Ένα "αδύνατο"arcade port παίρνει σάρκα και οστά...

lskostas

RetroN00b
Joined
3 Ιουν 2012
Μηνύματα
36
Αντιδράσεις
55
Ένας καλός μου φίλος που τρώει μπαλάκια σε διπλό Sensible σε κάθε ευκαιρία (Oι Amigαδες δεν καταλαβαίνουν από καραντίνες...)
μου στέλνει μήνυμα ένα βράδυ " Θα σου στείλω με εμαιλ ένα βίντεο για το πως θα μπορούσε η 1200 να κάνει το sf2. Φοβερό βίντεο..."

Ειλικρινά με μεγάλη περιέργεια άρχισα το video...και αυτό που είδα ειλικρινά με ισοπέδωσε...

Για την ιστορία το SF2 μας γαλούχησε στα σκοτεινά arcade της ωραιότερης δεκαετίας που υπήρξε ποτέ
ήρθε και ως port στα home computer από την US Gold.

686966-street-fighter-ii-the-world-warrior-amiga-screenshot-ryu-makes.png

Προσωπικά η πρώτη μου επαφή με το SF2 ήταν στην 500 και μετά βαπτίστηκα στην τέλεια έκδοση της Capcom
H έκδοση της 500 αν και από πολλούς θεωρείται (και είναι ελλειπής) εμένα πάντα θα με πορώνει καθώς
το gameplay έχει προσαρμοστεί σε ένα κουμπί και αυτό από μόνο του είναι άθλος!

Ας πάμε όμως στα καλά...στα σημερινά νέα...

Ο ιδρυτής της Pixel Shade και lead developer της εταιρίας Unsung σπάει κάθε όριο
και δημιουργεί ένα graphics engine demo του SF2 για την Amiga 1200 γραμμένο και ραμμένο τις AGA δυνατότητες
και τα 14MHz Motorola 68020.

Το παλικάρι εδώ τα εξηγεί πολύ καλύτερα εδώ...Απολαύστε...


Δεν ξέρω αν θα διευθετηθεί το θέμα με το licence της Capcom. Πολύ δύσκολο το βλέπω...

Aλήθεια....Περιμένατε τέτοια απόδοση σε Amiga?
 
Tην 7αρα που έφαγες προχτές την ξέχασες; :biglaugh:

Ως γνωστόν, τα περισσότερα παιχνίδια των Amiga ήταν import από 8bit, που φυσικά ούτε κατά διάνοια δεν αξιοποιούσαν τις hardware δυνατότητες. Ειδικά η 1200 με το AGA είχε τις δύναμη να τρέξει αρκετά παιχνίδια ίδια ακριβώς με τις αυθεντικές εκδόσεις. Αν και στο video το εξηγεί, καλύτερη έκδοση από τo arcade δεν είναι, αλλά σίγουρα είναι πάρα πολύ κοντά από οποιαδήποτε άλλο υπολογιστή ή κονσόλα.

Τι παιχνίδι περιμέναμε να δούμε όταν οι προγραμματιστές είχαν πχ 1 μήνα να το φτιάξουν από το μηδέν; Δεν γνωρίζω πόσα άτομα ασχολήθηκαν τότε για την έκδοση του Super SF2 στην Amiga 1200, πόσο χρόνο είχαν διαθέσιμο και πόσα χρήματα έλαβαν, αλλά σίγουρα είχαν limitations, πχ το arcade λειτουργεί με 6 κουμπιά ανά παίχτη, ενώ στους computers είχαν τα joystick 1 ή 2 fire κουμπιά το πολύ. Επίσης το pcb της Capcom μπορούσε να εμφανίσει πολλά περισσότερα χρώματα στην οθόνη. Αν έπεφταν τα ανάλογα χρήματα σε μια ομάδα που γνώριζε πολύ καλά τις δυνατότητες της 1200 και είχε και τον χρόνο κλπ, σίγουρα θα το SF2 και όχι μόνο, θα ήταν πάρα πολύ κοντά στην arcade έκδοση.

Η 1200 με το AGA chipset (Advanced Graphics Architecture) εμφάνιζε 256 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη από παλλέτα 16.0777.216 χρωμάτα. Σε Ham-8 mode εμφάνιζε 262.144 χρώματα. To pcb (CP system) της Capcom είχε τον 68000 στα 10mhz (η 1200 τον 6820 στα 14mhz) αλλά το CP system είχε την δυνατότητα να εμφανίσει ταυτόχρονα στην οθόνη 4.096 χρώματα. Δεν ήταν όμως μόνο αυτό, Eίχε βέβαια και άλλη φιλοσοφία κατασκευής, αφού ήταν σχεδιασμένο για συγκεκριμένα παιχνίδια, ενώ η 1200 ήταν ένας multimedia υπολογιστής. Είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία σχεδιασμού και λειτουργίας των arcade pcb και των κονσολών σε σχέση με τους υπολογιστές. Πάντως παιχνίδια που θα μπορούσαν άνετα να είναι και σε arcade αίθουσες έχουμε δει από την 500. Η 1200 ήταν αρκετά διαφορετικό συνολικό κύκλωμα από την 500, με τις μεγαλύτερες διαφορές έναν ταχύτερο επεξεργαστή και αναβαθισμένο chip γραφικών. Παπάδες μπορούσαν να κάνουν αλλά το τι πήγε στραβά όλοι το γνωρίζουμε.

Πάντως προσωπικά μου άρεσε περισσότερο η έκδοση στο SNES από οποιοδήποτε άλλο home σύστημα. Nαι μεν ήταν πιο αργό το παιχνίδι από το Megadrive, αλλά είχε αρκετά καλύτερα γραφικά και χρώματα (λόγο 256 χρωμάτων).
 
Καμιά Amiga δεν έβγαζε όλες τις δυνατότητες με τα εργοστασιακα specs, πχ η 500 (ECS Agnus) θα ήθελε 68020 για 64 χρώματα και η 1200 θα ήθελε 68030 + μνήμη fast για 256 εκτός και αν είναι στατική οθόνη πχ κάποιο adventure. Ο blitter δεν την παλεύει να σκρολάρει και να κινεί πολλά αντικείμενα σε πάνω από 16 χρώματα εξ ου και πολλά παιχνίδια ήταν 16 + τρικ πχ Risky woods από προγραμματιστές που ήξεραν πάρα πολύ καλά το μηχάνημα. Η 8+7 και copper (Beast)
 
Πίσω
Μπλουζα