώνω τόσο εύκολα τις εξελίξεις :)

Το ότι δε μας αρέσουν κάποια πράγματα ίσως είναι γιατί έχουμε κολλήσει σε συγκεκριμένα είδη που μάλλον έχουν δώσει ήδη ότι είχαν.
 
Εννοείται ότι δεν βάζουμε όλα τα είδη παιχνιδιών στο ίδιο σακί. Σαφώς τα παιχνίδια strategy βελτιώνονται και έχουν και πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμα με νεότερο hardware (αν και ακόμα δεν έχω βρει παιχνίδι που να με κρατήσει όσο το Dungeon Keeper το οποίο παίζω ακόμα). Γι αυτό και είπα ότι στα PC (το base platform για strategy) δεν ισχύουν σε τόσο μεγάλο βαθμό αυτά που είπα στο post μου. Εγώ μιλάω κυρίως για κονσόλες και τα είδη και franchises που μου αρέσουν προσωπικά εκεί. Και αυτά όχι μόνο δεν εξελίσσονται αλλά πάνε με την όπισθεν. Ειδικά τα συγκεκριμένα games που ανέφερα έφτασαν σε ένα σημείο και μετά άρχισε ο κατήφορος. Όταν λέμε ότι κάτι εξελίσσεται περιμένουμε να γίνεται και καλύτερο. Αν είναι να "εξελίσσεται" κάτι προς το χειρότερο, επέτρεψε μου να το απαξιώνω με όλη την ευκολία μου ;) Και δεν νομίζω ότι έχουν δώσει ότι είχαν να δώσουν. Πάντως σίγουρα παλιότερα έδιναν περισσότερα.

CoD, GoW, Gears, Halo, Kilzone και όλα αυτά τα θεωρώ ρηχά, βαρετά και απλώς εντυπωσιακά, κάτι σαν summer blockbusters για να περάσεις λίγες ώρες ή hardware demos για να εντυπωσιαστώ με την δύναμη της κονσόλας μου. Προτιμώ να παίξω ακόμα και το Doom που έστω είχε το στοιχείο της εξερεύνησης μαζί με το μπαμ μπουμ (και έχει και μουσική που δεν προσπαθεί να είναι "epic" συνέχεια, αλλά άστο αυτό, μην το συζητήσουμε καλύτερα το θέμα της μουσικής στα σύγχρονα games γιατί θα στεναχωρηθώ :P )....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μεσα στο χιουμορ του και περα απο καποιες εκουσιες υπερβολες ο τυπας εχει δικιο!

Ναι ρε μαγκες, οταν ξεροσταλιαζα εξω απο τον Παπασωτηριου στις 16 Νοεμβρη του 2005 αλλιως φαντασιωνομουν το νεο era!

Οι ελπιδες τις οποιες μας φορτωσαν καποιες πλατφορμες της 5-6 γενιας για πραγματικο nextgen, δεν υλοποιηθηκαν στο βαθμο που εγω τουλαχιστον προσωπικα ανεμενα. Και δεν μιλαω μονο για κονσολικα. Στο PC gaming τα πραγματα αλλωστε ειναι τρις-χειροτερα και παραλιγο θα βγαιναν κολυβα και στεφανια με μωβ κορδελες αν δεν ειχαμε τετοιο life-span της 7ης γενιας.

To κακο ειναι οτι υπερσυγκεντρωθηκε το development σε λιγες εταιριες. Οτι 2-3 μηχανες γραφικων εχτισαν το 80% των major τιτλων. Oτι στο gaming industry προιστανται πλεον κολλεγιοπαις και politically correct χαρτογιακαδες. Οτι η οικονομικη κριση και τα υψηλα κοστη αναπτυξης απετρεψαν τις νεες ιδεες και ξαναμασαμε συνεχως την ιδια βαρετη τσιχλα. Oτι μας θεωρουν σαν πιγκουινους στο ζωολογικο κηπο να μας πετανε epeisodic releases. Οτι εμπασαν με το ετσι θελω (βομβαρδισμο διαφημισεων, lifestyle promotion κτλ) ξενα σωματα στο χομπυ μας και πρεπει να τα κρατησουν ταισμενα.

Παρτε το αλλιωωωωωωωωωως κυριοι παιχνιδο-ινταστραδες! Οχι οτι μπορουμε να κανουμε κατι αλλα δεν ειναι κριμα να κριθει ανουσια η θυσια του Segata Sanshiro? :)


Hardcore Gaming Shiro!!!
 
To κακο ειναι οτι υπερσυγκεντρωθηκε το development σε λιγες εταιριες. Οτι 2-3 μηχανες γραφικων εχτισαν το 80% των major τιτλων. Oτι στο gaming industry προιστανται πλεον κολλεγιοπαις και politically correct χαρτογιακαδες. Οτι η οικονομικη κριση και τα υψηλα κοστη αναπτυξης απετρεψαν τις νεες ιδεες και ξαναμασαμε συνεχως την ιδια βαρετη τσιχλα. Oτι μας θεωρουν σαν πιγκουινους στο ζωολογικο κηπο να μας πετανε epeisodic releases. Οτι εμπασαν με το ετσι θελω (βομβαρδισμο διαφημισεων, lifestyle promotion κτλ) ξενα σωματα στο χομπυ μας και πρεπει να τα κρατησουν ταισμενα.
Γι' αυτό και η λύση λέγεται "Indy Gaming".
 
Imgema είπε:
CoD, GoW, Gears, Halo, Kilzone και όλα αυτά τα θεωρώ ρηχά, βαρετά και απλώς εντυπωσιακά, κάτι σαν summer blockbusters για να περάσεις λίγες ώρες ή hardware demos για να εντυπωσιαστώ με την δύναμη της κονσόλας μου. Προτιμώ να παίξω ακόμα και το Doom που έστω είχε το στοιχείο της εξερεύνησης μαζί με το μπαμ μπουμ (και έχει και μουσική που δεν προσπαθεί να είναι "epic" συνέχεια, αλλά άστο αυτό, μην το συζητήσουμε καλύτερα το θέμα της μουσικής στα σύγχρονα games γιατί θα στεναχωρηθώ :P )....
Για τα FPS και το στοιχειο της εξερευνησης συμφωνω, και το εχω πει και σε αλλο post. Αλλα οχι και doom! Το half-life οντως ανεβασε το genre και τα επομενα χρονια ειχαμε διαμαντια στο ειδος. Ειδικα μεταξυ 98-2002, τα FPS ειχαν και story και εξερευνηση. Μετα αρχισαν να γινονται με τον καιρο ολο και πιο γραμμικα για να φτασουν πλεον να ειναι αποκλειστικα story, λες και βλεπεις ταινια.
 
Τα FPS είναι μεγάλη πληγή πλέον. Νομίζω ότι έχουν πέσει σε χοντρό τέλμα.

Ο πρώτος λόγος που με "τράβηξε" το συγκεκριμένο άρθρο ήταν ακριβώς το "ατελείωτο" κατεβατό με τα FPS screenshots στην αρχή. "We hope you like looking down gun sights".

Well, I don't!
 
Η αλήθεια είναι ούτε κι εγω. Προτιμώ να κοιτάζω σκόπευτρα μέσα από το κόκπιτ ενός space fighter. Αλήθεια έχει βγει κανένα καινούριο space shooter?
 
Δυστυχώς, το gaming άλλαξε κοινό. Ο hardcore gamer, δεν είναι το βασικό target group των publishers. Πράγματι, έχει γίνει σοβαρή μελέτη, του ποσοστού των παιχτών που τερματίζουν τα παιχνίδια που αγοράζουν, στην σημερινή εποχή. Πιστεύω, ότι είναι μικρό.

Οπότε, το gaming έχει γίνει αναγκαστικά πιο εύπεπτο.
 
Πίσω
Μπλουζα