Αγαπημένο Group B αυτοκίνητο

Stanfromgreece είπε:
Lancia Delta και από εμένα! Και στο δημοψήφισμα των 4Τ,αυτό βγήκε πρώτο! Ήταν για πάρα πολλά χρόνια στην κορυφή!Φίλε Phil...οπελάκιας και εγώ!!!Τα Manta μου άρεσαν πάντα ιδιαίτερα...αλλά λάτρεψα και το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα... ένα Opel Kadett του 1977...

Έχουν περάσει από τα χέρια μου 2 Kadett (1977 και 1984 μοντέλα),1 Ascona (1976),1 Corsa (1988 ) και εδώ και 1,5χρόνο είμαι ευτυχής κάτοχος του Insignia 1.6Turbo ;)

Μακάρι να ξαναδούμε και την Opel σε αγώνες!

Για την F1,με τους νέους κανονισμούς από το 2014, ευελπιστούμε σε κάτι καλύτερο! Επιστρέφει το ground effect, πράγμα που σημαίνει τέλος στις απόλυτες "γραμμες" οδηγησης! Θα έχουμε επιτέλους προσπεράσματα!!!
Stan η γυναίκα σου οδηγεί civic 1.8fk2;;;
 
Παιδιά ψυχραιμία!!! Ξαφνικά κάναμε το ράλλυ μηδενικό, και τις μπάντες τον απόλυτο αγώνα... Α όχι δα. Μην μπλέκουμε το ράλλυ με το drift. Είναι σαν αν μπλέκεις παιχνιδομηχανή με υπολογιστή (amiga με atari δηλαδή :) ).

Ναι, για κάποιον που δεν το ζει από κοντά και δεν παρακολουθεί, είναι κάπως ανιαρό. Και ναι, έχει 100 φορές περισσότερο θέαμα το drift, αλλά παντού και πάντα το χρονόμετρο κάνει τον αγώνα. Και μην βιαστεί κανείς να πεί οτι και το drift έχει κανόνες... Όλοι περιμένουν το ακούμπημα ή την σβούρα, σαν να βρίσκονται σε αρένα(άλλος χαίρεται άλλος πληρώνει). Υπάρχουν και οι αναβάσεις αμα λάχει... Πολύ δυνατά αυτοκίνητα και πολύ θέαμα.

Τώρα για τα Ιαπωνικα, τα αμερικάνικα και τα ευρωπαϊκά ο καθένας έχει όπως πάντα την απόψή του. Καλό είναι όμως να ξεφύγουμε λίγο από το "το αμάξι που είχε ο μπαμπάς μου και δεν έκανε "τσικ" είναι το καλύτερο". Κλισέ όπως "ο ιάπωνας δεν καταλαβαίνει τίποτα" (αν έχεις λάδι να συμπληρώνεις), "τα γερμανικά είναι γερμανικά"(αν έχει ένα σετ πολλαπλαστιαστές να αλλάζεις), και "τα αμερικάνικα είναι γερές κατασκευές"(παλιοσίδερα με άξονες). Δυστυχώς αλλάξαν οι εποχές και στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Μάλλον η νοσταλγία βρίσκεται παντού...

Φιλικά πάντα, ελπίζω να μην πρόσβαλλα κανεναν.
 
Μα πώς γίνεται και δεν συμπεριλαμβάνεται στη λίστα η Lancia Stratos ; Εγώ αυτήν θα ψήφιζα :( ...
 
Αυτοκινηταρα αλλα δεν ηταν GroupB
 
trecool είπε:
Παιδιά ψυχραιμία!!! Ξαφνικά κάναμε το ράλλυ μηδενικό, και τις μπάντες τον απόλυτο αγώνα... Α όχι δα. Μην μπλέκουμε το ράλλυ με το drift. Είναι σαν αν μπλέκεις παιχνιδομηχανή με υπολογιστή (amiga με atari δηλαδή :) ).
Εγώ με όλα παιχνίδια παίζω.

Με τις κονσόλες και τους υπολογιστές παίζω, αν δεν παίζουν παιχνίδια κάνω το ίδιο το μηχάνημα παιχνίδι.

Το ίδιο και με τα αμάξια. Όλα παίζουν, με όλα παίζω. Αν δεν κάνεις τα παράθυρα του οδηγού και του συνοδηγού παρπρίζ, δεν έχεις δει τίποτε.

Σήμερα τα ράλλυ και δη η F1, είναι σκιές του ένδοξου παρελθόντος. Κανόνες εδώ, κανόνες εκεί, μη περάσεις εδώ, κόψε ταχύτητα εκεί, ε, αν θέλω να δω γιαγιάδες να οδηγούν βγαίνω πρωί στη Μεσογείων, έχει περισσότερη πλάκα.

Ελπίζω να αλλάξουν τα πράγματα, γιατί αν πάνε έτσι...

Αναβάσεις: Ποτέ δεν με τράβηξε το άθλημα. Δεν πάνε με το πλάι.

(Οι γνώμες είναι απόλυτα προσωπικές, αλλά αν δεν μπεις σε αλάνες να πας με το πλάι δεν έχεις ζήσει τίποτε. Και δόξα το Θεό στην επαρχία έχουμε ολάκερα στάδια να παίξουμε.... ) :D :D
 
Οποτε ας μεινουμε στο θεμα μας - το group B ;)
 
Σωστά! ;)

Τώρα για το group B, πολύ σωστά έγινε η κίνηση και καταργήθηκε. Τα θανατηφόρα ατυχήματα που είχαν σημειωθεί έδειξαν ότι υπάρχει ένα εμφανέστατο όριο που η μηχανή αρχίζει από εργαλείο να γίνεται κυρίαρχος και ο άνθρωπος από κυρίαρχος να γίνεται πιόνι.

Δυστυχώς το θέαμα που πρόσφερε δεν πρόκειται να το ξαναδούμε σε επίσημους αγώνες, κάτι πήγε να κάνει το WRC αλλά πολύ λίγο, πολύ αργά.
 
Συμφωνω απολυτα - το group B περασε δυστυχως ανεπιστρεπτι.
 
Ναι Ηρακλή. Το group B ήταν μια επίσημη κατηγορία όπου δεν υπήρχαν κανόνες, η κτηνώδης δύναμη ήταν το παν και ο κάθε κατασκευαστής ήταν ελεύθερος να κάνει, πρακτικά, ότι θέλει.

Από την κατηγορία αυτή του τότε, περάσαμε στο σήμερα, όπου και το παραμικρό πρέπει να γίνεται βάση αυστηρών κανόνων.

Αν κάτι έπρεπε να γίνει τότε ήταν, ίσως, η θεσμοθέτηση κάποιων βασικών αρχών. Αν είχαν αποφευχθεί τα ατυχήματα, μάλλον θα είχαμε άλλη εξέλιξη και στη κατηγορία και στο άθλημα.

Δυστυχώς όμως.........................
 
.....Ας θυμηθούμε λοιπόν και το Citroën BX 4TC

http://www.groupbrally.com/citroen.shtml

Τελευταίο και καταϊδρωμένο, χρονικά και όχι μόνο... Δεν ήταν και άσχημο project αν και κάπως αδύναμο... Για ακόμη μια φορά η πείρα των άλλων ομάδων μέτρησε.
 
trecool είπε:
Κλισέ όπως "ο ιάπωνας δεν καταλαβαίνει τίποτα" (αν έχεις λάδι να συμπληρώνεις), "τα γερμανικά είναι γερμανικά"(αν έχει ένα σετ πολλαπλαστιαστές να αλλάζεις), και "τα αμερικάνικα είναι γερές κατασκευές"(παλιοσίδερα με άξονες).
και τα Γαλλικα ειναι τρενα (αν εχεις χερια να τα στιρψεις)μην μας αφηνεις απ εξω...peugeot ψηφισα εγω
 
Ανάμεσα σε Renault 5 Turbo και Ford RS20, θα προτιμήσω το Renault για συναισθηματικούς λόγους...
 
Το δικο μου αγαπημενο,αν και δεν υπαρχει μεσα στη λιστα..

Ελπιζω να με συνχωρησετε.. ;)
 
Scoda πισωκίνητο!!!!!!!!!!! Αυτά είναι!!!!!!!!!!!!

Τα γουστάρω μαζί με τα LADA, τα trabant, τα Mosckvitch και όλα τα άλλα δεινοσαύρια!!!!!!!!!!!

Σωστότατος!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ειδα καλα; Το bmw m1 τι δουλειά είχε με το γκρουπ μπι; Πανέμορφο μεν αλλά ειχε παρουσιαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 70! Δεν ανήκει εκει...
 
To Μ1 ετρεχε (χωρις ομως επιτυχιες) στο Group B. Ομολογκαριστηκε για την κατηγορια το 1983.

Ηταν αρκετα ζημιαρικο. Ετρεχε μονο ασφαλτινα.

BmwM1_5.jpg


Ηταν ομως κουκλα και ηταν ο προπομπος των M
 
έμαθα και κάτι που δεν ήξερα...ευχαριστώ παίδες!
 
Πίσω
Μπλουζα