Αναβίωση παλιών μοντέλων αυτοκινήτων

Mitch Bucannon

RetroWannaBe
Joined
25 Νοέ 2009
Μηνύματα
97
Αντιδράσεις
18
Με αφορμή μια είδηση που άκουσα σήμερα σχετικά με την αναβίωση του Fiat Uno είπα να ανοίξω αυτό το θρεντ. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει η τάση οι αυτοκινητοβιομ. να αναβιώνουν παλιά πετυχημένα τους μοντέλα.

VW beetle, Mini cooper, Fiat 500 & Abarth ενώ βρίσκεται στα σκαριά το νεό citroen 2cv (μάλιστα οι δοκιμές έχουν γίνει στην Ελλάδα!).

Το αξιοπερίεργο είναι πώς οι νεοι που αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα, δεν έχουν αναμνήσεις από τα πρώτα μοντέλα και όμως γοητεύονται από αυτά.

Μπορείται να θυμηθείται κάποια άλλα retro μοντέλα που αναβιώνουν σήμερα;

Μήπως πλησιάζει η ώρα για ένα καινούργιο kadet η για ένα fiat tipo;;!!

Σχετικά με το Fiat uno http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15903&subid=2&pubid=2518002
 
Καλή φάση αν και τα νέα "mini" και "beetle" τα μισώ θανάσιμα. Μου τη σπάει αφάνταστα η συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστικού κοινού που τα προτιμά (ειδικά τα"mini" ) που βασίζουν τη προσωπικότητά τους και το πρεστίζ τους πάνω σε ένα μάτσο παλιοσίδερα και ανακυκλωμένα πλαστικά.

Και όχι, μπορώ να πάρω όποιο θέλω, απλά προτιμώ το Ματίζ μου.

Όσο για το 500αράκι, ειδικά το Abarth το έχω μέσα στη καρδιά μου. Γουστάρω σαν τρελός τη φάση και σίγουρα θα έρθει κάποια στιγή στο εγγύς μέλλον. Απλά φοβάμαι μην το πιάσει η κυρία και το κλαίω.

Το uno απλά respect. Αν βγει και σε turbo, θα είναι πραγματικός θρύλος από το παρελθόν.
 
pooky(1) είπε:
Καλή φάση αν και τα νέα "mini" και "beetle" τα μισώ θανάσιμα. Μου τη σπάει αφάνταστα η συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστικού κοινού που τα προτιμά (ειδικά τα"mini" ) που βασίζουν τη προσωπικότητά τους και το πρεστίζ τους πάνω σε ένα μάτσο παλιοσίδερα και ανακυκλωμένα πλαστικά.
Και όχι, μπορώ να πάρω όποιο θέλω, απλά προτιμώ το Ματίζ μου.

Όσο για το 500αράκι, ειδικά το Abarth το έχω μέσα στη καρδιά μου. Γουστάρω σαν τρελός τη φάση και σίγουρα θα έρθει κάποια στιγή στο εγγύς μέλλον. Απλά φοβάμαι μην το πιάσει η κυρία και το κλαίω.

Το uno απλά respect. Αν βγει και σε turbo, θα είναι πραγματικός θρύλος από το παρελθόν.

Τί είναι αυτό που κάνει τα μίνι και beetle ένα μάτσο παλιοσίδερα και πλαστικά αλλά αντίθετα φορτώνει συναίσθημα το 500 (το οποίο BTW αποτελείται και αυτό από σίδερα και πλαστικά) ;;; :eek:

Ρητορικό το ερώτημα...

Είναι το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών το οποίο γνωρίζει εδώ και καιρό πώς να εκμεταλεύεται το σχήμα των παλαιών αυτοκινήτων.

Γιατί ΜΟΝΟ για σχήμα μιλάμε, τα νέα μοντέλλα που αναβιώνουν παλιά ονόματα ΔΕΝ έχουν καμμία σχέση ως προς την φιλοσοφία τους με τα παλιά.

Και φυσικά είναι όλα ΥΠΕΡ-κοστολογημένα μέχρι αηδίας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
κύριοι τα έχετε μπερδέψει λίγο σχετικά με το ούνο...

Το ούνο πράγματι θα βγει μέχρι το 2012 και θα βασίζεται στο πάτωμα φθηνού σουπερμινι που κατασκευάζεται στην Βραζιλία με σκοπό να καλυφθεί το κενό στην γκάμα ανάμεσα σε πάντα και πούντο έβο!

Με άλλα λόγια φτιάχνουν ένα μικρό φθηνό παγκόσμιο αυτοκίνητο που θα μπορούν να πουλήσουν τόσο στην Ν. Αμερική (όπου η φίατ έχει σοβαρότατο μερίδιο) όσο και στην αγορά της Κίνας που η φίατ προσδοκά να κατακτήσει το 2%! Φυσικά θα μπορούν να το πουλήσουν και στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης! Καμία σχέση με ηρωικές υλοποιήσεις του παρελθόντος ακόμα και αν του βάλουν μουλτιεηρ μοτέρ! Σε αυτές καλύπτονται από τα αντίστοιχα παντα,μπραβο, πουντο!

Τώρα σχετικά με τα άλλα μοντέλα που αναβίωσαν ή θα αναβιώσουν! Ο σκαραβαίος είναι μια εμπορική αποτυχία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική! Δεν προσφέρει τίποτα από τις αρετές του προκατόχου του και γι' αυτό οι φρίτζιδές θα το αλλάξουν σύντομα ή θα το καταργήσουν! Μάπα το καρπούζι....

Το μίνι από την άλλη είναι ενα φάσιον πανάκριβο κατασκεύασμα που επίσης δεν έχει καμία από τις αρετές του προκατόχου του πλην μίας στην οποία τον ξεπερνά! Οδική συμπεριφορά καρτ...περί αξιοπιστίας βέβαια ούτε λόγος...αποτελεί το χειρότερο μέλος της οικογένειας bmw όμως του αναγνωρίζω ότι είναι μέσα στην μόδα!

Για το αμπαρθακι και σε μένα αρέσει αλλά είναι πανάκριβο ενώ το επιλέγουν μόνο γυναίκες οπότε απλά θα χαίρομαι όταν το βλέπω στο δρόμο στα χέρια κάποιας αιθέριας ύπαρξης!!

Τώρα για το dc3 και την συγγένεια του με το επερχόμενο ντεσεβω δεν θα πω πολλά διότι δεν το έχω δει ακόμα. Απλά το dc3 μάλλον ως αντιρετρό πανέξυπνου σχεδιασμού αυτοκίνητο λογίζεται και όχι ως ρετρο αναβίωση! Μάγκες οι Γάλλοι τόσο στο πλασάρισμα όσο και στην υλοποίηση με τα τούρμπο μοτέρ της συνεργασίας με την bmw! Επιμένω βέβαια στα θέματα αξιοπιστίας αλλά ουδείς τέλειος!

Η δική μου θεώρηση στο θέμα αναβίωση ρετρό οχημάτων είναι διαφορετική! Τα αυθεντικά οχήματα εξυπηρέτησαν ανάγκες μιας άλλης εποχής που έχει περάσει ανεπιστρεπτί! Το γεγονός ότι οι εταιρείες εκμεταλλεύονται την νοσταλγία του κοινού ή την τάση του να διαφοροποιείται από τον σωρό δεν τα κάνει ορθολογικές επιλογές...βέβαια περί ορέξεως :)
 
Αγαπητέ dpol, κατά την προσωπική μου τουλάχιστο εκτίμηση τα νέα μοντέλα των mini cooper και bettle προφανώς δεν έχουν καμία αίσθηση οδήγησης με τα παλαιότερα μοντέλα. Τόσα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν, μόνο αυτό φτάνει για να κάνει την διαφορά χαώδης.

Τώρα θυμήθηκα και το 207 rallye τι σχέση έχει με το 106 και 205 rallye. Καμία απολύτως.
 
telonio είπε:
Αγαπητέ dpol, κατά την προσωπική μου τουλάχιστο εκτίμηση τα νέα μοντέλα των mini cooper και bettle προφανώς δεν έχουν καμία αίσθηση οδήγησης με τα παλαιότερα μοντέλα. Τόσα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν, μόνο αυτό φτάνει για να κάνει την διαφορά χαώδης.
Τώρα θυμήθηκα και το 207 rallye τι σχέση έχει με το 106 και 205 rallye. Καμία απολύτως.
Μα αυτό ακριβώς λέω και εγώ φίλε...

Τα αναβιωμένα μοντέλα δεν έχουν καμμία σχέση με τα παλιά από όλες τις απόψεις.

Παρόλα αυτά πουλάνε σαν τρελά αλλά κοστίζουν και τρελά λεφτά λόγο του ότι απευθύνονται στο συναίσθημα του υποψήφιου αγοραστή.
 
Εγώ πάντως έχω το Swift Sport και είμαι 110% ερωτευμένος μαζί του! Άξιος απόγονος του παλιού σκύλου, του Swift '91 (αυτό ήταν το προηγούμενο αμάξι μου). Γενικά είμαι κολλημένο μυαλό, δεν κοιτάω τίποτα άλλο παρά Ιάπωνα! ;)
 
Εκτός από το Ματίζ, είμαι κι εγώ κολλημένος με Ιαπωνικά. Από τη Corolla του '86, του '98, την T-Sport του 2004 και την απλή πεντάθυρη του 2004 που είναι όλες στη κατοχή μου.

Βέβαια το Ματίζ έχει ιδιαίτερη θέση στη καρδιά μου, είναι outsider και το αγαπώ πολύ, αλλά δυστυχώς θα φύγει με την έλευση του νέου έτους μια και το ρόλο του, να μάθει η γυναίκα μου να οδηγεί, τον επιτέλεσε με το παραπάνω.

Η κυρία Pooky πάντως θα αποκτήσει ένα άλλο θρυλικό αμάξι της Ford που το όνομά του προκαλεί ρίγη στην Αμερική, αλλά την έκδοση του 2010 που θα της κάνω δώρο. Μας βγήκε γκαζοκίλλερ τι να κάνουμε.

Εγώ θα παραμείνω με το ποδήλατο.
 
Πω τι απαράδεκτο πράμα είναι αυτό ? Και το ονόμασαν και UNO ?

Τουλάχιτον MINI,500,BEETLE,SCIROCCO είναι πανέμορφα.

@spyros_s μια μικρή διαφωνία. Ναι είναι πανάκριβο το MINI το οδηγούν άπειρα ψώνια, είναι απο τα αυτοκίνητα που προβάλλει αν θες πλουτοκρατία ή/και νεοπλουτισμό αλλά σε σχέση με Corsa,Ibiza,Polo και άλλα τις κατηγορίας του απλά δεν παίζεται. Και σε στήσιμο και σε οδική συμπεριφορά. Στα 3 χρόνια που οδηγούσα ΜΙΝΙ 1.4 & 1.6 ένα έχω να πώ. Είναι κορυφαίο. Ακόμα και με 16άρα σιδερόζαντα είναι τρένο και στρίβει. Επίσης δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.

Προσωπικά αν είχα τα χρήματα να πάρω καινούριο θα προτιμούσα κανένα πιο "αλήτικο" π.χ. Ενα 500άκι τούμπανο ή ενα OPC Corsa.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
pooky(1) είπε:
Η κυρία Pooky πάντως θα αποκτήσει ένα άλλο θρυλικό αμάξι της Ford που το όνομά του προκαλεί ρίγη στην Αμερική, αλλά την έκδοση του 2010 που θα της κάνω δώρο.
Hmmmmmmmmm,

Αυτό ;;;;;

newmustang27.jpg


:eek: o_Oo_O
 
Είχα απαντήσει κάτω από το simca του wally που έκανε τελικά νέο νημάτιο.

Αν μπορούσα να πάρω την Mustang δεν θα ήμουν εδώ παίδες!!!!!

Μιλάω για το Ford KA που προκαλεί ρίγη αναγούλας στην Αμερική. Αλλά το νέο ΚΑ δεν έχει τη παραμικρή σχέση με το παλιό, είναι πανέμορφο και σπίρτο.

Η φωτό παραπάνω με κάνει και γλύφομαι βέβαια, αλλά τέτοιοι καιροί, τέτοια λόγια....!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Seaside είπε:
Πω τι απαράδεκτο πράμα είναι αυτό ? Και το ονόμασαν και UNO ?
Τουλάχιτον MINI,500,BEETLE,SCIROCCO είναι πανέμορφα.

@spyros_s μια μικρή διαφωνία. Ναι είναι πανάκριβο το MINI το οδηγούν άπειρα ψώνια, είναι απο τα αυτοκίνητα που προβάλλει αν θες πλουτοκρατία ή/και νεοπλουτισμό αλλά σε σχέση με Corsa,Ibiza,Polo και άλλα τις κατηγορίας του απλά δεν παίζεται. Και σε στήσιμο και σε οδική συμπεριφορά. Στα 3 χρόνια που οδηγούσα ΜΙΝΙ 1.4 & 1.6 ένα έχω να πώ. Είναι κορυφαίο. Ακόμα και με 16άρα σιδερόζαντα είναι τρένο και στρίβει. Επίσης δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.

Προσωπικά αν είχα τα χρήματα να πάρω καινούριο θα προτιμούσα κανένα πιο "αλήτικο" π.χ. Ενα 500άκι τούμπανο ή ενα OPC Corsa.
διάβασε καλύτερα τι έγραψα για το μίνι...λέω τα ίδια με σένα ακριβώς ;)

Είχες αξιοπιστία γιατί είχες ατμοσφαιρα...με το opc θα γνωρίζεις τα παιδιά από το συνεργείο της όπελ με τα μικρά τους ονόματα! Όταν θα δουλεύει θα είσαι γρήγορος!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
Είχες αξιοπιστία γιατί είχες ατμοσφαιρα...με το opc θα γνωρίζεις τα παιδιά από το συνεργείο της όπελ με τα μικρά τους ονόματα! Όταν θα δουλεύει θα είσαι γρήγορος!
:p :p:p Καλό............εντάξει δεν είναι και τόσο μούφα είπαμε.

Παρεπιπτόντως δεν το έγραψα είχα UNO TURBO για 4 τέσσερα χρόνια. Απο το 2000 μέχρι το 2004.

Μου λείπει ρε γαμώτο............ :cry: :cry: :cry: :cry:
 
είχα scoupe gt turbo χιλιοπειραγμένο για 14 χρόνια... ;)

σκότωνα τα πάντα τότε αλλά για να φρενάρω άνοιγα το παράθυρο και έριχνα άγκυρα!
 
To UNO Turbo ήταν και παραμένει μια κρυφή φωτιά. Μου θυμίζει εποχές που ενώ ήθελα, δεν μπορούσα οικονομικά να αποκτήσω κάτι τέτοιο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, τώρα θα πήγαινα στο Abarth 500 και είναι το αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αποκτήσω για να σφραγίσει αργότερα ένα landmark στη ζωή μου και το οποίο σκοπεύω να κρατήσω για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου. Και όταν εγώ αναφέρομαι σε μηχάνημα, είτε είναι αυτοκίνητο, είτε υπολογιστής, είτε καρότσι της λαϊκής, ξέρω πως να το κρατώ σε άψογη κατάσταση ακόμα και αν έχουν περάσει χιλιετίες.
 
το 112 ίππων σκότωνε πουντο gt μαμα...βέβαια είχε το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου...όταν έμπαινε το τούρμπο κυνήγαγε πεζοδρόμια
 
και έπινε περισσότερο από το "Στέλιο το Μπεκρή" του γνωστού άσματος.

Ασύμφορο για σήμερα.
 
όλα τα τουρμπάτα της εποχής θέλανε να σέρνεις τρέιλερ με βενζίνη...(ακόμα και τα σημερινά αν τα πλακώσουν πίνουν πολύ...απλά είναι οικονομικά στις χαμηλές στροφές)
 
pooky(1) είπε:
Είχα απαντήσει κάτω από το simca του wally που έκανε τελικά νέο νημάτιο.
Αν μπορούσα να πάρω την Mustang δεν θα ήμουν εδώ παίδες!!!!!

Μιλάω για το Ford KA που προκαλεί ρίγη αναγούλας στην Αμερική. Αλλά το νέο ΚΑ δεν έχει τη παραμικρή σχέση με το παλιό, είναι πανέμορφο και σπίρτο.

Η φωτό παραπάνω με κάνει και γλύφομαι βέβαια, αλλά τέτοιοι καιροί, τέτοια λόγια....!!!!!!!!!!!!!!!!!
XAXAXAXAXAXXAXA pooky καλα που το διευκρινησες και γλιτωσες μερικες χιλιαδες εκπομπων κυμματων Γ αρνητικης ενεργειας!

Γενικα δεν με πολυκοφτουν τα αυτοκινητα, ειμαι πιο πολυ οπαδος της χρησης απο την φιγουρα αλλα ομολογω οτι η Μασταγκ σε κιτρινο μπορει να με κανει να παραμιλαω. Δεν υπαρχει πιο metal αυτοκινητο!!
 
MH μιλάς για κίτρινες Mustang.

(Με δυο μαύρες λωρίδες στη μέση κατά μήκος του αυτοκινήτου, γυρίζω και DVD άμα λάχει..... όχι ότι θα το πάρει κανείς :D :D:p:p )

Μακράν φετίχ το χρώμα και το αυτοκίνητο.

Oh well, back to real world I guesss........ :(
 
Πίσω
Μπλουζα