grinder
RetroActive
- Joined
- 15 Νοέ 2010
- Μηνύματα
- 359
- Αντιδράσεις
- 121
Νομίζω πως όχι…
Ερωτήματα-απορίες-προσωπικές σκέψεις:
Που είναι ο 8πύρινος επεξεργαστής του PS3 με τις “εκπληκτικές” δυνατότητες;
Μέχρι στιγμής το 60 στα περισσότερα παιχνίδια που γράφονται και για τα δύο μηχανήματα έχει, έστω και μικρό, προβάδισμα.
(το PS3 έχει αρκετά περισσότερα να δώσει…)
Πολλές συνέχειες παιχνιδιών είναι αισθητά καλύτερες οπτικά από το προηγούμενο επεισόδιο.
Gears of war…επέλεξα αυτό γιατί νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα δείγματα.
(το 60 δεν έχει φθάσει ταβάνι…)
Το PS3 είναι δύσκολο στο προγραμματισμό…Αναφέρεται σε διάφορα sites
(αν όντως συμβαίνει αυτό, ίσως να είναι και ο λόγος που δεν βλέπουμε αυτό που μπορεί πραγματικά να αποδώσει)
Γιατί επιλέχθηκε το blue ray στο PS3;
(δεν έχω καταλάβει, το μόνο που κατάφεραν ήταν υψηλό κόστος)
Ύστερα από 25 χρόνια είδαμε τι πραγματικά μπορεί να κάνει ένας 8bit υπολογιστής από γραφικής πλευράς κατόπιν “σωστού προγραμματισμού” (Batman for ever demo)
(με “σωστό προγραμματισμό” και βάση των παραπάνω, φαντάζομαι ότι υπάρχει χώρος για αρκετή βελτίωση…)
Τα παραπάνω είναι προσωπικές σκέψεις και πιθανότατα λανθασμένες…Αφορμή κάποιες αναφορές σε αυτό μέσα στο retromaniax.
Ερωτήματα-απορίες-προσωπικές σκέψεις:
Που είναι ο 8πύρινος επεξεργαστής του PS3 με τις “εκπληκτικές” δυνατότητες;
Μέχρι στιγμής το 60 στα περισσότερα παιχνίδια που γράφονται και για τα δύο μηχανήματα έχει, έστω και μικρό, προβάδισμα.
(το PS3 έχει αρκετά περισσότερα να δώσει…)
Πολλές συνέχειες παιχνιδιών είναι αισθητά καλύτερες οπτικά από το προηγούμενο επεισόδιο.
Gears of war…επέλεξα αυτό γιατί νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα δείγματα.
(το 60 δεν έχει φθάσει ταβάνι…)
Το PS3 είναι δύσκολο στο προγραμματισμό…Αναφέρεται σε διάφορα sites
(αν όντως συμβαίνει αυτό, ίσως να είναι και ο λόγος που δεν βλέπουμε αυτό που μπορεί πραγματικά να αποδώσει)
Γιατί επιλέχθηκε το blue ray στο PS3;
(δεν έχω καταλάβει, το μόνο που κατάφεραν ήταν υψηλό κόστος)
Ύστερα από 25 χρόνια είδαμε τι πραγματικά μπορεί να κάνει ένας 8bit υπολογιστής από γραφικής πλευράς κατόπιν “σωστού προγραμματισμού” (Batman for ever demo)
(με “σωστό προγραμματισμό” και βάση των παραπάνω, φαντάζομαι ότι υπάρχει χώρος για αρκετή βελτίωση…)
Τα παραπάνω είναι προσωπικές σκέψεις και πιθανότατα λανθασμένες…Αφορμή κάποιες αναφορές σε αυτό μέσα στο retromaniax.